Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisiko mies toisille treffeille, vaikka häntä ei kiinnostaisi tämä nainen?

Vierailija
19.04.2022 |

Ekojen treffien jälkeen mies pyysi numeroani, jotta jatkaisimme juttua Whatsappin puolella deittisovelluksen sijaan. Huomasin kuitenkin eron miehen viestittelyssä, vastausajat pitenivät ja vastausten laatu tuntui jotenkin… kylmemmältä.

Kysyin, haluaisiko hän nähdä tällä viikolla ja hän vastasi, että haluaisi ja ehdotti viikonloppua. Miksi minusta silti tuntuu, että tämä mies ei ole oikein täysillä mukana tässä?

Ollaan alle 30-vuotiaita, toki kummallakin on työt ja yksityiselämä, mutta jos etsitään kumppania, niin luulisi innokkuutta olevan enemmän potentiaalisen henkilön löydyttyä. Nyt tuntuu, että minä vien, eikä se tunnu naiselliselta.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella miehen pitäisi osoittaa innostusta yhtään sen enempää kuin naisenkaan?

Ei tietenkään pidä jos ei kiinnosta, mutta sen voisi sanoa suoraankin.

Niin, mutta oletko siis itse osoittanut innostusta miestä kohtaan enemmän kuin mies sinua kohtaan, vai odotatko vaan että mies tekee kaiken työn tuonkin asian suhteen?

Puolin ja toisin pidetään yhteyttä ja ehdotellaan tapaamisia jos molemmat on kiinnostuneita. Itsestäänselvä asia.

Vierailija
22/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella miehen pitäisi osoittaa innostusta yhtään sen enempää kuin naisenkaan?

Ei tietenkään pidä jos ei kiinnosta, mutta sen voisi sanoa suoraankin.

Niin, mutta oletko siis itse osoittanut innostusta miestä kohtaan enemmän kuin mies sinua kohtaan, vai odotatko vaan että mies tekee kaiken työn tuonkin asian suhteen?

Puolin ja toisin pidetään yhteyttä ja ehdotellaan tapaamisia jos molemmat on kiinnostuneita. Itsestäänselvä asia.

Yhtälailla se mies voi tulkita sua siten, että et ole erityisen kiinnostunut.

"Ai se haluu vasta ens viikolla nähdä, tjoo eiköhän tää ollu tässä sit taas..."

"Ai nyt se vastaa enää lyhyesti joskus tuntienkin päästä eikä heti, eiköhän tää ollu tässä sit taas..."

"Ai se ei vieläkään osoita minkäänlaista seksuaalista vetoa muhun, tjaa eiköhän tää ollu tässä sit taas..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kestää toisetkin treffit jos saa tyhjentää pussit. Nieletkö ap mällit?

Mulla on useampi vuosi aikaa viimeisimmästä seksikerrasta, joten en ole antamassa vielä toisilla treffeillä. Haluan olla täysin varma miehestä ja tuntea, että meillä on syvempi yhteys. Tällä hetkellä tunnen itse olevani se innostuneempi osapuoli, tosin innostukseni on alkanut laantua sen jälkeen, kun aloin tuntea ettei miestä ihan kiinnosta panostaa minuun.

Ensin sattui sydämeen paljonkin, kun olin niin toiveikas ja innostunut löytäessäni älykkään, keskustelutaitoisen ja asiallisen oloisen miehen. Laittauduin nätiksi ekoja treffejä varten ja olin kiinnostunut miehen asioista ja vietimme aikaa yhdessä kolmen tunnin verran.

Deittailu on perseestä. Poistin jo deittisovelluksenkin, kun tähän menee ihan älyttömästi voimia.

Ap

Vierailija
24/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille viestinä toive, että haluaisit nähdä jo vaikka heti tänään, ja viestin perään sydän.

Aivan varmasti muuttuu äijän sävy ja se myös kehittää aikaa tulla nopeammin näkemään, jos se oikeasti on kiinnostunut susta.

Vierailija
25/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä sille viestinä toive, että haluaisit nähdä jo vaikka heti tänään, ja viestin perään sydän.

Aivan varmasti muuttuu äijän sävy ja se myös kehittää aikaa tulla nopeammin näkemään, jos se oikeasti on kiinnostunut susta.

En olisi niin varma. Saattaa miettiä että eikö tuo riesa tajua jo lopettaa.

Vierailija
26/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi suostua, vaikka useammillekin. Mulle mies tunnusti neljänsien treffien jälkeen ettei koskaan kiinnostanutkaan. Ja todellakin oltiin siinä vaiheessa jo edetty intiimille tasolle saakka.

Että kyllä niitä kaikenlaisia on.

Käsittämätöntä! Itse ainakin jos kiinnostus lopahtaa jostain syystä, toivotan hyvää jatkoa ja jatkan eteenpäin. Kellä on aikaa ja viitsimystä käydä useilla treffeillä jos ei kiinnosta oikeasti?

En tiedä oliko tämä mies jotenkin tosi epätoivoinen vai kiusallaanko teki. Kun sanoin hänelle että kerro sitten ihan suoraan jos et halua tapailla, hän lähes pelästyi ja vakuutteli että totta kai haluaa. Ja sit hetken päästä puskista ilmoitus ettei kiinnostakaan. Mielelläni olisin ottanut sen ilmoituksen jo ekojen treffien jälkeen.

Mies huomasi sinut epäileväksi tapaukseksi eli et ole ”helppo”. Ei viitsi enää yhtään panostaa koska on muita ”helppoja”. Ensi panikoitui mutta sitten jätti leikin kesken.

Vierailija
27/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi niin varma. Saattaa miettiä että eikö tuo riesa tajua jo lopettaa.

Kyllä sekin käy siinä kohtaa äkkiä selväksi jos se kokee sut riesana.

Mitä sä siinä muutenkaan menetät, kuinka usein muutenkaan kokeilet mieheltä saatuja neuvoja?

Vierailija
28/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parilla treffeillä voi käydä jos haluaa päästä sänkyyn kanssasi.

Kyllä mä useammilla treffeillä kävisin (ja kävinkin) kun parisuhde on kuitenkin tavoitteena, ja seksi nyt kuuluu parisuhteeseen. Ei sitä heti tarvitse olla hullusti ihastunut tai jotain syvällistä, kyllä sitä toiseen kiintyy kun antaa mahdollisuuden ja mielen avoinna. Toimi ainakin minulla.

Vierailija
29/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kestää toisetkin treffit jos saa tyhjentää pussit. Nieletkö ap mällit?

Mulla on useampi vuosi aikaa viimeisimmästä seksikerrasta, joten en ole antamassa vielä toisilla treffeillä. Haluan olla täysin varma miehestä ja tuntea, että meillä on syvempi yhteys. Tällä hetkellä tunnen itse olevani se innostuneempi osapuoli, tosin innostukseni on alkanut laantua sen jälkeen, kun aloin tuntea ettei miestä ihan kiinnosta panostaa minuun.

Ensin sattui sydämeen paljonkin, kun olin niin toiveikas ja innostunut löytäessäni älykkään, keskustelutaitoisen ja asiallisen oloisen miehen. Laittauduin nätiksi ekoja treffejä varten ja olin kiinnostunut miehen asioista ja vietimme aikaa yhdessä kolmen tunnin verran.

Deittailu on perseestä. Poistin jo deittisovelluksenkin, kun tähän menee ihan älyttömästi voimia.

Ap

Hauska, mulla pitkä aika edellisestä seksikerrasta vaikuttaa täysin päinvastaiseen suuntaan, eli sitten kun kerrankin tulee vastaan mies, jonka kanssa kemiaa ja flirttiä (oon useimmiten yliasiallinen tuntemattomien seurassa, eli aika harvan kanssa pääsee tuolle tasolle), niin en voi ollenkaan vastustaa. Viimeksikin jouduin ihan taistelemaan itseni kanssa, että pystyin ekat treffit olemaan ilman, että käyn käsiksi. Toisilla ei enää onnistunut.

Puolivälistä voin allekirjoittaa tekstisi täysin. Rakastuin ja miehen mukaan elämäntilanteet ei sitten kuitenkaan pidemmän päälle natsanneet. En mennyt takaisin tinderiin, koen tinderin tosi työlääksi ja pettymyksiä vaan tulee. Ja niille "ei tule mätsejä"-itkijöille: ei ne mätsit siellä tinderissä lämmitä, oikeaan elämään haluaisin jonkun löytää. N37

Vierailija
30/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi suostua, vaikka useammillekin. Mulle mies tunnusti neljänsien treffien jälkeen ettei koskaan kiinnostanutkaan. Ja todellakin oltiin siinä vaiheessa jo edetty intiimille tasolle saakka.

Että kyllä niitä kaikenlaisia on.

Käsittämätöntä! Itse ainakin jos kiinnostus lopahtaa jostain syystä, toivotan hyvää jatkoa ja jatkan eteenpäin. Kellä on aikaa ja viitsimystä käydä useilla treffeillä jos ei kiinnosta oikeasti?

En tiedä oliko tämä mies jotenkin tosi epätoivoinen vai kiusallaanko teki. Kun sanoin hänelle että kerro sitten ihan suoraan jos et halua tapailla, hän lähes pelästyi ja vakuutteli että totta kai haluaa. Ja sit hetken päästä puskista ilmoitus ettei kiinnostakaan. Mielelläni olisin ottanut sen ilmoituksen jo ekojen treffien jälkeen.

Mies huomasi sinut epäileväksi tapaukseksi eli et ole ”helppo”. Ei viitsi enää yhtään panostaa koska on muita ”helppoja”. Ensi panikoitui mutta sitten jätti leikin kesken.

Mahdollista tämäkin. Oli miten oli, joka tapauksessa tuskin oli suuri menetys, vaikka tuolloin siltä tuntuikin.

Vierailija
31/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain esittää vaikeasti tavoiteltavaa, koska sillä tavoin mies erottuu edukseen siitä naisia ympäröivien muesten joukossa. Miehenä nyt oletusarvo on se, että nainen juttelee 12 muun miehen kanssa ja tapailee kuutta samaan aikaan.

Käytös toimii, kun tämänkin avauksen teit. Toi vaikeasti tavoiteltavan esittäminen on säälittävää, mutta ajanhenki ajaa miehet tuohon, ellei sitten ole tarpeeksi hyvännäköinen, että ei tarvitse ees pelleilä.

Vierailija
32/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vain esittää vaikeasti tavoiteltavaa, koska sillä tavoin mies erottuu edukseen siitä naisia ympäröivien muesten joukossa. Miehenä nyt oletusarvo on se, että nainen juttelee 12 muun miehen kanssa ja tapailee kuutta samaan aikaan.

Käytös toimii, kun tämänkin avauksen teit. Toi vaikeasti tavoiteltavan esittäminen on säälittävää, mutta ajanhenki ajaa miehet tuohon, ellei sitten ole tarpeeksi hyvännäköinen, että ei tarvitse ees pelleilä.

En ole ap, mutta kuulostaa mahdolliselta teorialta. Pitäisin kuitenkin todennäköisempänä, että miehellä itsellään on se 12 muuta kierroksessa ja vetoa ei tässä hirveästi ollut, jos ekoilla treffeillä ei kipinät leiskuneet. Nainen on kiinnostunut ja huolissaan, että onko hän tarpeeksi viehättävä miehelle. Mies on ehkä siis sitä top 10% porukkaa...

Vierailija
33/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kai sitä yksien treffien jälkeen tietää varmaksi haluaako jotain pidempää vai ei. Tietenkin on ne tapaukset joissa ei mikään kohtaa tai ihminen onkin täysin erilainen kuin odotti. Omalla kohdallani ainakin katsoisin asiaa pidemmälle, jos kyseessä on hiemankin kiinnostava ja mukava nainen. Ekoilla treffeillä ainakin itseäni jännittää ja en oikein osaa olla oma itseni. Oletan näin olevan myös naisilla. Siksi se pienikin kemia ja kiinnostus kannattaisi katsoa hieman pidemmälle, koska ei sitä tiedä mitä voi löytää, kun oppii rentoutumaan toisen seurassa ja olemaan luonnollisempi sekä oma itsensä.

Vierailija
34/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkusukkaa voi aina pari kertaa viedä, ei ees tarvi mitään ihmettä. Sillä menee liikaa aikaa vatvoessa mitä joku emoji tarkottaa, siinä välissä ehtii jo pari kertaa lykkiä lastit ja sitten kun se tajuaa, ni oonki jo seuraavan luona.

Vierailija
35/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on monesti ehtinyt pettyä ja esittää jo valmiiksi "eipä mua edes niin kiinnostanutkaan" kun odottelee että ghostaat sen.

Tavatkaa ja ne tunteet kehittyy ajan myötä jos on kehittyääkseen.

Vierailija
36/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valittaa kavereille, että sinusta ei kuulu. Kaverit sanoo sille, että älä tarraudu, se vai pelottaisi sinut pois. Sinä luulet että sitä ei kiinnosta, kun se koitaa saada sinut kiinnostumaan tai osoittamaan kiinnostusta.

Itse muistan kuinka ... heh... jääkiekon MM-kisat tuli väliin, ja yhteydenpito mielenkiintoiseen tyyppiin viileni liikaa. No en tiedä olisiko siitä tullut mitään. Ihan hyvin molemmille kävi aikanaan.

Vierailija
37/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kuulostaa mahdolliselta teorialta. Pitäisin kuitenkin todennäköisempänä, että miehellä itsellään on se 12 muuta kierroksessa ja vetoa ei tässä hirveästi ollut, jos ekoilla treffeillä ei kipinät leiskuneet. Nainen on kiinnostunut ja huolissaan, että onko hän tarpeeksi viehättävä miehelle. Mies on ehkä siis sitä top 10% porukkaa...

Mies on erittäin älykäs, mutta ulkonäöllisesti ei mitään top 10 % luokkaa, kuten en minäkään. Enkä siis sano tätä mitenkään pahalla, mies on minun silmissäni viehättävä, vaikka ystävieni mielestä ei.

Ulkonäkö ei muutenkaan ole se tärkein juttu, vaan sisin ja kemiat.

Tiedän oman tasoni, enkä edes swaippaa oikealle yleisesti huippukomeina pidettäviä miehiä. Heille on ihan eritasoiset naiset.

Ap

Vierailija
38/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on erittäin älykäs, mutta ulkonäöllisesti ei mitään top 10 % luokkaa, kuten en minäkään. Enkä siis sano tätä mitenkään pahalla, mies on minun silmissäni viehättävä, vaikka ystävieni mielestä ei.

Ulkonäkö ei muutenkaan ole se tärkein juttu, vaan sisin ja kemiat.

Tiedän oman tasoni, enkä edes swaippaa oikealle yleisesti huippukomeina pidettäviä miehiä. Heille on ihan eritasoiset naiset.

Ap

Mä itseasiassa  uskon, että ne pahimmat pelimiehet, eli juuri se kuuluisa top10%, joilla riittää naisia valittavaksi, ovat juuri kuvailemasi kaltaisia miehiä. Niitä superhyvännäköisiä naiset epäilee heti pelimiehiksi, ja näin ollen naiset eivät haksahda niihin yhtä helposti. Juuri nuo ei-niin-hyvännäköiset, mutta joilla on kuitenkin jotain selittämätöntä vetovoimaa, ovat niitä pahimpia. Naiset eivät edes ymmärrä epäillä, että olisivat pelimiehiä, ja kaikki naiset kuvittelevat, että koska mies ei ole niin hyvännäköinen, ei olisi vientiä. Juuri noilla ulkonäöllisesti "keskitason" miehillä on eniten vientiä. Harva nainen haluaa sen superhyvännäköisen miehen kumppanikseen.

Vierailija
39/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksuton seksi kiinnostaa miestä aina.

M39

Riippuu kait minkä näköinen nainen

Muutaman kerran olen huomannut, kuinka nainen on loukkaantunut verisesti, kun en ole ollut kiinnostunut hänestä fyysisesti.

Vierailija
40/81 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tämä epäonni, kuvittelin kerrankin valinneeni kunnollisen miehen ja kai kuvitelmissani ajattelin meillä olevan mahdollisuuksia.

Ajattelin, etten laita viestiä nyt miehelle, saa hän luvan olla yhteyksissä jos kiinnostaa. Tänään on ollut täysi hiljaisuus hänen puoleltaan. Vaikuttaisin epätoivoiselta jos kyselisin kuulumisia, kun juuri eilen olin se, joka ehdotti toisia treffejä.

Epäilen, ettei tyypistä kuulu mitään tai sitten tulee jokin ”este” ettei pääse treffeille viikonloppuna.

Suoraansanottuna ärsyttää ja turhauttaa tämä tilanne.

Ap