Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
421/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naiset on muuttunut. Eivät etsi enää miestä ja halua nähä.

Ei vaan sinä olet muuttunut. Olet vanhempi, rupsahtaneempi ja pakkomielteisempi.

Tietenki olen vanhentunut. Ei sille voi mitään ja kaljamaha on iso. Mutta olen muuttunut. Ennen join ja olin työtön. Juon vähempi ja teen ihan ok palkkasta työtä!!!

Vierailija
422/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne naiset niin vaikeita nykyää ja vaativia... ei perus pena kelpaa.

Katsos kun se perus Pena kelpaa kyllä useimmille, mutta perus Pena ei olekaan hul lu.

Perus Penalla on kaikki kotona ja perus Pena ei tarvitse lääkkeitä pystyäkseen toimimaan normaalisti.

Siinä on sinun ja perus Penan ero. Mahdatko ymmärtää?

Ymmärrän. Mutta haluan naisen kosketusta.

Hae jostain vammaislaitoksesta. Ymmärrä jo, että ET OLE NORMAALI.

On se kumma ette vaa ymmärrä. Edelleen en ole kehitysvammainen. Vaan hieman yksinkertainen. Terapeutti on sanonut että mun pitää löytää samanlainen. Ei vammainen!!!!!!!!

Normaali nainen ei sua ikinä huoli, hyväksy se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinä olet muuttunut. Olet vanhempi, rupsahtaneempi ja pakkomielteisempi.

Tietenki olen vanhentunut. Ei sille voi mitään ja kaljamaha on iso. Mutta olen muuttunut. Ennen join ja olin työtön. Juon vähempi ja teen ihan ok palkkasta työtä!!!

Ja maksan velkani joskus pois tai puolet ainaski ja saan hienomman auton ja nousen tästä.

Vierailija
424/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko jankutuksen esto lääkkeen? Mikä lääke se on?

On sullaki jutut.. se auttaa mua olemaan tasapainosempi ja vois parantaa mahdollisuuksia saada nainen. Estää agressiivisuutta.

Ja sitten jätät lääkkeen väliin ja alat töniä ja kouria naisia. En voisi seurustella miehen kanssa, jonka aggressiivisuus pidetään kurissa lääkkeillä. Kastroida sut pitäisi.

Et taida ymmärtää.. olen siksi agressiivinen ja vihainen koska olen masentunut eikä oo kavereita ja naiset ei musta kiinnostu.. sillon kun seurustelin en ollut vihainen olin vain ilonen kun oli kaunis nainen.

Mies, joka on aggressiivinen ilman naista on vaarallinen naisille.

No älä. Mieti jos joku suostuu treffaamaan tota pari kertaa ja toteaa ettei ole oikea mies hänelle, niin tää tyyppi varmaan raiscaa ja tappaa sen naisen. Tai sulkee sen johonkin kellariin seksiorjakseen.

En todellakaa niin tekisi. Olen tavannut paljon naisia ennen.

Niin mutta se olikin silloin ennen, jolloin vielä sait naisia ja osasit keskustella ja oli vielä kavereitakin. Nykyään olet pimahtanut kaveriton setämies, joka säikyttelee naisia mulkoilemalla. Olet ihan eri ihminen nykyään.

Vierailija
425/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne naiset niin vaikeita nykyää ja vaativia... ei perus pena kelpaa.

Katsos kun se perus Pena kelpaa kyllä useimmille, mutta perus Pena ei olekaan hul lu.

Perus Penalla on kaikki kotona ja perus Pena ei tarvitse lääkkeitä pystyäkseen toimimaan normaalisti.

Siinä on sinun ja perus Penan ero. Mahdatko ymmärtää?

Ymmärrän. Mutta haluan naisen kosketusta.

Hae jostain vammaislaitoksesta. Ymmärrä jo, että ET OLE NORMAALI.

On se kumma ette vaa ymmärrä. Edelleen en ole kehitysvammainen. Vaan hieman yksinkertainen. Terapeutti on sanonut että mun pitää löytää samanlainen. Ei vammainen!!!!!!!!

Normaali nainen ei sua ikinä huoli, hyväksy se.

Mistä sä sen tiedät? Olen hieman yksinkertainen. No en haluakkaa mitää koulutettua rahan perässä olevaa prinsessaa ei kiinnosta.

Vierailija
426/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun jutut on paskaa silti. Ei jaksa jankkausta sun pituudesta, töistä ja autosta. Täyttä paskanjauhantaa. Eikö sulla mitäään muuta puheenaihetta ole??!?

Vierailija
427/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko jankutuksen esto lääkkeen? Mikä lääke se on?

On sullaki jutut.. se auttaa mua olemaan tasapainosempi ja vois parantaa mahdollisuuksia saada nainen. Estää agressiivisuutta.

Ja sitten jätät lääkkeen väliin ja alat töniä ja kouria naisia. En voisi seurustella miehen kanssa, jonka aggressiivisuus pidetään kurissa lääkkeillä. Kastroida sut pitäisi.

Et taida ymmärtää.. olen siksi agressiivinen ja vihainen koska olen masentunut eikä oo kavereita ja naiset ei musta kiinnostu.. sillon kun seurustelin en ollut vihainen olin vain ilonen kun oli kaunis nainen.

Mies, joka on aggressiivinen ilman naista on vaarallinen naisille.

No älä. Mieti jos joku suostuu treffaamaan tota pari kertaa ja toteaa ettei ole oikea mies hänelle, niin tää tyyppi varmaan raiscaa ja tappaa sen naisen. Tai sulkee sen johonkin kellariin seksiorjakseen.

En todellakaa niin tekisi. Olen tavannut paljon naisia ennen.

Niin mutta se olikin silloin ennen, jolloin vielä sait naisia ja osasit keskustella ja oli vielä kavereitakin. Nykyään olet pimahtanut kaveriton setämies, joka säikyttelee naisia mulkoilemalla. Olet ihan eri ihminen nykyään.

Silti olen muuttunut parempaa suuntaan. En halua juoda ei sellanen mies saa naista. Ja terapeutti myös sanoi että asiat on nyt hyvin sulla.

Vierailija
428/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu. Tein sinusta huoli-ilmoituksen postiin ja poliisille ja lupasit lopettaa. Nyt olet taas jankannut 22 sivua, etkö osaa pitää lupaustasi? Pitääkö tehdä uudet ilmoitukset?

Vierailija
429/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun jutut on paskaa silti. Ei jaksa jankkausta sun pituudesta, töistä ja autosta. Täyttä paskanjauhantaa. Eikö sulla mitäään muuta puheenaihetta ole??!?

On kyllä. Ja töissä musta tykätään ja hoidan työni hyvin.

Vierailija
430/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu. Tein sinusta huoli-ilmoituksen postiin ja poliisille ja lupasit lopettaa. Nyt olet taas jankannut 22 sivua, etkö osaa pitää lupaustasi? Pitääkö tehdä uudet ilmoitukset?

Joo mieluiten lopetan. Ihmiset jauhaa minusta kokoajan paskaa. En halua vammaista naista. Enkä ole vammainen. Heikkilahjaisuus oppimisvaikeus ei ole vammaisuutta. Saan vielä naisen.

Hyvästi!!!!

Vierailija
431/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olekkaa normaali. Silti tienaan yli 2500 € jos tekisin kokopäiväsesti töitä ja mulla menee hyvin. Velkani maksan joskus. Aika monet muutki ei saa naista koskaan!!!

Vierailija
432/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta allu, tai alkaa muutkin tekee ilmoituksia viranomaisille.

Vierailija
433/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei vain ymmärrä ja yritän liian tasokkaita .pakko muuttua. Hieno asuntoki on ja autoki löytyy.

Vierailija
434/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa muita ihmisiä. Mulla on asiat hyvin. Hyvästi vaan.

Vierailija
435/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Kouvolaan ravintola Lehtohoviin. Ei huolta, että väki olisi koulutettua!

Vierailija
436/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat saaneet ikää ja kokemusta sun kaltaisista. Eivät halua tavata sua ja sun kaltaisia eli vähälahjaisia, siinä olet oikeassa.

Kyllä he voivat silti miestä elämäänsä haluta. Fiksua miestä.

Vierailija
437/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ALLU HYVÄSTI JO!!

Vierailija
438/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule Kouvolaan ravintola Lehtohoviin. Ei huolta, että väki olisi koulutettua!

Onko Maijan Pubi tai se mikä lie Kenraali auki Mylsällä? Siellä olis Allullekin 🤣

Vierailija
439/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että suurin osa naisista on baarissa ihan muista syistä kuin hakemassa miestä. Ja tämähän on vaikea käsittää. Itse käyn baarissa rentoutumassa töitten jälkeen bissellä-parilla, toisinaan kavereiden kanssa. Ja vaikka yksin istuisin, en kaipaa miehiltä seuraa, baarista haluan alkoholia ja hetken omaa rauhaa. Tämä tuntuu olevan miesten vaikea käsittää.

Vierailija
440/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä kyllä mistä sen naisen sitte saa? Itse juuri siksi käyn baarissa että voisi löytää.. mut ei naiset etsi mitään.. on vaan.. en ymmärrä.. mistä sen naisen sitte löytää?