Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
641/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhot ja kahvilat on täynnä pinnallisen näköisiä naisia. Olen miehenä heille ilmaa. Ja en jaksa mennä yökerhoista katsomaan naista ku en ole heidän tasoa.

Vierailija
642/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en enää halua mennä baareihin ja mulla on iso maha ja ylipainoa.. eihän semmonen kelpaa hoikalle naiselle... en ymmärrä miten naiset on näin nirsoja etelässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen sitten epätoivosena vaan käynyt maksullisissa ku kaipaan naista ja seksiä ja kosketuksia.. en jaksa enää.. oon vaan yksin.

Vierailija
644/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että naiset on tosi pinnallisia ja vaativia nykyään.

Totta, siltä minustakin tuntuu.

Ite asun täälä etelässä niin huomaan melkee jokapaikassa näytä some pissis naisia... on hieno bmw tai audi pihassa ja ostellaa latteja ja kalliita juttuja.. emmä tajua.

Itellä vanha ruosteinen auto ku en tarvitse parempaa mutta eipä tommoset some pissikset semmosella ajele pitää olla noin 5 v vanha joku bmw että kelpaa. siinähän makselevat

Et ehkä tarvitse, mutta jos olisi rahaa niin haluaisit. Huomaatko kuinka katkeruus paistaa puheistasi? Nyt itseä niskasta kiinni, lopeta se muiden arvosteleminen ja märehtiminen. Nyt on aika alkaa rakentaa sitä omaa identiteettiä ja elämää, eikä arvostella ihmisiä sen perusteella mitä heillä itsellään on. Tuollainen käytös tekee sinusta todella töykeän jollaista kaikki naiset haluavat karttaa.

Saat todella töykeitä viestejä täällä juuri tuon takia kun arvostelet ja haukut naisia pissikseksi jne.

Miksen sitte vähälahjaisena kelpaa.. edes tavis pullukalle?

Koska olet todella ilkeä ihminen!!! Olen yrittänyt sinua neuvoa täällä, mutta vastaat todella ilkeästi ja haukut bimboksi. Lopeta jo se toisten ihmisten arvosteleminen ja rakenna itsellesi elämä josta pidät ja opit oikeasti pitämään myös itsestäsi. Hanki mieluinen työ jos vain mahdollista ja paiski hommia, niin että saat maksettua sen velkasi, jotta elämäsi ei valu viemäristä katkeruuden syömänä.

Olet ihan kuin sisareni poika aikoinaan kunnes hän amiksen jälkeen löysi hyvän työpaikan. Nykyään paiskii kovasti töitä, ostelee kelkkoja, auto löytyy jne. Asuu vielä toistaiseksi vuokralla mutta silti elää omannäköistä elämää. Löysi amiksesta tyttöystävän.

MIksi en saisi haukkua.. koska masentaa olla yksin. millanen pitäs olla?

Masennus ei oikeuta haukkumaan toisia ihmisiä tai arvotelemaan muita. Vaikutat vaan säälittävältä, katkeralta ja ilkeältä. Sulle on ihan turha vastata tai neuvoa, kun välillä ryvet itsesäälissä - on työpaikkaa ja on sitä ja tätä, mutta kun ei kelpaa naisille. Et vain käsitä miten ilkeä ihminen olet ja sellaiset ei kelpaa naisille. Ei edes heikkolahjainen nainen halua noin tasapainotonta ja ilkeää ihmistä rinnalleen.

Vierailija
645/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millanen mun pitäs olla sit? EMmä ymmärrä

Vierailija
646/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä kuitenki nuorena saanut naisia.. masentaa ja turhauttaa olla yksin.

Vierailija
647/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Allu todella pinnallinen. Puhut samalla tavalla autoista ja naisista. Puhut erikseen naisista ja ihmisistä. Nainen on sinulle vain kulutushyödyke, jonka haluat "hankkia" , joka sinun pitää "saada", ei ihminen ollenkaan.

Vierailija
648/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun ei tarvitse baareja ollenkaan. Se oli kallista lystiä ja ihan turhaa rahan tuhlausta. Nyt riittää rahaa enemmän järkevämpiin harrastuksiin. 

Vierailija
649/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millanen mun pitäs olla sit? EMmä ymmärrä

Kohtelias ja hyvät käytöstavat pitää omata. Ensinnäkin alat harjoitella ihmisille puhumista. On todella töykeää haukkua ihmisiä bimboiksi jos he pitävät asioista mitkä ovat sinulle vieraita. Täällä on sinulle annettu neuvoja välillä hyvällä ja vastattu myös pahaan sävyyn, koska vastaat itse todella rumaan sävyyn.

Jos joku nainen on sinulle jossain tyly, niin älä alennu hänen tasolleen tai ala ainakaan haukkumaan. Menet coolisti eteenpäin vaan, mutta älä raahaudu heti seuraavaan pöytään epätoivoisesti. Mieluummin hanki oikeasti sitä seuraa vaikka jonkun harrastuksen parista.

Vierailija
650/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut vain omasta ulkonäöstäsi ja naisten ulkonäöstä. Puhut palkasta, autoista ja muusta materiasta, mitä sinulla tai naisilla on. Mites ne tunteet? Oletko koskaan ollut rakastunut? Osaatko rakastaa? Puhut, miten tasvis pullukatkin on saanut parisuhteen. No, se tavispullukka on rakastunut ja joku on rakastunut häneen ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että hän on tavis pullukka. Unohda ne palkat ja pituudet ja muu pinnallinen. Millainen olet ihmisenä? Millaisia ominaisuuksia sinulla on? Miksi kukaan rakastuisi sinuun?

Vierailija
651/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisten pinnallisuutta statusta mersu ja kaikkee.

Vierailija
652/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi en enää halua mennä baareihin ja mulla on iso maha ja ylipainoa.. eihän semmonen kelpaa hoikalle naiselle... en ymmärrä miten naiset on näin nirsoja etelässä..

Kulutat turhaa energiaa tuohon pohtimiseen että kun pääkaupunkiseudulla naiset ovat pinnallisia laten lipittäjiä jne.. vaihda asuinkaupunkia tai jotain kun ei se sun elämä tuolla tavoin ainakaan muutu.

Vierailija
653/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Toyota.

Vierailija
654/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on isoin ongelmasi!!! Tajuatko?

Pitääkö vääntää rautalangasta? Sinun ei tarvitse tajuta näitä ihmisiä, vaan mene eteenpäin. Jokainen meistä elää sellaista elämää jollaisen on itse rakentanut, eikä kukaan meistä ole selitysvelvollinen muille miksi tykkää lipittää sitä lattea siellä kahvilassa, tai miksi ajelee hienolla maasturibemmillä.

Vierailija
655/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut vain omasta ulkonäöstäsi ja naisten ulkonäöstä. Puhut palkasta, autoista ja muusta materiasta, mitä sinulla tai naisilla on. Mites ne tunteet? Oletko koskaan ollut rakastunut? Osaatko rakastaa? Puhut, miten tasvis pullukatkin on saanut parisuhteen. No, se tavispullukka on rakastunut ja joku on rakastunut häneen ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että hän on tavis pullukka. Unohda ne palkat ja pituudet ja muu pinnallinen. Millainen olet ihmisenä? Millaisia ominaisuuksia sinulla on? Miksi kukaan rakastuisi sinuun?

Nämä ovat hyviä kysymyksiä, mutta ei Allu näihin osaa vastata. Hänen päässään pyörii vain sama levy joka päivä uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
656/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ihmiset on ikäviä ja ilkeitä naiset jopa. Nämä  vaativat naiset.. ei halua tyhmää yksinkertaista miestä.. 

Niin, ajatella!

Ei tyhmä yksinkertainen mies kelpaa, kyllä on aikoihin eletty! Kehtaavatkin vaatia normaalia parisuhteessa ja yhteiskunnassa pärjäävää ja toimivaa miestä! On pinnallisia täytyy sanoa.

Ajattelpa nyt Allu jos otetaan vaikka viisikymmentä miestä riviin, heistä yksi on yksinkertainen ja tyhmä, heikkolahjainen, ja 49 on normaalisti toimivia normaaleilla älynlahjoilla vaerustettuja, kenen luulet jäävät lehdellä soittelemaan?

Kun mies on 37-vuotias ja toimii, käyttäytyy ja ajattelee kuin kuuvivuotias, kuinka monen luulet haluavan parisuhteeseen sellaisen kanssa? Vaikka asuisi kuninkaan linnassa ja ajaisi sillä 50 000 mersulla ja joisi lattea päivät pääksytysten.

Ja LISÄKSI olisi diagnoosina epävakaa persoona, aggressiivinen persoonallisuushäiriö sekä kaikki tuo muu luettelmasi masennus ja ADHD ja mitä vielä. Miehen joka syö lääkkeitä ollakseen edes jotenkin toimintakykyinen ihmisten seurassa, ettei käy päälle ja töni ja raivoa kuten teit ennen tuota lääkitystä.

Mitä tapahtuu jos lääkkeet jää ottamatta?  Ei kiitos, vakavista mielenterveyden häiriöistä kärsivä ihminen ei ole kenenkään ykkösprioriteetti jos prioriteetti ollenkaan.

Se että et kelpaa ei johdu kaljusta eikä kaljamahasta eikä romuautosta, se johtuu noista isoista ongelmista joita sinulla on. Olet vuosien varrella myös tehnyt itsesi varsin tunnetuksi siellä missä liikut. Itse olet käytökselläsi sen aiheuttanut. Kiitä itseäsi ja lakkaa syyttämästä muita.

Vierailija
657/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ei mua kiinnosta.. en halua pinnallista naista.. en halua hiuksia päähän.. en halua laihduttaa.. jos en kelpaa tälläisenä olkoot.

Taas valehtelet.

Haluat ne hiukset, olet katkera kun ne lähtee. Et halua olla lihava, käythän salillakin. Ja haluat niitä pinnallisia naisia, niistä sä aina kirjotat. Et vaan viitsi tehdä mitään minkään eteen.

Vierailija
658/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eikä missää nimessä mun tarvi tyhmempää kuin minä itse ja rumaa naista väkipakolla huolia koska ei ei en tunne kemiaa en mitää vetovoimaa.. en halua koskea häntä ja harrastaa seksiä- Koska miksi ei mua kiinnosta. Pärjään yksin,

Ja taas yrität uskotella, että pärjäät yksin vaikka tämä viestiketjun aloitus kielii ihan muuta? Ymmärrätkö edes, että puhut itsesi pussiin ihan koko ajan?

No sitten menen baariin teen kaikkeni että saan koskea naista ja yöseuraa sutinaa.

Olet kertonut baarireissuistasi. Sä vaan tuijotat naisia siellä, et saa suutasi auki. Miten sä naisen sieltä pokaisit?

Vierailija
659/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua rumaa, tyhmää ja köyhää sohvaperunaa.

Aijaha päättelet että olen ruma ja syystä? En todellakaa.. aika säälittävää.. ehkä olet lapsellinen nainen tai bimbo? Kuule ei mua kiinnosta.. mikset vaikka hanki bacheloria?

olet näyttänyt kuvasi

Vierailija
660/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät hoikat naiset muuallakaan maailmassa isomahaisia äijiä "sillä-silmällä" katso. Etsi kaltaisesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme