Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi missään ei tunnu olevan sinkkuja?

Vierailija
11.04.2022 |

Ainakaan Helsingissä ei tunnu asuvan opiskelija-asuntoja lukuunottamatta missään muita sinkkuja. Tunnen itseni aivan luuseriksi, kun olen sinkku vuodesta toiseen ja aina lähiseudun ainoa aikuinen ilman kumppania. Mihin voisin muuttaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissäkö ei sinkkuna? - Kummallista kun tilastojen mukaan sinkkuja Helsingissä taitaa olla eniten. - Olen minäkin sinkku en tosin Helsingistä, enkä tapaa sinkkuutani tuoda sen kummemmin julki. Olen kai siihen tottunut kun en koskaan ole ollut parisuhteessa mutta en minä tämän johdosta itseäni täysin luuderina osaa pitää. - Vaikka olem kyllä kuullut useammastakin lähteestö, että miehenä minun arvoni saattaisi nousta, jos eläisin parisuhteessa.

Vierailija
2/7 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten eri käsitys sitä voi olla jostakin asiasta!  Olen itse siinä luulossa, ettei täällä muita juuri olekaan kuin sinkkuja ja nimenomaan sellaisia sinkkuja, jotka haluavat sellaisina pysyäkin.  Vaan kiva että oikaisit tämän väärän luuloni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten eri käsitys sitä voi olla jostakin asiasta!  Olen itse siinä luulossa, ettei täällä muita juuri olekaan kuin sinkkuja ja nimenomaan sellaisia sinkkuja, jotka haluavat sellaisina pysyäkin.  Vaan kiva että oikaisit tämän väärän luuloni!

Onkohan tuo sitten kaupunginosakohtaista? Olen aina eksynyt paikkoihin, joissa kaikki muut ovat pariskuntia tai kahden vanhemman heteroydinperheitä. Tulee vahvasti alemmuuskompleksinen olo, enkä voi tutustua keneenkään, kun olen itse muita huonompi ihminen. Edes eksoottisemman näköistä porukkaa ei näy missään.

Ap

Vierailija
4/7 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ihan uteliaisuudesta kysyn, että kuinka kaukaa Helsingin ulkopuolella olevalle uskaltaisit antaa mahdollisuuden, jos leikitellään ajatuksella, että sulla olisi profiili jollain nettideittipalvelimella ja minä huomaisin kiinnostuvani siitä, mutta arkuus puskisi taas päälle kun järkikö sitten  puskee läpi joka muistuttaa, että kuule tuo profilin takana oleva naine saa vähintään viideltäkymmeneltä muulta kiinnostuneelta viestiä pelkästään Helsingistä ja Espoosta ja Vantaalta molemmista yhteensä sata lisää. Joten miski edes yrittää vai kannattaisiko sittenkin. 

Vierailija
5/7 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ihan uteliaisuudesta kysyn, että kuinka kaukaa Helsingin ulkopuolella olevalle uskaltaisit antaa mahdollisuuden, jos leikitellään ajatuksella, että sulla olisi profiili jollain nettideittipalvelimella ja minä huomaisin kiinnostuvani siitä, mutta arkuus puskisi taas päälle kun järkikö sitten  puskee läpi joka muistuttaa, että kuule tuo profilin takana oleva naine saa vähintään viideltäkymmeneltä muulta kiinnostuneelta viestiä pelkästään Helsingistä ja Espoosta ja Vantaalta molemmista yhteensä sata lisää. Joten miski edes yrittää vai kannattaisiko sittenkin. 

En ole hän, jolle vastasit, mutta itselläni se ihanneraja on noin 100 km. En ole Tinderissä tai missään deittipalstoilla ollut koskaan.

Ap

Vierailija
6/7 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34-vuotias sinkku Tampereelta ja tunnen myös monia muita sinkkuja. Osa on vapaaehtoisesti sinkkuja ja osa vastentahtoisesti.

Vierailija
7/7 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hän, jolle vastasit, mutta itselläni se ihanneraja on noin 100 km. En ole Tinderissä tai missään deittipalstoilla ollut koskaan.

Ap

Tuo etäisyys kuullostaa korviini ihan järkevältä. - Vaikka toisaalta muistuttaa ikävästi siitä, että ellei ihmeitä tapahdu, niin jatkossakin olen sinkkuna. Kun ikävästä totuetan sitä kohtaanto ongelmaa olemalla se ykis mies, joka ainakin tällä hetkellä asuu "maalla" ja useimmat minua puoleensa vetävämmät naiset kaupungeissa. Jos työtilanteeni olsi toinen, niin kuin ihan hyvin voi vielä ollakin, niin hyvin voisin muuttaa oikeastaan mihin vain. Harmi vaim että vuoisne kiitäessä "parituminen" tuskin ainakaan eritysien paljon helpottuu. - No onenksi hyvää eloa voin kokea ja tuntea eläväni näin sinkkunakin mutta olsihan se oma rakas ja erityinenkin mukava josksu vielä löytää ja kohdata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän