Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovunko vaimosta vai toisesta naisesta?

Vierailija
18.04.2022 |

Toinen nainen on kenties väärä sana kuvaamaan naista johon olen rakastunut. Pettänyt en ole, koska olen (edelleen) naimisissa ollut yli 20 vuotta. Olen rakastanut vaimoani ja meillä on ollut paljon hyviä hetkiä liitossa, riitoja ei ole eikä sen kummempaa erimielisyyttä mutta vaimo on usein poissa kotoa. Lapsia ei ole siunaantunut. Olen kahden kuukauden ajan miettinyt parasta vaihtoehtoa jäädäkö liittoon ja parantaa sitä vaiko ottaa ero ja ryhtyä (toisen) naisen kanssa suhteeseen. Toinen nainen on minua ja vaimoani nuorempi mutta ei voisi olla tyttäreni. Tapasimme töissä ja olen auttanut naista urallaan mutta mistään reittä pitkin meiningistä ei ole kyse. Nainen on myös rakastunut minuun ja tietää että olen naimisissa joten olemme sopineet ettemme tee mitään toistaiseksi ja olen käynyt hänen kanssaan syömässä lounasta kaksi kertaa ja halaillut ilman että muut näkevät. Vaimolle olen kertonut lounasseurastani mutta ei ole suuttunut, koska tietää etten petä. En kovin heppoisin perustein riko liittoani ja nainen on sanonut ettei tule vaimoni ja minun väliin. Olen miettinyt ja yrittänyt kaikin keinoin päästä yli rakastumisesta onnistumatta koska rakastan enemmän toista naista ja haluaisin olla hänen kanssaan. En ole koskaan pettänyt mutta mitä kannattaisi tehdä? M50

Kommentit (308)

Vierailija
121/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap:n vaimo oikeastaan pakenee sinne töihin?

Se on hyvä kysymys.

Lapsen puutetta. M50

Vierailija
122/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko sitä nuorempaa naista? Rehellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo tuonne alkupuolelle mielipiteeni, eikä se ole lisätiedonkaan myötä muuttunut. Se miksi vaimo on etääntynyt voi olla oire siitä, että hänkin miettii eroa. Silloin mitään valintaa ei oikeastaan ole kahden naisen väliltä, sillä onko tuo uusikaan nainen tehnyt lupauksia mistään? On vain pari halausta ja rakastunut haaveilee jo lapsistakin.

Vierailija
124/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että energiaa löytyy työkaverin liehittelyyn, mutta samaa ei voi tehdä vaimolle. Vaimo taas hautautui töihin kun kotona on jokin ruumiin kaltainen otus jolla on kuitenkin perus elintoiminnot. Eipä se rakkaus löydy ilman rakkauden tekoja ja rakkauden herättelyä.

Vierailija
125/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Turussa?

Vierailija
126/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan nainen nauttii siitä saamastaan huomiosta.. Se tykkää pitää illuusiota yllä, että teillä olisi mahdollisuus mennä kimppaan, jos lemppaat rouvasi.

Päästessään tavoitteeseen, kiinnostus lopahtaa vanhaan ukkoon.

Siinäpä sitten yksin lehdellä soittelet.

Selvitä nyt hyvä mies ensin haluaako tuo toinen nainen muuta kuin huomiota sinulta ja apua työasioissa. Voi olla, että kun kerrot aikeistasi erota nainen pelästyy.

Tunnut kyllä aika sinisilmäiseltä ja kokemattomalta. Näin vanhempana naisena voin sanoa, että tuollainen kahden kuukauden ihastus ei välttämättä tarkoita sitä, että kannattaa sen perusteella erota. Eri juttu jos eroaisit siitäkin huolimatta jos toista naista ei olisi. Eli eroaisit oman itsesi vuoksi etkä uuden suhteen vuoksi.

Tuo myös särähti korvaani. Sanoit, ettet sen intohimoisempi olisi uuden naisen kanssa kuin nytkään. Tosiaan, tarkistakaa nyt ensin haluaako tuo nainen intohimoista suhdetta vai jotain kaverillista huolehtijatyyppiä elämäänsä.

Kyllä muutenkin kannattaisi kokeilla seksiä ennen kuin teet niin radikaalin päätöksen, että eroat. Sovitteko lainkaan seksuaalisesti yhteen ja toimiiko kemiat.

On eri asia jutella ja vähän halailla kuin olla tositoimissa.

Vierailija
127/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä naispuolista työkaveria pitää aikana auttaa? Kannatan ammattilaisten palkkaamista.

Nainen oli pätevin hakija ja sanoin HR-tiimille etten halua päästää naista kilpailevaan firmaan. Olen hyväntahtoinen ihminen. M50

Vierailija
128/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimo on poissa?

Lapsia kun ei alkanut tulemaan niin vaihtoi alaa ja vaimosta tuli vähitellen kunnollinen työnarkomaani. Olen useasti sanonut että voisi olla kotona muulloinkin kuin vain yöllä nukkumassa ja jonkin aikaa yritti parantaa tapansa mutta päättikin ylennyksen jälkeen ottaa lisätöitä. M50

Eli koet itsesi hyljätyksi ja etsit lohtua.  Ei siis ehkä olekkaan kyse uudesta suuresta rakkaudesta?  Ehdottomasti pariterapian aika, johon voi muuten mennä jopa yksin (aluksi) mikäli toinen ei heti innostu.  Jos kerran olet joka suuntaan rehelline, sanot tälle toiselle naiselle ettet  voi tehdä mitään ennenkuin terapia on koettu.  Jos hän suostuu odottamaan...

Vierailija
129/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Turussa?

En mielelläni vastaa näin henkilökohtaisiin kysymyksiin mutta en asu Turussa. Miksi kysyt? M50

Vierailija
130/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi piakkoin molemmat

Vierailija
131/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan nainen nauttii siitä saamastaan huomiosta.. Se tykkää pitää illuusiota yllä, että teillä olisi mahdollisuus mennä kimppaan, jos lemppaat rouvasi.

Selvitä nyt hyvä mies ensin haluaako tuo toinen nainen muuta kuin huomiota sinulta ja apua työasioissa. Voi olla, että kun kerrot aikeistasi erota nainen pelästyy.
Tunnut kyllä aika sinisilmäiseltä ja kokemattomalta. Näin vanhempana naisena voin sanoa, että tuollainen kahden kuukauden ihastus ei välttämättä tarkoita sitä, että kannattaa sen perusteella erota. Eri juttu jos eroaisit siitäkin huolimatta jos toista naista ei olisi. Eli eroaisit oman itsesi vuoksi etkä uuden suhteen vuoksi.

Tuo myös särähti korvaani. Sanoit, ettet sen intohimoisempi olisi uuden naisen kanssa kuin nytkään. Tosiaan, tarkistakaa nyt ensin haluaako tuo nainen intohimoista suhdetta vai jotain kaverillista huolehtijatyyppiä elämäänsä.

Kyllä muutenkin kannattaisi kokeilla seksiä ennen kuin teet niin radikaalin päätöksen, että eroat. Sovitteko lainkaan seksuaalisesti yhteen ja toimiiko kemiat.

On eri asia jutella ja vähän halailla kuin olla tositoimissa.

Sen takia tämä alkaa vaikuttaa trollilta. Tosin rakastuminen sotkee täysin järkevienkin ihmisten pasmat. Äkkiä käyttäydytään kuin teinit, jotka eivät yhtään osaa arvioida tilanteita realistisesti. 

Vierailija
132/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen muuttuu ihan tavikseksi, ehkä pirttihirmuksikin arjen koittaessa. Jos vaimo on kiva ja turvallinen, älä vaihda. Voisitko kunnioittaa naista, joka yrittää seurustella varatun kanssa? Itse en huolisi tuollaista kumppaniksi ikinä.

Vierailija
133/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kertonut nauttivansa minun seurasta koska on ollut sinkku liian pitkään mutta olen tehnyt selväksi olevani naimisissa enkä tee mitään ellen eroa ja nainen on samaa mieltä. Mitään illuusiota en osta ja tästäkin olemme puhuneet mutta en tee nopeita päätöksiä ja haluan ensin saada vaimooni paremman yhteyden. M50

Älä nyt ainakaan tämän perusteella eroa, eihän tuo ole rakastuneen naisen puhetta ollenkaan. Kun on ollut sinkku liian pitkään, kenen tahansa huomio kelpaa, mutta eiköhän loppupeleissä etsi ihan ikäistään kumppania. 

Se on sitten toinen juttu mitä avioliitossasi kannattaa tehdä. Jokainen ansaitsee liitossa läheisyyttä ja yhteyttä. Jos se ei onnistu vaimosi kanssa yrityksistänne huolimatta, ehkä edessä on joka tapauksessa ero ja uuden suhteen etsiminen. Tämä nuori työkaverisuhde ei kuitenkaan vaikuta siltä minkä puolesta itse veikkaisin parasta lopputulosta.

Vierailija
134/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin villitys.

Vierailija
135/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkistä

Vierailija
136/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu vaimosta, se on sinut jo rengastanu niin arvostus ja kunnioitus sinua kohtaan tulee katoamaan samaa tahtia kun paino ja vaatimukset kasvaa

Vierailija
137/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että tulet katumaan, jos et yritä uuden naisen kanssa, jota rakastat.

Minusta taas tuntuu että vuoden päästä kun höyrähtäminen menee ohi kiittää luojaansa jos ei pistänyt elämäänsä säpäleiksi

En ala liittoa tahallaan rikkomaan koska en kestäisi sitä. Haluaisin rakastua uudelleen vaimooni mutta on hankalaa kun toinen on etäinen ja käy kotona vain öisin nukkumassa. Asialle on tehtävä jotain tai liitto kuivuu kasaan ennen pitkää kun meillä ei ole juurikaan mitään läheisyyttä enkä syytä vaimoani mutta rakastuin kun (toinen) nainen huomioi ja haluaa halata minua. Pahalta tuntuu kun haluaisin samaa omalta vaimolta ja olen asiasta hänelle kertonutkin. M50

Olet juuri vastannut itsellesi.  Eli rakastat vaimoasi jonka kanssa koet yksinäisyyttä. Olet löytänyt jonkun josta ajattelet hän olisi erilainen.  Olisiko?  Siihen et vastausta saa täällä.  Muuten, mitä jos se olet sinä joka voisi muuttua vaimollesi haluttavaksi taas.  Aloita vaikka kuntosalilla ja ehkä alat pelata vaikka golfia tms..

Vierailija
138/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosta voi hyvin luopua, jos ette jaksa tehdä kumpikin asioita liittonne parantamiseksi. Sen sijaan tuo toinen nainen ei yhtään suuremmalla todennäköisyydellä ole tie mihinkään pitkäaikaiseen onneen. Et tunne häntä yhtään, hänen tapojaan kotosalla, ette ole olleet fyysisessä kontaktissa jne. Ottaa muutamia vuosia tutustua ihmiseen paremmin. 

Vierailija
139/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä menisit kimppaan 20 vuotta nuoremman kanssa. Nainen on vielä 20 vuotta työelämässä sen jälkeen, kun sä oot eläkkeellä. Hänelle tulee tilaisuuksia töissä liehitellä nuorempia miehiä.

Tosiasiassa nainen näkee asian niin, että on hänen etu olla sun suosiossa siellä töissä nyt.

En vois kuvitella muuten 3 kymppisen kuolaavan 5 kymppistä ukkoo.

Vierailija
140/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet, että uusi nainen on oikeasti se elämäsi suuri rakkaus, niin sitten suosittelen jättämään vaimon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän