Luovunko vaimosta vai toisesta naisesta?
Toinen nainen on kenties väärä sana kuvaamaan naista johon olen rakastunut. Pettänyt en ole, koska olen (edelleen) naimisissa ollut yli 20 vuotta. Olen rakastanut vaimoani ja meillä on ollut paljon hyviä hetkiä liitossa, riitoja ei ole eikä sen kummempaa erimielisyyttä mutta vaimo on usein poissa kotoa. Lapsia ei ole siunaantunut. Olen kahden kuukauden ajan miettinyt parasta vaihtoehtoa jäädäkö liittoon ja parantaa sitä vaiko ottaa ero ja ryhtyä (toisen) naisen kanssa suhteeseen. Toinen nainen on minua ja vaimoani nuorempi mutta ei voisi olla tyttäreni. Tapasimme töissä ja olen auttanut naista urallaan mutta mistään reittä pitkin meiningistä ei ole kyse. Nainen on myös rakastunut minuun ja tietää että olen naimisissa joten olemme sopineet ettemme tee mitään toistaiseksi ja olen käynyt hänen kanssaan syömässä lounasta kaksi kertaa ja halaillut ilman että muut näkevät. Vaimolle olen kertonut lounasseurastani mutta ei ole suuttunut, koska tietää etten petä. En kovin heppoisin perustein riko liittoani ja nainen on sanonut ettei tule vaimoni ja minun väliin. Olen miettinyt ja yrittänyt kaikin keinoin päästä yli rakastumisesta onnistumatta koska rakastan enemmän toista naista ja haluaisin olla hänen kanssaan. En ole koskaan pettänyt mutta mitä kannattaisi tehdä? M50
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Onko ap siis esimiesasemassa suhteessa tähän nuorempaan naiseen?
Mitäs luulisit, mulkku vielä. Miten MINÄ päättäisin. Siinä nyt ei ole naisilla sanan sijaa kun MINÄ IHAN ITE päätän.
Kannattaa seksiä kokeilla säännöllisesti ennenkuin tekee mitään, voi olla yllätys. Toinen asia on että tässä iässä ja hyvässä asemassa nuoria naisia on niin paljon tarjolla, alkaen 25v, että muutama vuosi iloista sinkkuelämää on kokeilemisen arvoista. M49
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa seksiä kokeilla säännöllisesti ennenkuin tekee mitään, voi olla yllätys. Toinen asia on että tässä iässä ja hyvässä asemassa nuoria naisia on niin paljon tarjolla, alkaen 25v, että muutama vuosi iloista sinkkuelämää on kokeilemisen arvoista. M49
Ap ei ole kiinnostunut iloisesta sinkkuelämästä ainakaan tässä vaiheessa.
Kauanko luulet, että tuo nuorempi jaksaa sinua katsella, ap?
Olet nyt andropaussi-iässä ja silloin voi tulla tehdyksi niitä loppuelämää haittaavia valintoja.
Rouvasi tunnet pitkältä ajalta ja voit melko suurella todennäköisyydellä luottaa siihen, että hän pysyy rinnallasi myös vastamäissä, esim. sairaudet tms.
Nuorempi nainen saattaa saada tarpeekseen koska hyvänsä. Suhteenne kestävyyden ennuste on heikko jo siksi, että hän on *rakastunut* varattuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo ns. toinen nainen on?
Yli kolmenkymmenen. M50
..niin no, Mulla on mun tyttären kanssa 20 vuotta ikäeroa, että kyllä säkin hänen isänsä voisit olla. Tuntuu tuo ikäero omaan korvaan aika isolle, enkä haluaisi,että oma tyttäreni tapailisi itseään noin paljon vanhempaa miestä.
Työpaikan neito ei voi sanoa aapeelle suorasti, ettei patu kiinnostele. Sen takia, koska menettäisi suosikkiasemansa töissä.
Tekosyyksi sanoo, että ei voi tulla aviopuolisoiden väliin. Se on kauniisti kieltäydytty.
Hopeakettu taas luulee olevansa pelastava prinssi lapsettomalle neidolle, joka on kaiken lisäksi sinkku ollut liian pitkään reppana.
Aloittaja on hyvin tärkeä ja korvaamaton omasta mielestään sekä neidolle että vaimolle. Ja koska ap on heidän yläpuolella, tekee valinnan vaimon ja neidon mielipidettä huomioonottamatta.
Osallistukaa huutoäänestykseen.
Löytyy palstalta haulla:
Luovunko vaimosta vai nuorikosta äänestys
Ei se vaihtamalla parane. Sulla on ikäkriisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei vauvapalstan äänestys ole peruste päätöksellesi!! hahaa aamun nauru lähinnä.
Niin mutta aapee kysyi nimenomaan tätä, "luovunko vaimosta vai toisesta naisesta".
Suoraan kysymykseen suora vastaus äänestämällä. Aapee otti palstalaiset mukaan äänestykseen kysymällä tätä palstalaisilta.
Hae otsikko: Luovunko vaimosta vai nuorikosta äänestys
Siihen voit merkata mielipiteesi.
Minusta toinen nainen/mies on typerin syy erota. Ihastuksia, hullaantumisia, kiimaa tulee aina uusia eikä elämässä voi rakentaa mitään kestävää jos laukkaa noiden perässä. Sinulla ei ole mitään käsitystä arjesta tuon ihmisen kanssa. Tunteesi perustuu pelkille mielikuville ihmisestä jota tuskin kovin hyvin edes tunnet. Mitäs sitten, kun kymmenen vuoden päästä on taas sama homma edessä? Ajattelitko aina vaan vaihtaa emäntää kunnes olet siinä iässä ettei kukaan enää huoli? Ja saattaa siinä käydä niinkin, että kutkuttavan alkuhuuman jälkeen se nuori nainen pistääkin sinut vaihtoon ja etsii ikäistään seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vauvapalstan äänestys ole peruste päätöksellesi!! hahaa aamun nauru lähinnä.
Niin mutta aapee kysyi nimenomaan tätä, "luovunko vaimosta vai toisesta naisesta".
Suoraan kysymykseen suora vastaus äänestämällä. Aapee otti palstalaiset mukaan äänestykseen kysymällä tätä palstalaisilta.
Hae otsikko: Luovunko vaimosta vai nuorikosta äänestys
Siihen voit merkata mielipiteesi.
Mun ystäväni on sitä mieltä, että flirttailu on pettämistä, mutta paneminen ei, joten ota teistä nyt sitten selvää. Ystävä siis haluaa perustella itselleen, ettei ole itseasiassa pettänyt, vaikka onkin maannut toisen kanssa. Mun mielestä et ole vielä sinänsä pettänyt mutta jos olet toiseen rakastunut, miksi edes mietit tätä. Elämä on liian lyhyt elää kuslisseissa.
Kikkomanni kirjoitti:
Mun ystäväni on sitä mieltä, että flirttailu on pettämistä, mutta paneminen ei, joten ota teistä nyt sitten selvää. Ystävä siis haluaa perustella itselleen, ettei ole itseasiassa pettänyt, vaikka onkin maannut toisen kanssa. Mun mielestä et ole vielä sinänsä pettänyt mutta jos olet toiseen rakastunut, miksi edes mietit tätä. Elämä on liian lyhyt elää kuslisseissa.
Tarina jatkuu näin:
M50 eroaa vaimosta.
M50 tuppautuu työpaikan neidon kanssa yhteen, koska M50 kuvittelee olevansa prinssi Uljas sadun ihmemaan sinkkuneidolle, joka reppana on vielä lapsetonkin.
Työpaikan neidolla on vaikeuksia torpata lipevän hopeaketun yrityksiä. Voisi joutua epäsuosioon työpaikalla.
Neitokainen joutuu vaihtamaan työpaikkaa, koska patu50 roikkuu neidossa, eikä jätä rauhaan.
Lipevä M50 joutuu hommaamaan poikamiesboxsin, ja siirtyy seuranhakupalstoille etsimään naisia 18 - 31 vuotiaista, jotka arvostaa uskollista miestä.
Eihän aloittajalla ole edes toista naista tai rakastajatarta josta voisi luopua.
Parin kuukauden tuttavuus, muutama lounaalla käynti ja joku hätäinen halaus ei ole rakkaussuhde. Se on vasta tuttavuussuhde. Ap voi itse olla, tai luulla olevansa, rakastunut, ihastunut nyt kumminkin.
Kuiva avioliitto kaikin tavoin ja vaimo paljon poissa kotoa niin se jo yksin riittää siihen, että ihastuu helposti. Se on ihan eri asia onko se syy miettiä eroa tai jopa valintaa naisien kesken.
Aloittaja ei voi yksin päättää kummankaan naisensa "valitsemisesta".
Olen itse sinkkuna käyttänyt juuri tuota sanantapaa "en halua tulla pariskunnan väliin, en halua rikkoa teidän välejä" kun jostain syystä haluan olla väleissä varatun miehen kanssa. Mutta en ole tarpeeksi kiinnostunut, turvaudun tuohon kiertotiehen.
Kyllähän joskus sitten on ollut oikeastikin tilanne, että ko. lause on ihan totta, mutta se on silloin edellyttänyt myös oikeata suhdetta miehen kanssa ja paljon muutakin keskustelua ja tutustumista, myös seksuaalisesti.
Nämä suhteet ja tilanteet vain pitää erottaa toisistaan.
Ja myös elämänkokemusta erilaisista miehen ja naisen välisistä suhteista.
Ehdottomasti kerrot vaimolle avoimesti tilanteesta (jos lapsia ei ole suunniteltu). Tiedä vaikka vaimollakin on kyllästymiseen merkkejä ja myöntää ne?! Jos vaimo suuttuu, niin sitäkin voi miettiä voitteko oikeasti keskustella asioista avoimesti vai onko se yksipuolista.
Ei pitkä liitto ole mikään "pakko olla yhdessä loppuelämäbkun näin kauan jo oltu". En ymmärrä tuollaista ajatusmaailmaa yhtään!
Sitten käytte asiaa läpi ja päädytty johonkin lopputulokseen. Itse en varmaan pystyisi pakottamaan toista olemaan kanssani, antaisin kyllä rauhassa aikaa miettiä. Olen jollain tavalla vastaavissa tilanteissa eronnut sen kummempaa draamaa vetämättä, yksi elämä ja minä kyllä osaan olla yksinkin. Jokaisen pitäisi pitää itsestään niin paljon, että viihtyy myös yksin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinä pettänyt vaimoasi. Monta kertaa tekstin perusteella.
Eli eroa vaimostasi. Hän kyllä löytää itselleen ei-pettävän miehen rinnalleen. Mene vain tämän pettävän naisen kanssa yhteen, saat sitten aina iltaisin miettiä kun hän on ylitöissä, että kenen kanssa nyt on halailemassa :)
Oliko tämä uusi nainen varattu?
Nainen ei arvosta muiden kuin itsensä tunteita, jos tietää toisen olevan varattu mutta silti pyörii ja hyörii tämän toisen henkilön ympärillä. Tälläinen nainen on aina pettävä nainen, vaikka ei itse olisi suhteessa.
Ei saa sitä vaikutelmaa että olisi hyörinyt.
Muutenkin aina ihmetyttää mielipiteet, että ns. toisen naisen tulisi kantaa varatun miehen vastuut eikä tämän itse. Kyllä varattu ihminen on itse vastuussa toiminnastaan, ei kukaan muu.
Niin.. no miksiköhän esim varastetun tuotteen ostaja on myös syyllinen rikoslain mukaan, vaikka ei itse varastanutkaan esim polkupyörää.. Täysin rinnasteinen tilanne moraaliarvion kannalta, toki vielä pahempi asia on rikkoa avioliitto, vaikka rikos ei ole kyseessä. Itse en alkaisi suhteeseen näin toimivan henkilön kanssa, oli nainen tai mies.
”En kovin heppoisin perustein riko liittoani”
Olet käynyt naisen kanssa pari kertaa syömässä ja halaillut ja nyt mietit vaimosi jättämistä. Jep, jep :D
Hyvä yritys, mutta 0/5
Ap on kyllä jo moneen kertaan kertonut, että vaimo on selvillä tilanteesta.