Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
Voin sitte sanoa suoraa että tämä työ ei ole mikää keharitoiminta 9 e päivä.. vaan ihan hyvä palkka työ missä on normaaleita ihmisiä.. meillä ei työskentele ketään kehitysvammainen downi.. ja ei tarvi paskaa jauhaa. Sitäpaitsi ei kuka vain pääse töihin harvat ja valitut ja teen työni hyvin. On yksinkertaista työtä sopii mulle.. mutta mitä pitäs tehdä jotain paska hommia ulko hommissa.. ei kiitos huonolla 10 e palkalla.
Aiemmin valitit, että on huono palkka ja mitään ei jää säästöön🤔
Vierailija kirjoitti:
Voin sitte sanoa suoraa että tämä työ ei ole mikää keharitoiminta 9 e päivä.. vaan ihan hyvä palkka työ missä on normaaleita ihmisiä.. meillä ei työskentele ketään kehitysvammainen downi.. ja ei tarvi paskaa jauhaa. Sitäpaitsi ei kuka vain pääse töihin harvat ja valitut ja teen työni hyvin. On yksinkertaista työtä sopii mulle.. mutta mitä pitäs tehdä jotain paska hommia ulko hommissa.. ei kiitos huonolla 10 e palkalla.
No kyllä se postinlajittelu on vähän sellaista yksinkertaista vailla haastetta. Omat lapset tekivät sitä lukioikäisinä. Ei sitä normi ihminen kauaa jaksa, melko monotonista hommaa. Mutta hyvä jos viihdyt.
Postia nyt osaisi lajitella opetettu apinakin!
No mitä sitte vaikka osaisi.. silti maksetaan todella hyvin.. en oo kuitenkaa missää 9 e keharitoiminnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se postinlajittelu on vähän sellaista yksinkertaista vailla haastetta. Omat lapset tekivät sitä lukioikäisinä. Ei sitä normi ihminen kauaa jaksa, melko monotonista hommaa. Mutta hyvä jos viihdyt.
MItä ihmettä teen muutaki hommia kun lajittelen ja kaikkee.. en vaan samaa töitä.. ja tykkään olla postissa.. pitäskö olal työtön ja kerätä pulloja vai?
Mä haluan sen parisuhteen keinolla millä hyvänsä.!!!
Pääasia, että itse viihdyt työssäsi. Älä välitä muiden mielipiteistä. Olen kateellinen sulle. Mun työ on ihan ok, mutta välillä fyysisesti tosi raskasta, eikä sitten jää oikeen voimia muuhun.
VOisko joku nainen lähtee munkaa lauantaina treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että itse viihdyt työssäsi. Älä välitä muiden mielipiteistä. Olen kateellinen sulle. Mun työ on ihan ok, mutta välillä fyysisesti tosi raskasta, eikä sitten jää oikeen voimia muuhun.
No silti en kelpaa naisille.. edes lihaville en tajua mikä hitto mussa on vikana.. yli 16 tuntipalkka ja autoki löytyy jne.
Kyllä mä mnuorempana kelpasin lihaville naisille ja sain seksiä.
Kamalaa kattoa aina ja kytätä naisia.. mä haluan että nainen koskee minua ja voin koskea naista ja nukkua vieressä.
Miks täällä puhutaan jostain postinlajittelusta :-D
Naiset on muuttunu.. emmä ymmärrä mikä niitä vaivaa.
Niin naiset miksen mä kelpaa.. mähän käyn töissä ja urheilen ja yritän laihduttaa.. hyvä palkkainen.. ja hoidan asiani.. en oo ulosotossa ja mulla on uus hieno asunto.. mikä teitä vaivaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItä ihmettä teen muutaki hommia kun lajittelen ja kaikkee.. en vaan samaa töitä.. ja tykkään olla postissa.. pitäskö olal työtön ja kerätä pulloja vai?
Älä välitä näistä dissaajista. He eivät ehkä pidä siitä työstä, mutta sinä pidät ja vain sillä on väliä. Keskity hyviin asioihin elämässäsi ja kohenna niitä osa-aluieita itsessäsi joihin haluat parannusta. Väkisin ei tapahdu mitään ikinä. Kun olosi kohentuu fyysisesti ja henkisesti, niin jo alkaa ihmissuhdeasiatkin luistamaan. Niinhän se elefanttikin syödään, pala kerrallaan.
ainahan teitä kiinnostaa joku pukupelle 4000 e kk palkka ja mersu.. komea kavereita.. ja hoitanu asiansa.. ei kaikilla ole tuommoista elämää
Vierailija kirjoitti:
Postia nyt osaisi lajitella opetettu apinakin!
Niin, mammujen duunii.
Mitä ihmettä mulla on silti ollut hyvin paljo naisia.. monet komeatkaa miehet ei ole seurustellut välttämättä koskaan ja saanut naista.