Luovunko vaimosta vai toisesta naisesta?
Toinen nainen on kenties väärä sana kuvaamaan naista johon olen rakastunut. Pettänyt en ole, koska olen (edelleen) naimisissa ollut yli 20 vuotta. Olen rakastanut vaimoani ja meillä on ollut paljon hyviä hetkiä liitossa, riitoja ei ole eikä sen kummempaa erimielisyyttä mutta vaimo on usein poissa kotoa. Lapsia ei ole siunaantunut. Olen kahden kuukauden ajan miettinyt parasta vaihtoehtoa jäädäkö liittoon ja parantaa sitä vaiko ottaa ero ja ryhtyä (toisen) naisen kanssa suhteeseen. Toinen nainen on minua ja vaimoani nuorempi mutta ei voisi olla tyttäreni. Tapasimme töissä ja olen auttanut naista urallaan mutta mistään reittä pitkin meiningistä ei ole kyse. Nainen on myös rakastunut minuun ja tietää että olen naimisissa joten olemme sopineet ettemme tee mitään toistaiseksi ja olen käynyt hänen kanssaan syömässä lounasta kaksi kertaa ja halaillut ilman että muut näkevät. Vaimolle olen kertonut lounasseurastani mutta ei ole suuttunut, koska tietää etten petä. En kovin heppoisin perustein riko liittoani ja nainen on sanonut ettei tule vaimoni ja minun väliin. Olen miettinyt ja yrittänyt kaikin keinoin päästä yli rakastumisesta onnistumatta koska rakastan enemmän toista naista ja haluaisin olla hänen kanssaan. En ole koskaan pettänyt mutta mitä kannattaisi tehdä? M50
Kommentit (308)
Unohtaa se toinen ja jatkaa vaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo 🥱
Niinpä niin.
Tietty vaimon puolella .Mutta ymmärrän että vaan sinä voit tehdä päätöksen!
Olet jo pettänyt. Kähmit vaimon selän takana ja olet sopinut ettei mitään tapahdu ennen kuin… Oletko kertonut vaimolle ettei mitään tapahdu ennen kuin? Niinpä niin. Eroa vaan, vaimo voi etsiä aidosti luotettavan miehen ja nuorikko heittää sinut kuitenkin ajan myötä luiskaan, ellei halua omaishoitajaksi. Vaikka väsynyt provo tämä oli.
Eipä sitä kukaan muu voi tietää kuin sinä itse. Kerro vaimollesi mikä on tilanne, se on reilua.
Jos rakastat toista enemmän kuin vaimoasi, se on mielestäni vahva peruste lopettaa liitto. Toisaalta et kovin hyvin tunne tätä uutta naista etkä voi tietää kestääkö se, mutta olet ehkä valmis ottamaan riskin.
Jos olisin vaimosi, kiittäisin sinua ja päästäisin menemään.
Pisteet siitä ettet ole pettänyt.
Ei kai sille mitään voi jos rakastuu. Tee niin kuin sydän sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko vielä lapsia?
Haluaisin ja niin haluaisi vaimokin mutta tuskin onnistuu luonnollisesti enää. M50
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Voihan vaimo ottaa eron tai toinen nainen pistää miehen kävelemään milloin tahansa. Se oikeus on kaikille osapuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Unohtaa se toinen ja jatkaa vaimon kanssa.
Ei pidä unohtaa kumpaakaan, vaan kuunnella sydämensä ääntä, ja antaa aikaa tunteiden selkiytyä ja kehittyä.
Pikarakastuminen menee usein nopeasti ohi, ja jos on jo vaihtanut uuteen, on ikävää huomata, ettei se vaimo vaihtamalla parantunutkaan.
Toisaalta, jos sydän sanoo, että uusi rakkaus on "se oikea", jota on koko elämänsä odottanut, ei kannata jäädä ainakaan useiksi vuosiksi arpomaan ja haikailemaan sydämensä valitun perään, jos vielä saa tunteisiinsa vastakaikuakin.
Vierailija kirjoitti:
Olet jo pettänyt. Kähmit vaimon selän takana ja olet sopinut ettei mitään tapahdu ennen kuin… Oletko kertonut vaimolle ettei mitään tapahdu ennen kuin? Niinpä niin. Eroa vaan, vaimo voi etsiä aidosti luotettavan miehen ja nuorikko heittää sinut kuitenkin ajan myötä luiskaan, ellei halua omaishoitajaksi. Vaikka väsynyt provo tämä oli.
Kähminyt en ole ja vaimo tietää kaiken mutta ei ole suuttunut eikä puuttunut koska luottaa minuun. En petä koska minusta ei ole siihen ja olen liiton solminut rakkaudesta ja sitoumuksesta mutta en voi sanoa että rakastan vaimoa vaikka välitän ja kunnioitan. M50
Kannattaa olla varma, omista tunteistasi, oletko ihastunut, rakastunut, olisitko varma vielä vuoden päästä jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Voihan vaimo ottaa eron tai toinen nainen pistää miehen kävelemään milloin tahansa. Se oikeus on kaikille osapuolilla.
Sitten eroat. Kerrot vaimollesi syyksi, ettette saaneet lapsia ja nyt olet löytänyt nuoremman kenen kanssa on mahdollisuus saada lapsia.
Jos tuon ikäinen mies kuin sinä, ulkoistaa noinkin tärkeän asian tänne vauva.fi sivulle, niin jotain häikkää täytyy sinussa olla. Eikö sinulla ole sen verran omaa päättelykykyä?
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä kukaan muu voi tietää kuin sinä itse. Kerro vaimollesi mikä on tilanne, se on reilua.
Jos rakastat toista enemmän kuin vaimoasi, se on mielestäni vahva peruste lopettaa liitto. Toisaalta et kovin hyvin tunne tätä uutta naista etkä voi tietää kestääkö se, mutta olet ehkä valmis ottamaan riskin.
Jos olisin vaimosi, kiittäisin sinua ja päästäisin menemään.
Pitää keskustella ensin perusteellisesti molempien naisten kanssa, ettei ota liian suurta riskiä.
Voi voi, eipä käy kateeksi tuo tilanne. Vaikka kuinka kutkuttelisi vatsanpohjassa tuo uusi rakkaus, niin taitaa harmia tilanteesta olla, ja tulla, ainakin saman verran.
Aikaisempien vastaavien ketjujen perusteella olet jo pettänyt. Sinun olisi pitänyt nähdä, että tulevaisuudessa tulet tapaamaan toisen naisen ja ottaa ero jo vähintään 2 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen on suoraan sanonut että arvostaa rehellisyyttä eikä halua olla eron syynä. Tunteet vaan vahvistuvat aina kun tapaamme vaikkei olekaan pikarakastuminen tämä. Nainen myös sanoi että haluaa itselleen kestävän liiton. M50
50 v mies. Onneksi olkoon uudesta ihanasta autistivauvasta 👶
Kumpi tulee kallimmaksi, ero vai toinen nainen? Itse asiassa olet jo pettänyt.
Joopa joo 🥱