Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Naisilla on tasa-arvoinen oikeus naavoittua pubin hämärässä kuin miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin nuorempana kai sitte erilaisempi ja naiset ei ehkä tuntenu mua tai sain naisia baaristakin.. oli kivaa aikaa.. en ollut niin masentunut.. nykyää ollut jo pitkään yksin ja oon masentunut elämään ja sen huomaa.
No sä sanoit tuolla aiemmin, että nuorena osasit vielä jutella naisten kanssa. Nykyään et osaa jutella miestenkään kanssa ja kerrot vain tuijottavasi naisia. Eli susta on tullut juuri sellainen karikatyyrinen creepy setämies joka hikisenä tuijottaa tyttöjä baareissa ja kaupoissa. Sekö sä haluat olla? Se jolle kaikki nauraa ja jonka naaman kaikki jo tietää, että tuo on se pervoukko, varokaa tota.
Kyllä sulle on tosiaan tapahtunut jotain kamalaa, olet pimahtanut päästäsi ehkä näiden rahahuolien ja yksinäisyyden takia, tapahtuu sellaista monille muillekin. Sun pitää hoitaa pääsi kuntoon. Ja maksat ne velkasi pois kun itse olet mennyt sössimään asiasi. Hommaa vaikka kakkostyö, sulla on perheettömänä kyllä aikaa ja energiaa tehdä enemmänkin töitä. Muutamassa vuodessa olet maksanut velat pois ja se helpottaa sitten muutenkin oloasi varmasti.
makselen kyllä ei ole siitä kiinni.. enempi vaa kaipaisin sitä naista.. en kestä enää olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.
Sinulta puuttuu vain kaksi asiaa: äly ja persoonallisuus.
Olet pinnallinen, Allu.
En kyllä ole pinnallinen jos miettii millasta naista haluan.
Kyllä olet. Sinulla ei hetkeäkään käy mielessä, millainen olet itse: lihava, keski-ikäinen, tyhmyyttäsi velkaantunut jankuttaja, joka ei osaa keskustella mistään.
Ei sulla ole mitään annettavaa kellekään. Ja se on pinnallisuutta, sinä ihmisen tyhjä kuori.
Joo mutta velat ei mene ulosottoon ja mulla on työpaikka tajua se. en ole piinnallinen.
Mikset sitten koskaan puhu mistään muusta kuin pinnallisista asioista liittyen itseesi, naisiin ja toisiin miehiin? Kaikki sun päässä on vain pintaa, rahaa ja statusta, et osaa edes keskustella mistään muusta.
Ei tässä monella muullakaan ole rahaa helvetisti, minullakin jää vain vähän palkasta käteen kun maksan asuntolainaani pienestä palkastani yksin. Ja minullakin on vanha romuauto, mitä sitten? Pääasia että se toimii. En tarvitse hienoa aitoa vaan toimivan auton. Ja ei mullakaan ole varaa lomailla, mutta kiitos auton, voin mennä moniin kivoihin paikkoihin. Esimerkiksi viikonloppuna istuin keskellä trooppista sademetsää käymällä kasvitieteellisessä puutarhassa. Voin käydä vanhempieni mökillä, museoissa, uimarannoilla, luontopoluilla, kaikkea terapeuttista tekemistä löytyy vähälläkin rahalla. Mutta sä haluat vain valittaa. Ymmärrän että sua ottaa päähän, mutta se on KUULTU JO! Satoja kertoja näiden vuosien aikana. Ei kukaan jaksa tuollaista valittajaa ja toisten ihmisten haukkujaa, ihmisillä on omatkin huolensa ja murheensa. Sun pitäisi tuoda parisuhteeseen jotain positiivista, eikä lisätä jonkun taakkaa. En parhaalla tahdollakaan ymmärrä mitä hyvää annettavaa sulla on parisuhteelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin nuorempana kai sitte erilaisempi ja naiset ei ehkä tuntenu mua tai sain naisia baaristakin.. oli kivaa aikaa.. en ollut niin masentunut.. nykyää ollut jo pitkään yksin ja oon masentunut elämään ja sen huomaa.
No sä sanoit tuolla aiemmin, että nuorena osasit vielä jutella naisten kanssa. Nykyään et osaa jutella miestenkään kanssa ja kerrot vain tuijottavasi naisia. Eli susta on tullut juuri sellainen karikatyyrinen creepy setämies joka hikisenä tuijottaa tyttöjä baareissa ja kaupoissa. Sekö sä haluat olla? Se jolle kaikki nauraa ja jonka naaman kaikki jo tietää, että tuo on se pervoukko, varokaa tota.
Kyllä sulle on tosiaan tapahtunut jotain kamalaa, olet pimahtanut päästäsi ehkä näiden rahahuolien ja yksinäisyyden takia, tapahtuu sellaista monille muillekin. Sun pitää hoitaa pääsi kuntoon. Ja maksat ne velkasi pois kun itse olet mennyt sössimään asiasi. Hommaa vaikka kakkostyö, sulla on perheettömänä kyllä aikaa ja energiaa tehdä enemmänkin töitä. Muutamassa vuodessa olet maksanut velat pois ja se helpottaa sitten muutenkin oloasi varmasti.
makselen kyllä ei ole siitä kiinni.. enempi vaa kaipaisin sitä naista.. en kestä enää olla yksin.
No se on vaan kestettävä. Moni muukin joutuu olemaan yksin. Sä olet ollut vasta vähän aikaa yksin.
Joo no mua ei kiinnsota mitkää alkoholistit pubiruusut koska olen hiukan paremmassa asemassa enkä työtön juoppo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on vaan kestettävä. Moni muukin joutuu olemaan yksin. Sä olet ollut vasta vähän aikaa yksin.
En kestä enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vika siinä, ettet huomaa niitä taviksia, kun ne pinnalliset vie huomiosi ulkonäöllään? Kuka on myös pinnallinen häh?
Uskon että osuit villakoiran ytimeen!
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla enempi niitä tavallisia naisia.. niin olis jotain mahdollisuutta löytääkki parisuhde ja nainen.
Mutta kun sä et ole tavallinen mies, usko jo! Mitä sulla oli, peräti 10 diagnoosia? Onko se sinusta tavallista? Olet myös kehitysvammaisuuden rajoilla keikkuva väliinputoaja. Valitettavasti vähälahjaisia naisia on vähemmän kuin vastaavia miehiä.
Et sinä saa tavallista naista, ei vaikka nuorena kelpasit koska nuorena kelpaa lähes kaikki. Iän myötä ei enää. Sun ikäisillä naisilla on monella jo lapset ja kaikkea. Ei niitä kiinnosta joku vähän väliä flippaileva raivokiimainen creepy ukkeli. Ei edes pullukoita ja masentuneita.
Joku narkkien pyörittämä kiertonainen, jolla menee TODELLA huonosti ja on täysin pohjalla itsekin voi ehkä sinut huolia, eikä siinäkään ole kyse kuin siitä että ne haluavat sun mahdollistajaksi omiin taloudellisiin ongelmiinsa ja päihderiippuvuuksiinsa. Ja nekin todennäköisesti löytävät jonkun varakkaamman ja vähemmän räjähdysalttiin peräkammarinpojan kuin sinä, joka heitä sitten juottaa, syöttää ja nussii sen pari tuntia vuorokaudesta kun nää muijat jaksavat edes olla hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan että on niin eri kastilla kun noi koulutetut vaativat bimbot.. oon niin tavis ja velkaa on
No sitten lasket tasoa ja haet niitä muita velkaisia taviksia? Niin väärän näköiset eli siis ns. rumat ja tavalliset naiset tekevät. Mistä tämä miesten 'olen 2/10 mutta ansaitsen 8/10 naisen' lajin miehet oikein kumpuavat?
Ei niitä löydy.. yökerhoihin menee niin suurin osa on näitä minimekko kultakimalle mekossa olevia pissiksiä.. tai sitte napapaidassa olevia vaativia 20 teinejä.
Jotka hakee TIETYSTI muita 20-v pissiksiä (mieskin voi olla muuten pissis, hei!). En edelleenkään ymmärrä mikä näiden keski-ikäisten tai sitä ikää lähestyvien miesten ongelma on. Että kun tuö julkkis tuolla on parisuhteessa nuoren tytön kanssa, niin toki minun oikeuksiini kuuluu myös saada sama? Mistä tämä oikeasti kumpuaa, MISTÄ?
Kumpuaa todnäk vähän samasta paikkaa kun nää sun ihmeelliset olettamat aloittajan iästä, asenteista, näkemyksistä tai maailmankatsomuksesta. Molemmat aika tuulesta temmattuja. Kaveri on selvästi yksinkertainen tai trollaa ja sulle tuli valtava paine pistää sanoja sen suuhun?
Pelkkää paskaa täälä taas yleensä tulee niinkun aina.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne mun tasoset naiset on... olen paljo hki pyörinyt.. eipä niitä paljon ole.
Sulle on sanottu sata kertaa, että ne sun kaltaiset naiset pyörivät ihan omissa piireissään. Niissä "toisenlaisten frendien" piireissä. Olet tehnyt selväksi, että et aio etsiä naista sellaisista, joten sitten et voi muuta kuin valittaa ja ulista.
Kukaan tavallinen nainen ei sinua huoli, ei enää tuossa iässä vaikka nuorempana kelpasitkin. Tavisnaiset ovat miljoona kilometriä sua edellä kehityksessä, sä olet nyt jossain teinipojan tasolla joka on saanut ekan oikean työpaikan ja ihan ikioman auton, ettei tartte enää lainata iskän autoa. Sun ikäisillä naisilla on jo monilla lapsiakin tai ainakin viimeistään yrittävät niitä hankkia. Mutta suahan ei lapsetkaan kiinnosta ja kukapa sun geenejä haluaisikaan lapsillensa. Ei sun ikäiset naiset etsi jotain seksiseikkailuja baareista nyt enää, ellei ole mennyt elämä pahasti pieleen. Edes minä, sinkuksi jäänyt nainen en kulje missään baareissa kännäämässä ja panoseuraa etsimässä. Elän hyvää elämää yksin, käyn töissä ja maksan asuntoani yksin.
Mitään latvalahoja tuuliviirejä ei minua kiinnosta alkaa enää tapailemaan, ne jäivät minulla sinne nuoruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan että on niin eri kastilla kun noi koulutetut vaativat bimbot.. oon niin tavis ja velkaa on
No sitten lasket tasoa ja haet niitä muita velkaisia taviksia? Niin väärän näköiset eli siis ns. rumat ja tavalliset naiset tekevät. Mistä tämä miesten 'olen 2/10 mutta ansaitsen 8/10 naisen' lajin miehet oikein kumpuavat?
Ei niitä löydy.. yökerhoihin menee niin suurin osa on näitä minimekko kultakimalle mekossa olevia pissiksiä.. tai sitte napapaidassa olevia vaativia 20 teinejä.
Jotka hakee TIETYSTI muita 20-v pissiksiä (mieskin voi olla muuten pissis, hei!). En edelleenkään ymmärrä mikä näiden keski-ikäisten tai sitä ikää lähestyvien miesten ongelma on. Että kun tuö julkkis tuolla on parisuhteessa nuoren tytön kanssa, niin toki minun oikeuksiini kuuluu myös saada sama?
Mistä tämä oikeasti kumpuaa, MISTÄ?
Kumpuaa todnäk vähän samasta paikkaa kun nää sun ihmeelliset olettamat aloittajan iästä, asenteista, näkemyksistä tai maailmankatsomuksesta. Molemmat aika tuulesta temmattuja. Kaveri on selvästi yksinkertainen tai trollaa ja sulle tuli valtava paine pistää sanoja sen suuhun?
Allu on yksinkertainen. Heikkolahjaisuus taikka hienommin sanottuna laaja-alaiset oppimisvaikeudet diagnosoitu jo lapsena. Koulun käytnyt jossain tukikoulussa.
Itse kertonut diagnooseistaan ainakin epävakaa ja aggressiivinen pers.häiriö.
On 37-vuotias vaikka viestien perusteella voisi olettaa 6-vuotiasta.
Allu on ainakin viiden vuoden takainen tuttu sekä Suomi24 sinkut palstalta ja kun siellä sai porukka tarpeekseen niin siirtyi tänne. On tunnettu Vantaalla missä asuu, naiset osaa varoa. Onneksi.
Perhe saanut tarpeekseen paitsi äidissään roikkuu. Veli pistänyt välit poikki samoin isä. Ei ihme. Ei tuota jaksa pyhimyskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotka hakee TIETYSTI muita 20-v pissiksiä (mieskin voi olla muuten pissis, hei!). En edelleenkään ymmärrä mikä näiden keski-ikäisten tai sitä ikää lähestyvien miesten ongelma on. Että kun tuö julkkis tuolla on parisuhteessa nuoren tytön kanssa, niin toki minun oikeuksiini kuuluu myös saada sama?
Allu on yksinkertainen. Heikkolahjaisuus taikka hienommin sanottuna laaja-alaiset oppimisvaikeudet diagnosoitu jo lapsena. Koulun käytnyt jossain tukikoulussa.
Allu on ainakin viiden vuoden takainen tuttu sekä Suomi24 sinkut palstalta ja kun siellä sai porukka tarpeekseen niin siirtyi tänne. On tunnettu Vantaalla missä asuu, naiset osaa varoa. Onneksi.
Perhe saanut tarpeekseen paitsi äidissään roikkuu. Veli pistänyt välit poikki samoin isä. Ei ihme. Ei tuota jaksa pyhimyskään.
Tunnetko allub henk koht?
Yökerho on aina ollut lihatiski. Musiikki on laitettu tarkoituksella kovalle, ettei minkäänlainen järkevä keskustelu ole mahdollista. Eniten vientiä on naisella, jolla on vähiten päällä. Hän luulee olevansa kaunein ja upein, vaikka oikeasti hän on vain helpoiten saatavilla.
Miks te vastailette tolle!?!? 14 sivua samaa saa-tanan jankkausta? Veikkaan rehellisesti, että kaveri on vähän heikkolahjainen ja sillä on aikaa vaikka muille jakaa ja hakee vaan huomiota huonolle itsetunnon rippeillensä. Te, ette voi auttaa sitä! Pas-ka näin on sanoa ihmisenä toiselle, koska sitä on neuvottu monet kerrat jo, eikä asia oo siitä muuttunut. Ja turha myös on häntä haukkuakaan, jos ei hiffaa elämää.
Aika moni mies on kuulet jäänyt 10 v taakseppäin.. toiset on alkanu vetää kamaa sun muuta.. ite en oo ennen töissä käyny ja syytän itteeni siitä ja veloista.. mutta hoidan asiat ja meen eteenpäin.. nyt vakityö jne.. mutta kaipaan s itä naista ku oon niin yksin... en kovin yksinkertainen sori ole vaikka niin luullaan.. olen vaa itseni kanssa hukassa ja jäänyt yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko allub henk koht?
Kiitosta vaan kommenteista... no sitten pitää vaan hakea lisää apua.. velkani mä hoidan joka pennin enkä juo rahojani ja teen vaikka lisää töitä pienin askelin parempaan suuntaan
Yksin on ihan paskaa sanon minä.. kyllä tässä iässä jo kaipaisi sitä naista eikä jatkuvasti töihin ja yksin kotiin ja sitte stressaa raha asioittenkaa jne.
Ja kannattaa katsoa ihan kunnon räkälä, ei mitään trendikästä nuorten yökerhoa. Täällä mun lähellä ainakin on oikea räkälä missä on sellaisia turvonneita punanaamaisia liimalettisiä naisia, joilla on silmätkin melkein umpeutuneet kiinni turvotuksesta. Nämä on monet niin pahasti alkoholisoituneita ja köyhiä, että miutaman kaljan tarjoamalla saat pimpparaa.