Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
281/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan sä ny vähän hel vetin yksinkertainen, kun ei sulle mikään mene jakeluun! On neuvottu ja yritetty auttaa, mutta aina vaan sama jankutus toistuu.. Ja toistuu.. Ja toistuu..

Edes sun terapeutti ei jaksa sua, Allu. Ja sille sentään maksetaan siitä.

Vierailija
282/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo nyt menny parempaa suuntaa ja jatkan kyllä ja hoidan asiani.. olen myös lopettanu tai vähentäny alkoholin käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa. Miksi haluaisi olla jotain vähemmän jos voi olla enemmän? Kaunis ja älykäs nainen on hyvässä asemassa yhteiskunnassa. Kukapa ei haluaisi siis olla näitä piirteitä? Mitä väärää on haluta olla kaunis ja hyvännäköinen ja vielä menestyä urallaan? Siihen päälle jos vielä on muutenkin sydämellinen luonne, hyvä paketti!

Vierailija
284/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olethan sä ny vähän hel vetin yksinkertainen, kun ei sulle mikään mene jakeluun! On neuvottu ja yritetty auttaa, mutta aina vaan sama jankutus toistuu.. Ja toistuu.. Ja toistuu..

En tiedä mikä sen jankutuksen tekee.. ai hemmetin tyhmä.. joopa joo... olen kyl ennenkin pärjänny töissä mutta olen ne lopettanut.. mutta nyt sain paikan ei kyse ole siitä että yksinkertainen työ vaan kyse on siitä että tykkään ja yövuroineen palkkani on yli 16 e tunti.!!!

Vierailija
285/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole mikään vammaisten työ.. suurin osa on normaaleita valtion työssä ja palkkani on hyvä... että joo ei tarvi paskaa jauhaa.. yritän lisää muuttua.

Vierailija
286/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä sen jankutuksen tekee.. ai hemmetin tyhmä.. joopa joo... olen kyl ennenkin pärjänny töissä mutta olen ne lopettanut.. mutta nyt sain paikan ei kyse ole siitä että yksinkertainen työ vaan kyse on siitä että tykkään ja yövuroineen palkkani on yli 16 e tunti.!!!

Lopetin terapian enkä maksa koska hän ei auta minua.

Vierailija
287/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kaunis nainen ei ole mikään saavutus saada. Jos naisella on kauneuden lisäksi älykkyyttä, syvällistä ajattelua ja viisautta sekä se korkeakoulututkinto, sitten voit puhua luksuselämästä. Olisihan tommonen nainen aika luksus. LV:nin laukku ei tee kenestäkään luksusta.

Vierailija
288/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä kaunis nainen ei ole mikään saavutus saada. Jos naisella on kauneuden lisäksi älykkyyttä, syvällistä ajattelua ja viisautta sekä se korkeakoulututkinto, sitten voit puhua luksuselämästä. Olisihan tommonen nainen aika luksus. LV:nin laukku ei tee kenestäkään luksusta.

No se on 1 / 10 000 joten vähän lottovoittoa parempi todennäköisyys löytää tuollainen tosielämässä.

Vierailija
289/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne mun tasoset naiset on... olen paljo hki pyörinyt.. eipä niitä paljon ole.

Sulle on sanottu sata kertaa, että ne sun kaltaiset naiset pyörivät ihan omissa piireissään. Niissä "toisenlaisten frendien" piireissä. Olet tehnyt selväksi, että et aio etsiä naista sellaisista, joten sitten et voi muuta kuin valittaa ja ulista.

Kukaan tavallinen nainen ei sinua huoli, ei enää tuossa iässä vaikka nuorempana kelpasitkin. Tavisnaiset ovat miljoona kilometriä sua edellä kehityksessä, sä olet nyt jossain teinipojan tasolla joka on saanut ekan oikean työpaikan ja ihan ikioman auton, ettei tartte enää lainata iskän autoa. Sun ikäisillä naisilla on jo monilla lapsiakin tai ainakin viimeistään yrittävät niitä hankkia. Mutta suahan ei lapsetkaan kiinnosta ja kukapa sun geenejä haluaisikaan lapsillensa. Ei sun ikäiset naiset etsi jotain seksiseikkailuja baareista nyt enää, ellei ole mennyt elämä pahasti pieleen. Edes minä, sinkuksi jäänyt nainen en kulje missään baareissa kännäämässä ja panoseuraa etsimässä. Elän hyvää elämää yksin, käyn töissä ja maksan asuntoani yksin.

Mitään latvalahoja tuuliviirejä ei minua kiinnosta alkaa enää tapailemaan, ne jäivät minulla sinne nuoruuteen.

Kuule ei kaikki todellakaan halua lapsia ja ihminen vanhenee ja lihoo sille ei voi mitää.. tajuatko sinä sitä.. maksele asuntolainaa vaikka 50 v ei mua kiinnosta.. mä käyn baareissa ja oon erilainen.. ei voi mitää jos on yksinkertainen.

Vierailija
290/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerto missä. Meen heti sinne

Vierailija
291/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne mun tasoset naiset on... olen paljo hki pyörinyt.. eipä niitä paljon ole.

Sulle on sanottu sata kertaa, että ne sun kaltaiset naiset pyörivät ihan omissa piireissään. Niissä "toisenlaisten frendien" piireissä. Olet tehnyt selväksi, että et aio etsiä naista sellaisista, joten sitten et voi muuta kuin valittaa ja ulista.

Kukaan tavallinen nainen ei sinua huoli, ei enää tuossa iässä vaikka nuorempana kelpasitkin. Tavisnaiset ovat miljoona kilometriä sua edellä kehityksessä, sä olet nyt jossain teinipojan tasolla joka on saanut ekan oikean työpaikan ja ihan ikioman auton, ettei tartte enää lainata iskän autoa. Sun ikäisillä naisilla on jo monilla lapsiakin tai ainakin viimeistään yrittävät niitä hankkia. Mutta suahan ei lapsetkaan kiinnosta ja kukapa sun geenejä haluaisikaan lapsillensa. Ei sun ikäiset naiset etsi jotain seksiseikkailuja baareista nyt enää, ellei ole mennyt elämä pahasti pieleen. Edes minä, sinkuksi jäänyt nainen en kulje missään baareissa kännäämässä ja panoseuraa etsimässä. Elän hyvää elämää yksin, käyn töissä ja maksan asuntoani yksin.

Mitään latvalahoja tuuliviirejä ei minua kiinnosta alkaa enää tapailemaan, ne jäivät minulla sinne nuoruuteen.

Kuule ei kaikki todellakaan halua lapsia ja ihminen vanhenee ja lihoo sille ei voi mitää.. tajuatko sinä sitä.. maksele asuntolainaa vaikka 50 v ei mua kiinnosta.. mä käyn baareissa ja oon erilainen.. ei voi mitää jos on yksinkertainen.

No omalla toiminnallani olen kaverini pilannut haukkumalla ja tehnyt virheitä.. pitäisi etsiä niitä kavereita ja uusi terapeutti kyllä haen apua todellaki. Mutta en haluakkaa mitää bimboa koska ollaan ihan eri maailmasta.. olisin ennen voinut saadakki vakityön jo nuorena mutta kun eivät olleet mun juttu ja oli ongelmia ja voin huonosti silloin. Velkaa olen ottanut jo nuoresta asti.

Vierailija
292/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hitto täälä on ilkeitä ihmisiä.. te olette ihan sairaita.

Vierailija
293/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet noista jutuista on joku tuntematon ihminen keksiny.. en onneks välitä.. onneks nyt menee paremmin ku ennen ku on kuitenki asiat melko hyvin.

Vierailija
294/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö mun olla joku prinssi täydellinen koulutettu joka haluaa lapsia ja ei saisi olla velkaaki ja pitäs olla amk käyny.. eikä saisi olla ees masentunut.-. mitä ihmettä???

Vierailija
295/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei tää elämä nyt ole ihan semmoista.. kaikilla meillä on omat murheemme ja ongelmamme.. ihminen vanhentuu ja lihoo... ihme juttuja täälä en tajua ihmisiä.

Vierailija
296/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule nyt on ihan hitosti työttömiä alinta pohjasakkia olevia ihmisiä käy leipäjonossa.. onneks mulla on hyvä palkka ja pystyn pitää autoaki.. ihan hyvin menee.

Vierailija
297/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato porukka heti hiljeni vihdoin mulla menee paremmin ku jollain toisella..  Mulla on töitä moneksi vuodeksi hahahahhaha

Vierailija
298/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kaikki naiset ovat korkeasti koulutettuja ja haluavat hienon luksuselämän.

Eikä olla!!!!

Minä haluan ainakin tyhmän juopon, joka vaan piereskelee ja ei käy suihkussa ja paasaa päivittäin formuloista.

Vierailija
299/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mä en halua mitää likasta pubiruusua koska miks pitäs.. vaikka olisin heikkolahjainen ei kiinnosta.. mun taso on parempi nainen

Vierailija
300/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää työttömät luuserit leipäjonoo hahahha.. mullapas tulee kokoajan rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi