Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
181/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla enempi niitä tavallisia naisia.. niin olis jotain mahdollisuutta löytääkki parisuhde ja nainen.

Vierailija
182/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.

Et sä kiinnosta kouluttamattomiakaan. Sen voin vannoa.

MIten niin? Olen kyllä kiinnostanut jopa työttömänä joskus?

Oliko ulkonäkö jotenkuten kondiksessa vielä silloin?  Ei kukaan ehdoin tahdoin halua likaista ja huonokuntoista ja kulahtunutta partneria, sukupuolesta riippumatta.  Okei,  Boris Johnson on päässyt pukille, mutta Madonnallakin on 27-v poikaystävä, joten....

Voi olla että olin vähän laihempi 2-3 kg.. en tiedä vähän on mahaa ja ylipainoa mutta en mitenkää lihava ole.. tai sitte naisista on vain tullut nirsompia?

Tai sitten olet itse vanhentunut, mutta naisihanteesi on pysynyt iässä 'max 25-v'. Tiedän että miehet ihan oikeasti ajattelevat että naiset haluavat seurustella ja pariutua oman isänsä ikäisten miesten kanssa, mutta tämä ei oikeasti pidä paikkaansa. Laske sitä tasoa, oikeasti, jos olet 35-v sinun tasosi on 35-v naiset, ei ne 24-v naiset. Ystävällisesti, 'nimimerkki haluan auttaa sinua ihan oikeasti'

Joo mutta taas nuoret naiset haluaa että miehellä rahaa hieno auto statusta komea naama. vanhemmat naiset haluaa ettei ole masentunut mt ongelmia ja toki statusta pitää olla ja rahaa sopivasti.

Vanhemmat naiset haluaa, ettei ole mt ongelmia? No voi yllätys, kuka mt ongelmia nyt haluaa? Minulla on 2 lasta, ja olen, ihan oikeasti, helpottunut, että kummallakaan ei ole (ainakaan vielä) mt-ongelmia. Siis, mitä, naisten pitäisi innoissaan hamuta mt-ongelmaisia miehiä parisuhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kävin kolme kertaa terasseilla. Naisia oli aika huonosti tarjolla. Yhden kanssa vietin viikonlopun. Jo lauantaina alkoi vaivata ikäero. Olihan se nainen 30 mutta mä olin 20 vuotta vanhempi. Meidän jutut ja esim. musiikin maku oli aivan eri planeetoilta.

Huh en tosiaan halua huomattavasti nuorempia. Joku suunnilleen itseni ikäinen nainen olisi kiva löytää. Mieluusti sellainen joka näkee maailman suurena sairaana vitsinä. Sitten ois ainakin jotain yhteistä.

Vierailija
184/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen 37 v mies ja on masennusta mt ongelmia mutta vakityö... ei naiset arvosta mitää.. mieluite vissiin ottaisivat työttömän normaalin miehen jolla ei ole velkaa kuin vakituisen urheilijan.

Vierailija
185/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun ihan liian väärässä paikkaa naiset ylikoulutettuja vaativia.. Ite melko pohjalla täl hetkellä vaikka työ on.. mutta en vain riitä ja kelpaa.

Vierailija
186/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun ihan liian väärässä paikkaa naiset ylikoulutettuja vaativia.. Ite melko pohjalla täl hetkellä vaikka työ on.. mutta en vain riitä ja kelpaa.

Et riitäkään, etkä kelpaa. Joten eiköhän tämä keskustelu ole tältä päivältä taputeltu. 

Vierailija
187/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole... sanon kyllä suoraan ja haluan sanoa että mua ottaa pattiin.. kaipaan itse rakkautta pussata naista ja haluan sitä että nainen sanoo mulle että tykkään sinusta ja ottaa kädestä kiinni ja haluan että menemme yhdessä kävelemään metsään. en jaksa tätä sinkkuutta enää

Vierailija
188/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tässä sitte muuttua ja mitä pitäs tehdä... en jaksais noita pinnallisia vaativia tosiaan.

Vierailija
189/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset on vaa niitten herrojen status miesten perässä.. amk koulutus kavereita fiksu.. ei mt ongelmia--. täydellinen prinssi

Vierailija
190/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja baarit ja tinderit täynnä just näitä someprinsessoja.. matkustellaan lattea juodaan. .aivan ihme touhua itellä koskaa olisi varaa.

Sulla ei ole varaa latteen? Sehän on vaan kahvia ja maitoa!

Vierailija
191/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti allu kaipaa pinnallisten naisten huomiota. Siksi puhuu (ja haukkuu) heitä aina.

Vierailija
192/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin

Tolla summalla saa vain tavisauton ja meillä se on rellu. Vielä kaksi vuotta sitä maksellaan. Kulkee eteenpäin ja uutena ostettiin.

Vierailija
193/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelle ei jää oikein mitään kun velkoihin menee suurin osa. Ja sitte ei viitti maksuvapaitakaa käyttää kun velkaa on ja se ei koskaa lyhene.. sitte jotkut nirppanokat tuola käy pedikyyreissä.. ottaa päähän

Tyhmää velkaantua, varsinkin enemmän kuin omat rahkeetn riittävät!

Vierailija
194/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ei sille voi mitää jos on velkaantunut ja ollu työtön.. aina ei saa töitä.. mutta nyt on töitä ja ei enää saa naista.

Vierailija
195/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi allu on kateellinen naisille joilla on rahaa, nimittelee nirppanokiksi, muttei miehille?

Vierailija
196/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta allu pintaliitodiscoissa käyminen, ja etsi tasoisesi nainen lähiöpubista, kunnon pubiruusu.

Vierailija
197/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun asiat pahasti ole.

SUlla on töitä, kymmenillä tuhansilla suomalaisilla ei ole.

SUlla on ollut kauniita naisia, jotkut olleet koko elämänsä yskin.

SUlla on äitikin, kaikilla ei ole edes sitä.

MIten jaksatkin kitistä jatkuvasti?

Vierailija
198/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu yrittää omaa tasoaan huomattavadti korkeammalla olevia naisia, ja sitten allu ihmettelee, kun ei natsaa . No voi voi.

Vierailija
199/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu yrittää omaa tasoaan huomattavadti korkeammalla olevia naisia, ja sitten allu ihmettelee, kun ei natsaa . No voi voi.

Ihan sama mitä tasoa lähestyy, jos ulosanti on sama kuin täällä. Ei tollasta kestä kuurokaan.

Vierailija
200/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muttakun oon jo siinä tilanteessa että kaipaisin pysyvää.. liikaa ollut yksin ja kyttään vaan naisia,, ei tämä kivaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän