Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisiko joku mahd. kysyä jotain huomion kipeältä biseksuaali mieheltä

Vierailija
17.04.2022 |

Sain vinkin, että tällainenkin alue on - Minä pöhkö yritin tällä samaisella avauksella jo varmaan liiankin monta kertaa tuolla missä aihe on vapaa... Nyt harmittaa oma hölmöys mutta siis jos joku haluaa kysyä, niin vielä ennättää.. Vaik harmi, että kello on jo noin paljon...

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ympärileikkaukseen lapsena. jos nyt liityn juutalaisiin, ottaako rabbi kikini suuhunsa siinä liittämisriitissä silti?

Vierailija
102/150 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva vertailla kokemuksia biseksuaalin naisen ja miehen välillä. Itsellä myös mennyt seurustelut (ja jopa seksikokemukset) aika lailla 50/50. Miehen kanssa seurustellessani olen tiennyt, etten ole hetero ja naisen kanssa seurustellessani olen tiennyt, etten ole lesbo. Ihmissuhteessa olen uskollinen mutta sinkkuna ollessa kyllä jotenkin repii se, että on ikään kuin rajaton määrä vaihtoehtoja eikä siltikään löydä sitä omaa ihmistä mistään kenestäkään. En tiedä, onko tällaista kenelläkään muulla, mutta musta on myös aina tuntunut siltä, että on ikään kuin neljä orientaatiota. Pidän sekä naisellisista pienistä naisista että miehekkäimmistä isommista naisista ja myös sekä karhumaisista isoista miehistä että androgyyneistä pienistä miehistä. Jokainen näistä 'tyypeistä' vetoaa johonkin eri osaan musta. Biseksuaalin lisäksi olen vielä ns. switch.

Mutta kysymys ap:lle: oletko koskaan seurustellut toisen biseksuaalin kanssa vai pelkästään heteronaisten ja homomiesten kanssa? Kumman kanssa sun mielestä on helpompi olla?

Mitä mieltä olet tai olette väitteestä, että naisten biseksuaalisuus on ja on ollut aina yleisesti hyväksyttävämpää kuin miesten biseksuaalisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva vertailla kokemuksia biseksuaalin naisen ja miehen välillä. Itsellä myös mennyt seurustelut (ja jopa seksikokemukset) aika lailla 50/50. Miehen kanssa seurustellessani olen tiennyt, etten ole hetero ja naisen kanssa seurustellessani olen tiennyt, etten ole lesbo. Ihmissuhteessa olen uskollinen mutta sinkkuna ollessa kyllä jotenkin repii se, että on ikään kuin rajaton määrä vaihtoehtoja eikä siltikään löydä sitä omaa ihmistä mistään kenestäkään. En tiedä, onko tällaista kenelläkään muulla, mutta musta on myös aina tuntunut siltä, että on ikään kuin neljä orientaatiota. Pidän sekä naisellisista pienistä naisista että miehekkäimmistä isommista naisista ja myös sekä karhumaisista isoista miehistä että androgyyneistä pienistä miehistä. Jokainen näistä 'tyypeistä' vetoaa johonkin eri osaan musta. Biseksuaalin lisäksi olen vielä ns. switch.

Mutta kysymys ap:lle: oletko koskaan seurustellut toisen biseksuaalin kanssa vai pelkästään heteronaisten ja homomiesten kanssa? Kumman kanssa sun mielestä on helpompi olla?

En toistaiseksi ole seurustellut bi-seksuaalin naisen kanssa.  Mutta sen sijaan olen ollut parisuhteessa naisen kanssa, joka kertoi olevansa bi-curious. - En varmaan koskaan unohda sitä hetkeä kun itse kerroin hänelle olevani varmuudella bi. Hänen kanssaan oli jotenkin hyvin vapauttavaa ja rentoa olla ja vaikka parisuhteemme päättyi niin olemme voineet myöhemmin jatkaa läheisinä. 

Sen sijaan pisinkin parisuhteeni homomiehen kanssa jäi lopulta onneksi lyhyeksi. Se olisi saattanut ehkä jatkua pidempään ellei hän olis ollut niin epävarma, joka tuli esiin mustasukkaisuutena ja arkuutena, - Eikä hän myöskään pitänyt yhtään siitä kun hän saattoi toisinaan huomauttaa, että kuinka huonosti yhteiskunta huomioi homot. Kun vastaisn hänelle, että no miten sen sitten pitäisi huomioida?

Sain vasaukseksi monesti vain tuhahtelua miten en voi ymmärtää oikeasti kun en ole homo. -

Itse varmuuteni ja tietoisuuteni kasvaessa omista mieltymyksistä ja haluista saa minut tuntemaan, että itsekin voisin olla switch. Yleisemminkin koen, että hyvässä parisuhteessa kumpi tahansa voi olla välillä heikompi tai vahvempi. Mustavalkoisuus kun on useimmiten "vähän" tylsää.

Ap

Miten naiset noin yleensä ovat reagoineet siihen, kun kerrot olevasi bi? Vai kerrotko yleensä potentiaalisille kumppaneille asiasta?

Vierailija
104/150 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet tai olette väitteestä, että naisten biseksuaalisuus on ja on ollut aina yleisesti hyväksyttävämpää kuin miesten biseksuaalisuus?

Miehillä on yleinen fantasia kahdesta naisesta (jossa itse on mukana vähintään katselemassa), jonka vuoksi he voivat kuvitella hyväksyvänsä naisten biseksuaalisuuden helpommin. Eli idean tasolla näin varmasti onkin. Mutta käytännössä biseksuaalit kohtaavat syrjintää sekä homojen että heteroiden taholta erilaisissa yhteyksissä. Kuten bi-mies tuossa aiemmin kirjoitti, täysin homoseksuaalit usein epäilevät bissejen uskollisuutta tai orientaation aitoutta ja samoin aitojen biseksuaalisten naisten kanssa suhteessa olevat miehet usein kärsivät mustasukkaisuudesta.

Käytännössä kaikki omat tuttavani pitävät minua lesbona (jopa ne, jotka tietävät asian todellisen laidan), joten hyväksyntä tai sen puute on sen mukaista.

Vierailija
105/150 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan paljon biseksuaaleja miehiä on väestössä? Vaikuttaa olevan aika harvinaista.

Vierailija
106/150 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan paljon biseksuaaleja miehiä on väestössä? Vaikuttaa olevan aika harvinaista.

Jokainen on biseksuaali kun tilaisuus tulee eteen.

Vierailija
107/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toistaiseksi ole seurustellut bi-seksuaalin naisen kanssa.  Mutta sen sijaan olen ollut parisuhteessa naisen kanssa, joka kertoi olevansa bi-curious. - En varmaan koskaan unohda sitä hetkeä kun itse kerroin hänelle olevani varmuudella bi. Hänen kanssaan oli jotenkin hyvin vapauttavaa ja rentoa olla ja vaikka parisuhteemme päättyi niin olemme voineet myöhemmin jatkaa läheisinä. 

Sen sijaan pisinkin parisuhteeni homomiehen kanssa jäi lopulta onneksi lyhyeksi. Se olisi saattanut ehkä jatkua pidempään ellei hän olis ollut niin epävarma, joka tuli esiin mustasukkaisuutena ja arkuutena, - Eikä hän myöskään pitänyt yhtään siitä kun hän saattoi toisinaan huomauttaa, että kuinka huonosti yhteiskunta huomioi homot. Kun vastaisn hänelle, että no miten sen sitten pitäisi huomioida?

Sain vasaukseksi monesti vain tuhahtelua miten en voi ymmärtää oikeasti kun en ole homo. -

Itse varmuuteni ja tietoisuuteni kasvaessa omista mieltymyksistä ja haluista saa minut tuntemaan, että itsekin voisin olla switch. Yleisemminkin koen, että hyvässä parisuhteessa kumpi tahansa voi olla välillä heikompi tai vahvempi. Mustavalkoisuus kun on useimmiten "vähän" tylsää.

Ap

Miten naiset noin yleensä ovat reagoineet siihen, kun kerrot olevasi bi? Vai kerrotko yleensä potentiaalisille kumppaneille asiasta?

Sanoisin, että naiset ovat -oman rajoittuneen kokemukseni mukaan- ennakkoluulottomampia; miehet ovat jotenkin mustavalkosiempia. Edellä minusta viestin kirjoittanut bi-nainen (Hänelle kaunis kiitos!) kuvasi asiaa hyvin (Ks. kirjoitus 104 ). 

- Heille, jotka eivät ole tulleet lukeneet keskustelun alkua, niin siellä tulin itse kertoneeksi, kuinka itsellänikin kesti aikaa, että ymmärsin, että voin viehättyä ja jopa rakastua ja (mahd). elää parisuhteessa tai harrastaa "vain" seksiä ja saada siitä ja antaa siinä iloa ja nautintoa sukupuoleen katsomatta; tai ainakin sekä naisille että miehille. (Hyvä kysymys oli edellä myös tuo miksi koen itseni biseksaalsi, enkä ole pan).

Eli Kyllä olen kertonut lähes poikkeuksetta jokaiselle potentaiaaliselle parisuhdekumppanilleni, että olen biseksuaali; minusta tällaisessa asiassa on reilumpaa olla avoin, vaikka en tiedä mitä se muuttaa tai vaikuttaa.

- On vähän ikävä ennakkoluulo, että biseksuaalit esimerkiksi saattaisivat olla herkempiä pettämään tai olisivat, jotenkin kyltymättömiä, haluaisivat mahd. tyydyttää seksuaalisia tarpeitaan samanaiaksesti niin naisten ja miesten kanssa tavalla tai toisella

Ap

Vierailija
108/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoine näkökulma, että jokaisessa meissä eläisi biseksuaali, joka saattais aktivoitua jos vain tilaisuus tulisi eteen. - Itse mustavalkosit ajattelua vierastavana saattaisin olla melkein valmis allekirjoittamaankin, että tämä pitää paikkansa, Toisaalta mikä minä olen sanomaan, että kenestä tai mistä itse kunkin tulisi viehättyä tai saada itselleen seksuaalista nautintoa; ainakaan niin kauan kuin seksuaalisen nautintoa hakiessaan ei tietosiesti loukkaa tai satuta toista tai toisia, vastoin tois(t)en tahtoa ja halua.

Ap

Vierailija
109/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka wikipediaan tiedonlähteenä kannattaa suhtautua varovaisesti, niin se ainakin on samaa mieltä kanssasi. - Senkin mukaan biseksuaalisuus on naisilla selvästi miehiä yleisempää. Naisista noin 1 % ja miehistä noin 0,5 % kokee yhtä paljon vetoa molempiin sukupuoliin.

Toisaalta kuten edellä kävi ilmi, niin biseksuaalit saattavat kokea syrjinää ja ennakkoluuloja niin heteroilta kuin homoseksuaaleilta. - Joka ehkä painosanalla ehkä saattaa osaltaan vaikuttaa siihen miksi, ainakin osa biseksuaaleista miehistä haluaa tai haluaisi mieluummin pitää itseään jompana -kumpana. - Itse olen joitain keroja esimerkiksi ajatellut, että miksi esimerkiksi sai Freddie Mercuryn kokemaan ja tuntemaan lopulta, että hän on homoseksuaali, kun oma rajoittunut järkeni sanois, että hän on korjaan oli biseksuaali, josta osoituksena pidän sitä, että hän eli ja asuisi muistin mukaan 7 vuotta naisen (Mary Austin) kanssa, jonka edelleen väitetään olevan ainoa, joka tietäisi Mercuryn hautapaikan ja jolle hän jätti suurimman osan omaisuudestaan. - - - Toisaalta luonto kaikkenensa on ihmeellinen on useita mihiä, jotka pitävät itseään ja joita pidetään yleisesti homoseksuaaleina mutta tästä huolimatta ovat tiettävästi onnistuneet siittämään lapsia.

Ap 

Vierailija
110/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta seksistä pidät eniten?

Vierailija
111/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys! - Sanosin tähän lyhyesti, että minusta se on (tai on ollut) usein kaikkein nautittavinta silloin kun sekä minulla ja kumppanillani on sama rytmi; vähän siis kuin tanssi sekin nautinnollisempaa jos molemmilla on edes suunnilleen sama rytmi.  Nautin myös siitä, jos koen ja tunnen vahvasti, että kumppanini saa iloa ja nautintoa siitä mitä teen. Joskus voi olla hyvin nautinnollista, kun toinen -yhetisestä ymmärrryksestä- on se, joka vie ja itse saa olla vietävänä tai toisin päin. 

Ap

Vierailija
112/150 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys! - Sanosin tähän lyhyesti, että minusta se on (tai on ollut) usein kaikkein nautittavinta silloin kun sekä minulla ja kumppanillani on sama rytmi; vähän siis kuin tanssi sekin nautinnollisempaa jos molemmilla on edes suunnilleen sama rytmi.  Nautin myös siitä, jos koen ja tunnen vahvasti, että kumppanini saa iloa ja nautintoa siitä mitä teen. Joskus voi olla hyvin nautinnollista, kun toinen -yhetisestä ymmärrryksestä- on se, joka vie ja itse saa olla vietävänä tai toisin päin. 

Ap

Onpa ihana vastaus. Tanssi on vapauttavaa, ja hauska että käytät sitä vertauksena seksiin. Mun mielestä vetovoima syntyy samasta aaltopituudesta, ja sen vois ajatella olevan yhteisrytmisyyttä. Sen siis huomaa keskustellessa jonkun kanssa jo, että onko samankaltainen rytmi.

Vierailija
113/150 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoine näkökulma, että jokaisessa meissä eläisi biseksuaali, joka saattais aktivoitua jos vain tilaisuus tulisi eteen. - Itse mustavalkosit ajattelua vierastavana saattaisin olla melkein valmis allekirjoittamaankin, että tämä pitää paikkansa, Toisaalta mikä minä olen sanomaan, että kenestä tai mistä itse kunkin tulisi viehättyä tai saada itselleen seksuaalista nautintoa; ainakaan niin kauan kuin seksuaalisen nautintoa hakiessaan ei tietosiesti loukkaa tai satuta toista tai toisia, vastoin tois(t)en tahtoa ja halua.

Ap

Ainakin lesboja on jotka pitävät penistä ja miehiä suorastaan vastenmielisinä. En tiedä mikä seksuaalisuus itse olen mutta itseänikin iljettää ajatus että mies tunkeutuisi sisälleni. Tai että joutuisin ottamaan suihin mieheltä. Tuntuu alentavalta.

Ja nää on siis vaan mun omia fiiliksiä.

Vierailija
114/150 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka wikipediaan tiedonlähteenä kannattaa suhtautua varovaisesti, niin se ainakin on samaa mieltä kanssasi. - Senkin mukaan biseksuaalisuus on naisilla selvästi miehiä yleisempää. Naisista noin 1 % ja miehistä noin 0,5 % kokee yhtä paljon vetoa molempiin sukupuoliin.

Toisaalta kuten edellä kävi ilmi, niin biseksuaalit saattavat kokea syrjinää ja ennakkoluuloja niin heteroilta kuin homoseksuaaleilta. - Joka ehkä painosanalla ehkä saattaa osaltaan vaikuttaa siihen miksi, ainakin osa biseksuaaleista miehistä haluaa tai haluaisi mieluummin pitää itseään jompana -kumpana. - Itse olen joitain keroja esimerkiksi ajatellut, että miksi esimerkiksi sai Freddie Mercuryn kokemaan ja tuntemaan lopulta, että hän on homoseksuaali, kun oma rajoittunut järkeni sanois, että hän on korjaan oli biseksuaali, josta osoituksena pidän sitä, että hän eli ja asuisi muistin mukaan 7 vuotta naisen (Mary Austin) kanssa, jonka edelleen väitetään olevan ainoa, joka tietäisi Mercuryn hautapaikan ja jolle hän jätti suurimman osan omaisuudestaan. - - - Toisaalta luonto kaikkenensa on ihmeellinen on useita mihiä, jotka pitävät itseään ja joita pidetään yleisesti homoseksuaaleina mutta tästä huolimatta ovat tiettävästi onnistuneet siittämään lapsia.

Ap 

Muistan lukeneeni jonkun lehtijutun missä haastateltiin miehiä jotka oli harrastanut useastikin seksiä toisten miesten kanssa, ja silti pitivät itseään heteroina... eivät taida vaan haluta myöntää itselleen. Miehille tuo tuntuu olevan jotenkin isompi ja hankalampi juttu.

Vierailija
115/150 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbi vai Haavisto?

Vierailija
116/150 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aljaksandr S.tuupid on selkeä kaappihxxx

Vierailija
117/150 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kyl tainnut olla Ap kommentti.....

Vierailija
118/150 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai tosissaan luullut, että hän ois tääl 24/7.... pari vuotta avauksensa jälkeenkin.

Vierailija
119/150 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattavasti enemmän kuin niitä jotka sen tunnustaa. Ehkä n 1:10

Vierailija
120/150 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta mutta mulle nyt kyllä maistuis spegut. Harmi kun ei kesken työpäivän pääse. No täytyy kärvistellä ja ottaa päivän päätteeksi yhteys jos onnistuisi tänään.