Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen herättää työpaikalla vihaa ja närkästystä?

Vierailija
11.04.2022 |

Millainen ihminen?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kaksikymppisenä olin jatkuvasti työ- ja koulukaverien vihaan kohteena. Olin nätti, hyvin sotkuinen, hyväsydäminen, oikeudenmukainen, hajamielinen, köyhä, masentunut, aina myöhässä. Turpiin tuli joka paikasta. En ymmärtänyt, miksi. Nyt olen keski-ikäinen ja pyöreä, mutta tunnollinen. Pomoilta ja työkavereilta olen saanut hyvää palautetta. 

Vierailija
62/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle kaksikymppisenä olin jatkuvasti työ- ja koulukaverien vihaan kohteena. Olin nätti, hyvin sotkuinen, hyväsydäminen, oikeudenmukainen, hajamielinen, köyhä, masentunut, aina myöhässä. Turpiin tuli joka paikasta. En ymmärtänyt, miksi. Nyt olen keski-ikäinen ja pyöreä, mutta tunnollinen. Pomoilta ja työkavereilta olen saanut hyvää palautetta. 

Nuoret ovat nuoria, vaikka voissa paistais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyy itse usein aamulla puolilikin tuntia, mutta muiden menemisiä kyttää.

Vierailija
64/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
65/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita ahkerampi nyt ainakin...

Totta. Olin nuorena todella ahkera, nopea ja tehokas, niin silti minua vihattiin. Yritin puskea vielä kovemmin ja olla vielä parempi. Viha vain kasvoi.

Paloin sitten loppuun ja uskoin että olen maailman huonoin ihminen, kun mikään ei riitä mitä teen. Annoin itsestäni kaiken ja enemmän, mutta sain vain vihaa vihaa vihaa.

Sitten vanhempana myöhemmin tajusin, että ne vihaajat olivat vain katellisia minulle ja kokivat oman lösöpeffansa uhatuksi.

Säälittäviä raukkoja tuommoiset, kun pilaavat nuoren ja tunnollisen ihmisen työuria ja terveyttä kiusaamalla.

Vierailija
66/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ehkä nätti ehkä en, siisti, hyväntahtoinen, oikeudenmukainen, en mikään hajamielinen, köyhä joo, masentunut, aina ajoissa. Turpiin tuli ihan joka paikassa.

Nyt olen keski-ikäinen ja pyöreä. MUTTA en tunnollinen. Vetäkööt kaikki kiusaajat vaan vetun päähänsä, minä  en enää hyppää teidän pillinmukaan, kun ei teille mikään riitä ikinä.

Vierailija
67/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret saavat kyllä usein vihat päälle.

Vierailija
68/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahkerampi kuin muut.

Ei ärsytä se ahkeruus, vaan se, että se nousee hänellä hattuun ja alkaa sitten väheksyä muita.

Vierailija
69/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahkerampi kuin muut.

Ei ärsytä se ahkeruus, vaan se, että se nousee hänellä hattuun ja alkaa sitten väheksyä muita.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. Ahkeruus ei haittaa mitään, vaan se, jos ahkera ihminen suorittaa, nuolee pomon p*rsettä, korostaa omaa korvaamattomuuttaan sekä latelee muille, kuinka näidenkin tulisi suorittaa yhtä kovasti, jos haluavat olla kelvollisia työntekijöitä. 

Vierailija
70/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen kauniit naiset

Naiset jotka tulevat hyvin toimeen työpaikan miesten kanssa

Muut naiset vihaavat heitä

Eri ihmiset vihaa eri asioita. Lattarinnat isorintaisia, lösöpeffat laihoja, tyhmät älykkäitä, köyhät rikkaita ja etenkin hyväosaiset huono osaisia. Puhu väärää murretta, pukeudu väärin, tykkää vääristä asioista, ole uskovaisten seassa ilman lahkoon kuulumista, ole pridettäijien seassa kyseenalaistaen. Ole laumaa vastaan missä vaan.

Vierailija
71/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahkerampi kuin muut.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. Ahkeruus ei haittaa mitään, vaan se, jos ahkera ihminen suorittaa, nuolee pomon p*rsettä, korostaa omaa korvaamattomuuttaan sekä latelee muille, kuinka näidenkin tulisi suorittaa yhtä kovasti, jos haluavat olla kelvollisia työntekijöitä. 

No minä olin ahkera, enkä mikään mielistelijä ollut tai nuoleskelija. Sain vihat nuoleskelijoilta, joiden ainoa kontribuutio oli se pomon lipittely.

Vierailija
72/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita ahkerampi nyt ainakin...

Totta. Olin nuorena todella ahkera, nopea ja tehokas, niin silti minua vihattiin. Yritin puskea vielä kovemmin ja olla vielä parempi. Viha vain kasvoi.

Paloin sitten loppuun ja uskoin että olen maailman huonoin ihminen, kun mikään ei riitä mitä teen. Annoin itsestäni kaiken ja enemmän, mutta sain vain vihaa vihaa vihaa.

Sitten vanhempana myöhemmin tajusin, että ne vihaajat olivat vain katellisia minulle ja kokivat oman lösöpeffansa uhatuksi.

Säälittäviä raukkoja tuommoiset, kun pilaavat nuoren ja tunnollisen ihmisen työuria ja terveyttä kiusaamalla.

Lihavoin tekstistäsi nuo kohdat, jotka todistavat, että yrittämällä olla supertehokas ja -ahkera, uuvutit itsesi, eikä sinun työpanostasi siltikään arvostettu kuten olisit halunnut. Teit yksinkertaisesti liikaa. Se, mitä pidit vihana ja kateutena, oli varmasti oikeasti sitä, että suoritit hampaat irvessä sen sijaan, että olisit löysännyt hieman, ja ollut siten rennompi ja mukavampi työkaveri. 

Vierailija
73/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ahkerampi ja aikaansaavempi. Sitä ei ainakaan kestetä. Oma laiskuus paljastuu ja näkyy liian selvästi.

Vierailija
74/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrääjät ja vähättelijät. Osaavat pilata ilmapiirin yhdellä mukahauskalla kommentilla ja tappavat muiden halun kertoa ideoista, huomioista yms. Samat tyypit yleensä myös haluavat ehdottomasti tehdä asiat aina niin kuin ne on ennenkin tehty ja hoitavat omat hommansa harmaalla tylsällä rutiinilla.

Koitapa tuollaisella ilmapiirissä sitten kehittää jotain uutta ja mullistavaa (joka on kuitenkin koko työn sisältö ja ainoa peruste miksi siihen laitetaan rahaa). Aika äkkiä sitä oppii pitämään turpansa kiinni, puurtamaan ideoidensa kanssa yksin ja keskustelemaan harvojen luotteujen kanssa.

Pahinta on, jos tuollainen ilmapiirin pilaaja saa vähättelevillä komenteillaan muun porukan puolelleen - kerran jouduin projektipäällikkönä ideointipalaverissa sellaiseen myllytykseen ideoideni kanssa, että totesin, ettei yhdenkään mukana olleen tarvinnut tehdä ko. projektille enää tuntiakaan töitä ja tämä päätös piti.

Vierailija
75/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupomot

Selän takana puhujat

Selkäänpuukottajat

Ja ne jotka itsekkäästi kaatavat työkavereidensa niskaan omat huolensa. Minäminäminä-levy jauhaa taukoamatta heti kun tämä tyyppi tulee ovesta sisään ja loppuu vasta 8 tunnin päästä kun itsekkään työvuoro päättyy. V***u että rasauttaa ja pahasti olla tällaisen verenimijän työtiimissä. Mistä näitä omanapaisia riittää?

Vierailija
76/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhelimen näprääjä

Kaikki ovat näitä. 

Vierailija
77/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuntuu, ettei minusta pidetä sen takia, koska en tykkää jatkuvasti puhua. Tottakai puhun kaikki välttämättömät, ja välillä heitän small talkia myös, eli en mikään täysi tuppisuu ole, mutta tuntuu, että joidenkin mielestä pitäisi jatkuvasti olla äänessä, koska on muuten ylimielinen m*lkku.

Vierailija
78/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuntuu, ettei minusta pidetä sen takia, koska en tykkää jatkuvasti puhua. Tottakai puhun kaikki välttämättömät, ja välillä heitän small talkia myös, eli en mikään täysi tuppisuu ole, mutta tuntuu, että joidenkin mielestä pitäisi jatkuvasti olla äänessä, koska on muuten ylimielinen m*lkku.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että sellainen joka on jatkuvasti ylempänä äänessä, on suunnattoman rasittava työkaveri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä