Haluaisiko joku mahd. kysyä jotain huomion kipeältä biseksuaali mieheltä
Sain vinkin, että tällainenkin alue on - Minä pöhkö yritin tällä samaisella avauksella jo varmaan liiankin monta kertaa tuolla missä aihe on vapaa... Nyt harmittaa oma hölmöys mutta siis jos joku haluaa kysyä, niin vielä ennättää.. Vaik harmi, että kello on jo noin paljon...
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vastailetko vielä??
Kiitos kysymästä! mielelläni vastaan. Toivoisin voivani vastata enempi (ns) kokemusasiantuntijana: koskien bisekuaalisuutta ja tai vai pitsikö vielä korostaa, että miesbiseksualuutta kohtaan kuin, ihan mihin vain, vaikka sanotaankin, ettei ole huonoja kysymyksiä. - Vastaamalla ja yleisemmin aihetta koskevia kommentteja lukiessa koen oppivani itsekin ja iloitsen myös lukiessani keskutelussa esiin nousevista näkökulmista.
Kysymyksiänne / kommenttejanne odottaen
Ap
Oletko antanut / vastaanottanut fistausta.
Miten se sujui? Keitä fistailit?
Vierailija kirjoitti:
Miten se sujui? Keitä fistailit?
Hei "Heti" ilahduttavasti nostit kokonaan uuden asian. En ole vielä vastaanottanut fistaillut itse tai ollut fistailun kohteena. Hyvä kommentti/ kysymys. Se toi mieleeni, että täytynee varmistaa, että on varmasti liukkaria yöpöydän laatikossa, jos vaikka piankin saattaisin fistailua kokea. Yleisemmin. Käsi tai kädet kun ovat yksi niiistä asioista, joihin kiinnitän usein huomiota ja uskoen niiden aina kertovan ihmisestä jotain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sujui? Keitä fistailit?Hei "Heti" ilahduttavasti nostit kokonaan uuden asian. En ole vielä vastaanottanut fistaillut itse tai ollut fistailun kohteena. Hyvä kommentti/ kysymys. Se toi mieleeni, että täytynee varmistaa, että on varmasti liukkaria yöpöydän laatikossa, jos vaikka piankin saattaisin fistailua kokea. Yleisemmin. Käsi tai kädet kun ovat yksi niiistä asioista, joihin kiinnitän usein huomiota ja uskoen niiden aina kertovan ihmisestä jotain.
Ap
Kumpaa uskoisit fistaavasi mieluummin, vaginaa vai anaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sujui? Keitä fistailit?Hei "Heti" ilahduttavasti nostit kokonaan uuden asian. En ole vielä vastaanottanut fistaillut itse tai ollut fistailun kohteena. Hyvä kommentti/ kysymys. Se toi mieleeni, että täytynee varmistaa, että on varmasti liukkaria yöpöydän laatikossa, jos vaikka piankin saattaisin fistailua kokea. Yleisemmin. Käsi tai kädet kun ovat yksi niiistä asioista, joihin kiinnitän usein huomiota ja uskoen niiden aina kertovan ihmisestä jotain.
Ap
Sisäinen herrasmieheni vastaa, että anaalia mutta vastaan kuitenkin, että vaginaa, niin on ehkä luontevammin kaksi-silmäparia paremmin näkemässä, mitä tapahtuu... Kyse on luottamuksesta ja mutta myös siitä mitä toinen haluaa. Fistailu vaatii minusta ts. huomattavaa tahdikkuutta ja luottamusta toista kohtaan, eikä vain niin, että "yks-kaks" työntää toisen sisään oman nyrkkinsä olematta samalla täysin vakuuttunut siitä, että toinen on itse siihen valmis ja halukas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sisäinen herrasmieheni vastaa, että anaalia mutta vastaan kuitenkin, että vaginaa, niin on ehkä luontevammin kaksi-silmäparia paremmin näkemässä, mitä tapahtuu... Kyse on luottamuksesta ja mutta myös siitä mitä toinen haluaa. Fistailu vaatii minusta ts. huomattavaa tahdikkuutta ja luottamusta toista kohtaan, eikä vain niin, että "yks-kaks" työntää toisen sisään oman nyrkkinsä olematta samalla täysin vakuuttunut siitä, että toinen on itse siihen valmis ja halukas.
Ap
Otetaan vähän avaruudellista aspektia mukaan:
Voisitko ajatella että saman henkilön käsi jota parhaillaan fistaat on omassa anaalissasi?
Missä haluaisit kalusi silloin olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Otetaan vähän avaruudellista aspektia mukaan:
Voisitko ajatella että saman henkilön käsi jota parhaillaan fistaat on omassa anaalissasi?
Missä haluaisit kalusi silloin olevan?
Onhan tuo toki tuollainen mahdollista. - On kuumottavaa aatella, että hän saattaisi ottaa penikseni samalla suuhunsa...Hän varmaan ei olisi ensi kertaa asialla, jotta osaisi keskittyä kahteen asiaan yhtä. Mutta ei tuo mahdottomalta vaikuta.
Ap
Sori siis... Hän .osaisi keskittyä kahteen asiaan yhtä aikaa. Mutta ei tuo mahdottomalta vaikuta.
Ap
Kummat mielestäsi osaavat paremmin ottaa suihin miehet vai naiset?
Mitä pidät miehenkanssa eniten ja mistä fantasioit?
Itse haluaisin naida lähärissä, siinä olis jännä runkata samalla toisen munaa niinkuin omaansa. Tai päinvastoin. Ratsastus ja samalla toisen munan runkaaus vois kanssa olla kivaa.
BI-mies
Vierailija kirjoitti:
Kummat mielestäsi osaavat paremmin ottaa suihin miehet vai naiset?
Naiset. - Miehillä on tapana jos saan kärjistän niin sanoisin, että monesti vähän hosua. Toki seksin aikan on mukavaa kun se etenee ja pyritään antamaan nautintoa eritavoin mutta naisilla on minua miellyttävämpii "rytmitaju".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä pidät miehenkanssa eniten ja mistä fantasioit?
Itse haluaisin naida lähärissä, siinä olis jännä runkata samalla toisen munaa niinkuin omaansa. Tai päinvastoin. Ratsastus ja samalla toisen munan runkaaus vois kanssa olla kivaa.
BI-mies
Riippuu miehestä. - Esimerkiksi ratsastus on nautinnollista vain jos selkä on kunnossa-, onneksio omani ainakin toistaiseksi on. Läheisyys lämmittää, eikä silloin aina tarvitse välttämttä naida. - Esimerkki "jo" ensimmäisellä kerrallani huomasin nauttivani yllättävän paljon ihan "vain" peniksillä "miekkailusta" ja kiusoittelusta ja toisen hieronnasta, toki olla myös se, jota hierottiin.
Ap
...mutta onhan ratsastus kivaa, kun silloin pääsee näkemään ja tuntemaan toisen lähellä. Ehkä enemmän kuin selkä niin sanosin, että millaisen kyydin ratsastaja tarjoaa... Edellä mieleeni vain liian vahva muistikuva, kun eräs mies halusi harrastaa sitä vähän liian haastavassa asennossa. Mutta onhan siinä ainakin kolme syytä nauttia siitä Tosien katseleminen, "pelata" katseilla ja mahdollisuus nauttia eritahtisesta ratsastuksesta.. Ratsastuskokemuksissani on ollut parhain silloin kun nainen on ollut aktiivinen osapuoli
Ap
Mielipiteesi peniksen halkaisusta?
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi tarkennus. Tarkoitat lävistyksellä sitä, että penikseen olisi tehtyä reikä, johon on kiinnitetty sen läpäisevä koru (tms)? - No niin. Eikös sitä kerrota (en ole itse päässyt näkemään) että prinssi Albertilla olisi yksi tunetuimmista lävitetyistä peniksistä eli on tämä juttu tuttua myös länsimaisen kulttuurin ylemmissä kerroksissa eikä vain ala- ja marginaali kulttuurien piirissä.
En osaa itse nimetä tarkasti, millainen penis lävistys olisi ehdoton suosikkini (tai inhokkini). - Eli yhtä mielipidettä minulla ei ole. Jahkailen, että on eriasia live.na kohdata penis, joka on lävitettymahd. sen kärjestä kuin alhaalrta sen tyvestä vai jostain siltä väliltä....
Tämä siksi, että jos peniksen kärki on harkitsemattomasti lävistetty, niin johan tuo rikkonee huomaamatta kortsunkin, kun taas peniksen juuressa oleva "rengas" saattanee tuoda "vain" tukea peiniksen ymprille.
Kuten arvannet omaa elävää kokemusta minulla ei juurikaan ole; itselläni ei ole ja live.na en ole päässyt tekemään juurikaan lähituttavuutta.
Toki pidemmässä suhteessa tai muutosin silloin kun lävistyksiä kantava saa antaa paljaalla, niin varmasti lävistykset saattavat palkita ja antaa miellyttävän "eksoottisemman nautinnon" parhaimmassa tapauksessa yhtäsuurin osin molemmille.
Ja onhan se tai ne, joilla niitä on omassa peniksessä, jotain jota voisi varmaankin kustua yleisemmin. kätketyksei kauneudeksi, jonka yleisemmin -ainakin täällä kylmässä pohjolassa, jossa on käytettvä ulkona housuja- vain verraten harvat ja valitut pääsevät näkemään ja mahd. jakamaan siitä (tai niistä) koituvan ilon Samalla kun läviteyn peniksen omavalla on itsellään aina tieto siitä, etä kantaa itsessään jotain "kuumottavaa" ja "eksoottisen nautiinon" mahdollsitavaa saattanee antaa hänelle, ainakin jossain määrin hehkua, joka säteilee ulos asti. - Vähän samaan tapaan kuin olen kuullut, että silloin kun sai ensimmäiset korvakorut, sillä erotuksella, että korvakorut useimmiten näkyvät. Tiedä sitten kuinka nopeasti peniksessä oleviin lävistyksiinsä tottuu ja niistä tulee vain osa itseä En usko, että ympärielikatut miehtkään aattelevat päivittäin, että ha-ha minulla on kätketty ase housuissani.. - Mutta ympärileikkaus on yleisesti lopullien toimenoide -omaa esinahkaa ei tavata liittää enää takaisin kun taas koruilla voi leikitellä ja muokata omaa nahkaansa kenties loputtomiin.
Ap
Kuinka paljon sinua kiihotaa miehen orgasmi ja siemensyöksy näkeminen? Onko sinulle merkitystä kuinkapaljon spermaa tulee? Onko kukaan lauennut suuhusi ja jos on niin miltä se tuntui?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sinua kiihotaa miehen orgasmi ja siemensyöksy näkeminen? Onko sinulle merkitystä kuinkapaljon spermaa tulee? Onko kukaan lauennut suuhusi ja jos on niin miltä se tuntui?
Siemensyöksy ja orgasmihan ovat kaksi eriasiaa, vaikka voivatkin tapahtua myös samanaikaisesti. On kiihottavaa ja nautintoa antavaa, jos voin kokea, että mies saa läsnäollessani / seksimme aikana orgasmin. Sitähän haluaa tuolloin uskoa että orgasmi mahdollistui minun tekemästä stimulaatiosta. - Ja samalla sitten toteutuu siemensyöksy
(Ei sitä silloin ajattele, että nyt N.n sai orgasmin kun aatteli mielessään jotain toista ja minä nyt vain sattumalta olin paikalla).
Siemensyöksytkin ovat aina omanlaisiaan. Muistan lukeneeni jostain että siemen syöksyssä spermaa voi lentää voimakkammillaan parikin meträ. Onneksi tiesin myös,että aina siemensyöksyt ole kovinkaan "lennokkaita" vaan se voi tulla enempi valuen. (Tämä on tärkeä tieto seksikumppanisi ei ole välttämättä sairas, jollei hänen spermansa lennä kaaressa)
Sperman määrällä en pidä merkitystä. - Niin lähelle suutani siemensyöksyjä olen saanut, että kokemuksnei mukaan se maistuu yleensä, ainakin hieman suolaiselta; uskoakseni korjaan ymmärtääkseni sen makuun vaikuttaa mm. aiemmin nautittu ravinto.
Se mitä toivoo on, että siemensyöksy ei tulisi kummallakaan "liian aikaisin" koska, jos niin käy, niin seksi saattaa hiipua sitten siihen. Onhan sekin toki nautittavaa, että voi olla toisen vierellä ja paijata toista mutta jos ennättänyt toivoa vähän "vauhdikkaampaa menoa" niin tuon toiveen toteutuminen siirtyy tuolloin kokemukseni mukaan lähes aina toiseen kertaan.
Ap
PS: Kortsuja on mm. erimakuisia ja niitä kannattaa käyttää, eikä ainakaan uuden kumppanin kanssa hosua sen kanssa, että pääsee nauttimaan paljaasta pinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi tarkennus. Tarkoitat lävistyksellä sitä, että penikseen olisi tehtyä reikä, johon on kiinnitetty sen läpäisevä koru (tms)? - No niin. Eikös sitä kerrota (en ole itse päässyt näkemään) että prinssi Albertilla olisi yksi tunetuimmista lävitetyistä peniksistä eli on tämä juttu tuttua myös länsimaisen kulttuurin ylemmissä kerroksissa eikä vain ala- ja marginaali kulttuurien piirissä.
En osaa itse nimetä tarkasti, millainen penis lävistys olisi ehdoton suosikkini (tai inhokkini). - Eli yhtä mielipidettä minulla ei ole. Jahkailen, että on eriasia live.na kohdata penis, joka on lävitettymahd. sen kärjestä kuin alhaalrta sen tyvestä vai jostain siltä väliltä....
Tämä siksi, että jos peniksen kärki on harkitsemattomasti lävistetty, niin johan tuo rikkonee huomaamatta kortsunkin, kun taas peniksen juuressa oleva "rengas" saattanee tuoda "vain" tukea peiniksen ymprille.
Kuten arvannet omaa elävää kokemusta minulla ei juurikaan ole; itselläni ei ole ja live.na en ole päässyt tekemään juurikaan lähituttavuutta.
Toki pidemmässä suhteessa tai muutosin silloin kun lävistyksiä kantava saa antaa paljaalla, niin varmasti lävistykset saattavat palkita ja antaa miellyttävän "eksoottisemman nautinnon" parhaimmassa tapauksessa yhtäsuurin osin molemmille.
Ja onhan se tai ne, joilla niitä on omassa peniksessä, jotain jota voisi varmaankin kustua yleisemmin. kätketyksei kauneudeksi, jonka yleisemmin -ainakin täällä kylmässä pohjolassa, jossa on käytettvä ulkona housuja- vain verraten harvat ja valitut pääsevät näkemään ja mahd. jakamaan siitä (tai niistä) koituvan ilon Samalla kun läviteyn peniksen omavalla on itsellään aina tieto siitä, etä kantaa itsessään jotain "kuumottavaa" ja "eksoottisen nautiinon" mahdollsitavaa saattanee antaa hänelle, ainakin jossain määrin hehkua, joka säteilee ulos asti. - Vähän samaan tapaan kuin olen kuullut, että silloin kun sai ensimmäiset korvakorut, sillä erotuksella, että korvakorut useimmiten näkyvät. Tiedä sitten kuinka nopeasti peniksessä oleviin lävistyksiinsä tottuu ja niistä tulee vain osa itseä En usko, että ympärielikatut miehtkään aattelevat päivittäin, että ha-ha minulla on kätketty ase housuissani.. - Mutta ympärileikkaus on yleisesti lopullien toimenoide -omaa esinahkaa ei tavata liittää enää takaisin kun taas koruilla voi leikitellä ja muokata omaa nahkaansa kenties loputtomiin.
Ap
Peniksen halkaisulla tarkoitan sen halkaisua.
Vastailetko vielä??