Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Mutta onneksi miehet ovat niin syvällisiä..."mikä sun nimes on, mennääks meille vai teille?"
Ei kelpaa ei. Tavallinen ammattimies ei ole nykyään millään tasolla. Naamaan huonolaatuisesti tatuoitu vankilalomilla oleva kundi kyllä kelpaa heti baarissa.
No silti tuntuu pahalta kun on naisten silmiin semmonen keski tasoa ei nyt ihan pohjalla mutta ei todellakaa oo ylhäällä
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa ei. Tavallinen ammattimies ei ole nykyään millään tasolla. Naamaan huonolaatuisesti tatuoitu vankilalomilla oleva kundi kyllä kelpaa heti baarissa.
Sitä en tajua mitä naiset meinaa.. että tommonen sekopää rikollinen kelpaa.
Tuntuu että naiset on tosi pinnallisia ja vaativia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Totta, siltä minustakin tuntuu.
Mulle kelpaisi kyllä tavallisen tylsä amiskin, mutta hyvä ois edes vähän yrittää töissä käydä ja ettei olisi pahempi kitisiä kuin minä itse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite asun täälä etelässä niin huomaan melkee jokapaikassa näytä some pissis naisia... on hieno bmw tai audi pihassa ja ostellaa latteja ja kalliita juttuja.. emmä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite asun täälä etelässä niin huomaan melkee jokapaikassa näytä some pissis naisia... on hieno bmw tai audi pihassa ja ostellaa latteja ja kalliita juttuja.. emmä tajua.
Itellä vanha ruosteinen auto ku en tarvitse parempaa mutta eipä tommoset some pissikset semmosella ajele pitää olla noin 5 v vanha joku bmw että kelpaa. siinähän makselevat
Mulle taas kelpaisi ihan pullukka tavallinen amis siivooja vaikka.
Amis ei kyllä kelpaa. Ahkerakaan yötyössä oleva "automies" ei kelpaa.
Pitää olla kauluspaitaa ja salkkua ja mersuaudibeeämveetä viimeistä mallia. Allu tasolla katsellaan ja hämmästellään, että miten on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW ja Audi
Vierailija kirjoitti:
Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin
""Naiset = 18-22 v naiset, ""(jotka ei ole >35-v Seposta yhtään kiinnostuneita.
No toki ne naiset hakee tasoistaan ja iältään sopivaa seuraa. Miksi tämän ymmärtäminen on miehille niin vaikeaa?
Ei huvita enää baarit kun sielä on nuoria pinnallisia niin vaativan näkösiä naisia että niitä parempi juosta karkuun.
Ei niitä baarin naisia oikeasti kiinnosta sun koulutuksesi ym., ne tahtovat vain hyvät kyydit isolla ja kovalla mailalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin
No toki ne naiset hakee tasoistaan ja iältään sopivaa seuraa. Miksi tämän ymmärtäminen on miehille niin vaikeaa?
Ymmärrän hyvin. Mutta on ne 35 naisetki pinnallisia ja vaativia... hienot laukut kultakello kädessä amk tutkimus.. 3000 e palkka.. en voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW ja Audi<3 Ja latte ja kalliit jutut<3
Hyvä jos sulla on siihen varaa.. ei ainaskaa minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Mutta on ne 35 naisetki pinnallisia ja vaativia... hienot laukut kultakello kädessä amk tutkimus.. 3000 e palkka.. en voi ymmärtää.
Hienot laukut
No näin se on ja tulee aina olemaan. Kauluspaita ja salkku