Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
561/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenki nyt alkaa olee mitta täynnä näitä kermaperseitä anteeksi sanon suoraa koska ärsyttää.. heille kelpaa status koulutettu tavallinen mies.. minä en riitä. Unohdan ne.

Vierailija
562/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kaikki naiset ovat korkeasti koulutettuja ja haluavat hienon luksuselämän.

En ole ikinä tavannut naista, joka haluaisi matalan elintason. En äitiäni, en sukulaisia, en ketään. Jos joku muuta väittää valehtelee. Moikka moi kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että asun liian väärässä paikassa.. en ymmärrä muutenkaa ihmisiä täälä etelässä nuorilla jo päälle 20 on bemarit alla ja itellä vanha auto.. velkaa oon ottanu hitosti ja oon vähä pudonnu mut onnneks nyt on se työpaikka ja nousen.. mutta ei musta koskaa tule koulutettua ja on ylipainoaki.

Vierailija
564/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että asun liian väärässä paikassa.. en ymmärrä muutenkaa ihmisiä täälä etelässä nuorilla jo päälle 20 on bemarit alla ja itellä vanha auto.. velkaa oon ottanu hitosti ja oon vähä pudonnu mut onnneks nyt on se työpaikka ja nousen.. mutta ei musta koskaa tule koulutettua ja on ylipainoaki.

Pyydä siirtoa vaikka Rovaniemen postille ja muuta sinne.

Vierailija
565/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa mulla on hyvä palkkainen työ täälä.. makselen velkojani ja meen eteenpäin.

Vierailija
566/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama mitä te ajattelette..nyt oon noussu pohjalta ja hoidan asiani meen parempaa suuntaa.. teen lisätöitä ihan sama että rahaa on sopivasti.. kaikki on muutenki kallista nyt.. ei mulla tuu koskaa olee rahaa ja hienoa autoa.. antaa olla jos en tälläsenä kelpaa.. en ole kehitysvammainen

Vierailija
567/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää juoda rahojani en pelaa.. en hyppää baareissa.. en polta... rahat sijoitan järkevästi ja makselen lyhennän vähä kerralla pääasia et lyhennän se riittää.. veloissa tässä tullaan olemaan koko elämä.

Vierailija
568/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaa mulla on hyvä palkkainen työ täälä.. makselen velkojani ja meen eteenpäin.

No itsehän sanoit, että etelässä naiset on pinnallisia. Muuta pohjoiseen, kyllä sielläkin postilta töitä saa.

Vierailija
569/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa töitä kyllä.. Oon menettäny jo maineeni työelämässäki.

Vierailija
570/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaa 3-4 paikkaa täälä etelässä vuokrafirmoihin mustalla listalla ku oon kussu ne asiat ihan itse saan syyttää itseäni.. ei tässä auta ku kattoa peiliin.

Vierailija
571/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet ollut moitteettomasti Postilla töissä jo jonkin aikaa, niin tokihan saat suositukset. Ja vaikka ihan sisäisen siirronkin. Elämiskustannuksetkin voivat olla halvempia pohjoisessa, jolloin saisit lainojasi makseltua nopeammin. Ja ystäviä ja perhettähän sinulla ei Vantaalla ole, joten uuden elämän aloittaminen puhtaalta pöydältä olisi helppoa.

Vierailija
572/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit pitäs muuttaa pois kun eivät anna töitä ku ovat oman käytökseni takia pistäneet mut mustalle listalle.

Vierailija
573/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet ollut moitteettomasti Postilla töissä jo jonkin aikaa, niin tokihan saat suositukset. Ja vaikka ihan sisäisen siirronkin. Elämiskustannuksetkin voivat olla halvempia pohjoisessa, jolloin saisit lainojasi makseltua nopeammin. Ja ystäviä ja perhettähän sinulla ei Vantaalla ole, joten uuden elämän aloittaminen puhtaalta pöydältä olisi helppoa.

Asuu mulla äitini täälä.

Vierailija
574/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on pinnallisia.. en ymmärrä paljoko saavat palkkaa.. kun pystyvät hommaamaa hienon auton ja luksus elämää.. emmä tajua!!

Vierailija
575/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että on heille kun joku juoppo tai joku työtön... ei mitenkää edes katso päälle.. eivät kiinnostu

Vierailija
576/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu mulla äitini täälä.

No mutta äiti voi käydä kylässä ja sinäkin vastavuoroisesti. Jos elämä on yhdellä paikkakunnalla hankalaa, voi se olla oikein mukavaa muualla. Et sinäkään ole ilmeisesti oikein kovin viihtynyt siellä pääkaupunkiseudulla, niin jospa tekisit muutoksen. Mieti.

Vierailija
577/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon pahasti veloissa makselen ja rahaa menee siihen.. en mä voi ostaa pukua tai jotain kallista bemaria.,.eihän tommoset pinnalliset akat koskaa ymmärrä.. ei varmaa suostu ajamaankaa 2000 € autolla.

Vierailija
578/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu mulla äitini täälä.

No mutta äiti voi käydä kylässä ja sinäkin vastavuoroisesti. Jos elämä on yhdellä paikkakunnalla hankalaa, voi se olla oikein mukavaa muualla. Et sinäkään ole ilmeisesti oikein kovin viihtynyt siellä pääkaupunkiseudulla, niin jospa tekisit muutoksen. Mieti.

No oon aika yksinäinen ja tunnen tyhjyyttä täälä.. ei ihmisiin tutustu olen ujo.. en saa mistää kavereita

Vierailija
579/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaa naiset olevan super koulutettuja pinnallisia vähintää amk tutkinto.. missä kaikki tavalliset varastoduunarit huonopalkkaiset on.. ite oon ollu aina huonopalkkainen tai työtön.. tuskin tommoset naiset kattelee mua.. nyt sen vasta tajuaa itekki.. pysyä vaa poissa yökerhoista.

Vierailija
580/1119 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä näitä etelän naisia.. paljonko he tienaa 5000 e kk.. sairasta.. että voi pitää kallista bemaria ja matkustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi