Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
601/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tavalliset mua isommat pullukat naiset voi laskee rimaa??

En aio normaalina köyhänä duunarinaisena laskea rimaa vähälahjaisen miehen tasolle. Ethän itsekään suostu laskemaan rimaa kehitysvammaisen naisen tasolle. Naiselle muutenkin mies harvoin tuo elämään mitään plussaa. Lisää vain terveysongelmia ja henkistäkin taakkaa.

Aika törkeetä.. on niitä kuula ihmisiä joilla on oppimisvaikeus kehtaatki sanoo musta tommosta.. kato nainen peiliin.. naiset nyt auttaa pelkkää pahaa oloa aina saa olla ite kiinnostumassa ja toista ei kiinnosta kun mies ei ole joku komea prinssi.

Vierailija
602/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme paskaa joo kuule ei mun tarvi huolia kehitysvammaista koska en ole itse.. kuule melko normaali olen.. miksi pitäisi laskea. koska pärjään yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tavalliset mua isommat pullukat naiset voi laskee rimaa??

En aio normaalina köyhänä duunarinaisena laskea rimaa vähälahjaisen miehen tasolle. Ethän itsekään suostu laskemaan rimaa kehitysvammaisen naisen tasolle. Naiselle muutenkin mies harvoin tuo elämään mitään plussaa. Lisää vain terveysongelmia ja henkistäkin taakkaa.

No sitten te naiset voitte olla todellaki meistä miehistä erossa ja ikisinkkuja jos ei kerta kelpaa.. pidä tunkkis.

Vierailija
604/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd oppimisvaikeus edelleen ei ole kehitysvamma.. mutta ihmiset ei vaan sitä tajua.. törkeetä paskaa jauhetaan.. voin huolia yksinkertaisen naisen ja tiedostan sen itsekki.. ei niitä taida löytyä kun pubeista.

Vierailija
605/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vois vähä laskee rimaa,, koska olen vähä itekki laskenu tavis suoraa sanoen pullukka naiseen mutta en vain heille kelpaa.. että he haluavat tasoa parempaa komeaa miestä ja sporttista eivät ymmärrä etteivät saa.. mutta olevat siksi sinkkuja.

Vierailija
606/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huomenta rakas Allu! 🥰 Nukuitko hyvin? Mahtavan aurinkoinen aamu ainakin meilläpäin. Ihanaa ja reipasta päivää Sinulle 🤗

Vierailija
607/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin järkevää naisilta vaatia mieheltä paljon, koska he ovat ihmiskunnan menestyksen portinvartijoita. Naisten pitäisi muistaa se, että ovat vastuussa siitä mitä geenejä päästetään jatkamaan sukua ja heidän käsissään on myös ihmiskunnan tulevaisuus. Heikkotasoiset miehet ei ansaitse lisääntyä, koska se tarkoittaa heikkotasoista ihmiskuntaa. Katsokaa tuonne venäjälle niin näette mitä se tekee kun kaikki hyvä materiaali on poistettu ja on annettu kelvottomien lisääntyä.

Vierailija
608/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä ainaskaa ite ymmärrä miten on varaa hankkia 30 tuhatta hieno auto tai 20 tonnia... sitte siihen päälle matkustella tai jotain.. itellä ei tommosta elämää koskaa ollut.. vaan velkaa.

Vaikutat todella nuorelta, kokemattomalta ja lapselliselta. Tapasi kirjoittaa ja varmasti myös puhua karkoittaa naiset. Et taida itsekään ymmärtää tätä?

Ei ole sinun tehtäväsi miettiä miksi jollakin toisella on varaa luksukseen, kun he ovat itse rahansa tehneet. Toiset tienaa enemmän ja toiset vähemmän.

Ei ole minun tehtäväni ruotia vaikka että miksi Ronaldolla on kainalossa huippumalli ja massia, niin että voi per seen pyyhkiä seteleillä. Ymmärrätkö?

Et voi puhua naisista pissiksinä jos he haluavat vaikka työpäivän aikana kipaista sen laten itselle tai sallivat itselleen kynsihoidot.

Vierailija
609/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua rumaa, tyhmää ja köyhää sohvaperunaa.

Vierailija
610/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että naiset on tosi pinnallisia ja vaativia nykyään.

Totta, siltä minustakin tuntuu.

Ite asun täälä etelässä niin huomaan melkee jokapaikassa näytä some pissis naisia... on hieno bmw tai audi pihassa ja ostellaa latteja ja kalliita juttuja.. emmä tajua.

Itellä vanha ruosteinen auto ku en tarvitse parempaa mutta eipä tommoset some pissikset semmosella ajele pitää olla noin 5 v vanha joku bmw että kelpaa. siinähän makselevat

Et ehkä tarvitse, mutta jos olisi rahaa niin haluaisit. Huomaatko kuinka katkeruus paistaa puheistasi? Nyt itseä niskasta kiinni, lopeta se muiden arvosteleminen ja märehtiminen. Nyt on aika alkaa rakentaa sitä omaa identiteettiä ja elämää, eikä arvostella ihmisiä sen perusteella mitä heillä itsellään on. Tuollainen käytös tekee sinusta todella töykeän jollaista kaikki naiset haluavat karttaa.

Saat todella töykeitä viestejä täällä juuri tuon takia kun arvostelet ja haukut naisia pissikseksi jne.

Vierailija
611/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme paskaa joo kuule ei mun tarvi huolia kehitysvammaista koska en ole itse.. kuule melko normaali olen.. miksi pitäisi laskea. koska pärjään yksinkin.

Eikä minun tarvitse huolia vähälahjaista koska en ole itse. Ihme että olet ylipäätään monelle naiselle kelvannut aiemmin. Ei voi naisia nirsoiksi moittia kun jopa sun kaltaisella torvelolla käy flaksi. Sun kaltaisilla ei pitäisi olla mitään asiaa naisen lisääntymiselinten lähellekään. Mutta kai sun pää toimi silloin nuorena vähän paremmin. Nyt ei ole mitään toivoa, oot kuin epäkunnossa oleva androidi.

Vierailija
612/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ei mua kiinnosta.. en halua pinnallista naista.. en halua hiuksia päähän.. en halua laihduttaa.. jos en kelpaa tälläisenä olkoot.

Vierailija
613/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin monelle naiselle kelvannut. haukkukaa lisää... kuule on masentuneita vaikka kuinka paljon.

Vierailija
614/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti tarvitse huolia kehitysvammaista, mutta valitettavasti vaikutat heikkolahjaiselta näiden kaikkien puheiden perusteella. Et kestä minkäänlaista kritiikkiä, mutta itse arvostelet ja puhut naisista todella rumasti.

Nyt siis etsit amiksesta mimmiä itsellesi ja lopetat niiden bemarimimmien, ja lattea lipittävien naisten kyttäämisen ja arvostelun kun selvästi ”ylempi luokkainen” ärsyttää sinua.

Tästä ärsytyksestäkin voi päästä ajan kanssa yli kunhan sinulle tulee ikää ja löydät onnen itsellesi.

Vierailija
615/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa jonku kauluspaitapellen.. salkun kanssa.. tietenkin koulutettu amk vähintää.. amis ei kelpaa.. tai sitte jonku itsevarman naisten hakkaajan 1-2 v vankila elämää. normaali kiltti mie ei kelpaa köyhä.

No en halua kauluspaitapellea enkä vaadi salkkua. Mutta kyllä mulla ihmetyttää noin yleisesti miksei joku halua käydä amiksen jälkeen kouluja. Siinä menee korkeintaan kolme vuotta ja töissäkin voi sivussa käydä.

Ihan itseään voi syyttää sitten ettei palkka riitä. Pieni uhraus kaksikymppisenä käydä vaikka se ammattikorkeakoulu. Siihen ei vaadita suuria älykkyysosamäärä, olen sen ihan omin silmin todistanut sekä itsekin kaksi käynyt ja en ole mikään viisain.

T. Nainen joka ei käy baarissa mutta taitaa silti olla pinnallinen.

Vierailija
616/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikä missää nimessä mun tarvi tyhmempää kuin minä itse ja rumaa naista väkipakolla huolia koska ei ei en tunne kemiaa en mitää vetovoimaa.. en halua koskea häntä ja harrastaa seksiä- Koska miksi ei mua kiinnosta. Pärjään yksin,

Vierailija
617/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eikä missää nimessä mun tarvi tyhmempää kuin minä itse ja rumaa naista väkipakolla huolia koska ei ei en tunne kemiaa en mitää vetovoimaa.. en halua koskea häntä ja harrastaa seksiä- Koska miksi ei mua kiinnosta. Pärjään yksin,

Ja taas yrität uskotella, että pärjäät yksin vaikka tämä viestiketjun aloitus kielii ihan muuta? Ymmärrätkö edes, että puhut itsesi pussiin ihan koko ajan?

Vierailija
618/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä ainaskaa ite ymmärrä miten on varaa hankkia 30 tuhatta hieno auto tai 20 tonnia... sitte siihen päälle matkustella tai jotain.. itellä ei tommosta elämää koskaa ollut.. vaan velkaa.

Vaikutat todella nuorelta, kokemattomalta ja lapselliselta. Tapasi kirjoittaa ja varmasti myös puhua karkoittaa naiset. Et taida itsekään ymmärtää tätä?

Ei ole sinun tehtäväsi miettiä miksi jollakin toisella on varaa luksukseen, kun he ovat itse rahansa tehneet. Toiset tienaa enemmän ja toiset vähemmän.

Ei ole minun tehtäväni ruotia vaikka että miksi Ronaldolla on kainalossa huippumalli ja massia, niin että voi per seen pyyhkiä seteleillä. Ymmärrätkö?

Et voi puhua naisista pissiksinä jos he haluavat vaikka työpäivän aikana kipaista sen laten itselle tai sallivat itselleen kynsihoidot.

Ymmärrän mutta sori en ole ihan samalla viivalla tommosten bimbojen kanssa.

Vierailija
619/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas yrität uskotella, että pärjäät yksin vaikka tämä viestiketjun aloitus kielii ihan muuta? Ymmärrätkö edes, että puhut itsesi pussiin ihan koko ajan?

No sitten menen baariin teen kaikkeni että saan koskea naista ja yöseuraa sutinaa.

Vierailija
620/1119 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua rumaa, tyhmää ja köyhää sohvaperunaa.

Aijaha päättelet että olen ruma ja syystä? En todellakaa.. aika säälittävää.. ehkä olet lapsellinen nainen tai bimbo? Kuule ei mua kiinnosta.. mikset vaikka hanki bacheloria?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi