Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovunko vaimosta vai toisesta naisesta?

Vierailija
18.04.2022 |

Toinen nainen on kenties väärä sana kuvaamaan naista johon olen rakastunut. Pettänyt en ole, koska olen (edelleen) naimisissa ollut yli 20 vuotta. Olen rakastanut vaimoani ja meillä on ollut paljon hyviä hetkiä liitossa, riitoja ei ole eikä sen kummempaa erimielisyyttä mutta vaimo on usein poissa kotoa. Lapsia ei ole siunaantunut. Olen kahden kuukauden ajan miettinyt parasta vaihtoehtoa jäädäkö liittoon ja parantaa sitä vaiko ottaa ero ja ryhtyä (toisen) naisen kanssa suhteeseen. Toinen nainen on minua ja vaimoani nuorempi mutta ei voisi olla tyttäreni. Tapasimme töissä ja olen auttanut naista urallaan mutta mistään reittä pitkin meiningistä ei ole kyse. Nainen on myös rakastunut minuun ja tietää että olen naimisissa joten olemme sopineet ettemme tee mitään toistaiseksi ja olen käynyt hänen kanssaan syömässä lounasta kaksi kertaa ja halaillut ilman että muut näkevät. Vaimolle olen kertonut lounasseurastani mutta ei ole suuttunut, koska tietää etten petä. En kovin heppoisin perustein riko liittoani ja nainen on sanonut ettei tule vaimoni ja minun väliin. Olen miettinyt ja yrittänyt kaikin keinoin päästä yli rakastumisesta onnistumatta koska rakastan enemmän toista naista ja haluaisin olla hänen kanssaan. En ole koskaan pettänyt mutta mitä kannattaisi tehdä? M50

Kommentit (308)

Vierailija
81/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan sinä pettänyt vaimoasi. Monta kertaa tekstin perusteella.

Eli eroa vaimostasi. Hän kyllä löytää itselleen ei-pettävän miehen rinnalleen. Mene vain tämän pettävän naisen kanssa yhteen, saat sitten aina iltaisin miettiä kun hän on ylitöissä, että kenen kanssa nyt on halailemassa :)

Oliko tämä uusi nainen varattu?

Nainen ei arvosta muiden kuin itsensä tunteita, jos tietää toisen olevan varattu mutta silti pyörii ja hyörii tämän toisen henkilön ympärillä. Tälläinen nainen on aina pettävä nainen, vaikka ei itse olisi suhteessa. 

Ei saa sitä vaikutelmaa että olisi hyörinyt.

Muutenkin aina ihmetyttää mielipiteet, että ns. toisen naisen tulisi kantaa varatun miehen vastuut eikä tämän itse. Kyllä varattu ihminen on itse vastuussa toiminnastaan, ei kukaan muu.

Kyllähän se tuossa tarinassa kertoo, että kertonut rakastavansa, käynyt lounailla, pyytänyt apua jne jne jne. 

Ei tässä ollut kyse siitä, että kyse olisi kokonaan sen toisen syytä. Syyllinen pettämiseen on miehessä, mutta se toinen nainen on myös moraaliton nainen, joka varmasti on valmis pettämään jos sille tuulelle tulee ja toinen mies tulee näköetäisyydelle :) 

Sitten on vielä niitäkin naisia, jotka himoitsee varattuja miehiä koska ne on varattuja.. mutta heti kun eroavat vaimostaan, niin sitten se varattu mies ei enää kiinnosta. 

Vierailija
82/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan sinä pettänyt vaimoasi. Monta kertaa tekstin perusteella.

Eli eroa vaimostasi. Hän kyllä löytää itselleen ei-pettävän miehen rinnalleen. Mene vain tämän pettävän naisen kanssa yhteen, saat sitten aina iltaisin miettiä kun hän on ylitöissä, että kenen kanssa nyt on halailemassa :)

Oliko tämä uusi nainen varattu?

Nainen ei arvosta muiden kuin itsensä tunteita, jos tietää toisen olevan varattu mutta silti pyörii ja hyörii tämän toisen henkilön ympärillä. Tälläinen nainen on aina pettävä nainen, vaikka ei itse olisi suhteessa. 

Ei saa sitä vaikutelmaa että olisi hyörinyt.

Muutenkin aina ihmetyttää mielipiteet, että ns. toisen naisen tulisi kantaa varatun miehen vastuut eikä tämän itse. Kyllä varattu ihminen on itse vastuussa toiminnastaan, ei kukaan muu.

Kyllähän se tuossa tarinassa kertoo, että kertonut rakastavansa, käynyt lounailla, pyytänyt apua jne jne jne. 

Ei tässä ollut kyse siitä, että kyse olisi kokonaan sen toisen syytä. Syyllinen pettämiseen on miehessä, mutta se toinen nainen on myös moraaliton nainen, joka varmasti on valmis pettämään jos sille tuulelle tulee ja toinen mies tulee näköetäisyydelle :) 

Sitten on vielä niitäkin naisia, jotka himoitsee varattuja miehiä koska ne on varattuja.. mutta heti kun eroavat vaimostaan, niin sitten se varattu mies ei enää kiinnosta. 

Mies on auttanut, ei sanottu, että nainen pyysi apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty vaimon puolella .Mutta ymmärrän että vaan sinä voit tehdä päätöksen!

Miten niin? Voihan vaimo ottaa eron tai toinen nainen pistää miehen kävelemään milloin tahansa. Se oikeus on kaikille osapuolilla.

Sitten eroat. Kerrot vaimollesi syyksi, ettette saaneet lapsia ja nyt olet löytänyt nuoremman kenen kanssa on mahdollisuus saada lapsia.

Ei minusta ole sanomaan tuollaista noin kevyesti koska suhtaudun avioliittoon vakaudella. En ole aiemmin ollut ihastunut muihin paitsi rakastanut vaimoani kunnes nyt rakastuin toiseen. Vaimolle olen sanonut että meidän pitäisi viettää enemmän aikaa yhdessä koska muuten etäännymme toisistamme kokonaan. M50

Taitaa olla niin, että ruukku on jo särkynyt, tiesit  sen tai et. Miten olisi pariterapia?

Pariterapiaa olen ajatellut mutta ensin pitää saada vaimo kotiin ettei etäännytä lopullisesti. M50

Vierailija
84/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimo on poissa?

Vierailija
85/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tuo ns. toinen nainen on?

Yli kolmenkymmenen. M50

Vierailija
86/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono :(

Vierailija
87/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Oot vaihtamassa melkein kakskyt vuotta nuorempaan...

Vierailija
88/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli kolmenkymmenen. M50

Eli voisi olla lapsesi, vaikka alkuun sanoit ettei voisi.

Voi varmasti olla kiinnostavaa kokea nuoruutta uudelleen mutta muista että noin ison ikäeron suhteista yli 90 prosenttia päätyy eroon. Silloin kun vanhempi osapuoli on vielä 40-50 korvilla, homma voi toimia mutta kun vanhempi osapuoli alkaa lähennellä kuuttakymppiä, ikäero tulee niin selkeästi esiin että harva suhde sitä kestää. 

Vierailija
89/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 v mies ja kyselee Vauva-palstalla tällaista asiaa. On jo aloittanut suhteen huom. nuorempaan naiseen (sitä ikää piti korostaa), suunnitelee perheenlisäystä (vanha vaimo ei tietenkän enää saa) vaikka ei vielä tiedä 'luopuuko' vaimosta. Tämähän on todella uskottava tarina. Jatkuuko mahollisesti vielä niin, ettei vaimo ole koko avioliiton aikana ollut töissä (tai hyvin matalapalkaisella alalla osa-aikainen) ja asutte sinun omistamassa asunnossa, joten eron jälkeen vaimo joutuu vielä taloudellisiin vaikeuksiin. Tirsk.

Olen pidemmän aikaa seuraillut palstan keskusteluja ja ymmärtääkseni tänne kirjoittelevat kaiken ikäiset. Kirjoitin palstalle koska en halua avautua asioista ystäville eivätkä avioliittomme ongelmat muutenkaan kuulu lähipiirille. En ole aloittanut enkä ole suhteessa naiseen mutta olen edelleen naimissa vaimoni kanssa. Ainoa mitä olen tehnyt niin olen käynyt työpäivän aikana lounaalla ja halannut naista mutta mitään kiellettyä en tee ellen eroa. En ole kaksinnaija enkä pettäjä. (Toinen) nainen ei ole mikään teini eikä parikymppinen elämänsä alussa oleva tyttönen. Perheenlisäystä haluaisin vaimon kanssa mutta varsinaista lapsentekoa en ole suunnittelemassa ja mitä tulee vaimooni niin hän on hyväpalkkaisessa työssä. M50

Vierailija
90/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli kolmenkymmenen. M50

Eli voisi olla lapsesi, vaikka alkuun sanoit ettei voisi.

Voi varmasti olla kiinnostavaa kokea nuoruutta uudelleen mutta muista että noin ison ikäeron suhteista yli 90 prosenttia päätyy eroon. Silloin kun vanhempi osapuoli on vielä 40-50 korvilla, homma voi toimia mutta kun vanhempi osapuoli alkaa lähennellä kuuttakymppiä, ikäero tulee niin selkeästi esiin että harva suhde sitä kestää. 

Ei voisi olla koska minulla ei ole (vielä) lapsia. Se ettei voisi olla lapseni niin tarkoitin ettei nainen ole mikään teini tai parikymppinen. M50

Vierailija
91/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulla on jo `toinen nainen`. Eiköhän asia ole selvä. Kerro suunnitelmistasi vaimolle ja sitten teette päätöksen.

Vierailija
92/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimo on poissa?

Lapsia kun ei alkanut tulemaan niin vaihtoi alaa ja vaimosta tuli vähitellen kunnollinen työnarkomaani. Olen useasti sanonut että voisi olla kotona muulloinkin kuin vain yöllä nukkumassa ja jonkin aikaa yritti parantaa tapansa mutta päättikin ylennyksen jälkeen ottaa lisätöitä. M50

Vierailija
93/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Oot vaihtamassa melkein kakskyt vuotta nuorempaan...

Loukkaavaa puhetta kun en ole lennosta vaihtamassa sillä olen edelleenkin naimisissa mutta yritän jäähdyttää rakkautta ottamalla etäisyyttä. M50

Vierailija
94/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut, haluatko tämä nuorempi nainen lapsia?

Vierailija
95/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap spermaa tutkittu?

Tutkimuksia on tehty aikoinaan löytämättä vikaa. M50

Vierailija
96/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen toisen naisen otat, vaihtelua elämään nääs.

Vierailija
97/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm, joku, joka oli noin 50 -vuotias, onnellisesti naimisissa, kolme lasta, tapasi nuoren naisen, alle 20-vuotiaan. Erosi vaimosta, avioitui nuoren naisen kanssa, sai lapsen. Nyt miehellä ei ole vaimoa, on neljä lasta.

Lue kirjoja "viidenkympin villityksestä", sehän sinulla nyt on.

Pitänee lukea vaikka en ole mikään villi saati rietas ihminen. Olen rauhallinen enkä tee nopeita päätöksiä, saati pidä muutoksista. Kunhan saisi yhden lapsen koska olen aina halunnut olla isä mutta neljä lasta avioerolla on liikaa. M50

Vierailija
98/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas toisaalta, mitä jos et saakaan lapsia uuden naisen kanssa? Rakastatko häntä ihmisenä vai tarpeittesi täyttäjänä? Toki kaikilla on tulevaisuudenodotuksia, mutta ei kannata odottaa toisesta ihmisestä kaikkien unelmien täyttäjää, se ei ole rakkautta.

Vierailija
99/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos katost suoraan peiliin ja pohdit asiaa siltä kannalta, että onko ystävyys se jota haluat. Vai haluatko hellyyttä ja läsnäoloa. Minä tiedön että pitkässä liitossa erilleen kasvamista tapahtuu, mutta mikä riittää kenellekkin on jokaisen itse ratkaistava. Onko valmis olemaan yksin jos toinen palo sammuu.

Vierailija
100/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimo on poissa?

Lapsia kun ei alkanut tulemaan niin vaihtoi alaa ja vaimosta tuli vähitellen kunnollinen työnarkomaani. Olen useasti sanonut että voisi olla kotona muulloinkin kuin vain yöllä nukkumassa ja jonkin aikaa yritti parantaa tapansa mutta päättikin ylennyksen jälkeen ottaa lisätöitä. M50

Aha, nyt selvisi. Vaimollakin taitaa olla muut ajatukset mielessä, kuin vanha tylsä suhde ja vanha tylsä aviomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän