Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
En ole ikinä käynyt yökerhossa, mutta kaikesta päätellen sinne pyrkivät ihmiset, joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sen takia ku olen työttömänä ollut 500 € kk kela tuilla monet ei ymmärrä.. ei ees mun ex ja jätti mut kun hän ite valmistumisen jälkee sai vakituisen työpaikan.. nirppanokkka ja vaativa.. hän ei ymmärtänyt että mua ei oo kiinnostanu käydä töissä. Niin olen sitte sen takia velkaantunut.
Siis minkä takia velkaantunut? Koska ex ei suostunut elättämään sua?
Ei tietenkää hän elättänyt mua... minä maksoin omat juttuni yksin. No velkaannuin jo nuorena ku en tehny töitä tai oo koskaa tehnyt ja otin velkaa.
No mitä sä exääs syytät omista virheistäsi? Hän halusi mennä eteenpäin, sä vain juoda ja pelata. Ei hän ollut mikään nirppanokka vaan fiksu kun jätti sinut silloin.
No mutta hän oli tosi hot ja kaunis.. seksi oli mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sen takia ku olen työttömänä ollut 500 € kk kela tuilla monet ei ymmärrä.. ei ees mun ex ja jätti mut kun hän ite valmistumisen jälkee sai vakituisen työpaikan.. nirppanokkka ja vaativa.. hän ei ymmärtänyt että mua ei oo kiinnostanu käydä töissä. Niin olen sitte sen takia velkaantunut.
Ei tietenkää hän elättänyt mua... minä maksoin omat juttuni yksin. No velkaannuin jo nuorena ku en tehny töitä tai oo koskaa tehnyt ja otin velkaa.
No mitä sä exääs syytät omista virheistäsi? Hän halusi mennä eteenpäin, sä vain juoda ja pelata. Ei hän ollut mikään nirppanokka vaan fiksu kun jätti sinut silloin.
En mä silloin pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä silloin pelannut.
Just sanoit että velkaannuit jo nuorena.
Jokatapauksessa.. kaipaan naisen kosketusta.
En mä vaa tajua naisia vaatimukset pilvis.. ne sanoo että olen kivan pitkä kivan näkönen mies.. ei vaa ikinä riitä.. en kelpaa tommosilla ja mä en todellakaa laske rimaa liian alas!!!
Vierailija kirjoitti:
unelma nainen ois tietenkin omasta mielestäni seksikäs.. aika pitkä.. noin 80 kg pyöreä... pehmonen pylly.. käyttää tiukkoja farkkuja ja toppeja.. mukava.. vähän kiltin oloinen ei liian korkeasti koulutettu koska ei olis mitää yhteistä ja lapseton.
Saahan sitä haaveilla. Varmasti kaikki meistä unelmoi sellaisesta juuri itselleen räätälöidystä kumppanista. Iän myötä kuitenkin sellaisen löytyminen käy aina epätodennäklisemmäksi. Ja se pitää vaan hyväksyä. Niin se on meillä muillakin. Ei se asia kiukuttelemalla muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
En mä vaa tajua naisia vaatimukset pilvis.. ne sanoo että olen kivan pitkä kivan näkönen mies.. ei vaa ikinä riitä.. en kelpaa tommosilla ja mä en todellakaa laske rimaa liian alas!!!
Mikset tajua ettei parisuhteen saamiseen riitä pelkästään ulkonäkö? Tai sulle kyllä, naiselle ei.
No mulle riittäis että naisenkaa tulee toimee.. ei oo alkoholisti tai pahasti psykoosissa tai koko elämänsä työtön tai semmosta.. kunhan on nätti ja kiva.
Näköjään en vain enää kelpaa tässä iässä vaikka olen menny parempaa suuntaa mutta ei naiset sitä ymmärrä tai kohtaan vääränlaisia naisia. Pitäs olla vielä urheilullinen ite on vain lihonut.
Nämä nirppanokat korkeasti koulutetut prinsesset ymmärrä mitää.. status luis vuitton ja bemari... lähetää kerra vuodes tosta noin vaikka saksaan.. rahaa on
Nämä nirppanokat hienoissa vaatteissa. Ei mulla ole varaa ostaa 80 € tennareita.
Pitäs löytää joku tavis pullukka joka on myös yksin ja masentunut ja köyhä osa aikanen duunari.. ja tavis duunari.. ei mikää maisteri.
Ei mulla ole mitään yhteistä hienon nirppanokan kanssa joka tienaa puolet enempi minua ja on mersu. Mieluiten saman tasoinen nainen kiinnostaa. sen tajuan kyllä itekki.
Mutta en vain löydä mistään naista koska naisten rima on liian korkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen sitte yksin.. eipä kaikki saa naista.. en tiedä pakkohan mun joskus saada seksiä ja naisen kosketusta nuorelta naiselta.
Ei ole, eikä tule. Ennen kuin hyväksyt että kuulut siihen "toisenlaiset frendit" -porukkaan.
Voin hyväksyä mutta en halua kehitysvammaista koska en ole niin yksinkertainen. tajutkaa se
Kuule moni kehitysvammainen nainen on paljon järkevämpi ja tasaisempi luonteeltaan kuin sinä. Sä oot kaukana taviksesta. Mutta et suostu uskomaan sitä ja sen takia kärsit yksinäisyydestä.
tämä!
Vierailija kirjoitti:
Missä ne mun tasoset naiset on... olen paljo hki pyörinyt.. eipä niitä paljon ole.
Luulen, että sun tasoisia naisia pitää etsiä jostain oikeuspsykiatrisesta hoitolaitoksesta tms.