Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kakan tultava joka päivä?

Vierailija
23.04.2022 |

Entä jos ei tule?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn joka päivä kolme kertaa.

Ravintosi on todennäköisesti epäoptimaalista jos näin on.

Vierailija
42/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa riittäisi itselleni ihan hyvin, palaa turhaa aikaa ja vessa paperia siihen. Suolistoni kuitenkin tarvits 1-2kertaa päivässä joka on kirjaimellisesti syvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitu on antiravinne joka vie mukanaan nestettä, ravinteita ja hivenaineita. Ihmiselimistö ei tarvitse kuitua mihinkään vaan vatsa toimii paremmin ilman. Lehmä ja muut kasvinsyöjät voivat kuitua puputtaa, mutta ihmisen ei pidä eikä tarvitse.

Asiaan.

Kerro nyt. Mihin aikaan sun pas.a tulee?

Älä hullu pidä luentoo.

Vierailija
44/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi kivaa käydä kakalla. Osaan pyyhkiäkin ihan itse, eikä housuihin jää yhtään kakkatuhrua, sillä osaan pyyhkiä tosi hienosti ja osaan myös suihkuttaa pikku suihkulla pyllyä.🤗

Vierailija
45/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lisätä kuidun syöntiä, jos suoli ei  toimi joka päivä. 

Olisi elimistölle parempi, jos se tyhjentyisi vähintään päivittäin, mutta kukin omaan tahtiinsa.

no näin tein, ja menin todella umpeen, hyvä jos 4 päivän välein, kun ennen oli kerta aamulla

Vierailija
46/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellontarkka psskantamisaikasi on mikä?

Kuka aloittaa?

Onkohan mulla sama aika? Tai kuinka monella on.

Voitais peukuttaa nyt:

On sama = peukku ylös

Ei ole sama = peukku alas

Vierailija
47/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta päivässä on hyvä. Useamman päivän väli voi aiheuttaa ummetusta.

Vierailija
48/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pegorion x2/pvä, ei mulla ainakaan muuten tuu syönpä, liikunpa tai juonpa vettä sitten miten paljon tahansa.

Tuota olen kokeillut.  Pätevä aine jos olisi tapetointia kun pska tulee tapettiliisterinä ulos.

Vierailija
49/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nimenomaan on ummetusta silloin jos ei päivittäin irtoa.

Vierailija
50/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa olla hyvinvoiva niin pitäisi tuutata kerran päivässä. Onhan nyt järkyttävää antaa moisen pommin muhia suolessa monta päivää. On niitäkin jotka tuuttaa vain kerran kolmessa päivässä. Luulisi että olisi jo sonnasta turpea? Aamuisin kaurapuuroa kehiin ja luumusoppaa kyytipojaksi. Mulla auttaa jopa energiajuomat siihen, että tulee hulivilisontaa.

Kun osalla on hidas suoli. Poika on vauvasta asti ollut just kolmen päivän välein, ihan siis syntymästä ja on vieläkin lähemmäs kolmekymppisenä. Ei siis ole mikään pakko joka päivä jos ei ole tarvetta 

Vierailija
51/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa olla hyvinvoiva niin pitäisi tuutata kerran päivässä. Onhan nyt järkyttävää antaa moisen pommin muhia suolessa monta päivää. On niitäkin jotka tuuttaa vain kerran kolmessa päivässä. Luulisi että olisi jo sonnasta turpea? Aamuisin kaurapuuroa kehiin ja luumusoppaa kyytipojaksi. Mulla auttaa jopa energiajuomat siihen, että tulee hulivilisontaa.

Höpö höpö. Kun ei mätä ruokaa kuin syöttöporsas, niin ei ole tarvetta istua koko ajan kakalla. 

Vierailija
52/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tosi kivaa käydä kakalla. Osaan pyyhkiäkin ihan itse, eikä housuihin jää yhtään kakkatuhrua, sillä osaan pyyhkiä tosi hienosti ja osaan myös suihkuttaa pikku suihkulla pyllyä.🤗

Hyvä Veeti 5 v.

Vierailija
53/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi elimistölle parempi, jos se tyhjentyisi vähintään päivittäin, mutta kukin omaan tahtiinsa.

no näin tein, ja menin todella umpeen, hyvä jos 4 päivän välein, kun ennen oli kerta aamulla

Vatsan saa toimimaan kun syö riittävästi rasvaa. Liukkaasti liikkuu pehmeä uloste suolessa sopivalla rasva-annoksella. Liikaa jos syö niin sitten tulee ns. rasvaripuli.

Vierailija
54/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silicea geeli vatsalle auttaa tuohon ripulointiin. 

Vierailija
55/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kun ei mätä ruokaa kuin syöttöporsas, niin ei ole tarvetta istua koko ajan kakalla. 

Ei sillä ole väliä paljonko syö. Vähän ruokaa kulkee saman ajan suolistossa sulatuksessa kuin paljon ruokaa. Sitten se tulee omia aikojaan ulos. Tulee kerran päivässä pieni kakka tai suuri kakka. Ei suoliston kuulu pantata kakkaa ja tehdä sitten vasta tietynkokoinen kakka. 😆

Vierailija
56/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun osalla on hidas suoli. Poika on vauvasta asti ollut just kolmen päivän välein, ihan siis syntymästä ja on vieläkin lähemmäs kolmekymppisenä. Ei siis ole mikään pakko joka päivä jos ei ole tarvetta 

Olisiko keskivartalon lihakset heikot? Onko ollut tyrä eli rakenteellista vikaa? Vatsajumppa voisi auttaa.

Vierailija
57/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakka ei tule Muhamedin luo, on Muhamedin mentävä kakan luo.

Vierailija
58/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kakkaa joka päivä. Ei ongelma. 

Ei vielä ongelma. Ehkä myöhemmin pukamat?

Vierailija
59/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nimenomaan on ummetusta silloin jos ei päivittäin irtoa.

Ei ole. Ummetus on sitä, että suoli on kova ja paska kovaa. Jos syö vähän, on vaan luonnollista, että tavaraa käsitellään kauemmin ja ulostamisen tiheyskin on harvempi. Ulosteen koostumus saattaa olla silti aivan optimaalinen. 

Vierailija
60/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vatsan saa toimimaan kun syö riittävästi rasvaa. Liukkaasti liikkuu pehmeä uloste suolessa sopivalla rasva-annoksella. Liikaa jos syö niin sitten tulee ns. rasvaripuli.

Jaa, enpä ole syonyt mitään rasvoja kuukausiin ja silti ulosteen koostumus on hyvä.

Mistä luulet ihmisen saaneen rasvoja luonnosta ennen kuin alkoi sekoilemaa eläinten tappamisen kanssa?