Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisiko joku mahd. kysyä jotain huomion kipeältä biseksuaali mieheltä

Vierailija
17.04.2022 |

Sain vinkin, että tällainenkin alue on - Minä pöhkö yritin tällä samaisella avauksella jo varmaan liiankin monta kertaa tuolla missä aihe on vapaa... Nyt harmittaa oma hölmöys mutta siis jos joku haluaa kysyä, niin vielä ennättää.. Vaik harmi, että kello on jo noin paljon...

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, voitko tuntematta ihmistä päätellä jostain, onko hän bi-, homo- tai heteroseksuaali?

Voiko sinun olemuksesta jotenkin päätellä sinun olevan bi?

Vierailija
62/150 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi peniksen halkaisusta?

Ensiksi tarkennus. Tarkoitat lävistyksellä sitä, että penikseen olisi tehtyä reikä, johon on kiinnitetty sen läpäisevä koru (tms)? - No niin. Eikös sitä kerrota (en ole itse päässyt näkemään) että prinssi Albertilla olisi yksi tunetuimmista lävitetyistä peniksistä eli on tämä juttu tuttua myös länsimaisen kulttuurin ylemmissä kerroksissa eikä vain ala- ja  marginaali kulttuurien piirissä.

En osaa itse nimetä tarkasti, millainen penis lävistys olisi ehdoton  suosikkini (tai inhokkini). - Eli yhtä mielipidettä minulla ei ole. Jahkailen, että on eriasia live.na kohdata penis, joka on lävitettymahd. sen kärjestä kuin alhaalrta sen tyvestä vai jostain siltä väliltä....

Tämä siksi, että jos peniksen kärki on harkitsemattomasti lävistetty, niin johan tuo rikkonee huomaamatta kortsunkin, kun taas peniksen juuressa oleva "rengas" saattanee tuoda "vain" tukea peiniksen ymprille.

Kuten arvannet omaa elävää kokemusta minulla ei juurikaan ole; itselläni ei ole ja live.na en ole päässyt tekemään juurikaan lähituttavuutta.

Toki pidemmässä suhteessa tai muutosin silloin kun lävistyksiä kantava saa antaa paljaalla, niin varmasti lävistykset saattavat palkita ja antaa miellyttävän "eksoottisemman nautinnon"  parhaimmassa tapauksessa  yhtäsuurin osin molemmille.

Ja onhan se tai ne, joilla niitä on omassa peniksessä, jotain jota voisi varmaankin kustua yleisemmin. kätketyksei kauneudeksi, jonka yleisemmin -ainakin täällä kylmässä pohjolassa, jossa on käytettvä ulkona housuja- vain verraten harvat ja valitut pääsevät näkemään ja mahd. jakamaan siitä (tai niistä) koituvan ilon Samalla kun läviteyn peniksen omavalla on itsellään aina tieto siitä, etä kantaa itsessään jotain "kuumottavaa" ja "eksoottisen nautiinon" mahdollsitavaa saattanee antaa hänelle, ainakin jossain määrin hehkua, joka säteilee ulos asti. - Vähän samaan tapaan kuin olen kuullut, että silloin kun sai ensimmäiset korvakorut, sillä erotuksella, että korvakorut useimmiten näkyvät.  Tiedä sitten kuinka nopeasti peniksessä oleviin lävistyksiinsä tottuu ja niistä tulee vain osa itseä En usko, että ympärielikatut miehtkään aattelevat päivittäin, että ha-ha minulla on kätketty ase housuissani.. - Mutta ympärileikkaus on yleisesti lopullien toimenoide -omaa esinahkaa ei tavata liittää enää takaisin kun taas koruilla voi leikitellä ja muokata omaa nahkaansa kenties loputtomiin.

Ap     

Peniksen halkaisulla tarkoitan sen halkaisua.

Nyt haluaisin saada hieman lisätietoja. Miksi penis tulis halkaista? - Ymmärtääkseni sukupuolenkorjaus leikkauksessa miehen penis halkaistaan ja siitä voidaan tehdä kirurgisessa operaatiossa osa vaginaa...

Ja varmaan on tai on olla, joitain alkuasukasheimoja, joiden riitti menoihin on saattanut kuulua joidenkin miesten penisten halkaisu.

Mutta kummatkin edellä mainitsemani mieleeni tulleet asiat menevät luullakseni niin kauaksi itsestä (tai siitä millaista on olla biseksuaali mies jne), että en osaa olla niistä oikein erityisemmin mitään mieltä.  En nyt ole kovin halukas  väittelemään siitä, että kenellä on oikeus tai onko kenelläkään oikeutta saada korjata -tai niinkuin tosinaan kuulee sanottavan- vaihtaa sukupuoltaan toiseksi.  Mutta en liioin ole innostunut aprikoimaan, että miksi jonkun alkuasukasheimon riittimenoihin kuuluisi tai olisi joskus kuulunut mahd. ainakin joidenkin miesten penisten halkaiseminen.

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curious M45 kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, voitko tuntematta ihmistä päätellä jostain, onko hän bi-, homo- tai heteroseksuaali?

Voiko sinun olemuksesta jotenkin päätellä sinun olevan bi?

Eikö meillä kaikilla ole omat ennakkoluulomme ja asenteemme? Osa vain kykenee pitämään ainakin tylsimpien ennakkoluulojensa osalta pienempää meteliä kuin toiset. - Joidenkin mielestä -näin olen saanut kuulla- olen homo siksi, että olen saattanut laittaa päälleni punaiset farkut. Tai ei ole kuulemma heteromiehen hommaa käydä oopperassa (, jossa viimeksi kävin kummityttöni kanssa seuraamassa Taikahuilun)  toisin kuin jääkiekon ja jalkapallon seuraaminen.

Mutta totuus on, että ei minulla ole sellaista yliluonnollista kykyä tai taitoa, jolla voisin varmaksi päätellä kenenkään sukupuolista suuntautuneisuutta. Ja luullakseni ihan yhtä vaikeaa se on minunkin ulkoisesta -olemuksestani päätellä minun sukupuolinen suuntautuneisuuteni. 

Kuten edellä kerroin niin sen (sukupuolisen suuntautuneisuuteni) "tunnistaminen" oli itsellenikin aluksi vaikeaa (vai kirjoitinko edellä, että hämmentävää). - Nyt jälkeenpäin voin tietysti jälkiviisaana sanoa, että sen olisi pitänyt olla päivän selvää itselleni, että olen biseksuaali, enkä  umpihetero tai homo. 

Ap

Vierailija
64/150 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi tarkennus. Tarkoitat lävistyksellä sitä, että penikseen olisi tehtyä reikä, johon on kiinnitetty sen läpäisevä koru (tms)? - No niin. Eikös sitä kerrota (en ole itse päässyt näkemään) että prinssi Albertilla olisi yksi tunetuimmista lävitetyistä peniksistä eli on tämä juttu tuttua myös länsimaisen kulttuurin ylemmissä kerroksissa eikä vain ala- ja  marginaali kulttuurien piirissä.

En osaa itse nimetä tarkasti, millainen penis lävistys olisi ehdoton  suosikkini (tai inhokkini). - Eli yhtä mielipidettä minulla ei ole. Jahkailen, että on eriasia live.na kohdata penis, joka on lävitettymahd. sen kärjestä kuin alhaalrta sen tyvestä vai jostain siltä väliltä....

Tämä siksi, että jos peniksen kärki on harkitsemattomasti lävistetty, niin johan tuo rikkonee huomaamatta kortsunkin, kun taas peniksen juuressa oleva "rengas" saattanee tuoda "vain" tukea peiniksen ymprille.

Kuten arvannet omaa elävää kokemusta minulla ei juurikaan ole; itselläni ei ole ja live.na en ole päässyt tekemään juurikaan lähituttavuutta.

Toki pidemmässä suhteessa tai muutosin silloin kun lävistyksiä kantava saa antaa paljaalla, niin varmasti lävistykset saattavat palkita ja antaa miellyttävän "eksoottisemman nautinnon"  parhaimmassa tapauksessa  yhtäsuurin osin molemmille.

Ja onhan se tai ne, joilla niitä on omassa peniksessä, jotain jota voisi varmaankin kustua yleisemmin. kätketyksei kauneudeksi, jonka yleisemmin -ainakin täällä kylmässä pohjolassa, jossa on käytettvä ulkona housuja- vain verraten harvat ja valitut pääsevät näkemään ja mahd. jakamaan siitä (tai niistä) koituvan ilon Samalla kun läviteyn peniksen omavalla on itsellään aina tieto siitä, etä kantaa itsessään jotain "kuumottavaa" ja "eksoottisen nautiinon" mahdollsitavaa saattanee antaa hänelle, ainakin jossain määrin hehkua, joka säteilee ulos asti. - Vähän samaan tapaan kuin olen kuullut, että silloin kun sai ensimmäiset korvakorut, sillä erotuksella, että korvakorut useimmiten näkyvät.  Tiedä sitten kuinka nopeasti peniksessä oleviin lävistyksiinsä tottuu ja niistä tulee vain osa itseä En usko, että ympärielikatut miehtkään aattelevat päivittäin, että ha-ha minulla on kätketty ase housuissani.. - Mutta ympärileikkaus on yleisesti lopullien toimenoide -omaa esinahkaa ei tavata liittää enää takaisin kun taas koruilla voi leikitellä ja muokata omaa nahkaansa kenties loputtomiin.

Ap     

Nyt haluaisin saada hieman lisätietoja. Miksi penis tulis halkaista? - Ymmärtääkseni sukupuolenkorjaus leikkauksessa miehen penis halkaistaan ja siitä voidaan tehdä kirurgisessa operaatiossa osa vaginaa...

Ja varmaan on tai on olla, joitain alkuasukasheimoja, joiden riitti menoihin on saattanut kuulua joidenkin miesten penisten halkaisu.

Mutta kummatkin edellä mainitsemani mieleeni tulleet asiat menevät luullakseni niin kauaksi itsestä (tai siitä millaista on olla biseksuaali mies jne), että en osaa olla niistä oikein erityisemmin mitään mieltä.  En nyt ole kovin halukas  väittelemään siitä, että kenellä on oikeus tai onko kenelläkään oikeutta saada korjata -tai niinkuin tosinaan kuulee sanottavan- vaihtaa sukupuoltaan toiseksi.  Mutta en liioin ole innostunut aprikoimaan, että miksi jonkun alkuasukasheimon riittimenoihin kuuluisi tai olisi joskus kuulunut mahd. ainakin joidenkin miesten penisten halkaiseminen.

Ap 

Voimme tiedustella sitä ylilautapojilta joille peniksen bisektio on nyt trendaavaa.

Vierailija
65/150 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap     

Ap 

Voimme tiedustella sitä ylilautapojilta joille peniksen bisektio on nyt trendaavaa.

Sinä voit, jos asia mieltäsi painaa ja uskot heiltä optimaalisimman vastauksen saada. Itseäni ei peniksen halkaisu tai bisektio (, joista jälkimmäien tuo mieleeni nyt enempi matikan tehtävät)  ei jaksa nyt innostaa.

Ap

Vierailija
66/150 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka muuten määrität BI-henkisyytesi.

Itse olen ajatellut että BI on henkilä jota kiinnostaa "vain miehen penis" mutta ei haluaisi seurustella miehen kanssa. Homona pidän taas miestä jolla on tunteita ja voi seurustella toisen miehen kanssa. Suutelu on kanssa yksi merkki sillä pidän suudelmaa intiimpänä kuin seksiä. Itse kun en voisi kuvitellakaan suutelevani toista miestä vaikka suihin voisin ottaa.

Vierailija
67/150 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellut että BI on henkilä jota kiinnostaa "vain miehen penis" mutta ei haluaisi seurustella miehen kanssa. Homona pidän taas miestä jolla on tunteita ja voi seurustella toisen miehen kanssa. Suutelu on kanssa yksi merkki sillä pidän suudelmaa intiimpänä kuin seksiä. Itse kun en voisi kuvitellakaan suutelevani toista miestä vaikka suihin voisin ottaa.

Se ("bihenkisyyteni") on aika sanoisinko on holistinen Kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa. j Saatan kiinnostua hänestä (siis sukupuoleen katsomatta niin miehestä kuin naisesta) kokonaisuutena, joka vähitellen avautuu ja rakentuu erilaisista osista, kuten hänen ulkoisesta olemuksesta tai hänen toiminnoista (liikkeistä eleistä ilmeistä jne)

Tai tosin päin löydän/ huomaan mahdollisesti yksittäisen seikan tai piirteen (tai osasen)  joka saa minut kiinnostumaan juuri hänestä ja mahdollisesti  vähitellen yksittäisistä seikoista ja piirteistä luon mielessäni hänestä kokonaisuuden.

Osasinkohan muotoilla riittävän selkeästi?

Ap

Vierailija
68/150 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iso muna parempi kuin pienempi? Jos, miksi?

Vierailija
69/150 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain yksi näkökulma bi-miehiin. Oman kokemuksen perusteella bissejä on todella moneen lähtöön. Itsekin koen olevani bi, mutta jakauma menee niin päin, että 80 prosenttisesti kiinnostaa miehet ja 20 prosenttisesti naiset. Miehen kanssa olen suhteessa, mutta naistenkin kanssa on joskus tullut sekstailtua ja naisiin ihastuttua.

En vain koe niin helposti sellaista kokonaisvaltaista kipinää naisen kanssa kuin mitä täydellinen mieshenkilö saa aikaan. Ei mulla ole ongelmaa suutelun tai eri seksimuotojen suhteen kummankaan sukupuolen kanssa. Sanottakoon kuitenkin, että peppujutut ei kiinnosta kummankaan kanssa.

Vierailija
70/150 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko iso muna parempi kuin pienempi? Jos, miksi?

Kiitos! -Ehdinkin jo aatella, etteikö kukaan esitä tätä "klassikko kysymystä". - Olen näet ollut laittavinani merkille, että aina kun puhutaan miehen seksualisuudesta tai seksistä, joissa on mies mukana niin aina nousee kysymys peniksestä tai peniksistä monesti yksinkertaisimmillaan sen koosta, ikään kuin sen "oikea koko" (=eli lähes aina mieluummin suurempi kuin pienempi) olisi ratkaisevan tärkeää.

- No. Ehkä se (peniksen koko) on tärkeää siksi, että penis erottaa ulkosesti meidät miehet naisista, joten toive tai oletus on kaiketi, että jos olisi aivan pieni, niin nautinnon ja ilon tuottaminen tosielle tai itselle saaminen peniksen kautta ei onnistuisi; ei ainakaan niin helposti kuin isommalla. Tämä on puhdas ennakkoluulo. Mutta mutu-tuntumalta onkin helppoa sanoa, että luulatavsti kaikkiin "tavallisuudesta poikkeavaa" kavahdetaan helpommin; oli kyseessä huomattavan iso tai sitten erinomaisen pieni

En siis usko, että asia olisi näin yksinkertainen, että seksin ja nautinnon kannalta olisi suora korrelaatio; mitä isompi sen parempi tai mitä pienempi sitä huonompi.

. Itse viehätyn todennäköisesti eniten keskikokoisista. Sitä paitsi ei olisi minusta varmaankaan uskottavaa, jos väittäsin, ettei peniksen koolla olisi mitään merkitystä koska kerroin jo edellä nauttineeni "peniksillä miekkailusta", joka saattaisi olla "hmm" haastavampaa jos penikset olisivat hyvin pienet. - Vaikka optimaalisinta tuolloin varmasti oikeastaan olisi minusta se, että kumpaisellakin olsi suunnileen samankokoinen.   

Kaikesta edellä kirjoittamastani huolimatta haluan korostaa, että minusta suurin iloa ja nautintoa tuova seksiin vaikuttava elin löytyy minusta aina korvien välistä. Sillä riippumatta penksen koosta, niin joko peniksellään tai jollain muulla tavoin voi saada seksistä yhtä helvettiä; ellei halua kunnioittaa ja huomioida lainkaan partneriaan.

Ap

Vierailija
71/150 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain yksi näkökulma bi-miehiin. Oman kokemuksen perusteella bissejä on todella moneen lähtöön. Itsekin koen olevani bi, mutta jakauma menee niin päin, että 80 prosenttisesti kiinnostaa miehet ja 20 prosenttisesti naiset. Miehen kanssa olen suhteessa, mutta naistenkin kanssa on joskus tullut sekstailtua ja naisiin ihastuttua.

En vain koe niin helposti sellaista kokonaisvaltaista kipinää naisen kanssa kuin mitä täydellinen mieshenkilö saa aikaan. Ei mulla ole ongelmaa suutelun tai eri seksimuotojen suhteen kummankaan sukupuolen kanssa. Sanottakoon kuitenkin, että peppujutut ei kiinnosta kummankaan kanssa.

Hyviä huomioita sinulta kiitos. - Jokainen on meistä yksilö. Tämän vuoksi suhtaudun itse -myönnän- suhtaudun aina hyvin ennakkoluuloisesti kaikkiin jotka sanovat olevan 100% jossain sellaisessa, joka liittyy omaan seksualiseen suuntautuneisuuteen.  Vaikka toisaalta vinosti vähän hymyilyttää, jos alan laskemaan, että miten kiinnsotukseni lopulta oikeasti jakautuu; vaikka edellä esitinkin sen olevan holistista.

Edellä taisinkin kirjoittaa myös kun joku ehätti jo kysymään, että olenko enempi kiinnostunut naisista vai miehistä. Ja kuten silloin niin nytkin jatkan, että ainakin oman parisuhdehistoriani peruteella kiinnostukseni on tai on ollut enempi naisia kohtaan.

Mutta toisaalta kommenntisi saa minut kysymään, että missä menee raja siinä, että milloin voi sanoa, että biseksuaali vai milloin olisiko oikeutetumpaa sanoa, että on vain (tai oli vain) utelias ja kokemuksen haluinen joka syystä tai toisesta haluaa kokea seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa eikä "vain" vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa

Tai jos on mieltänyt itsensä homoseksuaaliksii niin saako silloin joskus haaveilla ja mahdollsiesti harjoittaa seksiä ja saada siitä jopa nautintoa ja kenties jopa onnistua antamaan toisellekin nautintoa, vaikka toien ei vastaisi sitä sukupuolta, jonka kokee kiistatta enempi puoleensa vetävämmäksi. 

Yhtä kaikki tiivitäen sanottuna tiukat lokeroinnit mustavalkoisesti on monesti "hieman" tylsiä. - Eikä asiaa (lokerointia) tee helpommaksi se, että omatkin mieltymykset ja halut saattavat ajan saatossa elää ja muuttaa muotoaan.

Ap

Vierailija
72/150 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS: Kun edellä yritin kirjoittaa ja kuvata miten oma seksuaalinen suuntauneisuuteni on aika holsitinen. ja kuinka sa,alla yritin korostaa kokonaisuuden itsenäistä luonnetta ei tavoin rakentuneena. Niin oikeasti kai yritin selittää itsekkääsit myös osaksi itselleni sitä, että minulla on (biseksiaalina miehenä) oikeus tai  korjaan: mahdollisuus ihastua ehkä aikaa myöten myös rakastua sekä miehiin että naisiin.

En kykene tarkemmin erittelemään, että kuinka monta yksittäistä piirrettä tai seikkaa toisessa pitäsi olla, että voisin kokea häneen syvempää kiintymystä (huomion saattaa hetkellisesti saada vain yksikin seikka); enkä siis vain ajatella, että ompas hänellä kauniit kasvot tai komeat hartiat ja ääni...  Tai millainen olisi oltava sen "kokonaisuuden" jota alkaisin pikku hiljaa purkamaan ja kuorimaan;  kiintymykseni samalla kasvaessa. 

Ap

Vierailija
73/150 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyydät meiltä kysyttävää sillä ylläpidät dialogia itsestään?

Vierailija
74/150 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyydät meiltä kysyttävää sillä ylläpidät dialogia itsestään?

Anteeksi. Tulin kirjoittaneeksi edellä tarpeettomankin pitkät vastaukset mutta sitä en myönnä, että olisin itse -itseltäni kysynyt ja vastannut. Mutta toki myönnän, että vastatessani paitsi sorrun jaaritteluun niin osaltani selitä itsellni asioita. Pitäisi oppia tiivistämään - Haluaistko sinä kysyä jotain?

Ap

Vierailija
75/150 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vain viidennes naisista kiinnostaa seksuaalisesti, niin eikö silloin ole jo lähempänä homoa kuin biseksuaalia?

Vierailija
76/150 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vain viidennes naisista kiinnostaa seksuaalisesti, niin eikö silloin ole jo lähempänä homoa kuin biseksuaalia?

Kai, mutta on kai jokaisen oma asia, miten haluaa suuntautumisensa sanoittaa. Olen itse suuntautunut päivästä, säästä ja tähtien asennosta riippuen 75-99% miehiin ja 25-1% naisiin. Yleensä sanon olevani homo, koska se on minusta lähempänä totuutta, mutta voisin sanoa olevani bi, ja sekin pitäisi paikkansa. Usein on vaan helpointa määritellä suuntautumisensa yhdellä sanalla kuin alkaa selittämään jotakin sellaista, että yleensä olen homo, mutta joskus tykkään naisistakin, mutta en koe sanan bi kuvaavan itseäni kovinkaan hyvin jne. jne. Makuasioita varmaankin.

Ja olen siis eri henkilö kuin nämä tänne jo kirjoitelleet bissemiehet.

Vierailija
77/150 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en siis tietenkään tarkoittanut, että kaikista naisista 1/5 ja miehistä 4/5 on mielestäni kiinnostavia. Tarkoitin prosenteilla, että millaisella jakaumalla sukupuolet kiinnostaa. Kiinnostavia ihmisiä on huomattavasti vähemmän.

Mutta tuohon ajatukseen, että määrittelisinkö itseni homoksi. Riippuu siitä, että mihin tarkoitukseen pitäisi niin paljon yksinkertaistaa. Tietenkin olen lähempänä homoa kuin heteroa, mutta en minä silti itseäni täysin homoksi miellä. Mielestäni ihminen on homo, jos naiset ei kiinnosta.

Käännetäänpä ajatus toisinpäin. Onko mies mielestäsi hetero, jos naiset kiinnostaa 80 prosenttisesti ja miehet 20 prosenttisesti? Mun mielestäni ihminen on silloin ihan selkeästi bi eikä hetero.

Vierailija
78/150 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/150 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko enemmän naisiin vai miehiin suuntaunut vai molempiin? Oletko deittisovelluksissa ja jos olet saatko enemmän matcheja miehiltä vai naisilta? :)

molempiin saman verran siis😂

Näinhän sen periaatteessa pitäsi mennä mutta ei asia näin mustavalkoinen ole... paljonhan se on kiinni siitä ketä tapaa ja kohtaa jne.

Ap

Miksi sen pitäisi periaatteessasi mennä niin, että olisi molempiin yhtä paljon kiinnostusta???

Vierailija
80/150 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en siis tietenkään tarkoittanut, että kaikista naisista 1/5 ja miehistä 4/5 on mielestäni kiinnostavia. Tarkoitin prosenteilla, että millaisella jakaumalla sukupuolet kiinnostaa. Kiinnostavia ihmisiä on huomattavasti vähemmän.

Mutta tuohon ajatukseen, että määrittelisinkö itseni homoksi. Riippuu siitä, että mihin tarkoitukseen pitäisi niin paljon yksinkertaistaa. Tietenkin olen lähempänä homoa kuin heteroa, mutta en minä silti itseäni täysin homoksi miellä. Mielestäni ihminen on homo, jos naiset ei kiinnosta.

Käännetäänpä ajatus toisinpäin. Onko mies mielestäsi hetero, jos naiset kiinnostaa 80 prosenttisesti ja miehet 20 prosenttisesti? Mun mielestäni ihminen on silloin ihan selkeästi bi eikä hetero.

Miksi poistatit asiallisen kysymykseni, jossa pensäin  että miksi te bisekauaalitmiehet ja muut homot voi harrastaa seksiä keskenänne ja antaa naisten vain olla ja antaa meidän tosimiesten harrastaa vain naisten kanssa seksiä. Sitä on myös ihan liikaa jotain muka lesboja,. jotka väittää, että eivät olisi lainkaan kiinnostuneita miehistä. Siis oikeista miehistä.