Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kakan tultava joka päivä?

Vierailija
23.04.2022 |

Entä jos ei tule?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla hyvinvoiva niin pitäisi tuutata kerran päivässä. Onhan nyt järkyttävää antaa moisen pommin muhia suolessa monta päivää. On niitäkin jotka tuuttaa vain kerran kolmessa päivässä. Luulisi että olisi jo sonnasta turpea? Aamuisin kaurapuuroa kehiin ja luumusoppaa kyytipojaksi. Mulla auttaa jopa energiajuomat siihen, että tulee hulivilisontaa.

Vierailija
2/65 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kyllä se joku päivä sieltä vielä tulee. Itse en ehtinyt syömään kahteen päivään niin ei myöskään tullut p..kaa. Sitten cedin kunnon burgeri mättöaterian ja tulikin vartissa ns. heti kakka. Näköjään pienen paaston jälkeen rasvainen ruoka saa suolen toimimaan pikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyypähän vessapaperia. 

Vierailija
4/65 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö hiilareita ja p*skanna metrisiä pythoneja. Syö oikeaa ravintoa ja päästele papana silloin, toinen tällöin.

Vierailija
5/65 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää käydä ainakin ovelta kurkkaamassa

Vierailija
6/65 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan, aamun  ekan röökin aikana saattoi tulla jo kiire pöntölle eikä mitään ongelmia myöhemminkään. Nykyään kolmen -neljän päivän välein. Ikä, ruokavalion muutokset toki myös vaikuttaa.

Vierailija
7/65 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha voi vaikuttaa jopa viikon suolessa. Ja joo olishan se hyvä käydä jätteet tyhjentämässä kertaalleen päivässä. Mulla kellontarkasti aamulla ja illalla pusken loput. Vatsa kiittää, ei ylipainoa, ei päänsärkyjä, ei kolotuksia. Virtaa riittää vaikka mihin. N60

Vierailija
8/65 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääsä asiallinen keskustelu vai mitä ?

Vierailija
9/65 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paskaan joka aamu, olin syönyt miten tahansa. Joskus paskannan vielä toiseenkin kertaan myöhemmin päivällä.

Paska on aina hyvin pehmeää, niin jäätelöpehmistä ja tulee vaivatta. Näin on ollut aina.

Ehkä kerran vuodessa on vatsa kovalla, että kakkaa joutuu tosissaan pungertamaan ulos.

Vierailija
10/65 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha voi vaikuttaa jopa viikon suolessa. Ja joo olishan se hyvä käydä jätteet tyhjentämässä kertaalleen päivässä. Mulla kellontarkasti aamulla ja illalla pusken loput. Vatsa kiittää, ei ylipainoa, ei päänsärkyjä, ei kolotuksia. Virtaa riittää vaikka mihin. N60

En syö lihaa, mäkin käyn paskalla joka päivä, mutta ylipainoa on 2 kg.

Oon jo 15 vuotta keikkunut normaalipainon ylärajalla ja pari kiloo sen yli.

Eli ei joka päivä paskantaminen liity siihen, ettei silloin olisi ylipainoinen.

Vierailija
11/65 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kakkaa joka päivä. Ei ongelma. 

Vierailija
12/65 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiha se mennäkin.

Vierailija
13/65 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille ole mitään sopivaa tai sopimatonta kantajansa määräämää rytmiä. Suoli elää omaa elämäänsä. Minulla voi mennä 0,3-5 päivää kertojen välillä. En ole kokenut ongelmaksi. Lopulta luonto kutsuu ja asia hoituu.

Vierailija
14/65 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. On vissiin liikaa aikaa. Tee vaikka naapurin mummon lumityöt jos et töihin kerkiä.

Vierailija
15/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka tulee 7+ kertaa päivässä.

Vierailija
16/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tosi hyvä kakkaamaan ja kakkaan joka ikinen päivä! Olen kuullut, että osaan kakata tosi hienosti.🤗

Vierailija
17/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lisätä kuidun syöntiä, jos suoli ei  toimi joka päivä. 

Olisi elimistölle parempi, jos se tyhjentyisi vähintään päivittäin, mutta kukin omaan tahtiinsa.

Vierailija
18/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö hiilareita ja p*skanna metrisiä pythoneja. Syö oikeaa ravintoa ja päästele papana silloin, toinen tällöin.

hahahah tänään ei wessa vetäny, oli kunnon pyyttono, suihkulla vettä päälle ja vedin hitto viis kertaa, ei menny..

.hohhoijaa, uudet putket niin kapeat vissiin. JA hei, oon nainen!

ja joo, syön luumuja ja kaurapuuroo ja vettä...mikä lie ollu!

ihan kauhee jöntsäke

Vierailija
19/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, riippuu ihan siitä paljonko syöt ja miten muuten elät. Jos syö esim. kerran päivässä niin kakka voi tulla kerran kahdessa päivässä. Riippuu myös mitä syö, sellaista josta keho pystyy käyttämään suurimman osan vai sellaista, joka on täyttä paskaa jo itsessään ja tulee äkkiä ulos. Kunhan ulostamiseen ei liity mitään kipuja tai ongelmia, niin asia on kunnossa

Vierailija
20/65 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa olla hyvinvoiva niin pitäisi tuutata kerran päivässä. Onhan nyt järkyttävää antaa moisen pommin muhia suolessa monta päivää. On niitäkin jotka tuuttaa vain kerran kolmessa päivässä. Luulisi että olisi jo sonnasta turpea? Aamuisin kaurapuuroa kehiin ja luumusoppaa kyytipojaksi. Mulla auttaa jopa energiajuomat siihen, että tulee hulivilisontaa.

No itse syön päivässä varmaan alle 200g tiivistä tavaraa, loput ovat nestettä. Keho sitten pilkkoo tuota osiin ja ulos tulee ehkä desi joka toinen päivä, josta siitäkin osa on kehon jätettä eikä vain ruokajätettä. Keho tuottaa koko ajan uusia soluja, hiuksia, verta, jne. Nestettä haihtuu hikenä, ym.

Jos syöt kilon per päivä ja paskannat kolmen päivän välein niin jotain ongelmia varmaan on. Jos syö kuin munkki ja paskantaa kerran viikossa niin eiköhän asia ole kunnossa.