Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
menkää töihin luuserit.. tai sossujonoon vaa hakemusta täyttelee tai leipäjonoon.. hahahahha
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mä en halua mitää likasta pubiruusua koska miks pitäs.. vaikka olisin heikkolahjainen ei kiinnosta.. mun taso on parempi nainen
Mikset ymmärrä naisen ongelmia? Naisen pitää kuitenkin ymmärtää kaikki sun moninaiset ongelmat ja kelpaamattomuutesi? 10 diagnoosia ja itse kämmätyt talousasiat ja mokailtu työhistoria.
Siitä vaan ymmärtämään pubiruusun ongelmia. Hänellä voi olla hyvä sydän. Hänelläkin vaan meni asioita pieleen ja tuhlasi kaikki rahansa peleihin. Hänkin oli joskus töissä, mutta sai potkuja.
Sä pyydät ihan samaa tavisnaisilta, että ne tulee sua jeesaamaan ja ymmärtämään, vaikka heillä onkin asiat paremmin kuin sulla.
Ja joo sori en oo mikää kehitysvammainen.. että hyvähän se on olettaa .D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mä en halua mitää likasta pubiruusua koska miks pitäs.. vaikka olisin heikkolahjainen ei kiinnosta.. mun taso on parempi nainen
Mikset ymmärrä naisen ongelmia? Naisen pitää kuitenkin ymmärtää kaikki sun moninaiset ongelmat ja kelpaamattomuutesi? 10 diagnoosia ja itse kämmätyt talousasiat ja mokailtu työhistoria.
Siitä vaan ymmärtämään pubiruusun ongelmia. Hänellä voi olla hyvä sydän. Hänelläkin vaan meni asioita pieleen ja tuhlasi kaikki rahansa peleihin. Hänkin oli joskus töissä, mutta sai potkuja.
Sä pyydät ihan samaa tavisnaisilta, että ne tulee sua jeesaamaan ja ymmärtämään, vaikka heillä onkin asiat paremmin kuin sulla.
Niin mitä sitte se on entistä elämää unohdan sen ja nyt on uusi parempi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on silti ollut suurin osa tavis naisia.. korkeintaa 2 naista jotka on samanlaisia kuin minä.
Kuka ylipäätään edes käy baarissa? Itelle ei ainakaan kelpaisi edes mikään rapajuopottelija. Mieluummin yksin kuin päihdeongelmaisen kanssa suhteessa. T. M.
No ei mullekkaan kelpaa joku 120 kg pubiruusu joka on elämänsä pilannut mä en sentää ole ja laskut ei tuu koskaa meneen ulosottoon. Ja en ees juo kun välillä nykyään.
Mä en oikein ymmärrä ihmisiä ilkeitä paskanaamoja suurin osa.. mun ex oli kaunis ja sitä edellinen ex oli kaunis.. mitä ihmettä :D naurettavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on silti ollut suurin osa tavis naisia.. korkeintaa 2 naista jotka on samanlaisia kuin minä.
No nuorena ne virheet tehdään. Sä olit niille naisille se virhe josta he ottivat opikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ylipäätään edes käy baarissa? Itelle ei ainakaan kelpaisi edes mikään rapajuopottelija. Mieluummin yksin kuin päihdeongelmaisen kanssa suhteessa. T. M.
Öö mistä sen naisen sitte saisi kun on itekki ylipainonen eikä mikää bachelor tinderiin.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nuorena ne virheet tehdään. Sä olit niille naisille se virhe josta he ottivat opikseen.
No en kyllä sori ollut nuori kun tapasin viimeisimmän naisen.. aina aina valitetaa että miehissä vika.. naisetko on niin täydellisiä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä ihmisiä ilkeitä paskanaamoja suurin osa.. mun ex oli kaunis ja sitä edellinen ex oli kaunis.. mitä ihmettä :D naurettavaa
Juu oli minunkin exä nuori ja komea ja sitä edellinen oli vieläkin nuorempi ja komeampi. Mutta mä en ole niin toope, että olettaisin saavani samanlaisia enää tässä iässä.
No en mä nyt mikää ruma ole vähän olen toki lihonut ja ennen join mutta olen vähentänyt juomista ja jatkan töitä olen muuttunut ja muutun lisää. Mutta ei vain naiset kiinnostu
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt mikää ruma ole vähän olen toki lihonut ja ennen join mutta olen vähentänyt juomista ja jatkan töitä olen muuttunut ja muutun lisää. Mutta ei vain naiset kiinnostu
Muuttunut todella olet. Sosiaalisesti huonompaan suuntaan. Ketään ei kiinnosta että käyt töissä.
Naisia ei kiinnosta heikkolahjainen, väkivaltainen ja psyykkisesti epävakaa mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttunut todella olet. Sosiaalisesti huonompaan suuntaan. Ketään ei kiinnosta että käyt töissä.
Joo kato vähä peiliis.. kehtaatko paskaa jauhaa.. Kyllä kiinnostaa mun perhettä että hoidan asiani ja käyn töissä ja meen parempaa suuntaa.. sairas paska olet.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta heikkolahjainen, väkivaltainen ja psyykkisesti epävakaa mies
En ole väkivaltainen en ole alkoholisti. Käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
No ei mullekkaan kelpaa joku 120 kg pubiruusu joka on elämänsä pilannut mä en sentää ole ja laskut ei tuu koskaa meneen ulosottoon. Ja en ees juo kun välillä nykyään.
Sä itse jatkuvasti paasaat olevasi pohjalla ja elämäsi pilalla. Joten sun taso on sitten pohjalla olevat naiset, joilla on myös elämä pilalla. Niin meille naisillekin sanotaan, että omaa tasoa on se mitä saa, vaikka se olisi joku kamala pultsari ja itse on työssä käyvä siisti nainen. Näillä mennään. Hyväksy kohtalosi.
Ei kaikki oo. Mä oon yökerhoissa käyvä huonosti pukeutunut vanha juoppoplösö. Mut et silti kelpais mulle.
Kysyykö jotkut nimeä? Onpas pinnallista.