Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako, jos törmäät jatkuvasti ex-säätöön?

Vierailija
24.04.2022 |

Ahdistaako teitä, jos sattumalta joudutte törmäämään johonkin ihmiseen, jonka kanssa hommat on vihelletty poikki? Miten tämmöisessä tilanteessa tulee käyttäytyä? Moikata vai olla moikkaamatta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
2/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tapauskohtaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt kehenkään ainakaan 17 vuoteen. Esittäisin varmaan, etten tunnista.

Vierailija
4/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en moikkaa ihmisiä joiden kanssa en yleensä ole tekemisissä, tietysti moikkaan takaisin jos hän niin tekee...

Vierailija
5/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa...

Vierailija
6/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en moikkaa ihmisiä joiden kanssa en yleensä ole tekemisissä, tietysti moikkaan takaisin jos hän niin tekee...

Tuo on epäkohteliasta. Minä ainakin antaisin ensiksi poskisuudelman ja sen jälkeen heti sopivassa paikassa p_illua. Jos haluan olla oikein kohelias, niin lopuksi nuolen miehen pelivälineet puhtaaksi. Oliko tässä jotain epäselvää...

Vierailija
7/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätöön?

Vierailija
8/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on epäkohteliasta. Minä ainakin antaisin ensiksi poskisuudelman ja sen jälkeen heti sopivassa paikassa p_illua. Jos haluan olla oikein kohelias, niin lopuksi nuolen miehen pelivälineet puhtaaksi. Oliko tässä jotain epäselvää...

Olet niin ihana.     olispa kaikki sun kaltaisia...

Vierailija
9/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätöihin?

Ei mulla ole säätöjä.

Pilkkuja viilaamatta ainoat ahdistukset koen silloin jos törmään ihmiseen joka on pahoinpidellyt minua.

Toistuvasti jos joudun kohtaamaan sellaisen ihmisen, niin tiedän mikä on pelin henki.

Se ei ole minun henki. Minä en pelaa.

Vierailija
10/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana on käynyt niin, että kun joku ihminen (muukin kuin ex-asiat) oli elämässä tai kohtasi, se ihminen tuli jossain kaupungilla /muualla aina vastaan. Mutta myöhemmin ei koskaan. Eikö olekin outoa, kuin matrix. :O

Vierailija
11/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon exiä paikkakunnallani. Tympäisee nähdä kun niitä tulee välillä vastaan.

Vierailija
12/12 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorempana on käynyt niin, että kun joku ihminen (muukin kuin ex-asiat) oli elämässä tai kohtasi, se ihminen tuli jossain kaupungilla /muualla aina vastaan. Mutta myöhemmin ei koskaan. Eikö olekin outoa, kuin matrix. :O

Olen huomannut saman. Työkavereihin törmää muuallakin kuin töissä, mutta kun vaihtaa työpaikkaa, ei heitä enää näe niissä muissakaan paikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi