Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
41/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan että on niin eri kastilla kun noi koulutetut vaativat bimbot.. oon niin tavis ja velkaa on

Vierailija
42/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä ne pinnalliset naiset löytyvät salilta. Toisaalta eivät myönnä olevansa siellä pinnallisuuden takia, vaan verhoavat sen hyvinvoinnin ja fitnessin alle, vaikka oikeasti heitä kiinnostaa vain miltä näyttää. Ja ovat valmiita myös sitten heti arvostelemaan muiden olemusta näillä hyvinvoinnin argumenteilla, vaikka oikeasti heitä vain ärsyttää, että joku hyväksyy ulkonäkönsä ja näkee vaivaa muulla elämänalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa ei. Tavallinen ammattimies ei ole nykyään millään tasolla. Naamaan huonolaatuisesti tatuoitu vankilalomilla oleva kundi kyllä kelpaa heti baarissa.

Sitä en tajua mitä naiset meinaa.. että tommonen sekopää rikollinen kelpaa.

Sä saat toki tatuoida naamaasi vaikka 'hyvällä laadulla' ihan mitä haluat, joten jos naama-tatuoinnilla niitä naisia saa, niin-......? En ymmärrä, mikä mättää.

Vierailija
44/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin

""Naiset = 18-22 v naiset, ""(jotka ei ole >35-v Seposta yhtään kiinnostuneita.

No toki ne naiset hakee tasoistaan  ja iältään sopivaa seuraa. Miksi tämän ymmärtäminen on miehille niin vaikeaa?

Ymmärrän hyvin. Mutta on ne 35 naisetki pinnallisia ja vaativia... hienot laukut kultakello kädessä amk tutkimus.. 3000 e palkka.. en voi ymmärtää.

Mikä tuossa on vaikeaa ymmärtää? Se nainen käy töissä-> saa palkkaa 3000-> sillä on varaa ostaa hieno laukku ja kultakello. Lapsikin tuon ymmärtää.

Vierailija
45/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tykkää "koulutetuista bimboista" eivätkä "koulutetut bimbot" tykkää sinusta.

Eikös se mene silloin ihan nappiin?

Vierailija
46/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta suurin osa naisista tommosia.. ei tunnu olevan mitää saumaa.. missä ne kaikki tavis siivoojat 1500 € kk palkalla on?

Vierailija
47/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tykkää "koulutetuista bimboista" eivätkä "koulutetut bimbot" tykkää sinusta.

Kyllä tykkäisin jos kelpaisin hänelle köyhänä velkaantuneena ja romu auto päälle ja pieni palkka ja vielä amis.

Vierailija
48/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tykkäisin jos kelpaisin hänelle köyhänä velkaantuneena ja romu auto päälle ja pieni palkka ja vielä amis.

Ei missää nimessä mitään saumaa kun status puuttuu. Onhan se huomattu näistä esplanadi naisista 

Vierailija
49/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan että on niin eri kastilla kun noi koulutetut vaativat bimbot.. oon niin tavis ja velkaa on

Niinhän ne ovat, ja samanlaiset pariutuvat keskenään: koulutetut koulutettujen kanssa ja vähemmän koulutetut vähemmän koulutettujen kanssa.

Ei siinä ole mitään pahaa eikä väärää, eikä koulutustoive ole pinnallisuutta, vaan päinvastoin syvempi osa ihmisestä. Ulkonäkövaatimukset ovat pinnallisia.

Vierailija
50/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä semmoset todella tavalliset on.. jotka ei ole niin sen rahan perässä ja amk koulutuksen.. mä en ymmärrä.. ei niitä ainaskaa Hki ole.

Vierailija
51/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin

""Naiset = 18-22 v naiset, ""(jotka ei ole >35-v Seposta yhtään kiinnostuneita.

No toki ne naiset hakee tasoistaan  ja iältään sopivaa seuraa. Miksi tämän ymmärtäminen on miehille niin vaikeaa?

Ymmärrän hyvin. Mutta on ne 35 naisetki pinnallisia ja vaativia... hienot laukut kultakello kädessä amk tutkimus.. 3000 e palkka.. en voi ymmärtää.

Ne 35 (tai oikeiasti 30+) naiset tosin kiinnostaa vaan niitä 70+ miehiä, ainakin oman kokemuksen mukaan, että päästäänkö tässä nyt ikinä mihinkään konkreettiseen  lopputulokseen? Tajuavatko miehet koskaan, että vaikka mediassa näkyy Danny Erika Vikmannin kanssa,  niin mitenkään "enkö mä saa erikaa vaikka olen myös  vanha ukko" mentaliteetilla ei eteenpäin päästä tässäkään asiassa.

Vierailija
52/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaski mitä olen nuorempana ollut ja käynyt treffeillä naiset heti kysyny ekana melkein mitä teet.. olen sanonut että olen vähän hukassa ja olen työtön.. tehnyt vain jotain pätkiä koko elämäni.. 500 e peruspäivärahalla.. no eipä niitä ole kiinnostanut sitte.. tympeesti heti sori et kiinnosta minua kun eivät oikein ees halua ymmärtää omaa tilannettani.. tuntuu vaa olevan tärkeintä että mies opiskelee tai käy töissä.

Vierailija
53/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä semmoset todella tavalliset on.. jotka ei ole niin sen rahan perässä ja amk koulutuksen.. mä en ymmärrä.. ei niitä ainaskaa Hki ole.

Ei sellaisia ole. Ainakaan Helsingissä.

Vierailija
54/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainaski mitä olen nuorempana ollut ja käynyt treffeillä naiset heti kysyny ekana melkein mitä teet.. olen sanonut että olen vähän hukassa ja olen työtön.. tehnyt vain jotain pätkiä koko elämäni.. 500 e peruspäivärahalla.. no eipä niitä ole kiinnostanut sitte.. tympeesti heti sori et kiinnosta minua kun eivät oikein ees halua ymmärtää omaa tilannettani.. tuntuu vaa olevan tärkeintä että mies opiskelee tai käy töissä.

Mitä väärää siinä on, jos nainen haluaa opiskelijan tai työtä tekevän miehen?

Vierailija
55/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos mies on työtön tai elää velalla tai ei saa töitä tai jotain.. niin ei missää nimessä kiinnosta se ihminen.

Vierailija
56/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainaskaa mua sillon tommoset asiat kiinnostanu vaan katsoin ihmistä ihmisenä.. en sen mukaa onko työtön tai töissä. Naiset on vaa niin vaativia ja pinnallisia et pitäs tehdä jotain.

Vierailija
57/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti jos mies on työtön tai elää velalla tai ei saa töitä tai jotain.. niin ei missää nimessä kiinnosta se ihminen.

No ei tietenkään. Ei sellaista miestä halua elätikseen.

Vierailija
58/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten lasket tasoa ja haet niitä muita velkaisia taviksia? Niin väärän näköiset eli siis ns. rumat ja tavalliset naiset tekevät. Mistä tämä miesten 'olen 2/10 mutta ansaitsen 8/10 naisen'  lajin miehet oikein kumpuavat?

Vierailija
59/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainaskaa mua sillon tommoset asiat kiinnostanu vaan katsoin ihmistä ihmisenä.. en sen mukaa onko työtön tai töissä. Naiset on vaa niin vaativia ja pinnallisia et pitäs tehdä jotain.

Kyllä mulle kelpais työtön rahaton köyhä nainen.

Vierailija
60/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä meinasit siis tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan