Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että itse viihdyt työssäsi. Älä välitä muiden mielipiteistä. Olen kateellinen sulle. Mun työ on ihan ok, mutta välillä fyysisesti tosi raskasta, eikä sitten jää oikeen voimia muuhun.
No silti en kelpaa naisille.. edes lihaville en tajua mikä hitto mussa on vikana.. yli 16 tuntipalkka ja autoki löytyy jne.
Älä liiottele, niille käy apinatki.
Ja ostan parempia vaatteita tyylikkäämpiä.
Kun saan tän talous asian kuntoo tasapainoon niin alkaan sitte kesällä lähestyyn naisiaki.
Jätä baarit ja uudet vaatteet väliin ja laita säästyneet rahat ylimääräisiin lainan lyhennyksiin, jotta pääset nopeammin veloista eroon. Mieti mitä kaikkea voit hankkia sitten, kun velat ei enää haukkaa niin suurta osaa palkasta😊
No mitä se auttaa?? ei ne naiset kotia kävele??
Miksi allu on niin pinnallinen?
Oon miettinut postijen toimintaa. Miten ne paketit ja kirjeet hukkuu tai on vähintäänkin myöhässä. Nythän se selvisi! Siellä on Allu töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olethan sä ny vähän hel vetin yksinkertainen, kun ei sulle mikään mene jakeluun! On neuvottu ja yritetty auttaa, mutta aina vaan sama jankutus toistuu.. Ja toistuu.. Ja toistuu..
Edes sun terapeutti ei jaksa sua, Allu. Ja sille sentään maksetaan siitä.
En tiedä mikä sen jankutuksen tekee.. ai hemmetin tyhmä.. joopa joo... olen kyl ennenkin pärjänny töissä mutta olen ne lopettanut.. mutta nyt sain paikan ei kyse ole siitä että yksinkertainen työ vaan kyse on siitä että tykkään ja yövuroineen palkkani on yli 16 e tunti.!!!
Lopetin terapian enkä maksa koska hän ei auta minua.
Siinä kävi kyllä sillä tavalla että terapeutti yritti melkein vuoden mutta lopulta oli pakko todeta että ei kannata. Tämä on totuus. Samoin kävi edelliselläkin kerralla, psykologi luovutti, sait joitain käyntejä psyk. sairaanhotajalla.
Itse ruikutit että kukaan ei auta. Miten voi auttaa ihmistä joka itse ei tee itsensä eteen yhtään mitään?
Luuletko että terapeutit on taikureita? Simsalabim ja Allu on terve? Terapeutti tekisi eettisesti väärin jos antaisi sinun jatkaa hyödytöntä terapiaa ja kyniä sinulta rahaa. Myös se puoli asiassa että koska psykoterapeutteja on aivan liian vähän joku joka olisi motivoitunut ja saanut siitä hyötyä jäi ilman sinun takiasi. Onko oikein että yksi joka ei edes yritä, joka ei kykene ottamaan apua vastaan vie paikan sellaiseslt jolle siitä olisi apua ja hyötyä?
Eri asia jos kävisit siellä yksityisesti etkä Kelan rahoilla. Sitten olisi se ja sama jos maksaisit kaiken omasta pussistasi. En edes tiedä miksi tätä kirjoitan. Voisin yhtä hyvin paasata seinälle. Yhtä paljon tajuaisi.
Onneksi menee nyt hyvin. Tulee taas hyvin rahaa ja jääkin sitä.. hoidan paremmin asiat jatkos ja vois alkaa käymää välillä baarissa ja juoda vähempi ei ne naiset kotia kävele.
Vierailija kirjoitti:
Miksi allu on niin pinnallinen?
Miten niin pinnallinen? Jos mulle kelpaa kaljamaha 40 v nainen.. en todellakaa.
Ihan hyvin tässä menee. Palkka on hyvä rahaa tulee ja panostan itseeni.. eteenpäin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jätä baarit ja uudet vaatteet väliin ja laita säästyneet rahat ylimääräisiin lainan lyhennyksiin, jotta pääset nopeammin veloista eroon. Mieti mitä kaikkea voit hankkia sitten, kun velat ei enää haukkaa niin suurta osaa palkasta😊
Niin teenkin mutta kyllä välillä haluan käydä sielä missä naisia on.. ei ne kotia kävele.
Baareista ei tavoitella muuta kuin salimaken 20cm penistä.
No mieluite sinne ei toi tinder ainaskaa oo mun juttu.. liian nirppanokkia laihoja koulutettuja naisia.
On ne naiset niin vaikeita nykyää ja vaativia... ei perus pena kelpaa.
Onko sulla joku pakkomielle tulla jankuttamaan tätä samaa asiaa tänne joka päivä? Katso nyt tätä omaa ketjuasi. Kohta 400 viestiä, joista suurin osa on omiasi. Samoja lauseita ihan koko ajan. Ei ne naiset täältäkään sulle kotio kävele, vaikka kuinka jankuttaisit samaa.
Sain uuden lääkityksen ja syön sitä nyt ja toiv meen parempaan suuntaan.
No en tiedä ei sitte jankuteta.. Ollaan hiljaa.. kyllä mä töissä oon erilainen en jankuta naisista. Kai tää on joku pakkomielle.
EMmä tajua naisia.... kai pitää alkaa käymää baareissa.