Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisiko mies toisille treffeille, vaikka häntä ei kiinnostaisi tämä nainen?

Vierailija
19.04.2022 |

Ekojen treffien jälkeen mies pyysi numeroani, jotta jatkaisimme juttua Whatsappin puolella deittisovelluksen sijaan. Huomasin kuitenkin eron miehen viestittelyssä, vastausajat pitenivät ja vastausten laatu tuntui jotenkin… kylmemmältä.

Kysyin, haluaisiko hän nähdä tällä viikolla ja hän vastasi, että haluaisi ja ehdotti viikonloppua. Miksi minusta silti tuntuu, että tämä mies ei ole oikein täysillä mukana tässä?

Ollaan alle 30-vuotiaita, toki kummallakin on työt ja yksityiselämä, mutta jos etsitään kumppania, niin luulisi innokkuutta olevan enemmän potentiaalisen henkilön löydyttyä. Nyt tuntuu, että minä vien, eikä se tunnu naiselliselta.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla treffeillä voi käydä jos haluaa päästä sänkyyn kanssasi.

Vierailija
2/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parilla treffeillä voi käydä jos haluaa päästä sänkyyn kanssasi.

Viestit eivät ole missään vaiheessa olleet seksuaalissävytteisiä. Samoin ekoilla treffeillä ei mitään seksiin vihjaavaa, tai sen tyylistä koskettelua.

Siksi mietin, tunteeko vetoa minua kohtaan ylipäätään..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksuton seksi kiinnostaa miestä aina.

M39

Vierailija
4/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi suostua, vaikka useammillekin. Mulle mies tunnusti neljänsien treffien jälkeen ettei koskaan kiinnostanutkaan. Ja todellakin oltiin siinä vaiheessa jo edetty intiimille tasolle saakka.

Että kyllä niitä kaikenlaisia on.

Vierailija
5/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39

Nice….

Vierailija
6/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi suostua, vaikka useammillekin. Mulle mies tunnusti neljänsien treffien jälkeen ettei koskaan kiinnostanutkaan. Ja todellakin oltiin siinä vaiheessa jo edetty intiimille tasolle saakka.

Käsittämätöntä! Itse ainakin jos kiinnostus lopahtaa jostain syystä, toivotan hyvää jatkoa ja jatkan eteenpäin. Kellä on aikaa ja viitsimystä käydä useilla treffeillä jos ei kiinnosta oikeasti?

Vierailija
7/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kanattaakin siirtää seksiä myöhempään. Näkee jaksaako mies tutustua niitä muutamia treffejä enemmän.

Parempi, että pelkän seksin perässä olevat miehet tippuvat pois nopeammin. Ellei siis itse ole pelkän seksin vuoksi.

Jos on tarkoitus tutustua ja olla edes jotenkin muussakin mielessä mukana jutussa niin kyllä silloin ainakin yli neljien treffien pitää "jaksaa" ilman, että seksiin mennään.

Myös seksisävyisten viestien kirjoittelu kannattaa jättää myöhempään vaiheeseen, jos siis sitä myöhempää vaihetta tulee.

Mikä ihmeen kiire ihmisillä on nykyään. Itsellä ainakin se aika on myös hienoa, kun tutustutaan toisiinsa. Ihminen itsessänsä on kiinnostava. Vaikka kemiaakin tietysti pitää olla.

Vierailija
8/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä! Itse ainakin jos kiinnostus lopahtaa jostain syystä, toivotan hyvää jatkoa ja jatkan eteenpäin. Kellä on aikaa ja viitsimystä käydä useilla treffeillä jos ei kiinnosta oikeasti?

En tiedä oliko tämä mies jotenkin tosi epätoivoinen vai kiusallaanko teki. Kun sanoin hänelle että kerro sitten ihan suoraan jos et halua tapailla, hän lähes pelästyi ja vakuutteli että totta kai haluaa. Ja sit hetken päästä puskista ilmoitus ettei kiinnostakaan. Mielelläni olisin ottanut sen ilmoituksen jo ekojen treffien jälkeen.

Vierailija
9/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehen olla kiinnostunut harrastaakseen seksiä?

Vierailija
10/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39

Riippuu kait minkä näköinen nainen

Vierailija
11/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ap, että miehelle tuleekin joku äkillinen meno, ja joutuu perumaan viikonlopun tapaamisen. Tämä on ainakin itselleni tuttu kuvio, kun olen jollekin miehelle toisia treffejä ehdottanut. Ensin suostuu, ja sitten peruukin ilman uutta ehdotusta. Enpä ole jaksanut sitten jäädä tuollaisiin roikkumaan, eiköhän asia tullut selväksi.

12/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että miehen innostuksen taso on laskenut, vaikka toisaalta muutamien viestien perusteella on ehkä vaikea päätyä mihinkään varmoihin johtopäätöksiin asiasta. Ehkä häntä jäi ekojen treffienne jälkeen arveluttamaan jokin asia, tai joku muu syy, kuten vaihtoehtoinen deittailtava, sai hänet epäilemään suhteeseenne panostamista. Mutta kiinnostuksen taso voi vielä varmaankin muuttua molempiin suuntiin. Hän kuitenkin haluaa vielä tavata sinut, ja ehkä toinen tapaamiskerta avaa hänen silmänsä, ja hän tajuaa että olet upea ja juuri hänelle sopiva kumppani.

Vierailija
13/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ap, että miehelle tuleekin joku äkillinen meno, ja joutuu perumaan viikonlopun tapaamisen. Tämä on ainakin itselleni tuttu kuvio, kun olen jollekin miehelle toisia treffejä ehdottanut. Ensin suostuu, ja sitten peruukin ilman uutta ehdotusta. Enpä ole jaksanut sitten jäädä tuollaisiin roikkumaan, eiköhän asia tullut selväksi.

Tämä tuli kieltämättä kyllä mieleen jo. Onneksi en ole enää niin investoitunut tähän tyyppiin, kiinnostus kun alkaa laantua aika nopeasti, kun huomaa ettei toinen ole ihan täysillä mukana.

Ap

Vierailija
14/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet ei ilmeisesti saa sanottua suoraan, ettei kiinnosta. Itse tapasin erään miehen, joka eka treffeillä oli tosi innostunut, halusi puhelinnumeron ja halusi nähdä heti seuraavalla viikolla uudestaan. Sitten toisilla treffeillä olikin jotenkin huonotuulinen ja ei vaikuttanut yhtään kiinnostuneelta. Ei sitten pariin viikkoon kuulunut mitään ja laitoin viestiä että nähdäänkö ja hänelle sopi, käytiin urheilemassa. Sen jälkeen sitten totesi, että "voidaan kyllä taas nähdä, vaikka joskus pidemmänkin ajan päästä" vähän siihen tyyliin että ei tarvitse ihan heti viestitellä. Totesin siihen, että eiköhän tämä sitten ollut tässä. Ihme touhua tuollainen.

Vierailija
15/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei minua nainen kiinnosta, niin lopetan jutun jo viestitellessä. En mene toisille treffeille, jolloin nainen kiinnosta pitkällä tähtäimellä. Ei kaipaa merkityksetöntä seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa.

Vierailija
16/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella miehen pitäisi osoittaa innostusta yhtään sen enempää kuin naisenkaan?

Vierailija
17/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella miehen pitäisi osoittaa innostusta yhtään sen enempää kuin naisenkaan?

Ei tietenkään pidä jos ei kiinnosta, mutta sen voisi sanoa suoraankin.

Vierailija
18/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä sen vaan huomaa jos toinen ei ole kunnolla mukana. Nykyajan vitsaushan on se että tapaillaan montaa ihmistä yhtäaikaa ja katsellaan kuka siinä sitten olisi paras vai tuleeko vastaan vielä joku aivan uusi.

Mulle tapailemani mies sanoi et ”saa nähdä” tuleeko meistä jotain pysyvämpää, seksi kyllä kelpasi mutta ei ollut halukas tekemään minkäänlaisia yhteisiä suunnitelmia. Ei ollut niin hyvä sängyssä että olisin vaivautunut jatkamaan.

Vierailija
19/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestää toisetkin treffit jos saa tyhjentää pussit. Nieletkö ap mällit?

Vierailija
20/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pidä jos ei kiinnosta, mutta sen voisi sanoa suoraankin.

Niin, mutta oletko siis itse osoittanut innostusta miestä kohtaan enemmän kuin mies sinua kohtaan, vai odotatko vaan että mies tekee kaiken työn tuonkin asian suhteen?