Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
401/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme raiteilla tää keskustelu. Oon itse ns. tavis ja ylpeä sellainen. Pinnallisuus ja teennäisyys on ihmiselle itselleenkin pelkkä rasite.

Vierailija
402/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua rumaa koska olen itse ihan pitkä ja komea enkä lihava.. vähänm mahaa.. ei se tee musta lihavaa.. mutta haluaisin tavis pullukan 100 kg maks.. nätti.. pukeutuu farkkuihin ja meikkaa vähän.. ex meikkas ja käytti tiukkoja trikoita hän oli tosi seksikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen voi olla pullukka mut tavis nätti 25-40 v

Tavisnätti nelikymppinen pullukka😄. Eli joku Lola Odusoka. Et takuulla kyttää kaupoissa ja baareissa mitään nelikymppisiä tavisnättipullukoita. Aina kun sulla menee hermot, alat huutaa isoilla kirjaimilla kuinka aiot mennä panemaan parikymppistä laihaa maksullista ja kyttäämään baariin nuoria laihoja naisia. Siinä se paljastuu aina mitä olet vailla. Mikset uhoa meneväsi panemaan pullukkaa tavisnättiä nelikymppistä maksullista? Sehän on se sun (muka) naismaku.

Vierailija
404/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme raiteilla tää keskustelu. Oon itse ns. tavis ja ylpeä sellainen. Pinnallisuus ja teennäisyys on ihmiselle itselleenkin pelkkä rasite.

Sä et ole tavis vaan kymmenen diagnoosin vajaa. Talousasiasi möhlinyt hätähousu. Ainoastaan ulkonäöltäsi olet tavis. Et yhtään tavanomaista ikäistäsi perusäijää komeampi.

Pituuskin on arveluttavasti käyttäytyvän miehen kohdalla miinusta.

Vierailija
405/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne naiset niin vaikeita nykyää ja vaativia... ei perus pena kelpaa.

Katsos kun se perus Pena kelpaa kyllä useimmille, mutta perus Pena ei olekaan hul lu.

Perus Penalla on kaikki kotona ja perus Pena ei tarvitse lääkkeitä pystyäkseen toimimaan normaalisti.

Siinä on sinun ja perus Penan ero. Mahdatko ymmärtää?

Vierailija
406/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole tavis vaan kymmenen diagnoosin vajaa. Talousasiasi möhlinyt hätähousu. Ainoastaan ulkonäöltäsi olet tavis. Et yhtään tavanomaista ikäistäsi perusäijää komeampi.

Pituuskin on arveluttavasti käyttäytyvän miehen kohdalla miinusta.

Ei kyllä ole miinusta. Naiset ovat tykänneet ptiuudestani. JA RUMAA 120 KG NAISTA EN HALUA.

Vierailija
407/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli kaunis ja pullukka. Mutta hän jätti mut. Olisin halunnut muuttaa yhteen.

Vierailija
408/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko jankutuksen esto lääkkeen? Mikä lääke se on?

On sullaki jutut.. se auttaa mua olemaan tasapainosempi ja vois parantaa mahdollisuuksia saada nainen. Estää agressiivisuutta.

Ja sitten jätät lääkkeen väliin ja alat töniä ja kouria naisia. En voisi seurustella miehen kanssa, jonka aggressiivisuus pidetään kurissa lääkkeillä. Kastroida sut pitäisi.

Et taida ymmärtää.. olen siksi agressiivinen ja vihainen koska olen masentunut eikä oo kavereita ja naiset ei musta kiinnostu.. sillon kun seurustelin en ollut vihainen olin vain ilonen kun oli kaunis nainen.

Mies, joka on aggressiivinen ilman naista on vaarallinen naisille.

No älä. Mieti jos joku suostuu treffaamaan tota pari kertaa ja toteaa ettei ole oikea mies hänelle, niin tää tyyppi varmaan raiscaa ja tappaa sen naisen. Tai sulkee sen johonkin kellariin seksiorjakseen.

Vierailija
409/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun se perus Pena kelpaa kyllä useimmille, mutta perus Pena ei olekaan hul lu.

Perus Penalla on kaikki kotona ja perus Pena ei tarvitse lääkkeitä pystyäkseen toimimaan normaalisti.

Ymmärrän. Mutta haluan naisen kosketusta.

Vierailija
410/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko jankutuksen esto lääkkeen? Mikä lääke se on?

On sullaki jutut.. se auttaa mua olemaan tasapainosempi ja vois parantaa mahdollisuuksia saada nainen. Estää agressiivisuutta.

Ja sitten jätät lääkkeen väliin ja alat töniä ja kouria naisia. En voisi seurustella miehen kanssa, jonka aggressiivisuus pidetään kurissa lääkkeillä. Kastroida sut pitäisi.

Et taida ymmärtää.. olen siksi agressiivinen ja vihainen koska olen masentunut eikä oo kavereita ja naiset ei musta kiinnostu.. sillon kun seurustelin en ollut vihainen olin vain ilonen kun oli kaunis nainen.

Mies, joka on aggressiivinen ilman naista on vaarallinen naisille.

No älä. Mieti jos joku suostuu treffaamaan tota pari kertaa ja toteaa ettei ole oikea mies hänelle, niin tää tyyppi varmaan raiscaa ja tappaa sen naisen. Tai sulkee sen johonkin kellariin seksiorjakseen.

En todellakaa niin tekisi. Olen tavannut paljon naisia ennen.

Vierailija
411/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naiset on muuttunut. Eivät etsi enää miestä ja halua nähä.

Vierailija
412/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli kaunis ja pullukka. Mutta hän jätti mut. Olisin halunnut muuttaa yhteen.

Onneksi se ex huomasi ajoissa, mikä olet. Eli vajaaälyinen. Sen takia te "seurustelitte" vain pari kuukautta. Totuus tuli ilmi.

Vierailija
413/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae jostain vammaislaitoksesta. Ymmärrä jo, että ET OLE NORMAALI.

Vierailija
414/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jätti kun tajusi minkälainen olet. Kyllähän sitä nuorena ja hölmönä varmasti monikin nainen on seurustellut tuollaisten kanssa, mutta tajuavat tehneensä ison virheen. Sun ikäiset naiset osaa jo väistää luodin. Ja nuoremmille naisille et edes ole luoti. Vain ällö setämies.

Vierailija
415/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se ex huomasi ajoissa, mikä olet. Eli vajaaälyinen. Sen takia te "seurustelitte" vain pari kuukautta. Totuus tuli ilmi.

Hän oli vakituisesrti töissä ja minä työtön en saanut töitä. Ei kelvannut.. hän ei ollut se oikea. Hän oli itsekki masentunut ja lihava. Ylimielinen nirppanokka

Vierailija
416/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jätti kun tajusi minkälainen olet. Kyllähän sitä nuorena ja hölmönä varmasti monikin nainen on seurustellut tuollaisten kanssa, mutta tajuavat tehneensä ison virheen. Sun ikäiset naiset osaa jo väistää luodin. Ja nuoremmille naisille et edes ole luoti. Vain ällö setämies.

Aha. Tajuan sen itsekkin että en saa 20 v prinsessaa. Mutta en kelpaa oman ikäsille.

Vierailija
417/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naiset on muuttunut. Eivät etsi enää miestä ja halua nähä.

Ei vaan sinä olet muuttunut. Olet vanhempi, rupsahtaneempi ja pakkomielteisempi.

Vierailija
418/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ette vaa ymmärrä. Edelleen en ole kehitysvammainen. Vaan hieman yksinkertainen. Terapeutti on sanonut että mun pitää löytää samanlainen. Ei vammainen!!!!!!!!

Vierailija
419/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ette vaa ymmärrä. Edelleen en ole kehitysvammainen. Vaan hieman yksinkertainen. Terapeutti on sanonut että mun pitää löytää samanlainen. Ei vammainen!!!!!!!!

Hän on sanonut että en ole vammainen. Eikö sitä kukaan tajua!!!

Vierailija
420/1119 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli vakituisesrti töissä ja minä työtön en saanut töitä. Ei kelvannut.. hän ei ollut se oikea. Hän oli itsekki masentunut ja lihava. Ylimielinen nirppanokka

Elätti sinua työtöntä ja oli nirppanokka? Voi tsiisus. Onneksi lähti.