Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
661/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haaveilin terapeutin ammatista, mutta kun olen seurannut näitä Allun ketjuja, onneksi en opiskellut terapeutiksi. Miten kukaan terapeuttikaan voi ohjata, auttaa ketään, jos ihminen ei itse halua miettiä omaa osuuttaan asioiden muuttumisessa. Tulisin itse hulluksi terapeutin työssä.

Vierailija
662/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ihmiset on ikäviä ja ilkeitä naiset jopa. Nämä  vaativat naiset.. ei halua tyhmää yksinkertaista miestä.. 

Miten luonnehtisit itseäsi? Et ole ainakaan kiltti näiden viestiesi perusteella. Ja miksi edelleen jankkaat, ettei vaativat naiset halua sinua? Etsi itsellesi tasoisesi nainen ja sillä sipuli.

No koska missä niitä on???

Sun pitää mennä niihin tapahtumiin mitä järjestetään teikäläisille oppimishäiriöisille. Mutta keuhkoat aina, että et suostu menemään sellaisiin koska haluat normaalin naisen. Normaalit naiset eivät halua sua. Ei vaikka jotkut nuorena hölmönä ovat sinuun hetkeksi erehtyneet. Mene sinne kaltaistesi pariin, siellä on ihmisiä jotka ymmärtävät sinua, eivätkä tuomitse erilaisuudesta. Saat ainakin kavereita ja ehkä löytyy se nainenkin, mutta älä mene pelkästään naisia kuolaamaan sinne koska lennät sieltäkin ulos ellet käyttäydy. Käytöstavat kuntoon, se on tärkeämpää kuin ulkonäkö ja töissä käynti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ihmiset on ikäviä ja ilkeitä naiset jopa. Nämä  vaativat naiset.. ei halua tyhmää yksinkertaista miestä.. 

Miten luonnehtisit itseäsi? Et ole ainakaan kiltti näiden viestiesi perusteella. Ja miksi edelleen jankkaat, ettei vaativat naiset halua sinua? Etsi itsellesi tasoisesi nainen ja sillä sipuli.

Sun pitää mennä niihin tapahtumiin mitä järjestetään teikäläisille oppimishäiriöisille. Mutta keuhkoat aina, että et suostu menemään sellaisiin koska haluat normaalin naisen. Normaalit naiset eivät halua sua. Ei vaikka jotkut nuorena hölmönä ovat sinuun hetkeksi erehtyneet. Mene sinne kaltaistesi pariin, siellä on ihmisiä jotka ymmärtävät sinua, eivätkä tuomitse erilaisuudesta. Saat ainakin kavereita ja ehkä löytyy se nainenkin, mutta älä mene pelkästään naisia kuolaamaan sinne koska lennät sieltäkin ulos ellet käyttäydy. Käytöstavat kuntoon, se on tärkeämpää kuin ulkonäkö ja töissä käynti.

Voihan ne muutkin lievästi kehitysvammaiset olla mukavia ja kauniita.

Vierailija
664/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus haaveilin terapeutin ammatista, mutta kun olen seurannut näitä Allun ketjuja, onneksi en opiskellut terapeutiksi. Miten kukaan terapeuttikaan voi ohjata, auttaa ketään, jos ihminen ei itse halua miettiä omaa osuuttaan asioiden muuttumisessa. Tulisin itse hulluksi terapeutin työssä.

Tämä tapaus vaikuttaa todella toivottamalta. Ei halua kuulla mitään kritiikkiä itsestään, ei siis minkäänlaista edes neuvojen muodossa. Voisi edes lopettaa tuon naisten alentamisen. Kun naista ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.. ei tarvitse sen perusteella bimboksi haukkua. Järjen omaava ihminen kyllä osaa mennä eteenpäin ja kunnioittaa naista haukkumatta tätä.

Tämä aloittaja edestään löytää minkä taakseen jättää kunhan ehtii miehen ikään. Ehkä silloin tajuaa miten ilkeä onkaan ollut ja vielä ilman syytä.

Vierailija
665/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen voin huolia amiksen lievästi yksinkertaisen,mutta mistä sellaisen löydän??

Vierailija
666/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen menossa.

Vierailija
667/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eikä missää nimessä mun tarvi tyhmempää kuin minä itse ja rumaa naista väkipakolla huolia koska ei ei en tunne kemiaa en mitää vetovoimaa.. en halua koskea häntä ja harrastaa seksiä- Koska miksi ei mua kiinnosta. Pärjään yksin,

Ja taas yrität uskotella, että pärjäät yksin vaikka tämä viestiketjun aloitus kielii ihan muuta? Ymmärrätkö edes, että puhut itsesi pussiin ihan koko ajan?

No sitten menen baariin teen kaikkeni että saan koskea naista ja yöseuraa sutinaa.

Olet kertonut baarireissuistasi. Sä vaan tuijotat naisia siellä, et saa suutasi auki. Miten sä naisen sieltä pokaisit?

En tiedä miksi en uskalla jutella. Ennen sori kyllä pokasin.

Vierailija
668/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajatella!

Ei tyhmä yksinkertainen mies kelpaa, kyllä on aikoihin eletty! Kehtaavatkin vaatia normaalia parisuhteessa ja yhteiskunnassa pärjäävää ja toimivaa miestä! On pinnallisia täytyy sanoa.

Ajattelpa nyt Allu jos otetaan vaikka viisikymmentä miestä riviin, heistä yksi on yksinkertainen ja tyhmä, heikkolahjainen, ja 49 on normaalisti toimivia normaaleilla älynlahjoilla vaerustettuja, kenen luulet jäävät lehdellä soittelemaan?

Kun mies on 37-vuotias ja toimii, käyttäytyy ja ajattelee kuin kuuvivuotias, kuinka monen luulet haluavan parisuhteeseen sellaisen kanssa? Vaikka asuisi kuninkaan linnassa ja ajaisi sillä 50 000 mersulla ja joisi lattea päivät pääksytysten.

Ja LISÄKSI olisi diagnoosina epävakaa persoona, aggressiivinen persoonallisuushäiriö sekä kaikki tuo muu luettelmasi masennus ja ADHD ja mitä vielä. Miehen joka syö lääkkeitä ollakseen edes jotenkin toimintakykyinen ihmisten seurassa, ettei käy päälle ja töni ja raivoa kuten teit ennen tuota lääkitystä.

Mitä tapahtuu jos lääkkeet jää ottamatta?  Ei kiitos, vakavista mielenterveyden häiriöistä kärsivä ihminen ei ole kenenkään ykkösprioriteetti jos prioriteetti ollenkaan.

Se että et kelpaa ei johdu kaljusta eikä kaljamahasta eikä romuautosta, se johtuu noista isoista ongelmista joita sinulla on. Olet vuosien varrella myös tehnyt itsesi varsin tunnetuksi siellä missä liikut. Itse olet käytökselläsi sen aiheuttanut. Kiitä itseäsi ja lakkaa syyttämästä muita.

Ihan sama. Mun elämä on ohi. En saa koskaa naista. Heido.

Vierailija
669/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pilannu kaiken. Paitsi työpaikan. En tiedä jos en saa naista. Tässä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
670/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajatella!

Ei tyhmä yksinkertainen mies kelpaa, kyllä on aikoihin eletty! Kehtaavatkin vaatia normaalia parisuhteessa ja yhteiskunnassa pärjäävää ja toimivaa miestä! On pinnallisia täytyy sanoa.

Ajattelpa nyt Allu jos otetaan vaikka viisikymmentä miestä riviin, heistä yksi on yksinkertainen ja tyhmä, heikkolahjainen, ja 49 on normaalisti toimivia normaaleilla älynlahjoilla vaerustettuja, kenen luulet jäävät lehdellä soittelemaan?

Kun mies on 37-vuotias ja toimii, käyttäytyy ja ajattelee kuin kuuvivuotias, kuinka monen luulet haluavan parisuhteeseen sellaisen kanssa? Vaikka asuisi kuninkaan linnassa ja ajaisi sillä 50 000 mersulla ja joisi lattea päivät pääksytysten.

Ja LISÄKSI olisi diagnoosina epävakaa persoona, aggressiivinen persoonallisuushäiriö sekä kaikki tuo muu luettelmasi masennus ja ADHD ja mitä vielä. Miehen joka syö lääkkeitä ollakseen edes jotenkin toimintakykyinen ihmisten seurassa, ettei käy päälle ja töni ja raivoa kuten teit ennen tuota lääkitystä.

Mitä tapahtuu jos lääkkeet jää ottamatta?  Ei kiitos, vakavista mielenterveyden häiriöistä kärsivä ihminen ei ole kenenkään ykkösprioriteetti jos prioriteetti ollenkaan.

Se että et kelpaa ei johdu kaljusta eikä kaljamahasta eikä romuautosta, se johtuu noista isoista ongelmista joita sinulla on. Olet vuosien varrella myös tehnyt itsesi varsin tunnetuksi siellä missä liikut. Itse olet käytökselläsi sen aiheuttanut. Kiitä itseäsi ja lakkaa syyttämästä muita.

Tässä on niin hyvä ja tyhjentävä kirjoitus Allulle että oksat pois. Antaisin tälle sata yläpeukkua jos voisin. 

Vierailija
671/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen voin huolia amiksen lievästi yksinkertaisen,mutta mistä sellaisen löydän??

No jos siellä baareissa pakko käydä, niin mene jonnekin pieneen pubiin etkä minnekään trendikkääseen yökerhoon jossa nämä Sofiat viihtyy.

Vierailija
672/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eikä missää nimessä mun tarvi tyhmempää kuin minä itse ja rumaa naista väkipakolla huolia koska ei ei en tunne kemiaa en mitää vetovoimaa.. en halua koskea häntä ja harrastaa seksiä- Koska miksi ei mua kiinnosta. Pärjään yksin,

Ja taas yrität uskotella, että pärjäät yksin vaikka tämä viestiketjun aloitus kielii ihan muuta? Ymmärrätkö edes, että puhut itsesi pussiin ihan koko ajan?

No sitten menen baariin teen kaikkeni että saan koskea naista ja yöseuraa sutinaa.

Olet kertonut baarireissuistasi. Sä vaan tuijotat naisia siellä, et saa suutasi auki. Miten sä naisen sieltä pokaisit?

Niin. Aika moni ”pokailee” kännissä kun se on vielä sellasta ”mennäänks naimaan tyylistä kommunikointia. Kun ikää tulee lisää, niin nainenkin oppii oman arvonsa eikä se pinppi irtoakkaan enää samalla tavalla kuin silloin teininä.

Olen itse ollut parisuhteessa saman ihmisen kanssa jo vuosia, joten en oikein osaa neuvoa mistä bongata samanhenkisiä jos et harrasta oikein mitään?

Salikin pitää osata valita silleen ettei siellä pyöri nää ns. salimarkut, jotka bodaa tosissaan niiden fitness mimmien ympäröivänä jos ymmärrät mitä tarkoitan? Valitse se sali silleen, että siellä käy porukkaa enemmänkin höntsäilymielessä ja mee jutteleen siellä jollekin Mirkulle.

Kysy vaikka suoraan, että katselit kauempaa sun kaunista ryhtiä, hiuksia, silmiä tms ja mietit että uskaltaisko pyytää kahville. Jos Mirkku sanoo ei, niin vastaa kohteliaasti, että halusin kuitenkin yrittää. Jos Mirkku on sulle ilkeä siinä tilanteessa, niin älä alennu samalle tasolle, vaan kävele pois. Muista että olet se voittaja siinä kun hillitset itsesi etkä lähde heittämään törkeyksiä takaisin.

Vierailija
673/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aika moni ”pokailee” kännissä kun se on vielä sellasta ”mennäänks naimaan tyylistä kommunikointia. Kun ikää tulee lisää, niin nainenkin oppii oman arvonsa eikä se pinppi irtoakkaan enää samalla tavalla kuin silloin teininä.

Olen itse ollut parisuhteessa saman ihmisen kanssa jo vuosia, joten en oikein osaa neuvoa mistä bongata samanhenkisiä jos et harrasta oikein mitään?

Salikin pitää osata valita silleen ettei siellä pyöri nää ns. salimarkut, jotka bodaa tosissaan niiden fitness mimmien ympäröivänä jos ymmärrät mitä tarkoitan? Valitse se sali silleen, että siellä käy porukkaa enemmänkin höntsäilymielessä ja mee jutteleen siellä jollekin Mirkulle.

Kysy vaikka suoraan, että katselit kauempaa sun kaunista ryhtiä, hiuksia, silmiä tms ja mietit että uskaltaisko pyytää kahville. Jos Mirkku sanoo ei, niin vastaa kohteliaasti, että halusin kuitenkin yrittää. Jos Mirkku on sulle ilkeä siinä tilanteessa, niin älä alennu samalle tasolle, vaan kävele pois. Muista että olet se voittaja siinä kun hillitset itsesi etkä lähde heittämään törkeyksiä takaisin.

Lisään vielä, et jos tää Mirkku vittuilee sulle, niin vastaa vaan coolisti et kuvittelit sen olevan myös sisäisesti kaunis, mutta tässä tapauksessa moni kakku päältä kaunis. Ei se ole sen kummempaa. Ei kannata lähteä haukkumaan takaisin bimboksi tms. koska se antaa sinusta todella epäkypsän kuvan.

Vierailija
674/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN vaas osaa käyttäytyä en tiedä onko mulla aivovamma.. tänää ajattelin lähtee baariin.

Vierailija
675/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÄ olen ollut nuorempana itsevarma ja paremmask unnos.. maha on kasvanut ja iso vyötärö on.. en uskalla niitä fitnes mimmiä lähestyä.. mieluite tavallista oon ite niin tavallinen.. ylipainoa tullut ja masennus ja heikko raha tilanne ja velat on vaa menny siihen suuntaa ettei oo uskaltanu baareissä lähestyä... jotenki oon muuttunu.. no ei ole mitää harrastusta.. kun ei ole kavereitakaan.?

Vierailija
676/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ olen ollut nuorempana itsevarma ja paremmask unnos.. maha on kasvanut ja iso vyötärö on.. en uskalla niitä fitnes mimmiä lähestyä.. mieluite tavallista oon ite niin tavallinen.. ylipainoa tullut ja masennus ja heikko raha tilanne ja velat on vaa menny siihen suuntaa ettei oo uskaltanu baareissä lähestyä... jotenki oon muuttunu.. no ei ole mitää harrastusta.. kun ei ole kavereitakaan.??

Vierailija
677/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua huvita naisia lähestyä ku en voi hyvin ja ei ole rahaa.. pitäs olla parempi tilanne.. edes sopivasti massia.. tai jotain.. emmä tajua mistä täs pistees saisi naista.

Vierailija
678/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä naiset mitä pitäs mun tehdä? Saisko vinkkejä?

Vierailija
679/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte... en tiedä mitä tehdä.. silti ei tää elämä sinkkuna pidemmän päälle ole minun mielestä kivaa.. ei jaksa aina kytätä naisia.. haluisin suudella ja haluaisin naiselle kelvata omana itsenäni.. On niin vaikeeta nykyää kaikki.

Vierailija
680/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaa kirjota mitää ja annan vinkkejä naiset??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi