Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
301/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se lihava haluaa korkeasti koulutetun ei kaljamahaisen miehen.

miten niin.. ei hän saa mitää hoikaa miestä koska on itekki tavis pullukka?

Vierailija
302/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä taitaa olla sellainen lähestymistapa, että Tinder on naisten (=seksin) etsimistä varten, ja arjessa saatetaan suoraa päätä sivuuttaa kaikki potentiaaliset tilanteet, joissa sinkkunaisiin voisi tehdä tuttavuutta.

Saattaa olla, että monille miehille ei sellaisia tilanteita tulekaan, koska (sinkku)miehet yksinkertaisesti eivät ole yhtä sosiaalisia kuin naiset, ja jos ovat, hengailevat ja juttelevat lähinnä muiden miesten kanssa ja harrastavat sellaisia asioita, jotka kiinnostavat lähinnä miehiä tai lähes yksinomaan miehiä. Jopa naisvaltaisissa työpaikoissa (itse olen sellaisessa) saattaa muodostua naisista eristäytyvä "miesten rinki", jos miehiä on enemmän kuin yksi tai kaksi.

Eli miehet eivät ole lähtökohtaisesti naisista kiinnostuneita _ihmisinä_ yhtä paljon kuin naiset olisivat kiinnostuneita miehistä. Sekä naisia että miehiä (luonnollisesti) kiinnostaa seksi, mutta miesten mielikuvia ja kokemuksia naisista hallitsee seksi, koska useat miehet eivät vaan kiinnostu naisista ihmisinä. Naisten harrastukset ja ajanviettotavat tai ylipäätään se maailma, jossa suurin osa naisista elää, ei kiinnosta isoa osaa miehistä. 

Tämän vuoksi isoissa kaupungeissa elää paljon naisia, jotka eivät saa arjessaan välttämättä juuri lainkaan kontakteja ikäisiinsä sinkkumiehiin juuri missään. Isoissa kaupungeissa on hyvin paljon vapaa-ajanviettomahdollisuuksia, ja sitä tietä harrastukset, paikat, tilat ja ajanvietteet ovat usein joko hyvin naisvoittoisia tai hyvin miesvoittoisia. Pikkupaikkakunnilla samanikäiset naiset ja miehet "ajautuvat" helpommin toistensa kanssa tekemisiin arjessa, koska ympyrät ovat pienempiä ja sosiaaliset verkostot yhdistävät samalla paikkakunnalla asuvia ihmisiä.

Tämä tekee sen, että naiset valittavat, kun eivät löydä isoissa kaupungeissa hyviä sinkkumiehiä arjessaan juuri missään, ja miehet eivät saa Tinder-matcheja.

Tämä on harmi molemmille osapuolille, koska edelleenkin naiset eivät löydä haluamiaan kumppaneita - rakastettuja, ystäviä, seuralaisia, harrastuskavereita, elämänkumppaneita, toivottujen lasten isiä, arjen jakajia - ja miehet eivät löydä haluamiaan (seksi)kumppaneita, kodinhoitajia, lasten synnyttäjiä, asuntolainan jakajia ja arjen mahdollistajia.

Jälleen kerran vahva suositus: kaveripiiri. En luultavasti olisi mitään muuta kautta tavannut omaa puolisoani; emme ollet Tindereissä tai muissa sovelluksissa kumpikaan (en ainakaan tiedä hänen olleen), olisi ollut erittäin epätodennäköistä että olisimme tavanneet arjessa (asuimme eri paikkakunnilla) ja hyvin pieni todennäköisyys siihenkin, että olisimme osuneet yhteen jossain kulttuuritapahtumassa, vaikka molemmat esimerkiksi keikoilla kävimmekin. Mutta eräs ihminen kuului molempien ystävä- tai pikemminkin tuttavapiiriin (ei ollut läheinen ystävä kummallekaan) ja esitteli meidät toisilleen, kun olin somessa vinkannut tuttavilleni, että voisivat järjestää treffit jonkun kivan miehen kanssa, ja siitä se lähti.

Olin itse jo kerran aikaisemmin ollut erään toisen tuttavan järjestämillä treffeillä. Niistä ei poikinut mitään vakavampaa, mutta ihan mielenkiintoinen ihminen tuli tavattua muutaman kerran eikä se minusta ollut ollenkaan hukkaan heitettyä aikaa. Itse olen järjestänyt ainakin yhdet "sokkotreffit" eikä niistäkään seurannut parisuhdetta, mutta ystäviä näyttävät nekin ihmiset edelleen somen perusteella olevan keskenään.

Kaverinkaverin tapaamisessa on ainakin jonkinlainen "laatutakuu"; tuskin kukaan järjestää treffejä sellaisille tuttavilleen tai ystävilleen, jotka tietää väkivaltaisiksi, ongelmaisiksi, varatuiksi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ette naiset voi laskea rimaa??

Vierailija
304/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otin ton 130 kg ja oon ollut tyytyväinen!

Jaksaako mies siivota, mahdollisesti touhuta lasten kanssa, harrastaa seksiä, käydä yhteisillä lenkeillä? Kuulostaa kyllä tosi rajoittavalta painolta.

Riippuu varmaan siitä, onko tämä mies 140 cm vai 200 cm pitkä? Ja onko toi 130 kg lihaksia vai laardia.

Vierailija
305/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse luovutin jo liki 20 vuotta sitten joten nykyhetkestä ei omakohtaista kokemusta ole, mutta jo ysärillä tilanne oli se pk-seudulla, että jos halusi itselle hyvän miehen niin se olisi pitänyt viedä joltakin joka tapasi miehen itseä aiemmin. Ja se taas ei sovi omiin arvoihin.

Toki jokainen tahtoo makunsa mukaisen miehen eikä kaikkien maku tietenkään ole samanlainen, mutta jo tuolloin ne parhaat (yksiavioinen, perhekeskeinen, suht konservatiivinen, ei-päihde/mielenterveysongelmia jne) oli kysytympiä kuin mitä oli tarjontaa. Suurin osa oli jo tuolloin joko näitä häntäheikkejä tai sitten niitä ihailevia ja hännysteleviä siipimiehiä, jotka olisi itsekin pan neet kaikkea kahdella jalalla liikkuvaa jos vaan olisi flaksi käynyt. 

Tässä on pakko olla jokin kohtaamisongelma, koska omasta tuttavapiiristäkin löytyy aika lailla kaikilla mittareilla hyviä ja luotettavia miehiä, joilla on elämänhallinta kunnossa.

Hyvä kuulla tätäkin. Luo toivoa.

Se miten näitä sitten tapaisi..

Vierailija
306/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette pk-seudun ylimieliset koulutetut maisterit voisi laskee rimaa ja ottaa tavallinen pakettilajittelija postista. miksi ei kelpaa?

En maisterinaisena kaipaa mitä tahansa vaan miestä. Ihan hyvin mulla menee ilmankin (onnistuu huushollini miestenkin työt, on riittävästi tuloja ja varallisuutta, on ystäviä jne.).

Mutta sellainen mies, jonka kanssa olisi mielenkiintoisia keskusteluita, jonka kanssa voisi ruotia mun tämän hetkisiä tilanteita (vaikka työelämäänkin liittyen) ja suunnitella tulevaa, sekä tietysti kenestä saisi seuraa harrastamiseen, reissuille, kuumia treffejä, hyvää seksiä, läheisyyttä jne., voisikin tuoda merkittävästi lisäarvoa mun elämään.

Ihan vaan mies, siis joku vaan, jolla on penis, muttei mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai kunnollista yhteyttä, ei antaisi mulle mitään.

Vierailija
307/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos ei ole sitä kaveripiiriäkään, niin mitenpä sitten löytää miestä...

Vierailija
308/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshit. Minä ainakin olen hyvä mies. 

Olen kohtuullisen ok näköinen. jotkut on joskus sanonut erään kuuluisan näyttelijän näköiseksi toistuvasti. Elän aktiivista elämää, olen korkeasti koulutettu ja minulla on paljon kokemusta maailmalta. Minulla on eritätin kova palkka, hyvä työ ja sitä kautta hienot autot, veneet jne. Kaikki on kunnossa. Okei, mulla on kaljamaha ja painoindeksi noin 25,5 eli lievää ylipainoa. Jonkun mielestä voisin olla unelmamies, jos tuota ylipainoa ei oteta huomioon. Toisaalta olen itse vaativa ja minullekin kelpaa vain hoikka ja kaunis nainen. Se tässä taitaa olla ongelmana, että kaikki haluavat täydellisyyttä ja pienetkin virheet kaataa koko shown.

Vierailija
309/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut hieman pulleita kaljuja insinöörimiehiä? Heitä on hyvin paljon ja olen itsekin sellainen. Keskimääräistä paremmat tulot ja rauhalliset ja ennustettavat elämäntavat.

Suurin osa suomalaisista miehistä on alkoholin suurkuluttajia, joten miten niin ennustettavat elämäntavat? Miten väität, että olisivat rauhallisia? Kotiväkivaltaa kokee niin moni suomalainen, että ei voi tuollaista väittää. Puhut ylipäätään ihan puuta heinää. Mikset edes laihduta, jos etsit hoikkaa kumppania?

Vierailija
310/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Helsingissä ole hyviä sinkkumiehiä. Kaikista, joiden kanssa kävin siellä asuessani treffeillä, huomasi melkein heti, miksi ovat sinkkuja.

On erilainen jyväjemmarikylä

Vierailija
311/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ikisinkku juuri sen takia koska minulta on aina puuttunut se pyrkimys/halu löytää se nainen koska olen varsin tyytyväinen nykyiseen elämääni ja olisin erittäin todennäköisesti onneton sellaiseen elämään jossa toinen ihminen olisi jatkuvasti läsnä. Puheet siitä että sinkkumiehet ovat onnettomia eikä pärjää ilman naista ei pidä paikkaansa, varmaan osa on sellasia mutta ei läheskään kaikki. Minä en ole oikeastaan koskaan elämäni aikana tehnyt alotteita naisille, olen monien kanssa jutellu ja viettänyt aikaa mutta ihan ystävämielessä. Toki kaipaan seksiä ja sitä minä joskus saan mutta pystyn halujani hyvin lievittämään omalla kädelläni.

Käyn töissä,harrastan salilla käyntiä, lenkkeilen enkä juurikaan ryyppää. Olen asettunut aloilleni ja tässä minä onnellisena vanhenen ja pyörittelen arkeani.

Minusta naiset ette saa kumppania itsellenne, seksiä kyllä harrastan jos olet kaunis koska seksiä minä haluan.

Kirjoitin tämän koska täällä selkeästi ajatellaan että me (iki)sinkkumiehet ollaa alkoholisteja tai jollakin tapaa heikkolahjaisia.

Vierailija
312/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten meitä syytetään siitä että itsepä iskit kätesi p-kaan.

Olen jo kolmesti katsonut miestä läpi sormien. En suosittele. Ei enää neljättä kertaa, heittämällä loppuelämä sitten vaikka yksin. Nyt kun osaan jo yksin olla.

Eli kävi niin tai näin, aion pitää kiinni tästä hyvästä mikä minulla nyt on.

Vierailija
313/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomppakruise kirjoitti:

Olen kohtuullisen ok näköinen. jotkut on joskus sanonut erään kuuluisan näyttelijän näköiseksi toistuvasti. Elän aktiivista elämää, olen korkeasti koulutettu ja minulla on paljon kokemusta maailmalta. Minulla on eritätin kova palkka, hyvä työ ja sitä kautta hienot autot, veneet jne. Kaikki on kunnossa. Okei, mulla on kaljamaha ja painoindeksi noin 25,5 eli lievää ylipainoa. Jonkun mielestä voisin olla unelmamies, jos tuota ylipainoa ei oteta huomioon. Toisaalta olen itse vaativa ja minullekin kelpaa vain hoikka ja kaunis nainen. Se tässä taitaa olla ongelmana, että kaikki haluavat täydellisyyttä ja pienetkin virheet kaataa koko shown.

Entä mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle?

Vierailija
314/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan voi laihduttaa ja lopettaa kaljan juontia. Ongelma on sinussa.

Vierailija
315/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs laihduttaa.. onko mies lihava jos on 195 pitkä ja vyötärö 117 cm?

Vierailija
316/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees juo alkoholia.. kerran 2-3 kk.. tekeekös se alkoholin suurkuluttajan.. tuskin.. juohan ne naisetki?

Vierailija
317/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisten kriteerit on pilvissä.. monet naisetki vois kattoa peiliin ja laskee rimaa.. ja vaikka laihduttaa itse jos ei kelpaa mies jolla on pieni maha.

Vierailija
318/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ahdistaa kun kaikki haluaa tavata niin hemmetin nopeasti. Mielellään juttelisin ensin jonkun aikaa ja tutustuisin viestitellen. Tällaisena ujona on vaikeaa tää tinderkulttuuri että kaikki heti nyt. Onkohan mulle jotain sopivampaa alustaa?

Vierailija
319/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten meitä syytetään siitä että itsepä iskit kätesi p-kaan.

Olen jo kolmesti katsonut miestä läpi sormien. En suosittele. Ei enää neljättä kertaa, heittämällä loppuelämä sitten vaikka yksin. Nyt kun osaan jo yksin olla.

Eli kävi niin tai näin, aion pitää kiinni tästä hyvästä mikä minulla nyt on.

Tämä! Olen kokeillut sekä duunaria että pulleaa insinööriä. Duunarin kanssa ei ollut mitään yhteistä ja pullukan kanssa ei tehnyt mieli seksiä. Eli riman alentaminen ei kannattanut.

Vierailija
320/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomppakruise kirjoitti:

Mikä sinusta tekee kiinnostavan? Mitä annettavaa sinulla on naiselle. Veneet ja autot ovat sinulle, leiki niiden kanssa ihan keskenäsi. Tuotko parisuhteeseen mitään lisäarvoa? Läskiä en itse kyllä hoikkana ottaisi ja hyvätuloinen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi