Suostuisiko mies toisille treffeille, vaikka häntä ei kiinnostaisi tämä nainen?
Ekojen treffien jälkeen mies pyysi numeroani, jotta jatkaisimme juttua Whatsappin puolella deittisovelluksen sijaan. Huomasin kuitenkin eron miehen viestittelyssä, vastausajat pitenivät ja vastausten laatu tuntui jotenkin… kylmemmältä.
Kysyin, haluaisiko hän nähdä tällä viikolla ja hän vastasi, että haluaisi ja ehdotti viikonloppua. Miksi minusta silti tuntuu, että tämä mies ei ole oikein täysillä mukana tässä?
Ollaan alle 30-vuotiaita, toki kummallakin on työt ja yksityiselämä, mutta jos etsitään kumppania, niin luulisi innokkuutta olevan enemmän potentiaalisen henkilön löydyttyä. Nyt tuntuu, että minä vien, eikä se tunnu naiselliselta.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vain esittää vaikeasti tavoiteltavaa, koska sillä tavoin mies erottuu edukseen siitä naisia ympäröivien muesten joukossa. Miehenä nyt oletusarvo on se, että nainen juttelee 12 muun miehen kanssa ja tapailee kuutta samaan aikaan.
Käytös toimii, kun tämänkin avauksen teit. Toi vaikeasti tavoiteltavan esittäminen on säälittävää, mutta ajanhenki ajaa miehet tuohon, ellei sitten ole tarpeeksi hyvännäköinen, että ei tarvitse ees pelleilä.
En ole ap, mutta kuulostaa mahdolliselta teorialta. Pitäisin kuitenkin todennäköisempänä, että miehellä itsellään on se 12 muuta kierroksessa ja vetoa ei tässä hirveästi ollut, jos ekoilla treffeillä ei kipinät leiskuneet. Nainen on kiinnostunut ja huolissaan, että onko hän tarpeeksi viehättävä miehelle. Mies on ehkä siis sitä top 10% porukkaa...
Mies on erittäin älykäs, mutta ulkonäöllisesti ei mitään top 10 % luokkaa, kuten en minäkään. Enkä siis sano tätä mitenkään pahalla, mies on minun silmissäni viehättävä, vaikka ystävieni mielestä ei.
Ulkonäkö ei muutenkaan ole se tärkein juttu, vaan sisin ja kemiat.Tiedän oman tasoni, enkä edes swaippaa oikealle yleisesti huippukomeina pidettäviä miehiä. Heille on ihan eritasoiset naiset.
Ap
Mä itseasiassa uskon, että ne pahimmat pelimiehet, eli juuri se kuuluisa top10%, joilla riittää naisia valittavaksi, ovat juuri kuvailemasi kaltaisia miehiä. Niitä superhyvännäköisiä naiset epäilee heti pelimiehiksi, ja näin ollen naiset eivät haksahda niihin yhtä helposti. Juuri nuo ei-niin-hyvännäköiset, mutta joilla on kuitenkin jotain selittämätöntä vetovoimaa, ovat niitä pahimpia. Naiset eivät edes ymmärrä epäillä, että olisivat pelimiehiä, ja kaikki naiset kuvittelevat, että koska mies ei ole niin hyvännäköinen, ei olisi vientiä. Juuri noilla ulkonäöllisesti "keskitason" miehillä on eniten vientiä. Harva nainen haluaa sen superhyvännäköisen miehen kumppanikseen.
Uskon samaa. Olen itsekin haksahtanut playeriin, josta en ikipäivänä olisi päällepäin uskonut että on sellainen. Pieni ja hintelä mies, ei todellakaan se mies jota naiset kääntyvät kadulla katsomaan kahdesti. Mutta kun tutustuu, suu kyllä käy ja sehän tunnetusti naisiin vetoaa, ehkä jopa enemmän ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vain esittää vaikeasti tavoiteltavaa, koska sillä tavoin mies erottuu edukseen siitä naisia ympäröivien muesten joukossa. Miehenä nyt oletusarvo on se, että nainen juttelee 12 muun miehen kanssa ja tapailee kuutta samaan aikaan.
Käytös toimii, kun tämänkin avauksen teit. Toi vaikeasti tavoiteltavan esittäminen on säälittävää, mutta ajanhenki ajaa miehet tuohon, ellei sitten ole tarpeeksi hyvännäköinen, että ei tarvitse ees pelleilä.
En ole ap, mutta kuulostaa mahdolliselta teorialta. Pitäisin kuitenkin todennäköisempänä, että miehellä itsellään on se 12 muuta kierroksessa ja vetoa ei tässä hirveästi ollut, jos ekoilla treffeillä ei kipinät leiskuneet. Nainen on kiinnostunut ja huolissaan, että onko hän tarpeeksi viehättävä miehelle. Mies on ehkä siis sitä top 10% porukkaa...
Mies on erittäin älykäs, mutta ulkonäöllisesti ei mitään top 10 % luokkaa, kuten en minäkään. Enkä siis sano tätä mitenkään pahalla, mies on minun silmissäni viehättävä, vaikka ystävieni mielestä ei.
Ulkonäkö ei muutenkaan ole se tärkein juttu, vaan sisin ja kemiat.Tiedän oman tasoni, enkä edes swaippaa oikealle yleisesti huippukomeina pidettäviä miehiä. Heille on ihan eritasoiset naiset.
Ap
Mä itseasiassa uskon, että ne pahimmat pelimiehet, eli juuri se kuuluisa top10%, joilla riittää naisia valittavaksi, ovat juuri kuvailemasi kaltaisia miehiä. Niitä superhyvännäköisiä naiset epäilee heti pelimiehiksi, ja näin ollen naiset eivät haksahda niihin yhtä helposti. Juuri nuo ei-niin-hyvännäköiset, mutta joilla on kuitenkin jotain selittämätöntä vetovoimaa, ovat niitä pahimpia. Naiset eivät edes ymmärrä epäillä, että olisivat pelimiehiä, ja kaikki naiset kuvittelevat, että koska mies ei ole niin hyvännäköinen, ei olisi vientiä. Juuri noilla ulkonäöllisesti "keskitason" miehillä on eniten vientiä. Harva nainen haluaa sen superhyvännäköisen miehen kumppanikseen.
Uskon samaa. Olen itsekin haksahtanut playeriin, josta en ikipäivänä olisi päällepäin uskonut että on sellainen. Pieni ja hintelä mies, ei todellakaan se mies jota naiset kääntyvät kadulla katsomaan kahdesti. Mutta kun tutustuu, suu kyllä käy ja sehän tunnetusti naisiin vetoaa, ehkä jopa enemmän ulkonäkö.
enemmän kuin
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, ettei tyypistä kuulu mitään tai sitten tulee jokin ”este” ettei pääse treffeille viikonloppuna.
Nettideittailussa tottunut, että ennen treffejä aktiivisesti viestinyt ihminen voi treffien jälkeen hiljetä täysin. 4-6 päivän päästä tuleekin viesti "joo piti vähän miettiä ja ei meistä kyllä ole mihinkään." Siinä vaiheessa toki jo tajunnut kuvion. Mikäli mietityttää, niin voisi suoraan tunnustaa heti treffien jälkeen. Pirullista tässä hommassa on, ettei niin hyviä ekoja treffejä olekaan, että voisi luottavaisin mielin odottaa tokia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep, ap kertoi miehen olevan älykäs. Se vetoaa naisiin, varsinkin, jos on myös sosiaalisesti älykäs. Itse haksahdin kaljuuntuvaan, pikkuisen vatsaa kerryttäneeseen, ihan perustyyppi ulkonäöltä. Koulutettu ja älykäs. Erittäin sivistynyt. Hyvää seuraa. Ajattelin myös, että nyt olisi kunnollinen ja laadukas tyyppi. Alkuun vaikutti lupaavalta, mutta sitten alkoi tuo, ettei kuitenkaan vienyt suhdetta eteenpäin, ei esitellyt mua kellekään, ei halunnut kutsuista huolimatta tavata mun ystäviä tai perhettä. Tapailu jatkui kyllä ja aina oli tosi mukavaa aina läheisyyttä sisältäneistä koti-illoista mahtaviin viikonloppureissuihin, hyvää seksiäkin tietysti. Lopulta, kun aloin painostamaan suhteen laadusta, hän lopetti suhteen.
Oli siis pelimies. Jälkeenpäin mietin, että kaverihan on voinut pyörittää useita samaan aikaan, kun tapaamisten välissä saattoi olla viikkokin välissä. Yhtään en epäillyt pelimieheksi aluksi, kun vaikutti niin kunnolliselta. Kuvittelin, että se meidän kemia olis jotekin erityistä ja että vain minä näen hänet viehättävänä, kun se ulkonäkö hämäsi. Tajusin sitten, että muutkin naiset varmasti ajattelevat hänestä samoin kuin minä, ja vientiä siis varmasti riittää. Ei ne pelimiehet useinkaan ole niitä parhaimmalla ulkonäöllä varustettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli ei väliä minkä näköinen mies on? Aina voi paljastua pelimieheksi.
Kyllä, juuri näin, jos ulkonäköä tarkastellaan erillään muusta olemuksesta. Tietysti ne häntäpään äärityypit karsiutuu pelkän ulkonäön perusteella (esim. erittäin lihavat, epäsiistit, todella huonot hampaat tms.).
Mutta keskitaso ja siitä ylöspäin, kuka vaan voi olla pelimies, jos on karismaa, (sosiaalista) älykkyyttä, elämäniloa tai jotain muuta viehättävää ominaisuutta, mikä vetoaa naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useampi vuosi aikaa viimeisimmästä seksikerrasta, joten en ole antamassa vielä toisilla treffeillä.
Ap
Hyvä asenne, kun seksi on sinulle antamista.
Pidä toi! 👍
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella miehen pitäisi osoittaa innostusta yhtään sen enempää kuin naisenkaan?
Jos ihminen on kiinnostunut, ehkä jo ihastunutkin, hän ei mieti pitäisikö hänen osoittaa innostusta vaan on luonnostaan head over heels. Kai sinullakin on kokemus siitä, mitä on olla ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella miehen pitäisi osoittaa innostusta yhtään sen enempää kuin naisenkaan?
Jos ihminen on kiinnostunut, ehkä jo ihastunutkin, hän ei mieti pitäisikö hänen osoittaa innostusta vaan on luonnostaan head over heels. Kai sinullakin on kokemus siitä, mitä on olla ihastunut?
Kyllä siihen ihastuksen tunteeseen usein liittyy myös epävarmuutta. Kun ei voi tietää, mitä toinen ajattelee. Sehän se just on, että jos itse on ihastunut, muttei ole varma, että onko itse riittävä toiselle, eikä sitten uskalla näyttää tunteitaan. Tämä on varmaankin myös vähän meillä kulttuurissa, että tuollaisia tunteita, joiden myötä altistaa itsensä haavoittumiselle (jos toinen ei vastaakaan tunteisiin), on vaikea näyttää. Ja jos molemmilla on samaan aikaan vastaavia epävarmuuksia, niin siinä on sitten tuollaista vihjailua ja pelailua (milloin voin laittaa viestin tms.) ennen kuin luottamus on rakennettu.
Ja jos sitten onkin niin, että tunne on yksipuolinen, sitä luottamusta ei tietenkään koskaan rakenneta. Vain kaksi todella hyvällä itsetunnolla varustettua voi ihastua tulisesti siten, ettei mitään epävarmuuksia ole missään vaiheessa puolin eikä toisin. Harva suhde alkaa sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta ekojen treffien jälkeen minulle ainekin liian aikaista puhua ihastumisesta. Ehkä kiinnostunut, ehkä en. Tosin ellen ole, niin kerron sen toiselle ja lopetan jutun siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta ekojen treffien jälkeen minulle ainekin liian aikaista puhua ihastumisesta. Ehkä kiinnostunut, ehkä en. Tosin ellen ole, niin kerron sen toiselle ja lopetan jutun siihen.
Mä olen kyllä ollut todella ihastunut jo ekoilla treffeillä. Niitä tietysti edelsi pitkä kirjoittelu, että ihan vieras mies ei siinä vaiheessa mulle ollut. Vetoa oli todella paljon heti tavatessa. Ihan sokkotreffeillä ei ehkä voisi vielä ihastumisesta puhua, kun vasta vähän keskusteltaisiin, että keitä ollaan jne. Silloin korkeintaan kiinnostusta.
Kuten arvata saattaa, tänään tuli kahden päivän hiljaisuuden jälkeen viestiä, että voisiko lauantaisia treffejä siirtää sunnuntaille, kun hän on luvannut mennä kaverin bileisiin lauantaina.
Oikeasti ei voi laittaa meidän treffejä joidenkin bileiden edelle? Tuli niin epäkunnioitettu olo.
Ja voi olla, että nuo bileet onkin oikeasti treffit jonkun mielenkiintoisemman naisen kanssa ja piti saada mut siivottua kalenterista pois.
Miten hoitaisin tämän aikuismaisesti ja asiallisesti? Olo on loukattu, mutta en halua antaa sen näkyä. Enkä halua enää nähdäkään tätä miestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuten arvata saattaa, tänään tuli kahden päivän hiljaisuuden jälkeen viestiä, että voisiko lauantaisia treffejä siirtää sunnuntaille, kun hän on luvannut mennä kaverin bileisiin lauantaina.
Oikeasti ei voi laittaa meidän treffejä joidenkin bileiden edelle? Tuli niin epäkunnioitettu olo.
Ja voi olla, että nuo bileet onkin oikeasti treffit jonkun mielenkiintoisemman naisen kanssa ja piti saada mut siivottua kalenterista pois.Miten hoitaisin tämän aikuismaisesti ja asiallisesti? Olo on loukattu, mutta en halua antaa sen näkyä. Enkä halua enää nähdäkään tätä miestä.
Ap
Ensinnäkin odotat kaksi päivää. Sitten laitat viestin, että "Pahoittelut, mutta en voi enää tavata sua näissä merkeissä. Oli kiva tutustua ja hyvää jatkoa!"
Tuo antaa ymmärtää, että olet tavannut jonkun toisen, eli saat kostosi, muttei ole epäasiallinen, eikä kuulosta loukkaantuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Ja voi olla, että nuo bileet onkin oikeasti treffit jonkun mielenkiintoisemman naisen kanssa ja piti saada mut siivottua kalenterista pois.Miten hoitaisin tämän aikuismaisesti ja asiallisesti? Olo on loukattu, mutta en halua antaa sen näkyä. Enkä halua enää nähdäkään tätä miestä.
Ap
Kieltämättä kuulostaa, että on kiinnostavammat treffit, jotka haluaa ottaa ennen sua. Ei kuitenkaan peru treffejä sun kanssa kokonaan siltä varalta, että jos se lauantain nainen ei olekaan hyvä match, niin sä olet siellä sunnuntaina varalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten hoitaisin tämän aikuismaisesti ja asiallisesti? Olo on loukattu, mutta en halua antaa sen näkyä. Enkä halua enää nähdäkään tätä miestä.
Ap
Yksinkertaisin tapa laittaa hänelle viesti. "Mietittyäni meitä, niin en koe meistä olevan pariskunnaksi. Kiitos treffeistä ja viestittelystä. Kaikkea hyvää jatkossa ja mukavaa kesänodotusta."
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä kuulostaa, että on kiinnostavammat treffit, jotka haluaa ottaa ennen sua.
Koska ihminen ei voi haluta viettää iltaa kavereidensa kanssa ennemmin kuin kerran tavatun tuttavuuden kanssa? Kavereiden kanssa voi olla vielä vaikeampi sopia yhteisiä aikoja, jolloin kannattaa tarttua mahdollisuuteen, kun se koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi suostua, vaikka useammillekin. Mulle mies tunnusti neljänsien treffien jälkeen ettei koskaan kiinnostanutkaan. Ja todellakin oltiin siinä vaiheessa jo edetty intiimille tasolle saakka.
Että kyllä niitä kaikenlaisia on.
Tuohan on hyvin tyypillinen toimintatapa miehellä.
Jos itse miehenä olisin odotellut, että kiinnostus naiseen syntyy ilman intiimiä kanssakäymistä, olisin saanut odottaa hautaan asti. Olen elämäni aikana (41 vuotta) törmännyt tasan kahteen naiseen, johon olen kokenut ihastuksen tunnetasolla ilman minkäänlaista intiimiä kanssakäymistä. Kumpikaan ei ollut kiinnostunut minusta.
Eivät monetkaan miehet ihastu tai rakastu naiseen ennen intiimiä kanssakäymistä. Usein käy niinkin, että sitä ei synny sen jälkeenkään, ikävä kyllä.
Sen vuoksi monet miehet swaippailevat lähes kaikki naiset oikealle ja tapailevat sellaisia naisia, jotka eivät aluksi herätä suurempaa kiinnostusta. Kun suhde etenee intiimiksi, on useimmiten aika hyvä tilaisuus siihen, että myös oma kiinnostus ja omat tunteet alkavat lämmetä. Näin kävi itsellenikin. Ja onneksi niin kävi. Nainen, joka oli minusta kiinnostunut, alkoi kiinnostaa kovasti itseänikin siinä vaiheessa, kun suhde eteni intiimille tasolle (ei vielä varsinaiseen seksiin asti). Se vaati useammat treffit. Tämän naisen kanssa olen elänyt kohta 20 vuotta, ja meillä on oikein hyvä parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä kuulostaa, että on kiinnostavammat treffit, jotka haluaa ottaa ennen sua.
Koska ihminen ei voi haluta viettää iltaa kavereidensa kanssa ennemmin kuin kerran tavatun tuttavuuden kanssa? Kavereiden kanssa voi olla vielä vaikeampi sopia yhteisiä aikoja, jolloin kannattaa tarttua mahdollisuuteen, kun se koittaa.
Tottakai voi olla noinkin, mutta kokonaisuus huomioiden, siis se, että miehen viestittelyn sävy muuttui kylmemmäksi ja alkoi viestitellä entistä harvemmin, sekä tämä, että siirsi lauantain treffit sunnuntaille, niin kyllä se nyt vähän siltä vaikuttaa, että on joku toinen kiinnostavampi siinä myös, mutta pitää ap:ta varalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Törkeää käytöstä mieheltä. Sinuna lopettaisin jutun nyt tuohon. Toteaisin että haemme selvästi eri asioita, joten en näe järkevänä enää jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnea ap, olet onnistunut löytämään itsellesi roikottajan! Pitää sua varalla, jos tulisi jotain kiinnostavampaa vastaan ja pitää takaovea auki, kun ei sano suoraan, ettet ole tarpeeksi kiinnostava. Tai sitten vaan on niin munaton, että ei uskalla sanoa suoraan ettei kiinnosta, ja toivoo että ymmärrät asian näistä pienistä vihjeistä.
Eli ei väliä minkä näköinen mies on? Aina voi paljastua pelimieheksi.