Nyt puhuvat suomalaiset, jotka yhä uskaltavat lähteä Rodokselle
Hämmentävää typeryyttä. Ensimmäisellä parilla selvästi rahasta kiinni, että pitää nyt käyttää tämä loma kun kerran jo ajat sitten varattu, mutta jälkimmäinen täti ei tunnu ymmärtävän tilannetta ollenkaan. Ei ymmärrä, ettei siellä perillä ole se "lempipaikka" vastassa.
Ottihan toimittaja yhteystiedot, että voi haastatella uudelleen evakuointilennon jälkeen?
Kommentit (12)
Kaikki paluulennot pitäisi perua. Mun puolesta typerät turistit voivat jäädä sinne paahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää kyllä.
Tosin samalla Rodoksellakin on vielä hotelleja ja ravintoloita, jotka odottavat asiakkaita. Miten tukea kreikkalaisia?
Tukemisen aika (matkailun keinoin) on myöhemmin. Nyt sinne lentävät turistit ovat vain taakka ja mahdollisia lisä-autettavia.
Rodos on aivan ihana paikka. Turistikohteena aivan mahtava.
tuollaisten pitäisi evakoitua itse omilla rahoilla
sielä on armeija evakoimassa niin näidenkin pelastamisetko pitäisi yhteiskunnan maksaa
Vierailija kirjoitti:
oli
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joskus pääsen käymään mutta ei tänä vuonna ja kun pääsen, niin mieluiten lokakuussa.
Uusien matkojen tilaaminen tässä tilanteessa tuonne on silkkaa typeryyttä. Jos matka jo ostettu aikaisemmin niin rahoja ei saa takaisin omalla peruutuksella vaan reissuun kannattaa lähteä "vithuiks meni" asenteella ja toivoa, että saa korvauksia tai uuden matkan myöhemmin matkanjärjestäjältä tai vakuutuksesta.
Typerää materialismia. Minäminäminä- asenne viritetty huippuunsa. Ja kehtaavat vielä antaa haastatteluja.
Näitä juttuja lukiessa olen pohtinut mielessäni ja asiaa sen kummemmin tuntematta, että mitähän matkavakuutus mahtaa korvata, jos ehdoin tahdoin lähtee paikkaan, jossa on kriisi jo valmiina päällä. Vakuutus kuitenkin on tarkoitettu korvaamaan ennakoimattomia tapahtumia. Onkohan nämä nyt lähtijät varautuneet siihen, ettei korvauksia evakuointilennoista tai matkan keskeytymisestä ehkä tulekaan.
Tyhmää kyllä.
Tosin samalla Rodoksellakin on vielä hotelleja ja ravintoloita, jotka odottavat asiakkaita. Miten tukea kreikkalaisia?