Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä miehet olivat, entä ap?
Mulle olisi kelvannut nuo vanhemmillaan asuvat ja ehkä 130 kg myös.
22-28.
Noilla vanhempien luona asuvilla tuntui olevan muitakin ongelmia...
Oletko koittanut hieman pulleita kaljuja insinöörimiehiä? Heitä on hyvin paljon ja olen itsekin sellainen. Keskimääräistä paremmat tulot ja rauhalliset ja ennustettavat elämäntavat.
No kato sun pitää vaan alentaa rimaa. Mikä vika noissa miehissä, miksei kelpaa, ihme nirppanokka.
T. "Allu"
Hyvät varattu jo. Tai toisaalta jotkut alistuvat siihen kohtaloon " hyvässä parisuhteessa" . Tunnen miehen joka on vain rahan vuoksi vaimossaan kiinni. Osaa myös alistaa vaimoaan pettämällä häntä. Vaimo luulee, että kaikki ok. Ei siis näe miten häntä petetään. Mies osaa valehdella sujuvasti. Kukaan tervejärkinen ei jää hyväksikäyttävään, alistavaan suhteeseen. Saati itse olisi alistava, pettävä ja hyväksikäyttäjä. Jos ei muu auta niin sitten rampataan vieraissa ilman puolison suostumusta.. näitä on todella paljon nähty. Jos ihminen on tasapainoinen hän kohtelee kumppaniaan kuten tahtoisi itseään kohdeltavan. Eikä ala esittää muuta kuin on.
On siellä niitä helmiäkin, oma kumppani löytyi Tinderistä parien treffien jälkeen. Aiemmatkin miehet aivan ok, tilaisuuden jos olisi antanut niin varmaan hyviä tyyppejä. Siellä tarjonnan paljouden keskellä vain helposti katsoo seuraavaa kun joku mokaa, hmm. Ihmeen paljon aikuisilla miehillä on vaikeuksia lähestyä naista tuon otannan perusteella.
PK-seudulla on väestöjakauman vuoksi miesten markkinat. Hyvät miehet menee heti. Ilmiö korostuu eronneiden joukossa, jossa korkeakoulutetut, liikunnalliset ja hyvätuloiset nelikymppiset miehet saavat valikoida naisystävänsä suuresta joukosta tarjokkaita.
Hyvät viedään nopeasti ja jäljelle jää vain nuo mitä luettelit.
Ei kukaan kunnon mies halua seurustella.
Vierailija kirjoitti:
PK-seudulla on väestöjakauman vuoksi miesten markkinat. Hyvät miehet menee heti. Ilmiö korostuu eronneiden joukossa, jossa korkeakoulutetut, liikunnalliset ja hyvätuloiset nelikymppiset miehet saavat valikoida naisystävänsä suuresta joukosta tarjokkaita.
Jaa, enpä ole huomannut markkinoita, en kai ole hyvä mies. Nooh, koirasta on seuraa.
Heilan hetukka kirjoitti:
On siellä niitä helmiäkin, oma kumppani löytyi Tinderistä parien treffien jälkeen. Aiemmatkin miehet aivan ok, tilaisuuden jos olisi antanut niin varmaan hyviä tyyppejä. Siellä tarjonnan paljouden keskellä vain helposti katsoo seuraavaa kun joku mokaa, hmm. Ihmeen paljon aikuisilla miehillä on vaikeuksia lähestyä naista tuon otannan perusteella.
Tinderistä😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi akateeminen, urheilullinen ja varakas mies valitsisi jonkun eronneen +35v naisen kun nuorempia ja raikkaampiakin on tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, enpä ole huomannut markkinoita, en kai ole hyvä mies. Nooh, koirasta on seuraa.
Koira on parempaa seuraa kuin 97% naisista.
Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi akateeminen, urheilullinen ja varakas mies valitsisi jonkun eronneen +35v naisen kun nuorempia ja raikkaampiakin on tarjolla?
Eihän kirjoitetuksessa sanotakaan, että uusi nainen olisi välttämättä eronnut. Mutta on paljon myös eronneita hyviä naisia.
Mun äidin ja entisen mielestä mä oon parasta maan päällä, ja vieläpä pk-seudultakin.
M42
Ei se varmaan Tinderistä löydy, eikä hesan baareista. Itse olin hoikka, hyvävartaloinen ja söötti nuori nainen, ei kelvannut kuin pervoille.
Pyri yliopistoon, sillä statuksella saatat saada ihan ok miehen kun jaksat odottaa. Älä hätäile, odota hyvää rauhassa ja kehitä itseäsi. Maailma ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kirjoitetuksessa sanotakaan, että uusi nainen olisi välttämättä eronnut. Mutta on paljon myös eronneita hyviä naisia.
Doubt. Ensinnäkin eronneet naiset tuppaavat olemaan jo aika vanhoja, reippaasti yli 30. Toisekseen eroaminen kertoo aina karua kieltä myös naisen luonteesta. Eronnut nainen ei käytännössä koskaan ole yhtä laadukas kuin 25v sinkkunainen.
Ehkä et itse ole kovin ihmeellinen nainen jos ei löydy? Kysyntä ja tarjonta.
Ja mitähän pahaa elämäntapatyöttömyydessä on? Se, että et hyödy miehestä taloudellisesti? Et saa kalliita lahjoja?
Miehesi siis tutustui tulevaan anoppiin samalla kertaa?