Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku mahd. kysyä jotain huomion kipeältä biseksuaali mieheltä

Vierailija
17.04.2022 |

Sain vinkin, että tällainenkin alue on - Minä pöhkö yritin tällä samaisella avauksella jo varmaan liiankin monta kertaa tuolla missä aihe on vapaa... Nyt harmittaa oma hölmöys mutta siis jos joku haluaa kysyä, niin vielä ennättää.. Vaik harmi, että kello on jo noin paljon...

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No kirjoitin AP:lle enkä kaikille bi-seksuaaleille mutta vastataan nyt. En lukenut koko ketjua, joten en ole perillä mihin on vastattu ja kysytty mutta et vastannut siihen miten asia oikeasti on. En myöskään näe miten se seksuaalisen suuntautumisen näkeminen tai näkemättä jättäminen vaikuttaa siihen onko ahne irstailija, niillehän just käy kaikki niin mitä väliä sillä olisikaan. AP:kun kuvasi miten ei koe romanttista yhteyttä miehiin mutta haluaa vaan irstailla heidän kanssaan"

Huomaan, että et ole lukenut koko ketjua. Ensinnäkään Ap ei ole tähän keskuteluun tainnut vähään aikaan osallistua. - olen myös heitä, joiden mielestä olisi ilahduttavaa, jos vielä löytäsi tänne ja osallistuisi, koska hän on ilm. ajatellut ja pohtinut biseksualisuutta(an) tavallsita enemmän. Mutta siis ei hän väittänyt tai en ole ainakaan itse huomannut väitettä, että hän irstailisi kenekään kanssa. Sen sijaan näin teki keskusteluun osallistunut herra

Niin tarkoitin sitä, että et suoraan vastannut onko kyseessä vain ahneus ja irstaus vai jokin muu. Totesit vaan että AP on asian kanssa kipuillut. Oli vähän vaikeaa ymmärtää sun kirjoittamaa mutta voi olla että olen sekoittanut jonkun toisen vastaukset AP:n sanomaksi, ilmeisesti täällä on vähän kaikilla kova hinku päästä kertomaan oma näkemyksensä enkä kaikkea jaksa todella lukea. Haluaisin olla avoinmielisempi asiassa ja todeta vain että kenenkään preferenssit ei kuulu mulle, niinkuin ei kuulukaan, mutta valitettavasti ajattelen näin ja se johtuu varmaan siitä etten ikinä seurustelisi ihmisen kanssa joka kertoisi olevansa bi-seksuaali. Olis vain aina tunne että ei riitä kun molemmiksi ei voi revetä ja jotenkin inhottaisi koko ajatus että on ollut samaa sukupuolensa kanssa ensin ja sitten minunkin. Siinä on vaan jotain väärin. Tai sitten olen vaan saanut traumoja väkivaltaisesta bi-isästäni. Mene ja tiedä.Homoja ja lesboja vastaan taas ei ole mitään kun ne sentään puuhailee vain omiensa kanssa. Olen tässä mielessä siis huono ihminen. Ehkä joskus kehityn tai sitten en. En ole tästä ylpeä.

Vierailija
142/150 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko bi siksi koska olet huomion kipeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö olekaan huomionkipeä vai saitko huomion jo joltain parrusedältä?

Vierailija
144/150 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

otatko aina karvaisilta rekkamiehiltä perseeseen?

En. - Itseasiassa en ole koskaan ottanut yhdeltäkään rekkamieheltä. - mutta kun mainitsit karvat, niin sinänsä mulla ei ole väljä onko kumppanillani karvoja mutta joskus nuorempana ensimmäsiä kertoja miehen kanssa muistan sen jännityksen ja kihelmöinnin ja kiiman, joka loisti varmaan meistä kumpaisenkin silmistä ja samaan aikaan olimme arkoja ja verraten kokemattomia "karvattomia poikia". Toinen meistä ensikertaa toivoen (sen hän sai sanotuksi), että näyttäisin ja ohjiasin tilannetta minä kehtaamtai kykenemättä atta tunnustaa, että aiemmilla kerroillani miehen kanssa se olen ollut minä, ollut enempi se passivisempi.... Mutta ei seksi "toimi" niin, että vain toinen toimii, vaan molempien tulee olla "riittävän" aktiivisia. - En minä ainakaan saa mitään nautintoa pelkästä peppu-yhdynnästä.  

Miks vitus te "bimiehet" ja vielä kokemattomat homot sähläätte keskenänne? Kyllä teidän kahden ja kaikkien muidenkin nuorten homojen kannattaa mennä ensin homobaariin ja rohkeasti vaan puheille meidän vanhempien siis todennäköisesti kokeneempien kanssa. Tai jos olette itse hyvässä kunnossa, niin odottaa vain, että joku tulee heittää huulta teidän kanssa. Kyllä sen sitten aika pian huomaa ja saa tietää, että voisiko hän jeesata. Esimerkiksi mä olen aina valmis näyttämään miten persepano kannattaa oikeasti tehdä. - Jos sä et ole siitä nauttinut, niin johtuisikohan hei siitä, että kumppanisi ei ole osannut sitä sulle antaa?                         - Muistitteko laittaa liukkaria? Usein jo parin kerran jälkeen kolmas kerta voi saada aikaan ison orkun sille, joka saa tuntea tosien sykkivää ja kiimaisena värähtelvän melan sisällään.  Jos ette usko niin kokeilkaa. 

Myös toisen melan suuhun ottamista kannattaa opetella. Ei se ole samaa kuin työntää makkara suuhunsa vaan enempi sirä että antaa toisen elimen "kiertää" suussa ja imeä sitä sitä. 

Vierailija
145/150 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko bi siksi koska olet huomion kipeä?"  "Etkö olekaan huomionkipeä vai saitko huomion jo joltain parrusedältä?"

En ole Ap vaan se, joka täällä eilen kaipaili ja kaipaa edelleen Ap:ta linjoille, - Kyllä tiedän, että vaikutan toivottomalle, ikäänkuin hän olisi jokin guru, joka tietäsi bi-seksualisuudesta enemmän kuin muut, Ehkä tietääkin koska ainakin itse ihastuin häneen siksi, että hänellä on mielikuvissani verraten hyvä "seksuaalinen itsetunto", vaikka hänen avauksensa oli toki "vähän" provosoiva.

Joo kyllä minäkin olen huomion kipeä siksi, että koen olevani oman seksualisuuteni kanssa vähän solmussa, enkä tiedä mistä löytäsin "parrusedän" tai -lisää tähän sopiva nimitys naisesta-  joka osaisi avata sen.

Miesten välistä seksiä vähemmän kokemattomana huhuilin myös vastausta siihen, missä mahdollisesti voisin löytää nimenomaan toisen biseksuaalimiehen, joka ehkä ymmärtäisi tilannettani parhaiten. - Tai ei ainakaan haluaisii minun valitsevan  puoltani: olemaan loppuikäni homo tai hetero. Halusin rajata vastauksien ulkopuolelle Priden ja homobaarit.

Priden siksi, että tokihan siellä voi varmastikin törmätä seksualisuuteen verraten avoimesti ja ennakkoluulottomasti suhtautuviin. Ja varmasti voisin harkita Prideen osallistumista. Toisaalta minua välillä väsyttää se, että moni siihen osallituja haluaa alleviivata sitä kuinka normaaleja ja tai tavallisia kuitenkin samanaikaisesti Pridista kertovaan kuvastoon usein valikoituu ne, jotka ulkosiesti ovat suuren yleisön silmissä jotain muuta kuin se minkä he mieltävtä ja kokevat "normaaliksi" tai "tavalliseksi" - Vaikka sekin on varmasti mm. sukupolvi kysymyksiä Se mikä minun ikäluokalleni on "normaalia" ta "tavallista"  on varmasti jotain ihan muuta kuin vanhempieni tai isovanhempieni kokema ja tuntema.

- Liberaalimpi varmaan jatkaisi tähän, että tarvitsemme uusia asioita, joita kaikkien pitäsi pitää ja kokea "normaaleiksi" ja "tavallsiksi"  - Konservatiivisempi kysyy miksi pitäsi? - Kummallakin on kannalleen minusta niin hyviä kuin huonoja perusteita.

Honobaarit taas torppasin siksi, että sinisilmäisenä ja naivina aattelen. että biskeksuaalin voisi ihan yhtä hyvin löytää sieltäkin missä enemmistö on heteroita. - Tämä siksi, että vaikka biseksuaali, niin ei se tarkoita sitä, että olisi molemmista sukupuolista yhtäpaljon kiinnostunut, vaan kuten Ap.n taisi mainita osaltaan seksuaalinen kiinnostuksensa kohdistuu enempi naisiin. - Tietysti jollain biseksuaalilla se voi kohditua enempi samaa sukupuolta oleviin. Tässä se on, joka on saanut monet pitämään biseksualisuutta mahdottomana pysyvänä tilana että syy miksi ainakin osa biseksuaalit kipuillee oman seksuaalisuutensa kanssa, koska olsihan se, ehkä mukavampaa tai ainakin se olisi ehkä jotenkin selkeämpää, jos voisi olla "vain" jompaa kumpaa, joko mustaa tai valkoista.

On minusta  luonnollista ja ymmärrettävää, että osa viehättyy tällaisesta selkeydestä kun taas osa siitä, että voi kuvitella ja uskoa saavansa nautintoa ja iloa molemmista Ehkä eniten jostain murretusta (harmaan) sävystä näiden väliltä.

Tähän mennessä olen saanut yhden selkeämmän vastauksen  mistä mahd. löytää bimies seuraa. Tuo vastaus oli Crusingmap. En ole sitä itse vielä uskaltautunut kokeilemaan mutta kiitän tuosta vinkistä ja olen iloine, jos joku haluaa kertoa vastaavia tai joitain siitä poikkeavia paikkoja.   

Vierailija
146/150 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ja lesbot suhtautuvat varovasti biiheihin. Eivät luota.

Samaa varmasti tekisi myös heterot jos heille bi kertois rehellisesti olevansa bii seurustelun alussa.

Yksi sukupuoli ei noille tuuliviireille riitä. Siinä saa lopuksi kilpailla molempien sukupuolien kanssa.

Stressaavaa.

Vierailija
147/150 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Homot ja lesbot suhtautuvat varovasti biiheihin. Eivät luota.

Samaa varmasti tekisi myös heterot jos heille bi kertois rehellisesti olevansa bii seurustelun alussa.

Yksi sukupuoli ei noille tuuliviireille riitä. Siinä saa lopuksi kilpailla molempien sukupuolien kanssa.

Stressaavaa"

On ärsyttävää kun meitä biseksuaaleja pidetään tuuliviireinä ja kyltymättömämpinä,,,, Enemmän kuin stressaavaa  kilpailla molempien sukupuolien huomiosta on se, että meihin luotetaan ja uskotaan vielä senkin jälkeen kun olemme avoimesti kertoneet siitä, että saatamme kokea seksuaalista kiinnostusta kumpaankin sukupuoleen.(...)

Vierailija
148/150 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys bi-miehelle: kuinka usein vedät naisesi klitoriksen hupun taakse sormillasi ja annat klitoriksen terskalle suoraa stimulaatiota kielelläsi?

Viikoittain, useammin?

Vierailija
149/150 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
150/150 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko/ oletko ollut Pridessa? - Saa muutkin bisset vastata. Kiinnostaa, että miten siihen suhtaudutte? Onko käsityksenne muuttunut aiemmista vuosista?