Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
No mulle riittäis että naisenkaa tulee toimee.. ei oo alkoholisti tai pahasti psykoosissa tai koko elämänsä työtön tai semmosta.. kunhan on nätti ja kiva.
Mutta kun naiset haluaa tervejärkisen, elämässä ja yhteiskunnassa normaalisti pärjäävän miehen.
Ei sellaista jota pidetään koossa erinäisillä lääkkeillä ja pillereillä, ja jos ne jää ottamatta on h-vetti irti.
Kukaan ei halua epävakaata aikapommia vaan turvallisen luotettavan kumppanin jonka kanssa voi elää normaalia elämää. Se on täysin luonnollista eikä mitään nirsoilua.
Sinä puolestasi katsot että sinun on kelvattava koska sinä nyt vaan HALUAT sen naisen ja äitikin on sanonut ja terapeutti on sanonut että ihan hyvin voit jonkun saada. Ikäänkuin nainen olisi joku esine tai lemmikkieläin joka hankitaan, jolla ei saisi olla omia kriteereitä sen suhteen kenet voi elämäänsä huolia.
Olet hyvin lapsellinen mikä johtuu varmasti tuosta kehityshäiriöstäsi. Sinua ei saa tajuamaan että et ole kuin toiset. Ja kun terveitä normaaleja miehiä on riittämiin, totta kai he ovat ykkösprioriteerattuja. Nykyään kun nainen elää mieluummin yksin kun alkaa vetää perässään arvaamatonta lapsen tasolle jäänytta aikuista mieslasta. Olkoot vaan se työ tai vaikka kuninkaanlinna ja Prins Charming ulkonäöltään. Se kun ei parisuhteessa riitä. Ne on kulissia, ei siältöä. Se ei ole nirsoilua vaan tervettä järkeä.
Itse olen syvällinen mies ja rakastan pinnallisia naisia. Vastakohdat täydentävät toisiaan.
Kyllä minulle Lissut ja Ellutkin kelpaa, ainakin paremman puutteessa, sillä en etsi pubeista valioyksilöitä, vaan viihdyttävää seuraa.
Jos etsii täydellisiä naisia, kannattaa mennä Tinderiin, koska sieltä löytää eliittiseuraa, jotka ovat aina tositarkoituksella liikenteessä.
Mun mielestä on hienoa, että olet saanut mieleisen, vakituisen työpaikan. On myös todella hyvä, että syöt sinulle määrätyt lääkkeet. Pienin askelin eteenpäin ja älä välitä huutelijoista😊
Humalassahan ajatellaan järjellä?
Niitä humalassa valitaan, jotka silmää miellyttää.
no eikö ole hyvä, että siellä on niitä pinnallisia naisia?
juuri sellasistahan allu on kiinnostunut.
Ei latelle - huoltiksella voi käydä kahvilla ja baarit on turhia sekä kalliita :D Keikoilla ja muissa tapahtumissa on ideaa joskus harvoin. t:nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle riittäis että naisenkaa tulee toimee.. ei oo alkoholisti tai pahasti psykoosissa tai koko elämänsä työtön tai semmosta.. kunhan on nätti ja kiva.
Mutta kun naiset haluaa tervejärkisen, elämässä ja yhteiskunnassa normaalisti pärjäävän miehen.
Ei sellaista jota pidetään koossa erinäisillä lääkkeillä ja pillereillä, ja jos ne jää ottamatta on h-vetti irti.
Kukaan ei halua epävakaata aikapommia vaan turvallisen luotettavan kumppanin jonka kanssa voi elää normaalia elämää. Se on täysin luonnollista eikä mitään nirsoilua.
Sinä puolestasi katsot että sinun on kelvattava koska sinä nyt vaan HALUAT sen naisen ja äitikin on sanonut ja terapeutti on sanonut että ihan hyvin voit jonkun saada. Ikäänkuin nainen olisi joku esine tai lemmikkieläin joka hankitaan, jolla ei saisi olla omia kriteereitä sen suhteen kenet voi elämäänsä huolia.
Olet hyvin lapsellinen mikä johtuu varmasti tuosta kehityshäiriöstäsi. Sinua ei saa tajuamaan että et ole kuin toiset. Ja kun terveitä normaaleja miehiä on riittämiin, totta kai he ovat ykkösprioriteerattuja. Nykyään kun nainen elää mieluummin yksin kun alkaa vetää perässään arvaamatonta lapsen tasolle jäänytta aikuista mieslasta. Olkoot vaan se työ tai vaikka kuninkaanlinna ja Prins Charming ulkonäöltään. Se kun ei parisuhteessa riitä. Ne on kulissia, ei siältöä. Se ei ole nirsoilua vaan tervettä järkeä.
Asia on sitten selvä. Ollaan ikuisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hienoa, että olet saanut mieleisen, vakituisen työpaikan. On myös todella hyvä, että syöt sinulle määrätyt lääkkeet. Pienin askelin eteenpäin ja älä välitä huutelijoista😊
En todellakaa välitä.. en ole ainut jolla on mt ongelmia ja elämä ollut sekasin.. nyt vihdoin osittain tasapainos ja hoidan paremmin vaan asiani jatkossa ja yritän miettiä miten saisin naisen.
Vierailija kirjoitti:
no eikö ole hyvä, että siellä on niitä pinnallisia naisia?
juuri sellasistahan allu on kiinnostunut.
Olisin jos saisin.. mutta en kelpaa heille.
Olisi kiva löytää semmonen sopiva oman tyylinen nainen mutta hittoko ei niitä löydä mistään.. noi yökerhot on laihoja nirppanokkia täynnä.
Jonkinlaista sutinaa kyllä olisi kiva löytää.. mutta ei tule ees nykyää juteltua millekkää nirppanokille.. ei ihan mun tasoa.
Mut se on tää etelä vähä tällästä ei täälä huvita naisia iskee jos ei ole rahaa ja jonkinlaista ok asemaaki. Iteltä se puuttuu ja en ole itsevarma,, on kaljamaha ja itsetunto heikko en halua mua 5 kertaa paremmas asemas olevaa naista yrittää.
Baarissa (ja monessakin muussakin ympäristössä) ulkonäkö vaikuttaa todella paljon. Onhan se ensimmäinen asia joka huomataan toisessa ja isosta massasta on helppo valita se kaunein / komein.
Voin tämän myöntää kohdallani ja myös ymmärrän, että en ole niitä kärkiehdokkaita lyhyenä, kaljuuntuvana iskämahaisena miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa (ja monessakin muussakin ympäristössä) ulkonäkö vaikuttaa todella paljon. Onhan se ensimmäinen asia joka huomataan toisessa ja isosta massasta on helppo valita se kaunein / komein.
Voin tämän myöntää kohdallani ja myös ymmärrän, että en ole niitä kärkiehdokkaita lyhyenä, kaljuuntuvana iskämahaisena miehenä.
Joo mutta oon ite kotoisin Vaasasta ja ei sielä kyllä ennen ollut yökerhot täynnä pinnallisia napapaita naisia. Nykyää se on semmosta täälä etelässä. Pitäs vissiin olla rahaa ja statusta
Onko suomessa muunlaisia naisia kuin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä?
On kyllä taivaan tosi tuo mitä ap kirjoittaa. Naiset on pilalla Suomessa. Materialistisia ja siveettömiä. Viimeiset kunnolliset ja kiltit naiset on Suomessa olleet varmaan siinä ikäluokassa, joka on pian eläkkeellä.
Kyllä nainen kiinnittää miehen käytökseenkin huomiota.
Mietipä minkä ikäinen olet silloin. Rollaattorin kanssa ajat mummoja takaa! :D