Millainen ihminen herättää työpaikalla vihaa ja närkästystä?
Kommentit (78)
Sosiaalinen, naureskelee ja juttelee paljon etenkin miesten kanssa
Äänekäs, muiden työtä häiritsevä, pomottamaan pyrkivä ns. "voimakastahtoinen" kuspää.
Juo muiden keittämät kahvit eikä koskaan itse keitä kahvia
Myöhästelevä ja sieltä missä aita on matalin menevä
Selkäänpuukottajat ja pomojen ahtereidennuolijat. Nämä käyvät usein myös juoruamassa esimiehille kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Sellaisten kanssa ei huvita olla yhtään enempää tekemisissä kuin mitä on pakko.
Oman tien kulkija, joka tekee mitä haluaa, ei mitä muut odottaa! Ei nuoleskele pomon persettä tai halua sulautua työpaikan yhteenkään kuppikuntaan. Ei yritä edes olla pidetty.
Kovaäänisesti kailottavat, kaikkien asioihin puuttuvat, ylimieliset, pomon mielistelijät, työpaikkakiusaajat.
Äänekkäät mölyapinat, jotka tulevat aina huoneeseen ja aloittavat kovaäänisen puhumisen jo ovella lainkaan ottamatta huomioon, että huoneessa on jo muita ihmisiä, joilla saattaa olla jokin asia juuri puheena tai jotka kenties haluaisivat keskittyä vaikka ajattelemaan jotain.
Esittää kaikkien kaveria "minä nyt vaan tykkään leipoa ja olla sosiaalinen perhonen ha ha ha", mutta saman tien kun saa irti jotain likaa irti työkaverista, juoksee pomon luo kielimään. Mutta osaa tehdä tämän ovelasti, eikä jää kiinni heti.
Sellainen joka leikkii pikkupomoa vaikka ei sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Juo muiden keittämät kahvit eikä koskaan itse keitä kahvia
Ei kuulu edes kahviporukkaan, mutta juo kahvia salaa, tyhjentää jääkaapista muiden eväitä ja ei koskaan tuo tarjottavia, mutta rohmuaa niitä ja vie päivän päätteeksi kotiin.
Muita ahkerampi nyt ainakin...