Antti Luusuaniemi vaihtanut nuorempaan naiseen
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fa1deddd-f10e-4ea6-915f-2f4f7b…
Antti Luusuaniemi vaihtanut nuorempaan ja paremman näköiseen naiseen. Mies on aina se joka valitsee, ei koskaan toisin päin. Ja mies vaihtaa yleensä nuorempaan viimeistään kun vaimon ikä alkaa nelosella.
Kommentit (348)
Hetken huumaa Luottomies-elokuvan seurauksena. Veikkaan, että ei ole loppuelämän suhde. Vuosi, pari ehkä 🤔
"Ja mies vaihtaa yleensä nuorempaan viimeistään kun vaimon ikä alkaa nelosella." Mun mies on 44 ja minä 47. Näin on ollut 25 vuotta. Terveisin KUUMAPUUMA
Just kun aloin itsekin tykätä Luusuanniemestä. Nyt en enää sit tykkääkään.
Vierailija kirjoitti:
"Ja mies vaihtaa yleensä nuorempaan viimeistään kun vaimon ikä alkaa nelosella."
Okei, tämähän on hyvää tietoa nuorille naisille. Turha ottaa miestä ollenkaan, jos suhde ei voi kestää kuin nelikymppiseksi asti.
Ja sitten miehet ihmettelevät kun nuoret naiset eivät halua suhteita ja syntyvyys laskee :D
Ei kaikki ap vaihda. On paljon sellaisia miehiä jotka eivät saa nuorta naista.
Vierailija kirjoitti:
Ai yleensä vaihtaa? Heh.
No juu, suurin osa ei saa vaihdettua, mutta vaihtaisi jos olisi rikas tai julkkis ja Natalieita olisi kulman takana tarjolla.
Olis nyt pitänyt tyylikkään unkarittarensa, joka varmasti osaa vanheta kauniisti. Tusinablondiin vaihtoi.
Hienoa tuolle entiselle, kun oltu 10 vuotta yhdessä ja sit ukko vehtailee selän takana. Jännä miten joistain naisista näkee naamasta ilman tuntemista, että ne iskee mielellään varattuja miehiä.
Taitaa tässä olla ihan oikeasti kysymys siitä että edellinen vaimo muutti kotimaahansa takaisin ja etäsuhde kahden maan välillä ei vaan oikeasti toimi.
Vierailija kirjoitti:
Hetken huumaa Luottomies-elokuvan seurauksena. Veikkaan, että ei ole loppuelämän suhde. Vuosi, pari ehkä 🤔
Luulen samaa, ei ole tarpeeksi nuorikaan tämä kiinteistövamppi.
Vierailija kirjoitti:
"Ja mies vaihtaa yleensä nuorempaan viimeistään kun vaimon ikä alkaa nelosella." Mun mies on 44 ja minä 47. Näin on ollut 25 vuotta. Terveisin KUUMAPUUMA
Ei koske taviksia eikä köyhiä, ne joutuvat tyytymään siihen hirveimpään vaihtoehtoon, itseään iäkkäämpään naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Antin ex-vaimo on nyt jätösnainen kuten Helena Koivukin.
Kuten Erikoisjoukot-Jannen vaimo, kuten Marko Hietalan ex-vaimo, kuten Eicca Toppisen ex-vaimo jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ap vaihda. On paljon sellaisia miehiä jotka eivät saa nuorta naista.
Mutta haluaisivat. Sen takia naisen ei kannata ottaa miestä. Miehen kanssa ei voi vanheta.
Antin ex-vaimo on nyt jätösnainen kuten Helena Koivukin.