Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen herättää työpaikalla vihaa ja närkästystä?

Vierailija
11.04.2022 |

Millainen ihminen?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellqinen joka teettää omat hommansa toisilla ja ottaa itse siitä kunnian.

Vierailija
42/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkä ja aito.

Miksi herkkä ja aito herättää vihaa työpaikalla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset vastailko tolle palstahäirikölle. Se hakee vaan huomiota

Vierailija
44/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihmiset vastailko tolle palstahäirikölle. Se hakee vaan huomiota

No tällaiset kuin tuo neuvoja herättävät väsynyttä sääliä kaikkialla. Olen törmännyt näihinkin. Pelkäävät kaikkea ja asemansa ja avioliittonsa ja kaiken valhrellisen elämänsä puolesta.

Vierailija
45/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tulee töihin viimeisenä, lähtee ensimmäisenä, käy jatkuvasti omilla asioillaan kesken päivän ja muun ajan esittää tekevänsä töitä.

Vierailija
46/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko!

Vierailija
47/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat jotka valittaa ihan kaikesta ja samat valitukset toistetaan moneen kertaan.

Ne vaan kerjää muiden huomiota sillä jatkuvalla valituksella ja vie toisilta energiat.

Vierailija
48/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen ihminen joutuu helposti syrjityksi ja naurunalaiseksi vaikka tekisi töitä ahkerasti ja tunnollisesti ja olisi kaikille ystävällinen. Valitettavasti.

Vierailija
49/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka leikkii pikkupomoa vaikka ei sellainen ole.

Tämä on pahin!

Vierailija
50/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupomot

Selän takana puhujat

Selkäänpuukottajat

Ja ne jotka itsekkäästi kaatavat työkavereidensa niskaan omat huolensa. Minäminäminä-levy jauhaa taukoamatta heti kun tämä tyyppi tulee ovesta sisään ja loppuu vasta 8 tunnin päästä kun itsekkään työvuoro päättyy. V***u että rasauttaa ja pahasti olla tällaisen verenimijän työtiimissä. Mistä näitä omanapaisia riittää?

Vierailija
51/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen kauniit naiset

Naiset jotka tulevat hyvin toimeen työpaikan miesten kanssa

Muut naiset vihaavat heitä

Vierailija
52/78 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistään kaikilla mahdollisilla tavoilla luistava epäluotettava saikuttaja.

Vierailija
53/78 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera nainen tuhoaa hyvin toimivan työyhteisön

Heh, puhut varmaan minusta. Oletkohan se mukatäydellinen ihminen joka ei todellisuudessa sitä ole ja jota yritän savustaa ulos.

Vierailija
54/78 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, joka tietää aina kaikesta kaiken. Oli sitten kyseessä lääketiede, kissan turkin kiilto/kiillottomuus, meksikolaisten arkkitehtien palkkakehitys tai ikkunafirman markkinointistrategia. Se viimeisin ja oikea tieto on juuri luettu tutkimuksesta X. Voi ristus että se ärsyttää!

Minä olen varmaan tämä tyyppi. Tykkään kaikesta nippelitiedosta enkä yritä päteä sillä, tuollaiset jutut vaan jää mulle hyvin mieleen. Tiedostan kyllä asian enkä sen takia osallistu enää kovin paljoa työpaikan keskusteluihin. Tämän takia minua pidetään sitten ujona tai muuten vaan kuspäänä. Aivan sama.

Vierailija
55/78 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ahkeruus ärsyttää niin paljon? :D

Eihän se noille laiskoille sovi että joku tekee ihan töitäkin, näyttävät itse huonommilta.

Vierailija
56/78 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt sadis...i johtaja joka imee viimeisetkin mehut alaisistaan. Mikään ei riitä henkilö.

Vie kaiken työitsetunnon jatkuvalla kyseenalaistamisella, epäluottamuksen osoituksilla, virheiden ja puutteiden etsimisellä ja niistä huomauttelulla, julkinolaamisella ja ilkeillä sivalluksilla.

Kohtelee alaisia todella eriarvoisella tavalla ja auta armias jos et ole niiden suosikkien tai edes neutraalien porukassa niin savustaa ulos ja tekee kaikkensa että saa nujertaa ne henkilöt joista ei pidä.

Ja talon johto vaan painaa villaisella kaiken vaikka yleisesti on tiedossa tämän johtajan ilkeä persoona ja sairas luonteenlaatu.

Vierailija
57/78 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega, keski-ikäinen nainen joka käyttäytyäytyi kun yläasteen koulukiusaaja.

Vierailija
58/78 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkä ja aito.

Miksi herkkä ja aito herättää vihaa työpaikalla??

Minulle entisen työpaikan ilkein työntekijä ihmetteli, että miksen hauku ketään selän takana? Minulla löi sillä hetkellä tyhjää. Ihmettelin jälkeenpäin, että kuinka hän ilkeää edes kysyä tuollaista asiaa toiselta?

Hän oli pääsyynä työpaikan vaihtoon. Aamusta iltaan rouva juonitteli milloin kenenkin kanssa ja haukkui selän takana muut muille. Oli kovaääninen ja ihan rehellisesti sanottuna sain kuulla ihan liikaa hänen ääntään. Minulle riitti jo se kun olin samassa ruokapöydässä ja hän ihmetteli ja tenttasi aina syömisiäni, jotka olivat ihan tavallista mikrossa lämmitettyä ruokaa.

Kahvia en juonut enkä polttanut tupakkaa.

Vierailija
59/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen

Vierailija
60/78 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä korostajat ja itsensä kehujat.

Ai hyvää päivää että voikin korkeassa asemassa oleva koulutettu maailmaa nähnyt naisjohtaja olla pikkumainen ja ihan silmiinpistävän huonolla itsetunnolla varustettu. Kun suu aukeaa niin jotain asiaa korostaa tai kehuu itsessään, ihan ventovierqille ja tilanteessa johon asiayhteytenä ei mitenkään kuulu alkaa kertoilla mitä saavutuksia hänellä tai miehellään on... minä sitä ja minä tätä, minun vaatteet on hankittu millon Pariisista millon Dubaista, ihan hupsua ton tason ihmiselle.

Sanna S?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän