Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Kyllä olen laittanu tekstin tinderiin mitä haen.. mutta naiset ei vastaa ja ota yhteyttä
Mä en oikein sitä ymmärrä.. kerta näytän hyvältä mutta naisia ei vain kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko suomessa muunlaisia naisia kuin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä?
Missä ne tavalliset on.. ei ainaskaa hki yökerhoissa :D
Mä en ymmärrä mikä naisia vaivaa.
25 vuotiaana sain helposti seksiä ja pääsin tapaamaan naisia.. nyt ei niitä mikään kiinnosta.
Olen käynyt maksullisissa epätoivosena ku en saa naista.. nyt en mene.. ei mitää järkeä.
Minun kahdeksankymppisellä, alzheimeria sairastavalla äidilläni ja Allulla on samantyyppiset puheet. Keskustelu ei onnistu, mikään sanominen ei meinaa mennä perille ja ajatukset pyörittävät koko ajan samaa levyä.
En tiedä yhtään mistä saisi naisen.. ovat niin ylpeitä ja pinnallisia täälä etelässä.
Miettikää, jos se exä sattuu lukemaan näitä jaarituksia. Onpahan tyytyväinen, että väisti luodin.
Ei se näitä lue.. mutta se oli todella kaunis nainen.. parhain mikä mulla on ollut.
Hän oli todella seksikäs.. käytti tiukkoja housuja.. ja kaunis kun missi.
Ai että voisin maksaa hänelle jos hän haluaisi panna minua.
Hyi että miten etovan inhottava ja vastenmielinen tyyppi. Voin kuvitella minkälainen irl.
En kyllä koskisi pitkällä tikullakaan vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.
Ja mikä mies se on, aikuisen kokoinen pikkukakara henkiseltä tasoltaan. En koske lapsiin, en edes mieslapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Ai että voisin maksaa hänelle jos hän haluaisi panna minua.
Laita nyt nimi ja kuvakin esille. Pervo.
Vierailija kirjoitti:
Ei se näitä lue.. mutta se oli todella kaunis nainen.. parhain mikä mulla on ollut.
Naiset on pinnallisia, mutta sinä arvotat naiset paremmuusjärjestykseen ulkonäön perusteella.
En ottaisi sua vaikka aseella uhattaisiin. Onneksi reaalimaailmassa saan vapaasti valita kumppanini ja valitsen miehen, joka ei pidä minua karjana tai kauppatavarana.
Vierailija kirjoitti:
Hyi että miten etovan inhottava ja vastenmielinen tyyppi. Voin kuvitella minkälainen irl.
En kyllä koskisi pitkällä tikullakaan vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.
Ja mikä mies se on, aikuisen kokoinen pikkukakara henkiseltä tasoltaan. En koske lapsiin, en edes mieslapsiin.
Aika törkeetä.. anteeksi jos kerroin suoraa haluavani panna minun ex.. no millanen sä olet.. miten kehtaat sanoa musta tommosta?. No en ole mikää pikkukakara vaan käyn töissä ja 37 v mies enkä ole vammaisten tukitoiminnassa.
No ei mua kiinnostais tommonen nainen joka pitää mua kakarana ja vammaisena.. koska mitä hittoa.. en ole semmoinen.. en vain ole koskaan ennen töitä tehnyt ja olen ottanu tuhansia euroja velkaa.. elä itte 500 e kk monta vuotta ja mieti sitä!!!
Tuskin tommoset naiset ymmärtää jotka ite vuosia töissä 2000 € palkalla.. joo joo manikyyrit pedikyyrit.. ja hieno auto löytyy.. ei ne ymmärrä koskaan.
ite eläny tukien varassa vuosia ja työttömänä ja romulla autolla ajellut.. vihdoin menee hyvin ja töitä. En halua olla enää mikää köyhä sossupummi se on ohi.. mutt naistenkaa on vaikeeta.
Ja deitti ilmoituksissa teksteihin. Osa miehistä ei saa tekstien takia yhteydenottoja naisilta.