Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
Tule Kouvolaan ravintola Lehtohoviin. Ei huolta, että väki olisi koulutettua!
Eijeieiei, ei meidän huudeille! 😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli kaunis ja pullukka. Mutta hän jätti mut. Olisin halunnut muuttaa yhteen.
Tottakai jätti kun tajusi minkälainen olet. Kyllähän sitä nuorena ja hölmönä varmasti monikin nainen on seurustellut tuollaisten kanssa, mutta tajuavat tehneensä ison virheen. Sun ikäiset naiset osaa jo väistää luodin. Ja nuoremmille naisille et edes ole luoti. Vain ällö setämies.
Aha. Tajuan sen itsekkin että en saa 20 v prinsessaa. Mutta en kelpaa oman ikäsille.
Et tietenkään koska olet kakaran tasolla älyltäsi.
No en halua oman ikästä.. koska heillä on oma asunto voi olla säästöjä hienot autot.. korkeasti koulutettuja.. en todellakaa ole samalla viivalla... no ilmeisesti oon ikisinkku.. harmi et olen vanhentunut ja en ole miesmalli. meen sitte maksullisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli kaunis ja pullukka. Mutta hän jätti mut. Olisin halunnut muuttaa yhteen.
Tottakai jätti kun tajusi minkälainen olet. Kyllähän sitä nuorena ja hölmönä varmasti monikin nainen on seurustellut tuollaisten kanssa, mutta tajuavat tehneensä ison virheen. Sun ikäiset naiset osaa jo väistää luodin. Ja nuoremmille naisille et edes ole luoti. Vain ällö setämies.
Aha. Tajuan sen itsekkin että en saa 20 v prinsessaa. Mutta en kelpaa oman ikäsille.
No en halua oman ikästä.. koska heillä on oma asunto voi olla säästöjä hienot autot.. korkeasti koulutettuja.. en todellakaa ole samalla viivalla... no ilmeisesti oon ikisinkku.. harmi et olen vanhentunut ja en ole miesmalli. meen sitte maksullisiin
Mieluiten 30-32 v korkeintaan.
No olen sitte yksin.. eipä kaikki saa naista.. en tiedä pakkohan mun joskus saada seksiä ja naisen kosketusta nuorelta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
No olen sitte yksin.. eipä kaikki saa naista.. en tiedä pakkohan mun joskus saada seksiä ja naisen kosketusta nuorelta naiselta.
Ei ole, eikä tule. Ennen kuin hyväksyt että kuulut siihen "toisenlaiset frendit" -porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naiset on muuttunut. Eivät etsi enää miestä ja halua nähä.
Ei vaan sinä olet muuttunut. Olet vanhempi, rupsahtaneempi ja pakkomielteisempi.
Tietenki olen vanhentunut. Ei sille voi mitään ja kaljamaha on iso. Mutta olen muuttunut. Ennen join ja olin työtön. Juon vähempi ja teen ihan ok palkkasta työtä!!!
Ketään ei kiinnosta se että käyt nykyään töissä. Se on yhtä itsestään selvä asia aikuisten tavisten elämässä kuin että pesee hampaansa ja pesee pyykkiä. Et sinä erotu porukasta sillä, että oikein töissä käyt nykyään niin kuin isot pojat.
Neljääkymppiä lähestyvä kaljuuntuva kaljamaha hehkuttaa asialla, että on vihdoinkin vakituinen työpaikka josta ei ole saanut potkuja kuten edellisistä.
Tämän pitäisi tehdä naisiin vaikutus? Olen sua muutama vuosi vanhempi ja ollut vakitöissä jo 20 vuotta. Enkä ole ikinä saanut potkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä tule. Ennen kuin hyväksyt että kuulut siihen "toisenlaiset frendit" -porukkaan.
Voin hyväksyä mutta en halua kehitysvammaista koska en ole niin yksinkertainen. tajutkaa se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sinä olet muuttunut. Olet vanhempi, rupsahtaneempi ja pakkomielteisempi.
Tietenki olen vanhentunut. Ei sille voi mitään ja kaljamaha on iso. Mutta olen muuttunut. Ennen join ja olin työtön. Juon vähempi ja teen ihan ok palkkasta työtä!!!
Ketään ei kiinnosta se että käyt nykyään töissä. Se on yhtä itsestään selvä asia aikuisten tavisten elämässä kuin että pesee hampaansa ja pesee pyykkiä. Et sinä erotu porukasta sillä, että oikein töissä käyt nykyään niin kuin isot pojat.
Neljääkymppiä lähestyvä kaljuuntuva kaljamaha hehkuttaa asialla, että on vihdoinkin vakituinen työpaikka josta ei ole saanut potkuja kuten edellisistä.
Tämän pitäisi tehdä naisiin vaikutus? Olen sua muutama vuosi vanhempi ja ollut vakitöissä jo 20 vuotta. Enkä ole ikinä saanut potkuja.
Ei muakaa kiinnosta haukkujat.. kyllä ainaski vanhempiani kiinnostaa että käyn töissä ja meen elämäs parempaa suuntaa..tajuatko ettei nuorena ole kiinnostanut työnteko.. olen ottanu velkaa ja ryypänny rahani.. mutta nyt olen muuttunut mies ja haluan käydä töissä ja maksaa velkaani pois ja hoitaa omat asiani. Sain hienon kämpän ja autoki ja kaikki meen parempaa suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaahahahhahhaa! Tuo on yleisin lisääntymisikä naisilla ja sä et edes halua lapsia. Tuskinpa kukaan vela-nainenkaan kiinnostuu vähälahjaisesta sedästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäisi tehdä naisiin vaikutus? Olen sua muutama vuosi vanhempi ja ollut vakitöissä jo 20 vuotta. Enkä ole ikinä saanut potkuja.Ei muakaa kiinnosta haukkujat.. kyllä ainaski vanhempiani kiinnostaa että käyn töissä ja meen elämäs parempaa suuntaa..tajuatko ettei nuorena ole kiinnostanut työnteko.. olen ottanu velkaa ja ryypänny rahani.. mutta nyt olen muuttunut mies ja haluan käydä töissä ja maksaa velkaani pois ja hoitaa omat asiani. Sain hienon kämpän ja autoki ja kaikki meen parempaa suuntaa.
KUULE EI KAIKKI OLE OLLUT TÖISSÄ MULLA ON EDELLEEN OPPIMISVAIKEUS JA EN AINA YMMÄRRÄ ASIOITA NIINKU MONET MUUT JA EI OLE OPPI MENNYT KAI PERILLE.. NYT OLEN HYVÄ TYÖSSÄNI IHAN SAMA MITÄ TEEN KUN PALKKA ON HYVÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaahahahhahhaa! Tuo on yleisin lisääntymisikä naisilla ja sä et edes halua lapsia. Tuskinpa kukaan vela-nainenkaan kiinnostuu vähälahjaisesta sedästä.
Miks pitäs haluta lapsia.. koska ei lapset kiinnosta..? EIkä thaimaalaiset naisetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäisi tehdä naisiin vaikutus? Olen sua muutama vuosi vanhempi ja ollut vakitöissä jo 20 vuotta. Enkä ole ikinä saanut potkuja.Ei muakaa kiinnosta haukkujat.. kyllä ainaski vanhempiani kiinnostaa että käyn töissä ja meen elämäs parempaa suuntaa..tajuatko ettei nuorena ole kiinnostanut työnteko.. olen ottanu velkaa ja ryypänny rahani.. mutta nyt olen muuttunut mies ja haluan käydä töissä ja maksaa velkaani pois ja hoitaa omat asiani. Sain hienon kämpän ja autoki ja kaikki meen parempaa suuntaa.
Mä olenkin itse lopettanut jopa päivän mittaiseen työhön ei ole ollut mun juttu ja olen muutamia potkuja saanut en aina ymmärrä miksi.. eivät ole sopineet mulle enkä jaksa tehdä raskasta työtä huonolla palkalla.. nyt kerrankin saan jo ihan ok.. ja mun juttu on löytynyt.. ihan sama kauanko olet tehnyt töitä.. itellä ei oo elämä menny niin.
Oon ollut masentunut jo vuosikausia ja en oo saanut töitä ja pätkätöitä vain tehnyt.. ei oo kai sitte kiinnostanut.. mulla tarjottiin 2016 vakituista paikkaa mutta en ottanut sitä vastaan.
ja sen takia ku olen työttömänä ollut 500 € kk kela tuilla monet ei ymmärrä.. ei ees mun ex ja jätti mut kun hän ite valmistumisen jälkee sai vakituisen työpaikan.. nirppanokkka ja vaativa.. hän ei ymmärtänyt että mua ei oo kiinnostanu käydä töissä. Niin olen sitte sen takia velkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin hyväksyä mutta en halua kehitysvammaista koska en ole niin yksinkertainen. tajutkaa se
Kuule moni kehitysvammainen nainen on paljon järkevämpi ja tasaisempi luonteeltaan kuin sinä. Sä oot kaukana taviksesta. Mutta et suostu uskomaan sitä ja sen takia kärsit yksinäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule moni kehitysvammainen nainen on paljon järkevämpi ja tasaisempi luonteeltaan kuin sinä. Sä oot kaukana taviksesta. Mutta et suostu uskomaan sitä ja sen takia kärsit yksinäisyydestä.
No en todellakaa kärsi tästä syystä.. mun entiset lapsuuskaverit on vain jääny ja muuttanu eri paikkakunnille lopetin pitämästä jo vuosia sitte yhteyttä ja olin sillon nuori.. sitten nämä uudet kaverit ja ex on niin ne uudet kaverit vain ryyppäs ja elivät paskaa elämää.. heivasin ne.. ja ex jätti mut
Ei mun tarvi mitää kehitysvammaista huolia.. Ei missää nimessä jos olen hieman yksinkertainen esim add. adhd
Ei mulla koskaa ole muutenkaa ollut kehitysvammaista naista.. olen niin monia naisia tapaillut harrastanut seksiä sun muuta juttuja ollut.
Vierailija kirjoitti:
ja sen takia ku olen työttömänä ollut 500 € kk kela tuilla monet ei ymmärrä.. ei ees mun ex ja jätti mut kun hän ite valmistumisen jälkee sai vakituisen työpaikan.. nirppanokkka ja vaativa.. hän ei ymmärtänyt että mua ei oo kiinnostanu käydä töissä. Niin olen sitte sen takia velkaantunut.
Siis minkä takia velkaantunut? Koska ex ei suostunut elättämään sua?