Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta pubit.. ei vaan nykyää naista saa mistään..kaipaisi niin naisen kosketusta
Kelpaako naispoliisin kosketus taserilla?
Ai mun pitäs laihduttaa kaljamahaa pois? Syödä lääkkeeni ja hommata terapeutti.. hohhoijaa.
Sori en jaksa tämmösiä pellejä.
En ole käynyt baareissa yli kahteen vuoteen enkä yökerhoissa v. 1995 jälkeen ja olen syvällinen, mutta en hitto vie mitään 100 sanan sanavarastolla varustettua vähäjärkistä kaljamahaa riesakseni ottaisi.
Mikset vaikka ottaisi jonku komean asianajajan?? Jos ei kelpaa kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt baareissa yli kahteen vuoteen enkä yökerhoissa v. 1995 jälkeen ja olen syvällinen, mutta en hitto vie mitään 100 sanan sanavarastolla varustettua vähäjärkistä kaljamahaa riesakseni ottaisi.
Luuleks et mua kiinnostaa? Mä en koskis tommoseen tikullakaan.
Enempi voisin ottaa vaikka siivoojan köyhän naisen kun 10 kertaa koulutetumman laihana vaativan naisen. Yöks.
Ei kiinnosta hoikat rikkaat missit ei tippaakaan. Mikä on ongelma kaljamaha??
Ai nyt on taas se vaihe menossa, kun haukutaan kaikki mennen tullen. Kohta hakataan näppistä apinan raivolla, huudetaan ja raivotaan kapiteeleilla ja uhataan ottaa joku nainen väkisin. Mukavan oloinen mies. Kumma tosiaan ettei sitä naista löydy.
Mulla on pakkomielle saada nainen.. en kestä tätä sinkkuutta enää. En koskaa koskis väkisin naisiin.
Enkä halua koulutettua jolle ei kelpaa kaljamaha ja rahan perässä vaativaa naista.
No mitä mun pitäs sitte tehdä. Laihduttaa maha pois ja hohhoijaa. Aivan sairasta.
Hyvältä silti näytän. Ja töissä menee hyvin.sielä en ruikuta ja makselen velkoja.
Ei vain tuu osumia.. en ymmärrä.. nykyää naiset vaatii liikoja. Eikä ymmärrä omaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Just tein Tinderin ja Badoon.
Asenna vielä Okcupid ja FB-dating sovellukset
En asenna. Aika monet naisetki on ylipainosia. Miksi he eivät voi laihduttaa??
Miksi mä en voi kaljamahaisena kelvata... onhan naisillaki mahaa ja silti on miehiä.. en tajua.. naisilla on helppoa
En sano mitään. Te olette sairaita hulluja. Puolet on tottq ja puolet ei ole