Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt mikää ruma ole vähän olen toki lihonut ja ennen join mutta olen vähentänyt juomista ja jatkan töitä olen muuttunut ja muutun lisää. Mutta ei vain naiset kiinnostu
Mikähän tässäkin on se totuus kun välillä sanot "vähentäneesi juomista" ja välillä ettet ole juonut ollenkaan moniin vuosiin? Ei sun sanomisiin voi luottaa ollenkaan.
Muutenkin välillä olet tyytyväinen nykyiseen elämääsi ja kaikki on hyvin ja välillä riehut olevasi pohjalla ja kaikki on päin vittua, paitsi muna. Oot todella epävakaa ja se tulee jatkumaan parisuhteessakin varmasti. Toinen saa olla ihan sukkasillaan sun kanssa ettet vaan hermostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan että on niin eri kastilla kun noi koulutetut vaativat bimbot.. oon niin tavis ja velkaa on
No sitten lasket tasoa ja haet niitä muita velkaisia taviksia? Niin väärän näköiset eli siis ns. rumat ja tavalliset naiset tekevät. Mistä tämä miesten 'olen 2/10 mutta ansaitsen 8/10 naisen' lajin miehet oikein kumpuavat?
Ei niitä löydy.. yökerhoihin menee niin suurin osa on näitä minimekko kultakimalle mekossa olevia pissiksiä.. tai sitte napapaidassa olevia vaativia 20 teinejä.
Jotka hakee TIETYSTI muita 20-v pissiksiä (mieskin voi olla muuten pissis, hei!). En edelleenkään ymmärrä mikä näiden keski-ikäisten tai sitä ikää lähestyvien miesten ongelma on. Että kun tuö julkkis tuolla on parisuhteessa nuoren tytön kanssa, niin toki minun oikeuksiini kuuluu myös saada sama?
Mistä tämä oikeasti kumpuaa, MISTÄ?
Kumpuaa todnäk vähän samasta paikkaa kun nää sun ihmeelliset olettamat aloittajan iästä, asenteista, näkemyksistä tai maailmankatsomuksesta. Molemmat aika tuulesta temmattuja. Kaveri on selvästi yksinkertainen tai trollaa ja sulle tuli valtava paine pistää sanoja sen suuhun?
Allu on yksinkertainen. Heikkolahjaisuus taikka hienommin sanottuna laaja-alaiset oppimisvaikeudet diagnosoitu jo lapsena. Koulun käytnyt jossain tukikoulussa.
Itse kertonut diagnooseistaan ainakin epävakaa ja aggressiivinen pers.häiriö.
On 37-vuotias vaikka viestien perusteella voisi olettaa 6-vuotiasta.
Allu on ainakin viiden vuoden takainen tuttu sekä Suomi24 sinkut palstalta ja kun siellä sai porukka tarpeekseen niin siirtyi tänne. On tunnettu Vantaalla missä asuu, naiset osaa varoa. Onneksi.
Perhe saanut tarpeekseen paitsi äidissään roikkuu. Veli pistänyt välit poikki samoin isä. Ei ihme. Ei tuota jaksa pyhimyskään.
Mietin vain että jos kyseinen Allu on oikeasti näin sairas, miten ihmeessä pystyt puhumaan hänestä noin rumasti, sairaasta ihmisestä?
Allu, tuu mun viereen nukkuun❤
T. N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan että on niin eri kastilla kun noi koulutetut vaativat bimbot.. oon niin tavis ja velkaa on
No sitten lasket tasoa ja haet niitä muita velkaisia taviksia? Niin väärän näköiset eli siis ns. rumat ja tavalliset naiset tekevät. Mistä tämä miesten 'olen 2/10 mutta ansaitsen 8/10 naisen' lajin miehet oikein kumpuavat?
Ei niitä löydy.. yökerhoihin menee niin suurin osa on näitä minimekko kultakimalle mekossa olevia pissiksiä.. tai sitte napapaidassa olevia vaativia 20 teinejä.
Jotka hakee TIETYSTI muita 20-v pissiksiä (mieskin voi olla muuten pissis, hei!). En edelleenkään ymmärrä mikä näiden keski-ikäisten tai sitä ikää lähestyvien miesten ongelma on. Että kun tuö julkkis tuolla on parisuhteessa nuoren tytön kanssa, niin toki minun oikeuksiini kuuluu myös saada sama?
Mistä tämä oikeasti kumpuaa, MISTÄ?
Kumpuaa todnäk vähän samasta paikkaa kun nää sun ihmeelliset olettamat aloittajan iästä, asenteista, näkemyksistä tai maailmankatsomuksesta. Molemmat aika tuulesta temmattuja. Kaveri on selvästi yksinkertainen tai trollaa ja sulle tuli valtava paine pistää sanoja sen suuhun?
Allu on yksinkertainen. Heikkolahjaisuus taikka hienommin sanottuna laaja-alaiset oppimisvaikeudet diagnosoitu jo lapsena. Koulun käytnyt jossain tukikoulussa.
Itse kertonut diagnooseistaan ainakin epävakaa ja aggressiivinen pers.häiriö.
On 37-vuotias vaikka viestien perusteella voisi olettaa 6-vuotiasta.
Allu on ainakin viiden vuoden takainen tuttu sekä Suomi24 sinkut palstalta ja kun siellä sai porukka tarpeekseen niin siirtyi tänne. On tunnettu Vantaalla missä asuu, naiset osaa varoa. Onneksi.
Perhe saanut tarpeekseen paitsi äidissään roikkuu. Veli pistänyt välit poikki samoin isä. Ei ihme. Ei tuota jaksa pyhimyskään.
Mietin vain että jos kyseinen Allu on oikeasti näin sairas, miten ihmeessä pystyt puhumaan hänestä noin rumasti, sairaasta ihmisestä?
No ehkä just siks, kun Allu nyt vaan on niin kertakaikkisen rasittava jankkaaja. Onhan sitä yritetty auttaa, mutta terapeutitkin on jo ilmeisesti nostaneet kätensä pystyyn. Sairashan se joo ilmiselvästi on, mutta myös täysin kykenemätön ymmärtämään omaa tilaansa ja muuttumaan.
Nykypäivänä kun nainen voi länsimaissa olla kaikkea. Se käy apn kaltaisille miehille kohtalokkaaksi itsetunnolle ja ”miehisyydelle”. Kaunis nainen on vallankahvassa jo pelkästään vaan koska on kaunis. Vielä kun kauneuden lisäksi löytyy älykkyys, miehillä ei ole mitään millä ns voittaa nainen eli kokea itsensä ylemmmäksi. Suosittelen ap itsetunnon hommaamista ja niiden tavisnaisten pokailua korkeakoulutettujen ja kauniiden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuule nyt on ihan hitosti työttömiä alinta pohjasakkia olevia ihmisiä käy leipäjonossa.. onneks mulla on hyvä palkka ja pystyn pitää autoaki.. ihan hyvin menee.
työttömät ja köyhät ei ole alinta pohjasakkia.
toi kertoo vaan sun pinnallisesta ajatusmaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
menkää töihin luuserit.. tai sossujonoon vaa hakemusta täyttelee tai leipäjonoon.. hahahahha
Olet ilkeä. Siksi olet yksin. Ja jäät yksin.
Unohda ne baarit ja aloita joku mielenkiintoinen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menkää töihin luuserit.. tai sossujonoon vaa hakemusta täyttelee tai leipäjonoon.. hahahahha
Tän Allun kohdalla voi sanoa, että kerrankin oikea ihminen jäi yksin. Vaikka eihän hänkään aina ole ollut yksin. Vasta vähän aikaa. Mutta en usko että tuo enää ketään saa. Onneksi ikä tekee temput miehillekin.
Ai että on hyvä palkka ja tulee rahaa torstaina nyt menee hyvin :D
Voin sitte sanoa suoraa että tämä työ ei ole mikää keharitoiminta 9 e päivä.. vaan ihan hyvä palkka työ missä on normaaleita ihmisiä.. meillä ei työskentele ketään kehitysvammainen downi.. ja ei tarvi paskaa jauhaa. Sitäpaitsi ei kuka vain pääse töihin harvat ja valitut ja teen työni hyvin. On yksinkertaista työtä sopii mulle.. mutta mitä pitäs tehdä jotain paska hommia ulko hommissa.. ei kiitos huonolla 10 e palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän Allun kohdalla voi sanoa, että kerrankin oikea ihminen jäi yksin. Vaikka eihän hänkään aina ole ollut yksin. Vasta vähän aikaa. Mutta en usko että tuo enää ketään saa. Onneksi ikä tekee temput miehillekin.
Ai en saa.. sehän nähään.. todellaki saan ja asennoidun niin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä meinaan.. olen jo vähentänyt baareja.. mutta mistään ei löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Allu, tuu mun viereen nukkuun❤
T. N24
Voisin tullakki sun viereen nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai en saa.. sehän nähään.. todellaki saan ja asennoidun niin.
Oon ennenkin saanut naisia ja kun tästä vähä muutun ja rohkenen juttelee naisille niin onnistuu varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Ala vaikka keräilemään postimerkkejä tai rakentamaan pienoismalleja.
Tänään kaupan aulassa oli eräs mies, josta tuli Allu vibat. Ihan kivannäköinen mies, mutta kehonkieli ja silmät kertoivat jostain ei-normaalista. Hänestä tuli heti Allu mieleen ja ajattelin että vaikka ko. mies oli ensikohtaamiselta ulkoisesti jopa ns. puoleensavetävä, en kehonkielellisistä syistä ikinä uskaltaisi lähestyä missään sitä miestä. Hänessä oli jotain pelottavaa, kuin kävisi heti käsiksi vahingoittamisaikeissa.
Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!
N19
Parempi elämä valittaen netissä kuinka ei ole naista eikä kavereita, uhkaillen muita väkivallalla ja tekemällä itsarin?