Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
61/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan että on niin eri kastilla kun noi koulutetut vaativat bimbot.. oon niin tavis ja velkaa on

No sitten lasket tasoa ja haet niitä muita velkaisia taviksia? Niin väärän näköiset eli siis ns. rumat ja tavalliset naiset tekevät. Mistä tämä miesten 'olen 2/10 mutta ansaitsen 8/10 naisen'  lajin miehet oikein kumpuavat?

Ei niitä löydy.. yökerhoihin menee niin suurin osa on näitä minimekko kultakimalle mekossa olevia pissiksiä.. tai sitte napapaidassa olevia vaativia 20 teinejä.

Vierailija
62/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaski Vantaa Hki yökerhot mitä olen vuosien mittaan käynyt.. niin on aika pinnallista tää touhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainaski Vantaa Hki yökerhot mitä olen vuosien mittaan käynyt.. niin on aika pinnallista tää touhu.

On joo pinnallista. (Kuinka monta kertaa olet sanan ”pinnallinen” kirjoittanut jo tähän ketjuun🙄)

Vierailija
64/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainaski mitä olen nuorempana ollut ja käynyt treffeillä naiset heti kysyny ekana melkein mitä teet.. olen sanonut että olen vähän hukassa ja olen työtön.. tehnyt vain jotain pätkiä koko elämäni.. 500 e peruspäivärahalla.. no eipä niitä ole kiinnostanut sitte.. tympeesti heti sori et kiinnosta minua kun eivät oikein ees halua ymmärtää omaa tilannettani.. tuntuu vaa olevan tärkeintä että mies opiskelee tai käy töissä.

Mitä väärää siinä on, jos nainen haluaa opiskelijan tai työtä tekevän miehen?

No ei ainaskaa mua sillon tommoset asiat kiinnostanu vaan katsoin ihmistä ihmisenä.. en sen mukaa onko työtön tai töissä. Naiset on vaa niin vaativia ja pinnallisia et pitäs tehdä jotain.

Kyllä mulle kelpais työtön rahaton köyhä nainen.

No käypä katselemassa jostain Kontulan ostarin pubien lähettyviltä.

Vierailija
65/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainaski mitä olen nuorempana ollut ja käynyt treffeillä naiset heti kysyny ekana melkein mitä teet.. olen sanonut että olen vähän hukassa ja olen työtön.. tehnyt vain jotain pätkiä koko elämäni.. 500 e peruspäivärahalla.. no eipä niitä ole kiinnostanut sitte.. tympeesti heti sori et kiinnosta minua kun eivät oikein ees halua ymmärtää omaa tilannettani.. tuntuu vaa olevan tärkeintä että mies opiskelee tai käy töissä.

No ei ainaskaa mua sillon tommoset asiat kiinnostanu vaan katsoin ihmistä ihmisenä.. en sen mukaa onko työtön tai töissä. Naiset on vaa niin vaativia ja pinnallisia et pitäs tehdä jotain.

Semmosissa en oikein käy. Ainaski tulisuudelma missä olin jokunen aika sitte oli hyvin pinnallista ja vaativaa naista. Nuoria naisia napapaidoissa. Tosi pinnallista se meno.

Vierailija
66/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta suurin osa naisista tommosia.. ei tunnu olevan mitää saumaa.. missä ne kaikki tavis siivoojat 1500 € kk palkalla on?

Ne on niitä rumia tavis-naisia, jotka ei tavis miehiä kiinnosta (eikä kiihota) ollenkaan.  Täällä ne tekee duunia ja ahertaa, mutta ei postaa instaan joogapöksy kuvia. ...

Vierailija
67/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa jonku kauluspaitapellen.. salkun kanssa.. tietenkin koulutettu amk vähintää.. amis ei kelpaa.. tai sitte jonku itsevarman naisten hakkaajan 1-2 v vankila elämää. normaali kiltti mie ei kelpaa köyhä.

Uutisia sulle, perus-amk-tutkinnolla EI SAA edes amiskan käynyttä naista jos ei miehessä ole mitään muuta hyvää lisäksi. Miehessä huono palkka ei ole ehdoton este naisen löytymiselle vaan huono luonne.

Tottakai pikku-toimareissa on sisäpiiristä työnsä saaneita joilla on lukion paperit ja kova palkka tittelin myötä. Niiden kelpaa ajella uudella Audilla/Bmw:llä ja keräillä muotivaatteissa viihtyvät kumihuuli-platinablondit seurakseen.

Vierailija
68/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon melko pohjalla oleva mies kouluttamaton ja tavis duunari ei jää palkasta mitää rahaa.. ei oikee kiinnosta tuommoset naiset jotka on 10 kertaa paremmas asemas... en tiedä mistä sitte löytäis ku ei semmosille naisille amis ja köyhä kelpaa.

Vierailija
69/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosissa en oikein käy. Ainaski tulisuudelma missä olin jokunen aika sitte oli hyvin pinnallista ja vaativaa naista. Nuoria naisia napapaidoissa. Tosi pinnallista se meno.

No menepä johonkin vähemmän PINNALLISEEN paikkaan. Jospa siellä olisi vähemmän PINNALLISIA naisia. 

Vierailija
70/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi nauraa, mutta on tämä Allu yksinkertainen. Ei ymmärrä vastausten sarkasmia..Voivoi.

Vierailija
71/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan että on niin eri kastilla kun noi koulutetut vaativat bimbot.. oon niin tavis ja velkaa on

No sitten lasket tasoa ja haet niitä muita velkaisia taviksia? Niin väärän näköiset eli siis ns. rumat ja tavalliset naiset tekevät. Mistä tämä miesten 'olen 2/10 mutta ansaitsen 8/10 naisen'  lajin miehet oikein kumpuavat?

Ei niitä löydy.. yökerhoihin menee niin suurin osa on näitä minimekko kultakimalle mekossa olevia pissiksiä.. tai sitte napapaidassa olevia vaativia 20 teinejä.

Jotka hakee TIETYSTI muita 20-v pissiksiä (mieskin voi olla muuten pissis, hei!). En edelleenkään ymmärrä mikä näiden keski-ikäisten tai sitä ikää lähestyvien miesten ongelma on.  Että kun tuö julkkis tuolla on parisuhteessa nuoren tytön kanssa, niin toki minun oikeuksiini kuuluu myös saada sama? Mistä tämä oikeasti kumpuaa, MISTÄ?

Vierailija
72/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tajua miksi naiset on noin vaativia.. koska itse en ole.. kuten sanoin mulle kelpais vaikka roskakuski nainen tai siivooja 10 € tuntipalkalla mutta nainen haluaa jonku maisterin 20 € tuntipalkalla ja bmw alle.

No menepä johonkin vähemmän PINNALLISEEN paikkaan. Jospa siellä olisi vähemmän PINNALLISIA naisia. 

Vierailija
73/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vika siinä, ettet huomaa niitä taviksia, kun ne pinnalliset vie huomiosi ulkonäöllään? Kuka on myös pinnallinen häh?

Huomaan toki mutta ei ne huomaa minua. koska olen tavallinen amis enkä ole koskaa oikein työtä tehnyt ja vain velkaa ja romu auto ja ei ole säästöjäkään

Mistä ne tietää sun työttömyydestä ja amistaustasta jos et edes puhu heidän kanssaan? Voisko olla niin, että et kelpaa itsellesi ja syytät siitä muita?

Vierailija
74/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että ite maksan monien tuhansien euron velkaa palkastani.. palkka on 1600 € nettona ja jää noin 300-400 € kk. se riittää ruoka ja bensat.. ei mulla ole varaa mitää muotivaatteita ja latteja juoda ja ajaa bmw.. koska mulla on vanha ruosteinen 2 tonnin auto.. en ees ymmärrä miten toiset naiset voi elää niin hienosti. Ainaski mulle on sanottu että sulla ei oo statusta niin et kelpaa naisille.

Vierailija
75/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kaupunkisi huonomaineisimman lähiön pahimpaan räkälään. Uskon, että sieltä löytyy naisia joilla ei ole koulutusta. 

Vierailija
76/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne jotkut naiset ovat. Minkäs niille voi ja sopii hyvin nykyajan maailman kuvaan, meinaan materialismi ja pinnallisuus.

Vierailija
77/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vika siinä, ettet huomaa niitä taviksia, kun ne pinnalliset vie huomiosi ulkonäöllään? Kuka on myös pinnallinen häh?

Huomaan toki mutta ei ne huomaa minua. koska olen tavallinen amis enkä ole koskaa oikein työtä tehnyt ja vain velkaa ja romu auto ja ei ole säästöjäkään

Mistä ne tietää sun työttömyydestä ja amistaustasta jos et edes puhu heidän kanssaan? Voisko olla niin, että et kelpaa itsellesi ja syytät siitä muita?

Olen ollut vuosikausia työttömänä ja pätkätöitä tehnyt ja lopettanu työni.. ennen kävin treffeillä ja naiset kysy mitä teen sanoin työtön.. toinen oli amk tutkinto tai hyväs työs ja rahaa oli asiat hyvin.. itellä ei.. no eipä sitä naista kiinnostanut.

Vierailija
78/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaa tunnu löytyvän naista jolle kelpaisi kouluttamaton ongelmainen mies.. jolla on masennusta ja velkaa ja rahat menee ruokiin ja bensoihin.

Vierailija
79/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä meinasit siis tehdä?

Siirtää kiinnostuksen niistä naisista itsensä kaltaisiin rahattomiin ja työttömiin miehiin? Musta tuntuu, että suurin osa miehistä oikeasti haluaisi olla itsensä kaltaisen miehen kanssa parisuhteessa.  Miksei riitä uskallusta?

Vierailija
80/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä semmoset todella tavalliset on.. jotka ei ole niin sen rahan perässä ja amk koulutuksen.. mä en ymmärrä.. ei niitä ainaskaa Hki ole.

Ne ovat joko varattuja tai kehittävissä harrastuksissa eivätkä jossain baareissa notkumassa. Muutenkin kummallisia yleistyksiä. Itse olen maisteri ja opiskellut vielä sen perään muutaman amistutkinnon monimuotokoulutuksena sekä avoimen yliopiston kursseja. Olenkohan nyt sitten tavis amis vai nirppanokka korkeasti koulutettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi