Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
681/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaa kirjota mitää ja annan vinkkejä naiset??

Vinkkejä on annettu jo satojen kommenttien verran. Mikään ei sinulle kelpaa. Ei täällä kukaan jaksa samoista asioista jatkuvasti jankuttaa kuten sinä.

Vierailija
682/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa jonku kauluspaitapellen.. salkun kanssa.. tietenkin koulutettu amk vähintää.. amis ei kelpaa.. tai sitte jonku itsevarman naisten hakkaajan 1-2 v vankila elämää. normaali kiltti mie ei kelpaa köyhä.

Sinä et ole kiltti etkä millään mittapuulla normaali.

Jep, näiden "kilttimiesten" ongelma on, että käyttävät sanaa kiltti synonyymina jollekin ihan muulle. Oikea kiltteys on lempeyttä, huomaavaisuutta, empaattisuutta, huolenpitoa ja ymmärrystä. Näiden sekoboltsien mielestä taas kiltti = huonolla itsetunnolla varustettu, elämässään epäonnistunut, yksinkertainen, naisia vihaava peikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule, näyttää niitä liikkuvan muuallakin.

Vierailija
684/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en jaksa enää.. otan itteeni niskasta kiinni ja meen baarissa jutteleen.. ei se auta ku tehdä töitä.

Vierailija
685/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pahasti epäilen että voipi olla niin että olet mustalla listalla naisten keskuudessa siellä baareissa ja yökerhoissa ja missä käytkin. Samaan tapaan kuin olet  työnantajienkin kanssa.

Sen verran pahasti olet sekoillut ja asioitasi sössinyt kuten tiedät. Sinut tuntee kauppaliikkeiden vartijoista alkaen kaikki. 

Siihen en osaa neuvoa sanoa miten asiaa voisi korjata paitsi muuttamalla jonnekin missä sinua ei tunneta. 

Olen joskus tuntenut yhden tyypin jolla oli sama tilanne eikä sitä niin vaan enää korjattukaan. En tiedä missä nykyään vaikuttaa. 

En tosiaan osaa neuvoa mitä tehdä paitsi tuo muutto riittävän kauas. Ikävä kyllä.

Vierailija
686/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pahasti epäilen että voipi olla niin että olet mustalla listalla naisten keskuudessa siellä baareissa ja yökerhoissa ja missä käytkin. Samaan tapaan kuin olet  työnantajienkin kanssa.

Sen verran pahasti olet sekoillut ja asioitasi sössinyt kuten tiedät. Sinut tuntee kauppaliikkeiden vartijoista alkaen kaikki. 

Siihen en osaa neuvoa sanoa miten asiaa voisi korjata paitsi muuttamalla jonnekin missä sinua ei tunneta. 

Olen joskus tuntenut yhden tyypin jolla oli sama tilanne eikä sitä niin vaan enää korjattukaan. En tiedä missä nykyään vaikuttaa. 

En tosiaan osaa neuvoa mitä tehdä paitsi tuo muutto riittävän kauas. Ikävä kyllä.

Ei kiinnosta muuttaa.. mulla on täälä hyväpalkkainen vakituinen työ ja hieno asunto.. ootko sä tosissas?

Vierailija
687/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitte voi näköjään mitään muutako luovuttaa.

Vierailija
688/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on jatkettava töitä ja tyydyttävä ikuisesti kattelemaan sarjoja telkkarista.

Vierailija
689/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on, pintapaikka= pinnalliset tytyt! 💃🏻

Minä pyörin taannoin usein Hesan pintapaikossa, Hesperia Night Clubilla, Intterin vintillä, Intterin takana olevalla jäsen-klubilla (Inter Heaven Bar?) sitten Sky Barissa, jossa oli kyllä Hesan pinnallisimmat tytyt! 🌟💫

Vierailija
690/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep noille pinnallisille naisille ei koskaan mikään kelpaa.

Vierailija
691/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luis vuitton komea sporttinen 30 v maks mies... tottakai hieno auto kun se nostaa egoa.. opiskelija suht ok asemassa.. kavereita on.

Vierailija
692/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luis vuittonin laukku ja minimekko ja kiiltävä hame.. todella paljon meikkiä naamaan ja korkkarit.. vaativa asema tietää olevansa pissis. Niin komea adonis status mies heille kelpaa.

Vierailija
693/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hitto ymmärrä naisia.. miks noitten baarityttyjen vaatimukset on pilvissä? emmnä ole miesmalli

Vierailija
694/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en hitto ymmärrä naisia.. miks noitten baarityttyjen vaatimukset on pilvissä? emmnä ole miesmalli

Ei, et ole. Kaukana siitä.

Olet vain keski-ikää lähenevä kalju isomahainen kuusivuotiaan tasolle jäänyt mies jolla pahoja mt-ongelmia. Syöt psyykenlääkkeitä jotta pystyt jotenkin toimimaan arjessa.

Ja niin pinnallisia ja nirsoja me naiset ollaan ettei kilvan riennetä kilpailemaan kuka tämän Allun saa riemukseen.  Ei ymmärretä ollenkaan mitä menetetään.

Vierailija
695/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään naisella ei ole VELVOLLISUUTTA viehättyä Allusta. On se kumma, ettei tämä mene debiilille jo jakeluun. Sadoissa, ellei tuhansissa viesteissä tämä jo sille selostettu.

Vierailija
696/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa jonku kauluspaitapellen.. salkun kanssa.. tietenkin koulutettu amk vähintää.. amis ei kelpaa.. tai sitte jonku itsevarman naisten hakkaajan 1-2 v vankila elämää. normaali kiltti mie ei kelpaa köyhä.

Sinä et ole kiltti etkä millään mittapuulla normaali.

Jep, näiden "kilttimiesten" ongelma on, että käyttävät sanaa kiltti synonyymina jollekin ihan muulle. Oikea kiltteys on lempeyttä, huomaavaisuutta, empaattisuutta, huolenpitoa ja ymmärrystä. Näiden sekoboltsien mielestä taas kiltti = huonolla itsetunnolla varustettu, elämässään epäonnistunut, yksinkertainen, naisia vihaava peikko.

Ovat ehkä automaattisesti kilttiksiä, koska eivät ole suuria panokuninkaita. Siis näitä, joita he kadehtivat ja joiden oven takana on aina jono kauniita naisia.

Vierailija
697/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä komeaksi mua on silti sanottu ja pitkäksi mutta ei naiset kiinnostu edelleen.. on se kumma että pitää ettiä miesmalli.

Vierailija
698/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, et ole. Kaukana siitä.

Olet vain keski-ikää lähenevä kalju isomahainen kuusivuotiaan tasolle jäänyt mies jolla pahoja mt-ongelmia. Syöt psyykenlääkkeitä jotta pystyt jotenkin toimimaan arjessa.

Ja niin pinnallisia ja nirsoja me naiset ollaan ettei kilvan riennetä kilpailemaan kuka tämän Allun saa riemukseen.  Ei ymmärretä ollenkaan mitä menetetään.

En sano mitää.. voi naiset sitte etsiä sen miesmallin.. mua ei kiinnosta :DD Mä en ole kehitysvammainen en ole mieslapsi ja mulla ei ole iso maha.. ja keski iälle ei kuule voi mitään. menkää te luuserit työttömät töihin. ai mies ei sais olla lihava.. mies ei sais olla kalju.. mies ei saisi syödä risperidonia???

Vierailija
699/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on ihan sairasta.. Nyt lopetan tän kaiken. Heido.

Vierailija
700/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt siis risperidonia? Psykoosilääke.

Käytetään skitsofrenian hoitoon sekä myös manian hoitoon. 

Sinullahan oli ennen olantsapin. Psykoosilääke sekin. 

Onhan se hyvä että olet lääkityksellä. Kunhan muistat ottaa lääkkeesi ettet taas vallan riehaannu.

Onkohan noita viisasta ottaa alkoholin kanssa? Kyseessä kuitenkin vahva lääke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi