Suostuisiko mies toisille treffeille, vaikka häntä ei kiinnostaisi tämä nainen?
Ekojen treffien jälkeen mies pyysi numeroani, jotta jatkaisimme juttua Whatsappin puolella deittisovelluksen sijaan. Huomasin kuitenkin eron miehen viestittelyssä, vastausajat pitenivät ja vastausten laatu tuntui jotenkin… kylmemmältä.
Kysyin, haluaisiko hän nähdä tällä viikolla ja hän vastasi, että haluaisi ja ehdotti viikonloppua. Miksi minusta silti tuntuu, että tämä mies ei ole oikein täysillä mukana tässä?
Ollaan alle 30-vuotiaita, toki kummallakin on työt ja yksityiselämä, mutta jos etsitään kumppania, niin luulisi innokkuutta olevan enemmän potentiaalisen henkilön löydyttyä. Nyt tuntuu, että minä vien, eikä se tunnu naiselliselta.
Kommentit (81)
Update, käytiin toisilla treffeillä. Koitin saada lähempää kontaktia mieheen, kuten suudelmaa, mutta mitään ei tapahtunut. Halasimme vain pikaisesti taas treffien päätteeksi.
Mies haluaisi edelleen nähdä kolmansilla treffeillä, mutta on siltikin todella kuiva ja etäinen, kun viestittelemme whatsapissa. Vastailee viesteihini myöhässä, eikä reagoi minkäänlaiseen flirttiin. En tajua? Onkohan vain niin, että ei saa omantyylistä naista ja käy treffeillä mun kanssa vain, koska olen ainut vaihtoehto, vai olenko varalla?
Kun sanoin suoraan, ettei miestä nyt oikein tunnu hirveästi kiinnostavan tämä juttu, niin hän käänsi sen minun syykseni. Että minä kuulemma keksin syitä, miksi tämä ei voisi onnistua. Olemme jutelleet maaliskuusta alkaen ja lopputulema tällä hetkellä on kahdet treffit ja halaus..
Ap
Olen säälittävä, kun edes suostuin toisille treffeille sen jälkeen, kun perui edelliset bileiden takia.. En ymmärrä, miksi kehitin tunteita tätä tyyppiä kohtaan, kun tunteet ovat selkeästi yksipuoliset.
Nyt varmasti nuolen haavojani taas kuukausitolkulla ja uskaltaudun deittailemaan uudelleen ehkä vuoden kahden päästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi suostua, vaikka useammillekin. Mulle mies tunnusti neljänsien treffien jälkeen ettei koskaan kiinnostanutkaan. Ja todellakin oltiin siinä vaiheessa jo edetty intiimille tasolle saakka.
Että kyllä niitä kaikenlaisia on.
Käsittämätöntä! Itse ainakin jos kiinnostus lopahtaa jostain syystä, toivotan hyvää jatkoa ja jatkan eteenpäin. Kellä on aikaa ja viitsimystä käydä useilla treffeillä jos ei kiinnosta oikeasti?
No kun se paneminen kiinnostaa.
Unohda koko tyyppi. Väistät luodin, kun lähdet nyt.
Narsistit leikkii kylmää kuumaa ja vastailevat randomisti ja petaavat seuraavaa valmiiksi sitä hetkeä varten, kun lemppaavat edellisen.
Jos sulla on sellainen vaisto, että mies ei muista sua viestittelynsä välisenä aikana, luultavasti pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit leikkii kylmää kuumaa ja vastailevat randomisti ja petaavat seuraavaa valmiiksi sitä hetkeä varten, kun lemppaavat edellisen.Jos sulla on sellainen vaisto, että mies ei muista sua viestittelynsä välisenä aikana, luultavasti pitää paikkansa.
Narsisteja on niin vähän, että olisi se nyt aikamoinen ihme, että niitä osuisi palstalaisten deitteihin vähän väliä. Tuo narsistin hokeminen on 90-luvulta, en tiedä mikä siinä joitakin ihmisiä viehättää.
Ap, luottaisin vaistoihini. Anna olla. Kesä tulee, unohda sovellukset ja tutustu miehiin livenä, silloin näet heti, kohtaavatko kemiat.
Mistä noita treffejä saa? Miehenä olen aina tuota ihmetellyt, yläasteelta lähtien. On ollut vain yhden yön juttuja baareista ja sen sellaisista ja yli 10v sitten tapasin naisen, jonka kanssa kävin elokuvassa. Mutta ei tosiaan mitään tietoa mistä saisi treffit. Enkä todellakaan olisi sellainen kylmäkiskoinen tyyppi, joka ap:takin pyörittelee. On se kumma kun naiset valitsevat aina noita ihme tyyppejä treffeille, mutta yksikään kunnollinen mies ei kelpaa. Tinderiä yritin aikoinaan ja sieltä ei saanut mitään. Ja siellähän muutenkin 80 % naisista haluaa vain 20 % miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Update, käytiin toisilla treffeillä. Koitin saada lähempää kontaktia mieheen, kuten suudelmaa, mutta mitään ei tapahtunut. Halasimme vain pikaisesti taas treffien päätteeksi.
Mies haluaisi edelleen nähdä kolmansilla treffeillä, mutta on siltikin todella kuiva ja etäinen, kun viestittelemme whatsapissa. Vastailee viesteihini myöhässä, eikä reagoi minkäänlaiseen flirttiin. En tajua? Onkohan vain niin, että ei saa omantyylistä naista ja käy treffeillä mun kanssa vain, koska olen ainut vaihtoehto, vai olenko varalla?
Kun sanoin suoraan, ettei miestä nyt oikein tunnu hirveästi kiinnostavan tämä juttu, niin hän käänsi sen minun syykseni. Että minä kuulemma keksin syitä, miksi tämä ei voisi onnistua. Olemme jutelleet maaliskuusta alkaen ja lopputulema tällä hetkellä on kahdet treffit ja halaus..
Ap
On aika sama että onko mies kiinnostunut vai ei. Olette selvästikin aika erilaisia ihmisiä ja ajattelutapanne myös. Nyt jo huomaa viestittelystä että ette ymmärrä toisianne. Siksi tuskin sovitte yhteen. Joten unohda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistit leikkii kylmää kuumaa ja vastailevat randomisti ja petaavat seuraavaa valmiiksi sitä hetkeä varten, kun lemppaavat edellisen.Jos sulla on sellainen vaisto, että mies ei muista sua viestittelynsä välisenä aikana, luultavasti pitää paikkansa.
Narsisteja on niin vähän, että olisi se nyt aikamoinen ihme, että niitä osuisi palstalaisten deitteihin vähän väliä. Tuo narsistin hokeminen on 90-luvulta, en tiedä mikä siinä joitakin ihmisiä viehättää.
Ap, luottaisin vaistoihini. Anna olla. Kesä tulee, unohda sovellukset ja tutustu miehiin livenä, silloin näet heti, kohtaavatko kemiat.
Koitan unohtaa. Onneksi lähestyvä kesä piristää!
Kyllähän tuon miehen kiinnostuksen taso minua kohtaan oli jo selvä alusta lähtien, mutta koitin aina vain keksiä tekosyitä, miksi käyttäytyy miten käyttäytyy. Hän ei kuulemma ole seurustellut vakavasti koskaan aiemmin, se pisti miettimään onko sitten täysin kokematon vai onko ollut vain seksisuhteita? Mutta ei sillä väliä enää..
Ap
Joskus ollessani Tinderissä (miehenä) laskin riman niin alas, että treffailin vain niitä naisia, jotka eivät järin kiinnostaneet. Aika tavallista on, ettei Tinderissä edes kannata yrittää vähänkään viehättäviä, koska sen jälkeen suuttuu Tinderin algoritmi. Oli kuitenkin parempi saada seksiä, kuin ei seksiä ollenkaan. Jos miehenä meinaa seksiä saada, niin rimaa on pakko olla valmis laskemaan ja tuolloin varmaan tulee pettymyksiä niille naisille, joilla on valtavat odotukset suhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita treffejä saa? Miehenä olen aina tuota ihmetellyt, yläasteelta lähtien. On ollut vain yhden yön juttuja baareista ja sen sellaisista ja yli 10v sitten tapasin naisen, jonka kanssa kävin elokuvassa. Mutta ei tosiaan mitään tietoa mistä saisi treffit. Enkä todellakaan olisi sellainen kylmäkiskoinen tyyppi, joka ap:takin pyörittelee. On se kumma kun naiset valitsevat aina noita ihme tyyppejä treffeille, mutta yksikään kunnollinen mies ei kelpaa. Tinderiä yritin aikoinaan ja sieltä ei saanut mitään. Ja siellähän muutenkin 80 % naisista haluaa vain 20 % miehistä.
Mä nimenomaan kuvittelin valinneeni tällä kertaa sellaisen kiltin, kunnollisen nörttimiehen. Ja poltin näppini silti.
Tinderistä tän löysin, ei livenä oikein tapaa miehiä kun ei Suomessa sillä tavalla lähestytä vastakkaista sukupuolta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
20 prosenttia se oli noin kymmenen vuotta sitten. Nyt puhutaan jo 10 prosentin luokasta, jos lukema on noinkaan korkea. Naisten määrä palvelussa on laskenut noin 30 prosenttiin, joten vaatimukset miehen ulkonäöstä kasvavat vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis Tinder on narsistien saalistuspaikka ja jos narsisti pyörittää siellä vaikka panoasteelle asti 10 - 20 muijaa vuodessa ja juttelut muiden kanssa päälle ja tinder miehistä arviolta 10-30 % on narsisteja niin kyllä se on ihan varteenotettava mahdollisuus, että kohdalle osuu sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis Tinder on narsistien saalistuspaikka ja jos narsisti pyörittää siellä vaikka panoasteelle asti 10 - 20 muijaa vuodessa ja juttelut muiden kanssa päälle ja tinder miehistä arviolta 10-30 % on narsisteja niin kyllä se on ihan varteenotettava mahdollisuus, että kohdalle osuu sellainen.
Narsismi ei riitä Tinderissä, kun ulkonäkö ratkaisee. Kukaan tavallinen turakainen ei saa 10-20:tä muijaa vuodessa Tinderistä, ellei miehen ulkonäkö ole todella tuota tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 prosenttia se oli noin kymmenen vuotta sitten. Nyt puhutaan jo 10 prosentin luokasta, jos lukema on noinkaan korkea. Naisten määrä palvelussa on laskenut noin 30 prosenttiin, joten vaatimukset miehen ulkonäöstä kasvavat vuosi vuodelta.
"Naisten määrä palvelussa on laskenut noin 30 prosenttiin"
Elikä tämä tarkoittaa sitä, että koska naisten mielestä Tinderissäkään ei ole tarpeeksi hyviä miehiä, niin he eivät ole sitten sielläkään ja lähtevät pois. Mitenköhän naisille löytäisi "tarpeeksi hyvän" miehen? Vai onkohan kyseessä vain oman tason selkeä yliarviointi, täydellinen vieraantuminen todellisuudesta, sairaalloinen vaativuus...
Vierailija kirjoitti:
Joskus ollessani Tinderissä (miehenä) laskin riman niin alas, että treffailin vain niitä naisia, jotka eivät järin kiinnostaneet. Aika tavallista on, ettei Tinderissä edes kannata yrittää vähänkään viehättäviä, koska sen jälkeen suuttuu Tinderin algoritmi. Oli kuitenkin parempi saada seksiä, kuin ei seksiä ollenkaan. Jos miehenä meinaa seksiä saada, niin rimaa on pakko olla valmis laskemaan ja tuolloin varmaan tulee pettymyksiä niille naisille, joilla on valtavat odotukset suhteelta.
Mä en edes swaippaa oikealle niitä kympin miehiä. Ymmärrän oman tasoni. En myöskään voi olla kauhean kuvottava ulkonäöltäni, kun saan kuitenkin katseita, kehuja ja ihmettelyjä mm. miespuolisilta kollegoilta sinkkuudestani.
Olen varmasti liian epätoivoinen ja mielyttämishaluinen ihastuessani. Kerran toisilla treffeillä olin ihastuksen huumassa leiponut miehelle hänen syntymäpäiväänsä varten. Ovatko tällaiset rakkaudenosoitukset liikaa miehille?
Ap
Ihmisille on ominaista tulla riippuvaiseksi ja haluta vain enemmän ja enemmän sitä mitä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes swaippaa oikealle niitä kympin miehiä. Ymmärrän oman tasoni. En myöskään voi olla kauhean kuvottava ulkonäöltäni, kun saan kuitenkin katseita, kehuja ja ihmettelyjä mm. miespuolisilta kollegoilta sinkkuudestani.
Olen varmasti liian epätoivoinen ja mielyttämishaluinen ihastuessani. Kerran toisilla treffeillä olin ihastuksen huumassa leiponut miehelle hänen syntymäpäiväänsä varten. Ovatko tällaiset rakkaudenosoitukset liikaa miehille?
Ap
8-10 miesten välillä ei juurikaan ole eroa. Seiskatkin ovat vielä hiukset päässä ja rasvaprosentti suhteellisen pieni. Swaippailusi osuvat 101 prosentin varmuudella haarukkaan 7-10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i
Elikä tämä tarkoittaa sitä, että koska naisten mielestä Tinderissäkään ei ole tarpeeksi hyviä miehiä, niin he eivät ole sitten sielläkään ja lähtevät pois. Mitenköhän naisille löytäisi "tarpeeksi hyvän" miehen? Vai onkohan kyseessä vain oman tason selkeä yliarviointi, täydellinen vieraantuminen todellisuudesta, sairaalloinen vaativuus...
Oiskohan kyse siitä, että naisia ei huvita olla panosovelluksessa tarjoamassa ilmaista irtoseksiä sarjapanijoille.
Kaikki netissä pariutuneet ystäväni ovat löytäneet miehensä muualta kuin tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän naiset ole jättäneet Tinderin huomattuaan, että miehet pyyhkivät siellä lähes kaikki naiset oikealle eli matchin tulemisella ei olekaan mitään merkitystä, koska mies ei todennäköisesti haluakaan tutustua. Jos itse jäisin sinkuksi, mikään maailmassa ei saisi minua Tinderiin, ei edes nettideitteihin.
Juu... itse lopetin Tinderin käytön sen jälkeen kun oli tullut tarpeeksi monta tuollaista pelailijaa vastaan. Ei vaan jaksa.