Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
701/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin syön.. Mut en nyt jaksa.. lähden tänää baariin katsomaan naisia.

Vierailija
702/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pahasti epäilen että voipi olla niin että olet mustalla listalla naisten keskuudessa siellä baareissa ja yökerhoissa ja missä käytkin. Samaan tapaan kuin olet  työnantajienkin kanssa.

Sen verran pahasti olet sekoillut ja asioitasi sössinyt kuten tiedät. Sinut tuntee kauppaliikkeiden vartijoista alkaen kaikki. 

Siihen en osaa neuvoa sanoa miten asiaa voisi korjata paitsi muuttamalla jonnekin missä sinua ei tunneta. 

Olen joskus tuntenut yhden tyypin jolla oli sama tilanne eikä sitä niin vaan enää korjattukaan. En tiedä missä nykyään vaikuttaa. 

En tosiaan osaa neuvoa mitä tehdä paitsi tuo muutto riittävän kauas. Ikävä kyllä.

Ei kiinnosta muuttaa.. mulla on täälä hyväpalkkainen vakituinen työ ja hieno asunto.. ootko sä tosissas?

Sitten en usko että auttaa muu kuin postimyyntivaimo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa pinnallisissa naisissa on? Juuri heiltä saa hyvää seksiä ja aamulla vielä tuovat aamiaisen sänkyyn. Kullat.

Vierailija
704/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ihmiset on ikäviä ja ilkeitä naiset jopa. Nämä  vaativat naiset.. ei halua tyhmää yksinkertaista miestä.. 

Miten luonnehtisit itseäsi? Et ole ainakaan kiltti näiden viestiesi perusteella. Ja miksi edelleen jankkaat, ettei vaativat naiset halua sinua? Etsi itsellesi tasoisesi nainen ja sillä sipuli.

No koska missä niitä on???

Sun pitää mennä niihin tapahtumiin mitä järjestetään teikäläisille oppimishäiriöisille. Mutta keuhkoat aina, että et suostu menemään sellaisiin koska haluat normaalin naisen. Normaalit naiset eivät halua sua. Ei vaikka jotkut nuorena hölmönä ovat sinuun hetkeksi erehtyneet. Mene sinne kaltaistesi pariin, siellä on ihmisiä jotka ymmärtävät sinua, eivätkä tuomitse erilaisuudesta. Saat ainakin kavereita ja ehkä löytyy se nainenkin, mutta älä mene pelkästään naisia kuolaamaan sinne koska lennät sieltäkin ulos ellet käyttäydy. Käytöstavat kuntoon, se on tärkeämpää kuin ulkonäkö ja töissä käynti.

Mieluite amis. Tavis pullukka 80 kg muotoja. Mut nätti.

Vierailija
705/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen nainen joka antaa koskea ja haluaa nukkua vieressä.

Vierailija
706/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pahasti epäilen että voipi olla niin että olet mustalla listalla naisten keskuudessa siellä baareissa ja yökerhoissa ja missä käytkin. Samaan tapaan kuin olet  työnantajienkin kanssa.

Sen verran pahasti olet sekoillut ja asioitasi sössinyt kuten tiedät. Sinut tuntee kauppaliikkeiden vartijoista alkaen kaikki. 

Siihen en osaa neuvoa sanoa miten asiaa voisi korjata paitsi muuttamalla jonnekin missä sinua ei tunneta. 

Olen joskus tuntenut yhden tyypin jolla oli sama tilanne eikä sitä niin vaan enää korjattukaan. En tiedä missä nykyään vaikuttaa. 

En tosiaan osaa neuvoa mitä tehdä paitsi tuo muutto riittävän kauas. Ikävä kyllä.

Ei kiinnosta muuttaa.. mulla on täälä hyväpalkkainen vakituinen työ ja hieno asunto.. ootko sä tosissas?

Sitten en usko että auttaa muu kuin postimyyntivaimo?

Juu ei kiinnosta thaimaalaiset ei tippaakaan.

Vierailija
707/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluite nainen jonka kans synkkaa. Köyhä saa olla. Jolle kelpaN tälläisenä erikoisena miehenä.

Vierailija
708/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä taida mistään löytyä. No mennään näin.

Vierailija
709/1119 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne normaalit komeat sporttiset miehet sitte saa naisia.

Vierailija
710/1119 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en hitto ymmärrä naisia.. miks noitten baarityttyjen vaatimukset on pilvissä? emmnä ole miesmalli

Ei, et ole. Kaukana siitä.

Olet vain keski-ikää lähenevä kalju isomahainen kuusivuotiaan tasolle jäänyt mies jolla pahoja mt-ongelmia. Syöt psyykenlääkkeitä jotta pystyt jotenkin toimimaan arjessa.

Ja niin pinnallisia ja nirsoja me naiset ollaan ettei kilvan riennetä kilpailemaan kuka tämän Allun saa riemukseen.  Ei ymmärretä ollenkaan mitä menetetään.

Miksette ymmärrä?

Vierailija
711/1119 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en hitto ymmärrä naisia.. miks noitten baarityttyjen vaatimukset on pilvissä? emmnä ole miesmalli

Olet vain keski-ikää lähenevä kalju isomahainen kuusivuotiaan tasolle jäänyt mies jolla pahoja mt-ongelmia. Syöt psyykenlääkkeitä jotta pystyt jotenkin toimimaan arjessa.

Ja niin pinnallisia ja nirsoja me naiset ollaan ettei kilvan riennetä kilpailemaan kuka tämän Allun saa riemukseen.  Ei ymmärretä ollenkaan mitä menetetään.

Ei tarvitse olla kaljukaan,kyllä ikä naamasta näkyy.

Vierailija
712/1119 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa jonku kauluspaitapellen.. salkun kanssa.. tietenkin koulutettu amk vähintää.. amis ei kelpaa.. tai sitte jonku itsevarman naisten hakkaajan 1-2 v vankila elämää. normaali kiltti mie ei kelpaa köyhä.

tai sitten Ranta-ahon kaltaisen kauluspaitapellen tyyliin " kivat nappisilmät vaikka huumekuriiri onkin"...

Vierailija
713/1119 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOo eilen naiset pyysi kauniit tanssimaan hyvin meni.. oli kauluspaita.. kävin parturissa ja käyttäydyin nainen kehui olenpa pitkä... ihan hyvin voin saada naisen vielä.

Vierailija
714/1119 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla kaljukaan,kyllä ikä naamasta näkyy.

Mitä sitte.. en ole lihava.. vaikka mahaa on... ihmiset vanhenee ja kaljuuntuu... voiko sille mitään??

Vierailija
715/1119 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mun tarvi välittää kun ihmiset jauhaa vain minusta paskaa.. mulla menee hyvin-- on vakituinen työ ja hyvä palkka.. urheilen ja hommaan apua.. ja nyt on 2 miespuolista kaveriaki ja hyvin menee.

Vierailija
716/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ruma.. en vastenmielinen.. on kaljamahaa.. mutta olen paljo saanut naisia.. kuka kehtaa sanoa etten ole komea ja vastenmielisen näköinen??

Vierailija
717/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUULE HERRANJUMALA ON PALJO LIHAVEMPIA NAISIA KUN MINÄ.. JA LIHAVAA NAISTA EI KUKAAN HALUA.. MITÄ IHMETTÄ HITTO VIE.. MIKS MUN PITÄS LAIHDUTTAA MAHA POIS JA OLLA ADONIS.. TREENATTU SALIPELLE KUULE EN HALUA OLLA

Vierailija
718/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti mulla on mitta täynnä näitä ihmisiä.. kokoajan vaatimukset naisilla ja miehillä pilvissä.. ihminen lihoo ja vanhenee kasvaa kaljamahaa.ö. mitä hittoa.. kattokaa peiliinne..

Vierailija
719/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riitti heido.

Vierailija
720/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Yli viikon vanha ketju ja samaa jargonia 32 sivullista 🤔 Palaan viikon päästä uudelleen, josko kenkää ei enää silloin puristaisi.