Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
sä avasit vaan uuden ketjun
Niin, ne "hyvästit" koskee vaan sitä ketjua ja hetken päästä alkaa uus ketju, joka noudattaa samaa kaavaa alusta loppuun ja päättyy uhkailuihin, haukkumiseen ja taas hyvästeihin. Ja sitten taas uusi ketju jne.
hah, sain sen ketjun jo poistettua :D
Vierailija kirjoitti:
sain kerran naisen baaristaj olla oli iso kaljamaha mut se oli kaunis.. kyl me pantiin.. mut ei sitä sit kiinnostanut.
Sulle on sanottu monta kertaa. Että mee sellaiseen kunnon räkälään. Siellä on naisia joilla on kaljamaha ja tikkujalat. Eihän sellaisia edes näe missään muualla kuin kunnon räkälöissä. Mikset vaan mee sinne missä niitä sun himoitsemia naisia ON?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sain kerran naisen baaristaj olla oli iso kaljamaha mut se oli kaunis.. kyl me pantiin.. mut ei sitä sit kiinnostanut.
Sulle on sanottu monta kertaa. Että mee sellaiseen kunnon räkälään. Siellä on naisia joilla on kaljamaha ja tikkujalat. Eihän sellaisia edes näe missään muualla kuin kunnon räkälöissä. Mikset vaan mee sinne missä niitä sun himoitsemia naisia ON?
Tätä minäkin olen ihmetelly. Ei siellä saleilla pyöri vatsakkaat tikkujalat. Mutta se naismaku muuttuu aina päivän mukaan. Vai liekö persoonan. Millon tekis mieli naida kaljamahaista ja milloin piukkapeppua.
Ei mua kiinnosta pubit.. ei vaan nykyää naista saa mistään..kaipaisi niin naisen kosketusta
Nykyää ei vaa tuu osumia tinderissä. 2 viestiä naiset vastaa.. kunnes loppuu ku seinään vastaaminen. Ärsyttää.. miksei vaa onnistu mikään.
Itse antaisin mahdollisuuden mut nainen lopettaa vastaamisen..sellasta se on.. ei taida läheisyyttä saada
Olen laskenut rimaa ei auta..ilmeisesti joku karma.. ennen kyl onnistui naistenkaa ja toki enempi niille juttelin.
Sun pitää poistua sun mukavuusalueen ulkopuolelle. Sua ei kiinnosta pubit, mutta kun sieltä sen naisen vois löytää. Sua ei kiinnosta harrastukset, mutta sielläkin tutustuisit naisiin. Sun pitää nyt punnita, että kumpi painaa vaakakupissa enemmän, sun kiinnostuksen puute, vai naisenkaipuu. Jos naisen haluaminen vie voiton, niin mars vaan harrastuksiin, vaikkei yhtään kiinnostais.
Näköjään sitte. Ja mietin tanssiin menoa... olis niin kiva löytää nainen.
No mitä jos avaisit taas tänäänkin viisi uutta ketjua? Syyllistäisit naisia, uhriutuisit taas oikein huolella. Jankuttaisit ja ruikuttaisit, välillä pienet raivarit. Sitten voisitkin taas hokea hyvästi ja moido, uhkailla itsesi tappamisella ja suoltaa sairaita väkivaltafantasioitasi. Siinähän se päivä taas kuluisikin mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä enään tehdä.
Sulle on kerrottu moneen kertaan, mitä pitäs tehdä, mutta sun vastaus on aina miks pitäis/ei kiinnosta/ei jaksa/ei huvita/en varmana tai jätät vastaamatta kokonaan. Jos kohdistaisit sen kaiken energian, minkä nyt käytät valittamiseen, oikeesti tekemiseen ja noudattaisit sulle annettuja neuvoja, niin voisit sen parisuhteenkin löytää. Tolla nykyisellä tyylillä sulla ei ole mitään mahdollisuuksia, niin miksi et edes harkitse sen muuttamista?
Hohhoijaa en sano mitää. Aivan sairasta.
Te olette todella sairaita inhottavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa en sano mitää. Aivan sairasta.
Sitähän tässä ollaan odotettu, ettet enää sanoisi mitään, kun olet kaiken niin monta tuhatta kertaa jo sanonut.
Teen asioita mutta en löydä terapeuttia toista. Enkä saa apua!!!!
Olen sanonut enkä jaksa. Käyttäydyn silti hyvin ja töissä en ruikuta ja teen työni hyvin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4618578/naisista-vain-harmia