Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Tommosia luusereita ei kukaan nainen halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut ennenkin
Pitää vissii jatkos baarissa jutella naisille
Siis hetkinen. Etkö ole jutellu baarissa naisille? Tuijotat heitä vaan? Miten ajattelet että löydät seuraa, jos et ota kontaktia jutellen? Että nainen tipahtaa suoraan taivaasta syliin vai tuodaan sulle suoraan pöytään?
No aikoinaan menin baariin ja entinen tyttöystävä otti kädestä kiinni itse ja tule juttelemaan. Että naisetki lähestyy jos niitä kiinnostaa. En tietenkään. En vain ole ollut viimeaikoina kunnossa siksi en juttele naisille.
Musta on tullut viimeaikoina epävarma ja ujo. En uskalla lähestyä kauniita naisia.
Koska en ole kunnossa ja olen masentunut jäänyt yksin.. eikä naiset ole kiinnostunut pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut ennenkin
Pitää vissii jatkos baarissa jutella naisille
Siis hetkinen. Etkö ole jutellu baarissa naisille? Tuijotat heitä vaan? Miten ajattelet että löydät seuraa, jos et ota kontaktia jutellen? Että nainen tipahtaa suoraan taivaasta syliin vai tuodaan sulle suoraan pöytään?
No aikoinaan menin baariin ja entinen tyttöystävä otti kädestä kiinni itse ja tule juttelemaan. Että naisetki lähestyy jos niitä kiinnostaa. En tietenkään. En vain ole ollut viimeaikoina kunnossa siksi en juttele naisille.
No kokeile seuraavan kerran mennä itse rohkeasti juttelemaan. Äläkä lannistu heti jos ei suju.
Yritän mennä ja otan itteäni niskasta kiinni. Olen kuitenkin ennen saanut naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi allu on niin pinnallinen?
Miten niin pinnallinen? Jos mulle kelpaa kaljamaha 40 v nainen.. en todellakaa.
Sä vain väität noin. Sitten kun sun käsketään mennä sinne räkälään mistä tuon näköisiä naisia löytyy, et suostu menemään koska ei ne juopot naiset ole sun tasoisia. No mistä se kaljamaha tulee ellei juopottelusta? Kaljamaha sinullakin on.
Tää on sitä samaa kun väität sulle kelpaavan vähälahjainen nainen, mutta et suostu kuitenkaan menemään niihin paikkoihin missä sellaisia naisia on. Alkaa kauhea selittely että ansaitset parempaa kun sulla on työpaikka ja ennenkin ollut normaali kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
No ei mua kiinnostais tommonen nainen joka pitää mua kakarana ja vammaisena.. koska mitä hittoa.. en ole semmoinen.. en vain ole koskaan ennen töitä tehnyt ja olen ottanu tuhansia euroja velkaa.. elä itte 500 e kk monta vuotta ja mieti sitä!!!
Siis et ole koskaan ennen tehnyt töitä? Ottanut tuhansia euroja velkaa? Ja se on kenen syy?
Miksi minun pitäisi siitä mitään ajatella - paitsi että olet holtiton ja vastuuton. Sen selittää tietysti suurelta osin se, että et ole henkisesti aikuinen.
Kuka sen velan pakotti ottamaan? Jos olisit vastuullinen ja aikuinen olisit elänyt sillä 500 eurolla kuukausi ja tehnyt kaikkesi hankkiaksesi lisätienestiä huolehtiaksesi itsestäsi ja taloudestasi.
Suomessa on varmasti tuhansia jotka elävät toimeentulon rajoilla mutta joilla on järki päässä eivätkä ryntää ottamaan päättömiä pikavippejä jotta saisivat rahaa pelaamiseen ja holtittomaan elämään. Jos olisit mieletäsi aikuinen tajuaisit että olit silloin ja olet nyt vain ja ainoastaan sinä itse vastuussa elämästäsi!
Sanon edelleen että sinun kaltaisesi mies ei todellakaan kiinostaisi ei pätkän vertaa. En ole hullu kuitenkaan. Miksi ottaisin sellaisen riesan niskoilleni?
Elätän itse itseni, minulla on hyvä työ ja toimeentulo. Miksi ottaisin holtittoman siipeilijän jolla ei ole edes kaikki kotona riesakseni?
Enkä usko että yksikään aivoillaan ajatteleva nainen haluaa. Sekin ainoa joka joskus oli sai maksaa aika kalliin hinnan kun aloit stalkata ja häiriköidä kun hän sinut lemppasi pellolle. Onneksi veli pelasti.
Tietenkään et voi mitään sille että et kykene toimimaan kuten terve ihminen kykenee. Sen verran sinussa kuitenkin täytyy olla jonkinlaista järjenhiventä että tajuat työntäväsi ihmisiä koko ajan kauemmaksi itsestäsi? Sinua pelätään kun käyt tuijottelemassa naisia ostareilla ja kapakoissa. Etkö tajua ettei se ole normaalia käytöstä?
SUN PITI LOPETTAA JO ALLU TÄÄ P ASKANJAUHANTA, NYT LÄHTEE LISÄÄ HUOLI-ILMOITUKSIA POSTILLE JA POLIISILLE KUN ET OSAA LUPAUKSIASI PITÄÄ !!!!!!!!
Kaikilla meillä on omat haasteemme ja ongelmat elämässä. Kirjotuksen perusteellakaan en voi olla mitenkää lievästi kehitysvammainen.. kirjotan ja puhun normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
SUN PITI LOPETTAA JO ALLU TÄÄ P ASKANJAUHANTA, NYT LÄHTEE LISÄÄ HUOLI-ILMOITUKSIA POSTILLE JA POLIISILLE KUN ET OSAA LUPAUKSIASI PITÄÄ !!!!!!!!
Niin lopetanki.. en jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä on omat haasteemme ja ongelmat elämässä. Kirjotuksen perusteellakaan en voi olla mitenkää lievästi kehitysvammainen.. kirjotan ja puhun normaalisti.
Niin tekee moni muukin kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mua kiinnostais tommonen nainen joka pitää mua kakarana ja vammaisena.. koska mitä hittoa.. en ole semmoinen.. en vain ole koskaan ennen töitä tehnyt ja olen ottanu tuhansia euroja velkaa.. elä itte 500 e kk monta vuotta ja mieti sitä!!!
Siis et ole koskaan ennen tehnyt töitä? Ottanut tuhansia euroja velkaa? Ja se on kenen syy?
Miksi minun pitäisi siitä mitään ajatella - paitsi että olet holtiton ja vastuuton. Sen selittää tietysti suurelta osin se, että et ole henkisesti aikuinen.
Kuka sen velan pakotti ottamaan? Jos olisit vastuullinen ja aikuinen olisit elänyt sillä 500 eurolla kuukausi ja tehnyt kaikkesi hankkiaksesi lisätienestiä huolehtiaksesi itsestäsi ja taloudestasi.
Suomessa on varmasti tuhansia jotka elävät toimeentulon rajoilla mutta joilla on järki päässä eivätkä ryntää ottamaan päättömiä pikavippejä jotta saisivat rahaa pelaamiseen ja holtittomaan elämään. Jos olisit mieletäsi aikuinen tajuaisit että olit silloin ja olet nyt vain ja ainoastaan sinä itse vastuussa elämästäsi!
Sanon edelleen että sinun kaltaisesi mies ei todellakaan kiinostaisi ei pätkän vertaa. En ole hullu kuitenkaan. Miksi ottaisin sellaisen riesan niskoilleni?
Elätän itse itseni, minulla on hyvä työ ja toimeentulo. Miksi ottaisin holtittoman siipeilijän jolla ei ole edes kaikki kotona riesakseni?
Enkä usko että yksikään aivoillaan ajatteleva nainen haluaa. Sekin ainoa joka joskus oli sai maksaa aika kalliin hinnan kun aloit stalkata ja häiriköidä kun hän sinut lemppasi pellolle. Onneksi veli pelasti.
Tietenkään et voi mitään sille että et kykene toimimaan kuten terve ihminen kykenee. Sen verran sinussa kuitenkin täytyy olla jonkinlaista järjenhiventä että tajuat työntäväsi ihmisiä koko ajan kauemmaksi itsestäsi? Sinua pelätään kun käyt tuijottelemassa naisia ostareilla ja kapakoissa. Etkö tajua ettei se ole normaalia käytöstä?
Siis olen tehnyt pätkätöitä mutta ei oikein nuorempana kiinnostanut työnteko ja rupesin ottamaan velkaa. Ei varmaa saisi kytätä minkäs sille voi jos kaipaan naisen kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olen tehnyt pätkätöitä mutta ei oikein nuorempana kiinnostanut työnteko ja rupesin ottamaan velkaa. Ei varmaa saisi kytätä minkäs sille voi jos kaipaan naisen kosketusta.
Monet naiset on niin kauniita. niin tietenkin heitä kyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaa.. sönköttää ja nauraa ihan tavalliselle jutuille ei pysty käymää töissä.. että mistä sä oikein jauhat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kehitysvammainen, mulla on muita ongelmia
Mutta eihän palstan porukka sitä tajua että en ole kehitysvammainen, ruikuttaja olen mutta nuorempana olin ihan erilainen ja hoikempi myös.. nyt on iso maha.. en ole laihduttanut enkä laihduta.. jos en tälläsenä kelpaa nii antaa naiset olla.. teen hyviä juttuja elämäs ja joskus velatki lyhenee.
miksi etsit nalkuttavaa naima läpeä KÄTEEN VEDOLLA SAA PAREMMAN TYYDYTYKSEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaa.. sönköttää ja nauraa ihan tavalliselle jutuille ei pysty käymää töissä.. että mistä sä oikein jauhat?
Et tajua vieläkään, että kehitysvammoja on eri asteisia? Kyllä monet kehitysvammaiset käyvät töissä, puhuvat ja kirjoittavat normaalisti. Mutta aivoissa on tapahtunut jotain esimerkiksi raskauden tai synnytyksen aikana, josta syystä ne eivät ole kehittyneet normaalin älykkyysosamäärän tasolle.
Sinäkin olet kehitysvammainen, koska et ole ns. normaali.