Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
No ihan sama... jos ei ketään kiinnosta.. kyllä mulla silti hyvin menee.. en ole työtön alkoholisti ja nykyää juon vähempi ja maksan laskuja lyhennän lainaa autoki on.. pystyn pitämään.. ihan hyvin tässä menee.
Kyllä mä sen naisen vielä haluan.
Saitko jankutuksen esto lääkkeen? Mikä lääke se on?
Vierailija kirjoitti:
On sullaki jutut.. se auttaa mua olemaan tasapainosempi ja vois parantaa mahdollisuuksia saada nainen. Estää agressiivisuutta.
Jatkossa teen asioitten eteen myös jotain. Haluan tutustua naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sullaki jutut.. se auttaa mua olemaan tasapainosempi ja vois parantaa mahdollisuuksia saada nainen. Estää agressiivisuutta.
Ja sitten jätät lääkkeen väliin ja alat töniä ja kouria naisia. En voisi seurustella miehen kanssa, jonka aggressiivisuus pidetään kurissa lääkkeillä. Kastroida sut pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jätät lääkkeen väliin ja alat töniä ja kouria naisia. En voisi seurustella miehen kanssa, jonka aggressiivisuus pidetään kurissa lääkkeillä. Kastroida sut pitäisi.
Et taida ymmärtää.. olen siksi agressiivinen ja vihainen koska olen masentunut eikä oo kavereita ja naiset ei musta kiinnostu.. sillon kun seurustelin en ollut vihainen olin vain ilonen kun oli kaunis nainen.
Enkä halua mitää rumaa 45 v naista.. joka painaa yli 100 kg. ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää.. olen siksi agressiivinen ja vihainen koska olen masentunut eikä oo kavereita ja naiset ei musta kiinnostu.. sillon kun seurustelin en ollut vihainen olin vain ilonen kun oli kaunis nainen.
Mies, joka on aggressiivinen ilman naista on vaarallinen naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään!
Kamala ajatuskin, koskaan ei voisi tietää milloin räjähtää. Kuin ruutitynnyrin päällä istuisi.
Miksi pitäisi tyytyä lääkkeillä turrutettuun arvaamattomaan äijään kun tervepäisiäkin on yllin kyllin?
Eiköhän jokainen sentään halua tasapainoisen ja luotettavan kumppanin joka pärjää ja toimii normaalilla tavalla yhteiskunnassa!
En osta sekunda tavaraakaan kun priimaa on tarjolla, enkä ostaisi vaikkei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen väliä mitä sinä haluat. Et ole itsekään mikään miesmalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? sairasta.. en haluakkaan olla mulla on kaljamaha.. mutta olen aina saanut ihan nättejä naisia.. joskus rumia.
Kyllä nainen voi olla pullukka mut tavis nätti 25-40 v
Semmonen pehmonen pylly.. voin kouria sitte luvan kanssa sen pehmosta naisellista pyllyä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? sairasta.. en haluakkaan olla mulla on kaljamaha.. mutta olen aina saanut ihan nättejä naisia.. joskus rumia.
No et saa enää yhtään minkäänlaista naista. Kaikki tietää jo kuka sä oot ja jos joku ei tiedä, muut naiset kyllä varoittaa häntä. Olet pilannut maineesi ihan omakätisesti, samoin kuin taloutesi.
Kyllä haluan naisen monilla muillaki on masennusta ja mt ongelmia.. miten he sitten saa naisen?
No en ole mikää alkoholisti juoppo. hyvä palkkainen olen ainaski tuntipalkka vaikka ei paljo jää rahaa.. nyt jää olen tehnyt lisää töitä.. hieno asunto hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. No entäs sitten kun se sun nainen ei enää ole kaunis? Muutut taas aggressiiviseksi?
Joo. Ollaan nyt nähty jo ihan koko jankutuksen kirjo satoja kertoja. Riittää jo.