Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Mä oon kohta 40 eikä ole penniäkä rahaa ollu ikinä eikä tule, naisia oon silti jaksanu aina kiinnostaa, vika on muualla kun lompakossa.
Ei näitä nirppanokkia jotka pukeutuu merkkivaatteisiin tai elämä on liian luksusta.
Minä menen baariin etsimään ruminta, tylsintä ja lihavinta miestä.
Yllättävää, etteivät ihan kaikki naiset tee niin. Toooooodella yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kohta 40 eikä ole penniäkä rahaa ollu ikinä eikä tule, naisia oon silti jaksanu aina kiinnostaa, vika on muualla kun lompakossa.
Niin koska et asu pk-seudulla täälä on kaikista ylpeimmät koulutetut naiset ja niiden palkka on korkea.-. ite saanu aina 1500 e kk.. ei ne ymmärrä mitä olla köyhä... nirppanokkia pissiksiä ei niille minä kelpaa.. mut varmaa muualta suomesta sais paremmin naista.
Kyllä minäki ennen sain naista vaikka olin työtön peaa.. koska olen komea pitkä mies.. ei nainen sitä tiennyt.. mutta sitten kun tutustuimme ei kai kemiat kohdannu tai olin köyhä työtön.. toinen oli pankissa töissä.. ei todellakaa kiinnosta tommonen. hän ei halunnut köyhää.
Naiset ei vain halua ja kiinnostu koskaa työttömistä miehistä.. ainaskaan täälä etelässä.
Ihmettelen ku asiat on hyvin. Miksi en nyt sitten löydä tavallista ja kelpaa.
Palkka on hyvä ja rahaa että pärjään.. mut en ymmärrä pk-seudun naisia.
Kai ne on vaa sokeita tai etsin vääränlaisia naisia. Ei oikein ymmärrä.
Luulisi nyt helposti löytyvän tavallisen näkönen nainen kainaloon. En ymmärrä naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin koska et asu pk-seudulla täälä on kaikista ylpeimmät koulutetut naiset ja niiden palkka on korkea.-. ite saanu aina 1500 e kk.. ei ne ymmärrä mitä olla köyhä... nirppanokkia pissiksiä ei niille minä kelpaa.. mut varmaa muualta suomesta sais paremmin naista.
Sä olet paska duunissa oleva katkera peräkammarin poika, se että sä et kelpaa joidenkin pintaliintäjien keskellä ei ole niiden pintaliitäjien vika, ihan harhaista menoa.
Kukaan normaali ei käy baareissa nykyään. Baareissa ei asu muuta kuin tietty päävikainen sakki jotka eivät kykene normaaliin parisuhteeseen muuta kuin yksin elelevät ja hekeutuvat samankaltaisen seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet paska duunissa oleva katkera peräkammarin poika, se että sä et kelpaa joidenkin pintaliintäjien keskellä ei ole niiden pintaliitäjien vika, ihan harhaista menoa.
En ole paskDuunissa ja tienaan hyvin ja teen lisätöitä.. en halua edes pinnallista naista.
Kyllä ihmettelen sitä miksen saa tavis pullukkaa
En tarvi pintaliitäjä naista. Haluaisin tavallisen naisen. Ei löydy mistään. En tajua
Oon saanut ennenkin
Pitää vissii jatkos baarissa jutella naisille
Menkää te luuserit työttömät töihin. Nauran tommosille.
Sossu maksaa että saadaa makaroonia ja ketsuppia:)
Missä on naisia jotka on köyhiä tavallisia masentuneita kouluttamattomia.. jotka ymmärtää mun tilanteeni.. ???